A szakítósblognak van egy terápiás célja. Ez egy február 17-i történet, aminek még nincs vége, vagyis hétfőre virradóra bármi történhetett, remélem, beszámol a folytatásról a levélíró, mert izgulunk. Mi történt? - kérdezi a nép.

Figyelem, ékezetmentes sztori!
Sut a nap jo ido van 2008. Februar 17. A tortenet meg nem dolt el csak alakul mi is lesz a vege de en ugy dontottem nem varom meg elkezdem meg most irni. Tavaly nyaron ismerkedtem meg E-vel. 1-2 randi majd osszejottnuk. En eleinte csak szex es mas semmi kapcsolatot akartam amit el is mondtam neki, korrekt voltam. Mondtam ha neki is jo igy akkor hajra. Eloszor nem tetcett neki a dolog, de pont forditva sult el. Ez igy ment jo par honapig, elvoltunk, hatalmasakat szexeltunk aztan kozbe jott az igazi "Nom"...Szeptemberben. Ismertem ot regebbrol ami akar egy masik sztorit is megerne de ezt most hagyjuk. Felkeresett es felkavarta az eletemet. Hogy ezt a reszt rovidre zarjam a lenyeg, hogy jo 1,5 honapig ment a huzavona ezzel a lanyal amibol ujfent nem lett semmi csak kegyetlen jatek, alazas es siras. De kozben en "dobtam" a szexpartnert. Mert E kozolte ez igy nem megy neki tovabb. Ami ertheto is. De ugy alakultak a dolgok ahogy es ujbol osszejottem E -vel hisz neki is az kelett ne legyen mas a hatterben es mar nem is volt. Okotebert irunk es gyakorlatilag innentol kezdett kapcsoltba fulladni a dolog. Kozos programok, ebed, vacsora, ide-oda menes, meg minden mas ami illik es kell. Jol ereztuk egymast nagyon. O mar belem esett fulig azt mondta velem a legjobb nem csak a szex minden szoval szerelmes volt amikor en meg szinte semmit nem ereztem iranta. Ez volt November kozepe. Aztan telt, mult az ido jott a karacsony nekem ettol az idoszakaktol kezdve indult be vmi es kezdtem megszeretni szepen lassan. O tovabbra is oda volt ertem igy imad ugy imad, szeret, ne hagyjam el soha, neki van a legjobb pasija a vilagon es hozzamjonne mar most ami csak vicc volt de azert megis es stb. es stb. Oszeveszesek persze voltak nem1x de ez szerintem termeszetes. Most voltunk nagyjabol fel evesek mert hat pontosan nem lehet tudni mikortol lehetne szamolni. Vacsi. Hetvegen kimentunk, le nem tudtam magamrol vakarni igy kivanlak ugy kivanlak szeretlek, nagyon es meg megint sorolhatnam. Most nem kell az gondolni, hogy ezeket percenkent mondta, nem, de tudatta velem de latni is lehetett. Masnap egy jo dugas. Semmit de semmit nem vettem eszre barmi gond is lenne. Aztan 2 napig nem talalkoztunk amivel semmi gond hisz nem vagyunk egyutt minden nap. Aztan tali este nala, de szexelni nem volt kedve. Ez se tragedia nem lehet mindig kedve hozza. Nekem sincs mindig amikor neki. De sors ironiaja, hogy belazasodtam estere. Ott aludtam nala de tiszta idegbeteg lett egyik orarol a masikra ami addig fajult, hogy sirni kezdett. Mondom mi van? Semmi csak ideges es nincs jol. Mivel picit hisztis a lany ezeknek a dolgoknak en mar nem tulajdonitottam nagy dolgot. Masnap reggel. Megpuszil az mondja jo hogy itt vagyok es nagyon szeret. Apolgatott meg a delelott majd jobban lettem es hazamentem. Aznap mar nem talalkoztunk. Masnap hivom jobban vagyok ugy-ahogy mi lenne ha elmennenk valahova. Nincs kedve semmihez. Par orara ra felhivom megint adjak a moziban mar azt a filmnet ami megszeretne nezni vegyek-e jegyet ra? Ahh neee... jon hozza unoka tesoja meg amugy se akarja. Ekkor mar vmi gyanus volt, rakerdeztem mi a baj mert szerintem van vmi. Semmi baj jott a valasz. Jo. Mondom akkor fel ora es atmegyek. Felmentem beszelni hozza. Erre igy diohejban ezek kerultek fel 2 ora beszelgetes utan: Nem szeret mar. Valami hianyzik a kapcsolatunkbol. Unalmas a kapcsolatunk. Volt mar neki jobb is. :DDSADASDAGAGHSFHDH Na most nem igazan tudtam hova tenni a dolgot. Ez a kapcsolat unalmas?...Hat ez minden volt csak az nem. Azt mondta velem a legjobb. Az osszes tobbivel nem volt olyan jo mint velem, akar a szex. Meg, hogy nem szeret? 1 hete mondta, hogy nagyon szeret ne hagyjam el. Imad. Egy so mint szaz le voltam illetve vagyok dobbenve hisz ez most tortent tegnap. Hihetetlen, hogy akkor amikor meg szeretem mar es azt hiszem minden jo akkor kozli ezt velem. Nem volt elozmeny, semmi. Derult egbol a villam. Arra a kerdesre, hogy akkor eddig a pofamba hazudott azt mondta ezek szerint igen. Es hazudott maganak is, anyukajanak is. Vele joban vagyok es o mondta nagyon szeret az Emese. Illetve elmondta neki. Mindossze 2 hete. Levagyok taglozva. Nem ertem az egeszet. Szakitani akar mert mar nem erzi ugyanzat es igy felesleges. De ezt igy hogy? 1 het alatt megvaltoztak az erzesei? Hogy? Ilyen nincs. Elzomenye se volt a dolognak. Semmi, amibol lehetne mar latni vege. Ergo egymas hidegen hagyasa jo 1 honap szex nelkul es stb amikor mar latni, hogy lefott a kave.
Olyan lehet hogy eppen nem langol a szerelem mint 2 honapja hisz hullamzik ez is mint a kozerzetnuk de ezert szakitani? Azt meg egyszeruen nem akarom elhinni, hogy nem szeret mar. Ilyen a vilagon nincs, hogy vki semmi ok nelkul kiszeret vkibol 1 het alatt. O azzal takarozik, hogy ez regebbre nyulik vissza. Hova regebre? Mikor 3 honapja olyan bogret vett nekem amin egy atszurt szivbe van bele rakva egy kozos kepunk. A nyakamba ugrik es stb. nagyon szeret ne hagyjam el. Sms-ek estenkent, hogy jo ejszakat, imad, szeret, alag varja, hogy holnap egyutt legyunk, hianyzom neki. 0 de inkabb ket nulla elzomenye volt ennek. Total tanacstalan vagyok es nem ertem az egeszet. Es nagyon rosz mert varatlan es mert szeretem. Nos ennyi egyenlore. Ma este atmegyek es beszelnuk de semmi jora nem szamitok de nem akarom elvesziteni.