A távolságot mint üveggolyót megkapod, pedig egyáltalán nem akarod, mert a távolság rossz. Ennek ellenére nagyon tetszik, ahogy a fiú újra és újra bepróbálkozik ezzel a szakítás témával


Sziasztok!

Volt egyszer egy fiú (19) meg egy lány (18). Igen tinitörténet. De nem akarok senkit se fárasztani a részletekkel, ezért leszorítkozom néhány kedves mondatra:

1 hete voltunk együtt, séta az alagút tetejére:
- Nos... öhmmm, el kell mondjak valamit.
- Igen?
- Igen... khm... hát öhmm... nekem van egy barátnőm, 1 hónapja... khm... de jövőhéten szakítok vele.
- ó... öh... ahm... most erre mit mondjak?
- Nem tudom, csak akartam, hogy tudd. Úgy éreztem így fair.
- Aha... és hogy hívják? Hány éves? Honnan ismered?
- Hát öhh... É, és 24... és öhmm... az lényegtelen.
- Mennyi??? tejóég...

Kb. 1 hónap múlva, nála:
- Figyelj, szerintem neked nem rám van szükséged, hanem egy tiszta szerelemre. Érted amit mondani akarok?
- Aha. Akkor most megyek.

Félévesek voltunk, ő kb. másfél hónapja Németországban tanult (még min. 3 évig fog is) kb 3 hete nem találkoztunk, telefon:
- Szia! Nos, azért hívtalak, mert az elmúlt két hét nagyon szar volt, és szerintem jobb lenne ha vége lenne. Jó?
- öö...
- Szóval, legyen vége. Jó?
- Most azért hívtál, hogy szakítsunk. Miért kérdezed, hogy jó-e? Nem jó. Mit akarsz?
- Öö... Igen... Akkor legyen vége, jó?
- ---
- Szóval akkor, szeretném ha vége lenne.
- Ok, tanulj hamár kimentél. Szia!

8. hónap körül, január eleje, visszaindulása előtt, kávézó:

- Öhmm.... nos, én úgy érzem, hogy ez nekem túl sok. Megterhelő, bezárva érzem magam amiatt, hogy mindennap e-mailt kell írjak, és hogy elvárod, hogy skype-oljunk is. Szerintem ezen lazítani kéne.
(magamban: Mi van?? 1000km-re vagyunk egymástól! Hova lazítsak még ezen??)
- Hát... öh... én... öhmmm.
- Khm.
- Nos, én 3 dolgot látok: 1. nyitott kapcsolat.
- Nem, ne.
- Szakítsunk?
- Ne... ne.
- Nem beszélünk, majd keresel?
- Aha...

Nem kell elmesélnem mi lett a legvége. Volt persze búcsúsex, és volt sok visszasírás (részemről), és kiderült rólam is (miután szakítottunk), hogy nem voltam épp egy angyal ősszel, amikor már kinn volt (MNK, de gólyabálon, és az nem ér :).
Lehet találgatni ki vagyok! :)
Ja, és nyugodtan mehet az OFF! :D