Pedig a szag az fontos szerepet játszik a párválasztásban. Állítólag. Mindenesetre ha nem tetszik a másik szaga, akkor ott tényleg baj van, úgyhogy lapát.

Kedves Szhb!
 
 
Én a (32 éves) nő megkedveltem egy velem egyidős férfiembert (továbbiakban FE).
FE kedves volt, humoros, okos és számtalan jó tulajdonsággal rendelkezett.
Viszont nehezen barátkoztam meg a gondolattal, hogy mindenféle elveket hangoztatva elutasította a takarítást mint lehetőséget arra, hogy egy élhető környezetben töltse mindennapjait, és a tusfürdőn kívül más „kozmetikumot" nem volt hajlandó a fürdőszobájában megtűrni.
De gondoltam, hogy nehogy már egy ilyen emberileg értékes pasit emiatt kizárjak az életemből, próbáljuk meg együtt hátha változik valamicskét.
Összejöttünk. 
 
Én konyhatündér, kelet, film és sportszakértő lettem, ő pedig unszolásomra megismerkedett a különféle testtájékon használható izzadásgátlók előnyeivel, közelebbi barátságot kötött a férfiaknak gyártott dögös parfümökkel és végre engedte, hogy lecseréljük a már 15 éve változatlan ruhatárát is.
Végre észrevették más nők is, dicsérték ápoltságát ő persze örült ennek.
 
A lakását is olyan állapotba hoztuk, hogy meghívhatta a barátait sörözni, borozni, meccsezni. Én ilyenkor főztem valami férfifogra valót, behűtöttem az italokat és jó szórakozást kívánva elhúztam, hogy nyugodtan lazulhassanak.
Sokat voltunk együtt, kulcsom volt a lakásához, szóba került az összeköltözés, utazgattunk, szórakoztunk, látszólag jól elvoltunk.
Kb 10 hónap után kezdtek elmaradozni a mindennapos találkozások, telefonok, hírtelen fáradt lett stb.
Én még csak fel sem róttam neki, nehogy azt érezze, hogy „rátelepszem".
Persze magamban őrlődtem, hogy mit ronthattam el. Egyszer már nem bírtam tovább rákérdeztem.
A következő párbeszéd zajlott le közöttünk.
 
FE- Szerintem hagyjuk abba. Elegem van már a kötöttségekből
Én - ?????????????????
FE:- Nem tudom mi romlott el! És különben is! Mindig illatos vagy! Tudsz ezen változtani?
Én:- Nem!
FE: Akkor részemről vége!
     
 
Ez volt életem leggyengébb kifogása!
Azóta van új barátnője, én pedig azóta sem vagyok hajlandó büdösödni senki kedvéért.