Rövid, részletekre ki nem térő levelet kaptunk egy szép autóval rendelkező apukától, akit egy suvos anyuka jól lepattintott. A suvos anyukák különben is veszélyesek.

 

1. Készül a szakítóskönyv, ezt jópáran tudjátok már. Június 10-én, egy hét múlva zárjuk a kéziratot, úgyhogy a szakkönyvbe illő szakításokat addig küldjétek. Meg utána is, de az már csak a javított karácsonyi kiadásba kerülhet bele.

2. És mindenki csekkolja a postafiókját, hátha kapott tőlünk levelet.

3. Elindult a goldenblog nevezési szakasza. A szakítósblog a szórakozás kategóriában kíván megmérkőzni.Csak szólunk.

 

Hi!
Így jártam.
A lányomat hoztam lovaglásról, és míg vártam rá, (úgy éreztem) eléggé összemelegedtem egy bombázó későhuszas anyukával, aki a magáét úgyszintén.
Megjöttek a lányok, együtt baktattunk a kocsikhoz (gondolatban már kihúztam magam, milyen imponáló lesz mibe szállok - mekkora fasz vagyok, nem? :)) amikor a bombázó anyuka a következő elmésséggel zárta rövidre a viszonyt:
Hát akkor sziasztok, jó lenne egyszer összejönni, kár, hogy nem adtam (!) meg a telefonszámomat.
Ezzel beszálltak egy bazinagy suvba és jól elhúztak.