Mit kell tenni két lánnyal, ha az egyikkel csókolózunk, a másik meg a farkunknál simogat? Mit kell tenni? Idejönni egy pofonért, hogy kihagytad a ziccert, pedig biztosabb helyzetben voltál, mint Ruud Van Nistelrooy az olaszok ellen. Istenem, te voltál a diáktanács elnöke? Pénteki hergelős poszt, és nem klikkelem be a szex címkét, és felveszem a lúzer címkét, meg a magamszopatom címkét is.

Szavazzatok a Goldenblog Mainstream kategóriájában ránk, természetesen egyessel! Verespálné nagyon szomorú lesz, ha nem nyerünk, remélem, tudjátok, és érzitek a tétet.

Kedves blog-szerkesztők!

Nem pont szakítós, inkább lúzer történet, amire most 26 évesen mosolyogva emlékszem vissza.

Nem voltam még életemben egyszerre több nővel. Ezt nem bánom, csak tény, aminek a történet szempontjából lesz jelentősége.

Harmadikos gimis voltam, a kocsmában ittunk a gólyabál estéjén. Én egy nehezen ismerkedő fiú voltam, nyúl (huszonévesen nehéz már megértenem az akkori félős önmagam is) ezért alig volt barátnőm akkoriban és szűz voltam ekkor. Egy negyedikes lánnyal csókolózni kezdem a kocsma előtt, jól összemelegedtünk. Társaságunk elindult a gimnáziumba, a suli discóba, hogy a becsempészett boroskólákat elfogyasszuk.

Valahogy a lánnyal az utunk a koleszszobájába vezetett (a kollégium egyben volt a gimivel) és velünk tartott egy barátnője is. Mindhárman spicces állapotban voltunk, én valószínű be is voltam tépve, mert akkoriban mindig füveztünk, gondolom a gólyabál estéjén meg főleg.

Az ágyán feküdtem, csókolóztunk, ekkor a barátnője elkezdett simogatni. Utólag azt mondhatom; éreztem rajtuk, hogy volt már közös kalandjuk. Az ajtó csukva volt. Azt hiszem, hogy épp elindult valami igazán izgalmas, amiben azóta sem volt részem. Persze így utólag könnyen beleképzelhetek többet, mint ami a helyzetben volt, de simogatott a barátnője, egészen közel a combomnál, egészen közel a farkamhoz és a lány, akivel voltam nem szólt rá. Én megijedtem, hogy mit kell ilyenkor tenni, nemhogy két lánnyal, egyel sem voltam még.

A koleszigazgatónő éles hangja szakította meg ezt az izgalmasnak ígérkező kalandot. A tanárnő végigsétált a folyosón és benyitott mindenhová, hozzánk is, és szépen megkért minket, hogy menjünk le a buliba.

A leányzókkal elvált az utunk, végül is nem bántam utólag, hogy nem így történt meg az első. De különös visszaemlékezni rá. Nem viccből írom, de én voltam ekkor a diáktanács elnöke. Köszönöm, hogy elmondhattam.