Most azért kicsit kárörvendek: nemcsak a magas lányoknak szívás az élet, de úgy tűnik az alacsonyaknak is, még a hószünet és az iskolaköpenyek idején és a ping-pong asztalok tövében is.

 

Még valamikor az özönvíz előtt történt a nagy hószünet utáni napokban, hogy az iskolában megpillantottam egy fess fiatalembert. Elsős voltam, és egy szempillantás alatt fülig beleszerelmesedtem.
Eleinte csak álmodoztam róla. Aztán bravúrosan kiderítettem, hogy melyik osztályba jár. Tőle magától kaptam hozzá segítséget, mert a köpenye (igen, akkor még köpenyt hordtunk az iskolában) hátán finoman utalt rá. Úgy 15 cm-es számokkal. Mozgósítottam a többi lányt az osztályban s megtudtam a nevét is. Telt múlt az idő s a következő hetekben leginkább azon igyekeztem, hogy észrevegyen. Szerencsére sikerrel jártam. A szemezések és egymásra mosolygások alapján, izgatottan vártam a nagy tavaszi iskolai BULI-t. Végre eljött az este, és valóra váltak az álmaim. Odajött, édes volt és romantikus. Vagy legalábbis annak tűnt. Egész este beszélgettünk a kolesz aulájában a pingpong-asztal mellett. Bár nem mondtuk ki, hogy akkor mi most járunk, a ráutaló magatartás és a másnapra megbeszélt randi nekem erősen ezt sugallta.
Másnap csak vártam. Aztán másnap megint vártam. Aztán a suliban is vártam, de semmi nem történt. Eléggé bántott, hogy szóra sem méltat. Ezért mikor egyszer megláttam az egyik szünetben, félrehívtam. Igazából nem is kellett mondanom semmit, ő beszélt. Mondott egy-két mondatot, hogy ez nem jön össze és a végén hozzátette: és különben is, a barátai szerint túl kicsi vagyok.
 
Ez volt az egyik legdurvább szakítósduma számomra. Emlékszem mennyire bosszantott, hogy  ilyen átlátszó szöveggel jön. Hát tehetek én arról, hogy nem nőttem nagyobbra? És különben is! 155 centi nem is olyan kevés! És mi az, hogy a barátai mondják meg, hogy kivel kezdjen?
Az csak később jutott eszembe, hogy valószínűleg nem a magasságommal volt baja. :) Azt hiszem, okozhattam volna neki meglepetéseket.
 
 
Szeretem a szakítósblogot, és remélem, hogy ez a kis affér titeket is mosolyra fakaszt: 

PöttömPanna