Mivel elég jó kedvünk van így hétfőn, ezért nem sírunk a hétvégi dolgokon, hanem segítünk, ahogy minden jó úttörő tenné. Szingli pasit keresünk szingli lány mellé. Jelentkezni lehet emailben vagy kommentben. Szevasztok, itt az új hét!

Kedves Szakítós!

Én is beálltam már rég a táborba, de adós vagyok egy sztorival. Kissé bonyolult és a történtek távlatából elég vicces és gyerekes, de akkor ezt még sajnos nem így gondoltam :D
Szerintetek mi az, amikor az embert a sors csak "családos" pasikkal hozza össze? Na ebből ki is derült, hogy a sztori szenvedő alanya egy lány :D
Kezdem a legelején: első pasi, véletlen találkozás, rögtön szerelem, otthagyja a csaját. De tényleg. Nincs is baj. Egyszercsak vége a szerelemnek, oké. Bőgés, ivás, mások vállán ismét bőgés, de feldolgoztam. Következő pasi, helyzet ugyanaz. Gondoltam, ha már egyszer bevált a képlet, most is be fog. Aha persze. Nagy érzelmek, mégnagyobb boldogság, pár hónapig. De ott is van egy másik csaj rajtam kívül, nevezetesen az EX. Aki tudja, hogy én vagyok Neki, de én nem, hogy még Ő is. Hazudozás, pár dolog kiderül róluk, de nem látok tisztán. Talán mert hülyén szerelmes voltam :D Nem látom azt se, hogy szegény srácnak nem megy a szakítás. Se velem, se vele :D de kitartok, várok és közben csendben felmaródik a gyomrom ebben a hercehurcában. Szakítunk, de nem azért mert "ne szeretnélek, csak nem úgy szeretlek..." Aha... Visszatér... én sírok, Ő ígér. Mindent. Semmit nem kapok. Csak esemeseket meg üzeneteket, amikbe kapaszkodom, mint egy utolsó szalmaszálba. Nagynehezen vége a hercehurcának és nem találkozunk többet, de olyan nincs, hogy ne beszéljünk egymással, ne mááááááár.... Közben csak sejtéseim vannak az életéről, és soha nem nyer semmi se bizonyosságot, hogy kivel van együtt vagy sem. Mert közben, hogy ne legyen olyan egyszerű, befigyel egy harmadik csaj is. Én nagyon sokáig azt hiszem mindeközben, hogy Ő életem szerelme, és minket semmi se választhat el. Közben pedig talán pont a rejtélyességet szerettem benne, de így nem lehet élni. Erre rájövök nagy nehezen, megpróbálom elengedni. Lehet, hogy szokványos a sztori, de én anno tönkrementem benne. Közben, csak életem bonyolítása képpen, megismerkedem a következő sráccal, aki szimpi is, aranyos is, de van egy bibi... az EXcsajszi... na, ez a srác is szélnek eresztve. Következő ismeretség... szerintetek mi a "családi állapota"? :D Nem kell ugye válaszolnom... És minden srác szerint, "aranyos meg szép vagyok, csak hát pont rosszkor ismerkedtünk meg..."
Mi lehet a tanulság? Talán nem kellene mindent olyan görcsösen akarni, akkor nem is történne ez... bár én inkább azt gondolom, hogy a mohóságom áldozata lettem :D
De szingli csajnak miért nem akad az útjába végre egy szingli pasi? Kevesebb a szingli pasi mint a nő? Vagy már elhorgásztak az orrom elől mindenkit? :D
A jelszavam is lehetne: "én szingli vagyok, és Te?" :D:D:D