"Dehogy felejtettelek el, csak épp nem volt alkalmam válaszolni" Vajon hány szakítósemail kezdődik ugyanezzel a mondattal?
üdv!
igazából ez a történet a mai napig nem ért véget és nagy előzménye nem volt csak sok beszélgetés és másfélévente való találkozások, együttalvás. valami volt/van köztünk, hogy mi az kimondva soha nem lett. "kölcsönös vonzalom" csak így neveztük. de ez a dolog harmadszorra indul útjára. egyszer én mondtam ki, hogy legyen csend köztünk másodszorra pedig ő. akkor kaptam tőle ezt a levelet:
SziaDehogy felejtettelek el, csak épp nem volt alkalmam válaszolni. Bocsánatodat is kérem ezért. Remélem veled minden rendben, szerencsére nekem sem lett semmi bajom abból az estéből. Most pedig már sulival, és hasonló baromságokkal töltöm hétköznapjaim.Húh, jó sokat töprengrem a dolgokon, sokszor eszembejutottál, jutsz is a mai napig a legkülönbözőbb szituációkbanés sokszor eszembe jutott a barátnőd megjegyzése is, hogy "ez már rendszeres, ez már elég gáz". Belegondolva igaza van. Nagyon jó volt veled, és örülök, hogy mindezt megtapasztaltuk, remélem ezt a te nevedben is mondhatom; de komolyabban belegondoltam ebbe az egészbe, én most úgy látom a dolgokat, hogy nem kéne folytatunk. Nem merem folytatni, mert egyszer úgyis megbuknánk, akkor pedig minden borulna jelenlegi életedben, vagy az én életemben. Ez részemről még annyira nem is lenne baj, de sajnos jelenleg nem állok úgy semmilyen téren, hogy komolyabb alapokra helyezhessem Veled a dolgokat. Messze vagyunk egymástól, és a baj, hogy nem is tudom mikor kerülhetnénk közelebb. Ez pedig így nem a igazán a legjobb. Neked is szenvedés, nekem is... Nem is tudom mit mondjak, olyan rossz hangulatú ez a levél, és hát a kedvem sem éppen a legjobb, de úgy érzem így maradok a legkorrektebb Veled. Nem akarok hazudni Neked, vagy ábrándokkal hitegetni. Remélem most nem fogod azt gondolni, hogy "kihasználtalak", mert arról szó sincs. Minden lopott percet amit veled tölthettem igaz érzelmek vezéreltek, és tényleg sajnálom, hogy csak ennyi lehetett közöttünk. csók, valószínüleg az utolsó
ezt akartam megosztani veletek. pá
miss s.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:22:13
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.10.03. 14:22:13
2008.10.03. 14:23:26
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:23:41
Bourbon 2008.10.03. 14:23:54
nyanyanya 2008.10.03. 14:24:06
sofn 2008.10.03. 14:24:21
]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.10.03. 14:25:20
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:25:31
2008.10.03. 14:25:36
aiya 2008.10.03. 14:26:03
nyanyanya 2008.10.03. 14:26:11
SzenKata 2008.10.03. 14:26:20
nagyon korrekt. komolyan. és mennyire ismerős. atyaisten :D
aiya 2008.10.03. 14:26:35
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:26:39
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:26:54
Dr.Spriccz 2008.10.03. 14:28:47
új poszt
kisvi 2008.10.03. 14:29:16
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:29:26
an mi van, mégis van új poszt? :D
2008.10.03. 14:29:33
"de ez a dolog harmadszorra indul útjára. egyszer én mondtam ki, hogy legyen csend köztünk másodszorra pedig ő. akkor kaptam tőle ezt a levelet:"
De akkor nekünk kell levonni azt a tanulságot, amit ő nem bírt? Vagy mi van???
sofn 2008.10.03. 14:29:59
2008.10.03. 14:31:28
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:31:56
Óh hiányzolós érzésem van, valaki csapjon le MOST!!!!
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:31:56
Óh hiányzolós érzésem van, valaki csapjon le MOST!!!!
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:33:00
2008.10.03. 14:33:11
Elveszett Angyal 2008.10.03. 14:33:52
Bourbon 2008.10.03. 14:34:04
Maradtak is, a pasi meg szeret dugni a csajjal, tehát harmadszor is felmelegítették a viszonyt.
Ezért nem kell az ilyen dolgokat lezárni. Viszony, lazítunk a köteleken, elmaradoznak az együttlétek, de nem kell kimondani, hogy vége, így bármikor, ha mindkét félnek kedve van hozzá, pironkodás nélkül lehet folytatni, ahonnan abbahagyták.
nyanyanya 2008.10.03. 14:34:09
Bééb (törölt) 2008.10.03. 14:34:22
2008.10.03. 14:34:53
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:35:07
se nevek, se időpontok, se helyszinek. Senki és semmi sem beazonosítható.
Biztos nem örülnék, ha esetleg egy hasonló levelemet a neten látnám, de igazából nem lehet belekötni.
bagolybagoly 2008.10.03. 14:35:39
Bourbon 2008.10.03. 14:35:41
SzenKata 2008.10.03. 14:36:40
A jó öreg Hope 2008.10.03. 14:36:41
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:37:31
:)))
SzenKata 2008.10.03. 14:37:51
kisvi 2008.10.03. 14:37:57
KiNG 2008.10.03. 14:38:02
2008.10.03. 14:38:02
aiya 2008.10.03. 14:38:48
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:39:03
Másodállásban pornórendező-e vagy? :D
2008.10.03. 14:39:24
SzenKata 2008.10.03. 14:39:29
Elveszett Angyal 2008.10.03. 14:39:33
2008.10.03. 14:40:10
A jó öreg Hope 2008.10.03. 14:40:20
nyanyanya 2008.10.03. 14:40:40
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:41:30
:))) az sem rossz
tuli _ 2008.10.03. 14:41:30
A jó öreg Hope 2008.10.03. 14:41:51
gyerecsak nyugodtan és nyugodtan légy rossz kis lány:-)...
kisvi 2008.10.03. 14:41:53
Elveszett Angyal 2008.10.03. 14:42:15
SzenKata 2008.10.03. 14:42:57
aiya 2008.10.03. 14:43:03
Kimondva nem lett, a tettek beszéltek. :)
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:43:07
Nem egymást csalták meg, hanem egymással valaki másokat.
nyanyanya 2008.10.03. 14:43:28
storyline :) 2008.10.03. 14:43:29
... a pasi meg zseniális, mindíg készenlétben tartja a lányt, se nem közel, se nem távol... "
Ne ennél ultragecibb dolog a világon sincs!
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:44:05
"Nem merem folytatni, mert egyszer úgyis megbuknánk, akkor pedig minden borulna jelenlegi életedben, vagy az én életemben."
árulkodó mondatok.
storyline :) 2008.10.03. 14:44:34
nyanyanya 2008.10.03. 14:44:41
2008.10.03. 14:45:29
Bourbon 2008.10.03. 14:45:39
Csak azt nemtom, hogy, ha iskolás korúak, akkor mi a fenének kell a másik - amúgy szar - kapcsolatot fentartani.
Lelépni, kalandozni, felfedezni, rátalálni..ha már egymásban sem találták meg...
tuli _ 2008.10.03. 14:45:46
Dr.Spriccz 2008.10.03. 14:45:57
kettőn áll a vásár.
nyanyanya 2008.10.03. 14:46:16
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:46:17
Bocs, de ezt hogy allitjatok 100%os bizonyossaggal, hog ymidnkettonek volt valakije? Meehogy kurvara nem irja sehol a csaj.. "
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:44:05
kisvi 2008.10.03. 14:46:27
eléggé
---
nyanyanya · nyanyanya.freeblog.hu/ 2008.10.03. 14:43:28
ki mondta, hogy nem volt kötük semmi? nem derül ki egyértelműen, de pont petya által ideézett mondatok eléggé sokat sejtetnek
2008.10.03. 14:47:08
SzenKata 2008.10.03. 14:47:14
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:47:52
lehet, de mi így értelmeztük :) A második idézet szerintem elég meggyőző.
nyanyanya 2008.10.03. 14:48:02
storyline :) 2008.10.03. 14:48:36
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.03. 14:43:29
kettőn áll a vásár. "
Persze, ha abból indulunk ki, hogy aki hüje haljon meg...
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:48:40
2008.10.03. 14:48:42
Bourbon 2008.10.03. 14:49:58
De azért ez: "Most pedig már sulival, és hasonló baromságokkal töltöm hétköznapjaim." nekem nem úgy tűnik, hogy a suli a meló mellett van, márpedig 30-on felül azért dolgozni már csak illik....
2008.10.03. 14:50:11
nyanyanya 2008.10.03. 14:50:24
storyline :) 2008.10.03. 14:51:49
Sokkal jobban félek a holnaptól!
SzenKata 2008.10.03. 14:52:30
2008.10.03. 14:52:37
2008.10.03. 14:53:32
"Na azt nem csodálom...persze ha kilátsz majd fejedből a mai nap után:)))"
Wagner Úr 2008.10.03. 14:53:56
"volt-e velkámszex? gumit ki vette? csaj pakolt a szatyorba? srác volt katona?"
ezeket a "tréfás" szakitósblog-beavatotti kérdéseket már abba lehetne hagyni, párszor vicces volt, de most már harmatgyenge.
a post hármas:
szakítós szöveg van benne, viszont a történet gyengusz
jelentem az blog rossz irányba halad,kezd már olyan lelkizős-Kossuth tér szaga lenni az egésznek, ahol mindenki elmondhatja nagy közönség előtt, hogy mi fáj
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:54:31
Ha egyutt vagy valakivel es szetmentek akko nem borul az eleted?:P "
Dehogynem. Tehát együtt van valakivel a fiú is, meg a lány is (másvalakikkel). Időnként találkoznak (másfél évente), együtt töltenek egy estét ("Minden lopott percet amit veled tölthettem"), eddig nem buktak le, de a fiú fél, hogy le fognak.
Ha pedig lebuknak, akkor borul az életük, ahogy te is mondatd, mivel biztos szétmennek a párjaiktól.
SzenKata 2008.10.03. 14:54:36
storyline :) 2008.10.03. 14:55:14
Köszönjük Emese!
petya a barátságos :) 2008.10.03. 14:55:34
Ha egyutt vagy valakivel es szetmentek akko nem borul az eleted?:P "
Ha olyanvalakivel megyek szét, akivel másfél évente egy éjszakát töltök el, nem nagyon borul az életem...
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:55:41
2 hsz-el szerintem inkább dugó van :))
2008.10.03. 14:55:47
storyline :) 2008.10.03. 14:56:26
SzenKata 2008.10.03. 14:57:11
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 14:57:13
2008.10.03. 14:57:31
storyline :) 2008.10.03. 14:57:45
Dövan, rá se ránts. :)))) "
Pedig, ha a ma este is úgy sikerül, mint a tegnapi, kénytelen leszek!
Dr.Spriccz 2008.10.03. 14:57:49
ha valaki hagyja, hogy hülyét csináljanak belőle akkor utólag ne panaszkodjon. ha meg tapasztalatlan és naiv akkor meg tanuljon belőle. de tanuljon.
nyanyanya 2008.10.03. 14:58:14
storyline :) 2008.10.03. 14:58:31
Wagner Úr 2008.10.03. 14:53:56
2008.10.03. 14:58:31
A jó öreg Hope 2008.10.03. 14:59:03
te most komolyan sértödött vagy? lehet, hogy nem értetted amit irtam? (amugy a puskám csövét általában igyekszem nedves üregekbe helyezni, mert ott érzi jól magát, és igy kevésbbé rozsdásodik..)
kisvi 2008.10.03. 14:59:04
fejet homokbadugós típus vagy? :))
2008.10.03. 14:59:23
storyline :) 2008.10.03. 15:00:12
Azzal, hogy tanuljon egyetértek, de mivel a kihasználó szándéka nem a tanítás, ezért nem szép dolog, amit csinál...
SzenKata 2008.10.03. 15:00:20
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:00:22
ismerős helyzet :D
2008.10.03. 15:02:19
Dehogy, csak senki nem mondta meg neked a tuti frankót, azaz olyan komolyan igazat adtak nedek, hogy ezt a labdát le nem cssapni, ledöbbentem:))) De lecsaptam és megnyugodtam, s külön öröm (másnak) hogy neked meg még nem rozsdás:)))))
SzenKata 2008.10.03. 15:03:05
Sztravinszka 2008.10.03. 15:03:16
Eddig ketten tudtak a titkos viszonyukról, most perverz módon bevonták a blogolvasókat is. De hogy minek?
2008.10.03. 15:03:46
nyanyanya 2008.10.03. 15:04:24
nyanyanya 2008.10.03. 15:05:20
Negrogo 2008.10.03. 15:05:42
kisvi 2008.10.03. 15:06:08
Sztravinszka 2008.10.03. 15:06:19
Nemcsak a teszkós gumis halálrakoptatott duma szar és dögunalom, hanem a kommentek 70 százaléka, amit elolvasok.
2008.10.03. 15:06:49
nyunyuli 2008.10.03. 15:07:05
mára csak ez jut?
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:07:30
egy jó gyerek mindent elmond az anyjának! :D
2008.10.03. 15:08:18
Snowmass 2008.10.03. 15:09:00
nyanyanya 2008.10.03. 15:09:05
tuli _ 2008.10.03. 15:09:28
Lehet, hogy ez is folytatásos?:)
SzenKata 2008.10.03. 15:10:03
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:10:15
Lehet, hogy ez is folytatásos?:)
isten ments!!! :D
Elveszett Angyal 2008.10.03. 15:10:25
mondhatni a srác csúnyán kihasználja a lányt...
Elveszett Angyal 2008.10.03. 15:10:56
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:10:59
SzenKata 2008.10.03. 15:11:06
Lehet, hogy ez is folytatásos?:)"
én nem találtam a harmadik újra kezdést.
Negrogo 2008.10.03. 15:11:13
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:11:36
Korrekt lekoptatólevél.
Eddig ketten tudtak a titkos viszonyukról, most perverz módon bevonták a blogolvasókat is. De hogy minek? "
Csalódott. Tetszik neki a levél. Okulásul másoknak. Remény, hogy a fiú is olvas blogot és esetleg meggondolja magát. Bosszú. Csak úgy. Véletlenül. Nem is ő tette fel, hanem a megcsalt párja. Elcsípett levél. Rossz helyre címezték. Ésatöbbi...
Snowmass 2008.10.03. 15:11:40
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:12:03
SzenKata 2008.10.03. 15:12:45
SzenKata 2008.10.03. 15:13:22
úgy nem érzi, ha büdös a szája :D
2008.10.03. 15:13:25
Ha meg gond van, akkor pláne az anyukájuknak mondják el, hogy nézd anya, a nejemnek mindig fáj a feje, és egy hónapban 20 napon át baja van, és ezért hol a postán, hol a bankban, ja és a munkahelyemen is minden csaj megvolt!!!! Szóval nyanya, ébredj fel, a mama ezekről nem tud, vagy ha megtudja, ő az, aki úgyse hiszi el, mert az ő fia/lánya olyat ugyan nem, hát ő ismeri, ő nevelte stb...A gyilkosok anyja se hiszi el, hogy az ő gyereke...szóval lehetelent ne kívánj!:)))
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:13:29
Leticia szoval ha a pasid felredug, azzal nincs gond ha te nem tudsz rola? "
" mennyi?husz! 2008.10.03. 15:11:13
jaj, birom ezt az "amirol nem tudsz az nem is faj" szlogent. aha. es az nem faj, hogy atbasszak a fejed? "
Ha nem tudsz róla, hogy megcsal, akkor arról sem tudsz, hogy átbasszák a fejed. Akkor peddig nem fáj. Nem tudsz róla, hogy fájnia kéne...
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:13:31
SzenKata 2008.10.03. 15:14:05
Negrogo 2008.10.03. 15:14:44
es hetfo reggel? :) ebbol is latszik a heti 5 munka nap az csak 3. meg szerencse, hogy en magam osztom be az idomet es akkor dolgozok amikor akarok.:P
Snowmass 2008.10.03. 15:15:30
Nem volt itt semmi gond. Kölcsönösen kihasználták egymást és együtt tanultak. A gumit először a csaj vette és azért mondta, hogy elég volt, mert elszakadt.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:15:35
most meg irigykedsz, hogy nem neked öröm?:-)
nyanyanya 2008.10.03. 15:15:50
storyline :) 2008.10.03. 15:16:35
Dövan, a zseniálist itt nem pozitívan értettem...
mondhatni a srác csúnyán kihasználja a lányt... "
Én sem, nyugi :)))
Remélem a gumit legalább ő vette :D
nyanyanya 2008.10.03. 15:16:39
SzenKata 2008.10.03. 15:17:19
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:18:33
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:18:50
De arról sem tudsz, mivel ők sem szólnak...
Tehát jót bulizol velük és kész :) Ők esetleg furcsán érzik magukat.
Egyébként miért tudnának róla a haverjai?
SzenKata 2008.10.03. 15:19:40
nyanyanya 2008.10.03. 15:20:33
Negrogo 2008.10.03. 15:21:08
Apcsika 2008.10.03. 15:14:05
altalaban ez mindig kiderul, elobb vagy utobb. aztan majd az fog fajni, hogy atbaszhattak. es meg magadra fogsz haragudni, hogy lehettel ekkora balek.
2008.10.03. 15:21:13
Nyanya: nyilván egyetértek azzal, hogy nem elfogadható, sőt. Ám a szex, főleg a jó szex: nagy kötőerő. Van aki anélkül megbolondul.
nyunyuli 2008.10.03. 15:21:20
" nyanyanya · nyanyanya.freeblog.hu/ 2008.10.03. 15:16:39 "
De arról sem tudsz, mivel ők sem szólnak...
Tehát jót bulizol velük és kész :) Ők esetleg furcsán érzik magukat.
Egyébként miért tudnának róla a haverjai?
Petya ébresztő! A férfiak sokkal, de sokkal pletykásabbak, mint a nők!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
storyline :) 2008.10.03. 15:21:36
engem épp ma baszott le a főnököm. hogy ő mennyit dolgozik - jelzem a felét ő is index.hu olvasással tölti - és hogy kilenc helyett rendszeresen féltízre érek be, és hogy stb. stb. ha lenne értelmes elfogadható munkám,akkor nem blogolnék. de nincs. rgo blogolok :D "
Nálunk nincs ilyen probléma a felhasználókkal, mert letiltom a tűzfalon az összes olyan szájtot, amit szeretnek látogatni.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:21:38
hogy zavarná, mikor nem tud róla? zavarni csak az tud, amiről tudsz... amiről azt asem tudod, hogy létezik, az nem tud zavarni...
ha már sejted, vagy vannak sejtető jelei, na akkor már tud zavarni...
SzenKata 2008.10.03. 15:21:53
Snowmass 2008.10.03. 15:22:17
Titkárnőt szigorúan munkaidőben illik amortizálni és nem szép dolog túloráztatni.
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:22:28
Bar akkor a jelek szerint, a csajod siman felrekurhat ha nem tudsz rola, az akkor ugy sem faj:) "
Így van.
nyanyanya 2008.10.03. 15:22:28
Snowmass 2008.10.03. 15:23:01
SzenKata 2008.10.03. 15:23:01
tuli _ 2008.10.03. 15:23:21
Ha elolvassa a hozzászólásokat, lehet, hogy nem kockáztatja meg:)
Apcsika 2008.10.03. 15:11:06
Mert most zajlik:)
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:23:33
altalaban ez mindig kiderul, elobb vagy utobb. aztan majd az fog fajni, hogy atbaszhattak. es meg magadra fogsz haragudni, hogy lehettel ekkora balek. "
Ha kiderül, az másik eset. A mondat úgy szól, hogy "...nem tudsz róla..."
nyanyanya 2008.10.03. 15:24:09
SzenKata 2008.10.03. 15:24:14
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:24:30
Megint kiderült, hogy női agyam van... :S
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:25:05
Snowmass 2008.10.03. 15:25:05
Én is mindig mindent nagydobra verek.
nyunyuli 2008.10.03. 15:26:20
"Petya ébresztő! A férfiak sokkal, de sokkal pletykásabbak, mint a nők!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
Megint kiderült, hogy női agyam van... :S
nem-nem, csak rossz társaságban forogsz?
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:26:51
Petya gratulalok.. Szep kapocsolat elhet:) "
Nem értelek, ez egy logikai bukfenc. Hogy lehet nekem befolyásom arra, amit nem tudok???
SzenKata 2008.10.03. 15:27:02
Snowmass 2008.10.03. 15:27:22
Mit szólnál ahhoz, ha azt mondanánk, hogy ameddig nem derül ki, addig nem is fáj, de miután kiderült még sokkal-sokkal jobban fáj, hogy esetleg te vagy az utolsó, aki megtudja. Ez így oké?
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:27:41
Az rossz, hogy se én, se a barátaim nem annyira pletykásak?
nyanyanya 2008.10.03. 15:27:53
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:27:56
remélem is :))
SzenKata 2008.10.03. 15:28:34
nagyobbra vereket olvastam.hirtelen... :)
robincook 2008.10.03. 15:28:42
nyunyuli 2008.10.03. 15:29:23
"nem-nem, csak rossz társaságban forogsz? "
Az rossz, hogy se én, se a barátaim nem annyira pletykásak?
akkor szerencsés vagy, hogy ilyenekkel hozott össze a sors.
Vagy csak nem mondod meg:S
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:29:38
csak nem te írtad? :D
Negrogo 2008.10.03. 15:29:38
"Ám a szex, főleg a jó szex: nagy kötőerő. Van aki anélkül megbolondul"
Jelen!
gargoyle 2008.10.03. 15:29:51
Snowmass 2008.10.03. 15:30:12
Mindenki a saját kis szemüvegén keresztül olvas és értelmez:)
SzenKata 2008.10.03. 15:30:37
nyanyanya 2008.10.03. 15:31:19
Snow en szeretnem tudni es az mar regen rossz, ha mindenki tudja es rajtam rohog hogy mekkora balfasz vagyok, hogy nem jovok ra vagy miert is van ez... Asszem elsullyednek, ha megtudnam hogy xy honapokig az arcomba vigyorgott mikozben tudta hogy a pasim felredug..
Snowmass 2008.10.03. 15:31:38
Ha rajtam kívül már mindenki tud róla, akkor nagyon kicsi az esélye annak, hogy esetleges marad.
SzenKata 2008.10.03. 15:32:31
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:32:53
Hat az mar reg rossz ha a nod felre akar dugni nem? Lehet hogy logikai bukvenc, de en biztos tudni akarnek rola, hogyha a fickom mast kefel meg aztan mellem bujik be az agyba.. "
Ha félre akar dugni az rossz (induljunk ki ebből, bár nekem erről külön véleményem van).
Hogy akarok-e tudni róla, az egy dolog. Tegyük fel, akarok.
Tegyük fel, tényleg félre akar dugni, neadjisten félre is dug.
De, mondom DE!, NEM TUDOK RÓLA!!! Persze arról sem tudok, hogy miről kéne tudnom, amiről nem tudok.
Így aztán boldog tudatlanságban élek, azt hívén, hogy a nőm nem is akar félredugni.
Elveszett Angyal 2008.10.03. 15:32:53
nyunyuli 2008.10.03. 15:32:57
miért te süllyednél el? Süllyedjen el az a paraszt, aki nem szólt és közben belevigyorgott az arcodba.
Nehogymár még a vétlen fél süllyedjen.....
2008.10.03. 15:33:28
nyanyanya: tudod, ez a blog létre se jött volna, ha mindenki csak azzal kopulálna, akivel szabad:))) A blog lényege az, hogy elvileg mindenki mindenkivel...de vannak határok. De hol vannak és milyenek? Ahány koment, annyi nézőpont! Vanak magatartási formák,és vannak az ÖSZTÖNÖK. Az egész élet arról szól alapvetően, hogy az ösztönt meglovagolni és helyes mederben tartani hogyan kell. És nem mindig sikerül! Gondolj a legbigottan szetfazekakra. Formailag OK, és aztán egy nagy MNK. Vagy az a baja, hogy mivel leblokkolták, rá se ébred arra, neki mi a jó. Az ösztönélet elnyomásától sokan bekattanak.
nyanyanya 2008.10.03. 15:33:28
Snowmass 2008.10.03. 15:35:14
Szerintem arra az ember az esetek többségében úgyis rájön. Ha alapból odafigyel a másikra és foglalkozik vele, akkor úgyis rájön, hogy valami nem stimmel. És egyébként személy szerint én nem várnám el a párom barátaitól, hogy felnyissák a szememet.
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:35:30
Vagy csak nem mondod meg:S "
Mit nem mondok meg?
---
"nyugodtan dugjal felre szivem, amig ugy csinalod amig en nem tudom? "
Félreértesz, nem azt mondtuk, hogy íly módon engedélyt adtunk a párunknak, hanem hogy ha ő minden tiltás ellenére is ezt csinálja, akkor sem tehetünk semmit, sőt, rosszul sem érezzük magunkat.
Ez ismeretelméleti kérdés, nincs mit tenni :D
nyanyanya 2008.10.03. 15:36:09
Nyunyuli voltam olyan helyzetben hogy tudtam rola, na ott is elsullyedtem...
Leticia szerintem nem kell bemutatni a blogot. Az osztonoket nem feltetlenul kell elnyomni, olyan fickot kell keresni akivel ki lehet elni...
Negrogo 2008.10.03. 15:36:22
erre a "amirol nem tudsz az meg nem fajrol" ez arrol szol, hogy a pofajaba hazudsz gyakrolatilag annak az embernek. es erre en ugyancsak ugrok. a szerelem alapja a bizalom, az egyetertes es az oszinteseg es persze a kiegyensulyozott szexualis elet.
2008.10.03. 15:37:04
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:37:11
és azt te honnan tudod, hogy felmerül-e benne vagy sem? szerinted eléd áll majd, hogy drágám azon gondolkodtam mi lenne ha félre dugnék?, de nyugi majd nem mondom el...
ne legyél már naiv, abban sem lehetsz 100%-ig biztos, hogy az eddigi barátaid nem tették meg, csak lehet hogy nem tudsz róla...
SzenKata 2008.10.03. 15:37:40
csak nem erről beszéltünk.
nyanyanya 2008.10.03. 15:38:07
nyunyuli 2008.10.03. 15:38:12
" nyunyuli, miss ExKazimírné 2008.10.03. 15:29:23
Vagy csak nem mondod meg:S "
Mit nem mondok meg?
hát hogy igenis pletykálkodtok
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:38:52
Snow en szeretnem tudni es az mar regen rossz, ha mindenki tudja es rajtam rohog hogy mekkora balfasz vagyok, hogy nem jovok ra vagy miert is van ez... Asszem elsullyednek, ha megtudnam hogy xy honapokig az arcomba vigyorgott mikozben tudta hogy a pasim felredug.. "
Egyébként az már egy egész más helyzet, amikor az egész környezeted rajtad röhög...
Az sokkal nagyobb szemétség, mint maga a félredugás, szerintem.
kisvi 2008.10.03. 15:39:11
szerintem egy idő után a legtöbb fasziban _felmerül_ (ha másért nem, mert olyan helyzet adódik), hogy _félrenézzen_.
Az már megint más kérdés, hogy meglépi-e.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:40:37
ebbe bele akartam kötni, aztán láttam hogy ott az a szó hogy "legtöbb". úgyhogy kihúzom magam, és nem veszem fel az inget.
Snowmass 2008.10.03. 15:40:46
Ők valójában mindig is a másik barátai lesznek, és a másik miatt "barátkoznak" veled.
SzenKata 2008.10.03. 15:40:55
nyunyuli 2008.10.03. 15:41:03
előbb vagy utóbb
nyanyanya 2008.10.03. 15:41:09
Apcsika persze ha nem tudod nem faj, csak egy balek vagy..
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:42:19
minden faszi félredug
előbb vagy utóbb
na ne...ezt azért te sem gondolhatod komolyan.
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:42:31
Ha szar a szex, akkor valszeg felrenez.. De akkor minek van egyutt ket ember, ha szar? "
Szerintem ez a kérdés ennél sokkal sokrétűbb és bonyolultabb.
---
"Petya de ez teged is jellemez.. Hisz olyan novel vagy, aki megcsal.. Aki azt a tiszteletet sem adja meg, hogy nem tesz ilyet.."
De ezt nem tudod befolyásolni. Összekötöd valakivel az életedet, akiről azt gondolod, ismered és feltételezed, hogy nem tesz ilyet. Mit tudsz tenni, hogy ez ne történjen meg? Főleg, ha nme is tudsz róla?
Akkor mit jellemez ez rólam? Max a rossz emberismeretemet, nem?
nyanyanya 2008.10.03. 15:43:00
Apcsika senki nem allitotta, hogy a szex minden.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:43:09
hidd ezt:-):-)
2008.10.03. 15:43:31
Szóval, igen, az ember válasszon úgy élete párját, hogy minden klappoljon. És ne csaljon meg senki senkit. Mert abban is hiszek, hogy a másikkal való kapcsolat megjavítására fordított energia megtérül. Ha így se megy, akkor meg dobbantás és keressünk olyat, akivel menni fog. De ezt az emberek nagyon kevés %-a vállalja be...Maszatolás megy többször, meg az élet:))
storyline :) 2008.10.03. 15:44:27
minden faszi félredug
előbb vagy utóbb"
Há' pedig nem!
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:44:41
Miért tenném? Nem szoktunk, ilyenekről meg különösen nem. Vagy még senki nem lépett félre a társaságból, vagy senki nem beszél róla.
nyanyanya 2008.10.03. 15:44:45
Talan nem kezdessz olyannal, aki hajlamos ilyesmire? Volt mar ra pelda regebben, stb..
Negrogo 2008.10.03. 15:44:54
is-is. jo szexet adtam es kaptam(ex)
Nagyon-nagyon, nagyon jot! ha vki azt mondja az osszes pasijaval egyutt veve nem volt olyan jo mint velem es en is azt mondom ettol jobb mar nem lehet akkor az jelent vmit. de ennek vege mar lassan 4 honapja.
szoval meg is vagyok zuhanva:)
SzenKata 2008.10.03. 15:45:06
Ők valójában mindig is a másik barátai lesznek, és a másik miatt "barátkoznak" veled."
ezt akartam mondani. és akkor nem a te barátaid. és akkor sem,ha neki kell falazni.
nyanyanya 2008.10.03. 15:45:19
nyunyuli 2008.10.03. 15:45:48
tollasodik a hátam, úgy néz ki
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:45:58
erre a "amirol nem tudsz az meg nem fajrol" ez arrol szol, hogy a pofajaba hazudsz gyakrolatilag annak az embernek. "
De ez meg a te bajod, és nem a megcsalt partneredé. A saját lelkiismeretedddel kell elszámolni.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:46:17
pfff :)
kisvi 2008.10.03. 15:46:19
majd ha már 15 éve a feleségeddel és a gyerekeiddel élsz, és a helyes 25 éves új munkatársnő a céges bulin anánlatot tesz neked, miután megittatok 2 üveg bort... na akkor mondd, hogy _fel_sem_merül a gondolat....
cöcö
nyanyanya 2008.10.03. 15:47:08
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:47:24
ha valakik mondjuk nyitott kapcsolatban élnek, akkor azok szánalmasak mert pfúj milyen már? ha egyszer nekik igy jó akkor mért lenne baj? azért mert éltek egy kultúr körben ami elvár valamit? több millió ember él más kultúr körben ahol mások a szokások és más a gáz és nem gáz...
2008.10.03. 15:47:37
nyanyanya 2008.10.03. 15:47:39
Snowmass 2008.10.03. 15:48:55
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:49:04
ha sosem tudod meg akkor nem, ha egyszer megtudod akkor igen...
nyunyuli 2008.10.03. 15:49:32
nyunyuli, miss ExKazimírné 2008.10.03. 15:45:48
pfff :)
szívem ne puffogj:) fotosoppolj inkább:)
nyanyanya 2008.10.03. 15:49:46
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:49:51
De ha a szex klappol es minden ams is, akkor nem igen merul fel benned, hogy a masik masra vagyik... Hope biztos vagyok benne."
Mondom, ez a kérdés ennél sok nagyságrenddel bonyolultabb...
---
" nyanyanya · nyanyanya.freeblog.hu/ 2008.10.03. 15:44:45
Ha szar a szex, akkor folosleges szerintem egyutt lenni..
Talan nem kezdessz olyannal, aki hajlamos ilyesmire? Volt mar ra pelda regebben, stb.. "
1. ebben igazad van.
2. említettem, nekem különvéleményem van az ügyben. Engem nem érdekelnek ezek a hajlamok.
Rebelde 2008.10.03. 15:50:46
nyanyanya 2008.10.03. 15:51:18
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:51:49
Apcsika, de emberileg nem esne szarul, ha belehazudnak a szemedbe? "
De hát NEM TUDOD, HOGY HAZUDIK! :D
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:52:20
ja te azt pontosan tudod, ha valakinek jó a szex, akkor tuti eszébe sem jut félre lépni? igazad van, én tényleg nem vagyok férfi igy nem tudom milyen is egy férfi gondolkodása, és még nőt is csak fényképeken láttam így a párkapcsolatokról sincs fingom semmi... akkor mesélj nekem te bölcs aki a férfi gondolkodás doktora vagy, hogy pontosan mikor mirpl mi jut egy férfi eszébe...
nyanyanya 2008.10.03. 15:52:36
Rebelde 2008.10.03. 15:52:59
tuli _ 2008.10.03. 15:53:24
Ha belehazudnak a szemedbe, az szar ügy. De ha valamiről tudnak, és nem rohannak oda hozzád elmesélni, az nem hányható a szemükre. Konkrét példával. Megtudják, hogy a barátjuk félrekefélt, mondjuk egyszer, és nem rendszeresen (mert arról már megérzés szintjén is kellene tudni a másiknak)
Elvárható bármelyik barát részéről, hogy ezt elmondja neked? A szarkavarás netovábbjának gondolnám, és jobban haragudnék a besúgóra, mint arra, aki félrekefélt. Az más ügy, hogy lapátra tenném nagy valószínűséggel.
Bééb (törölt) 2008.10.03. 15:53:42
nyunyuli, miss ExKazimírné 2008.10.03. 15:41:03
minden faszi félredug
előbb vagy utóbb
EZ ÍÍÍGY VAN!
nyanyanya 2008.10.03. 15:53:57
nyanyanya 2008.10.03. 15:54:52
Snowmass 2008.10.03. 15:55:22
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:55:27
---
" nyanyanya · nyanyanya.freeblog.hu/ 2008.10.03. 15:51:18
Petya oszinten, te eltudnal kepzelni egy novel egy hosszutavu kapcsolatot, ha nem elvezed vele a szexet?? "
Nem, erre mondtam, hogy igazad van. A jó szex az bizony nagyon fontos.
De ettől még a megcsalás teljesen más dimenziókban mozog. Jó szex mellett is lehet megcsalás, teljesen kielégítő és ideális kapcsolatban is lehet megcsalás, ezek nem eggyire egydimenziós dolgok.
A másik, hogy te ezt mindíg úgy fested le, hogy ha a pasi megcsal, akkro elmeséli gyorsan a haveroknak, és mindenki rajtad röhög. De a legtöbbször senki nem mesél senkinek semmit és senki nem röhög senkin. És szépen minden megy tovább a maga útján és mindenki boldog.
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 15:55:45
most már szinte kötelességemnek érzem, hogy félrekúrjak, ha lesz valakim.
És ez mind miattatok van! Milyen keservet okoztok közvetetten szegény lánynak...hát van nektek szívetek? :D
A jó öreg Hope 2008.10.03. 15:55:48
a faszom sem akar meggyözni téged... , neked van egy kialakult egyéniséged, aki mindent tud és a világ összes emberének tudja a gondolatait az értékeit stb...
ja és persze csak olyan pasival hajlandó komunikálni akivel esetleg dugni is szeretne...
mért akarnálak meggyüzni, szarok én rá, hogy mit gondolsz....
2008.10.03. 15:56:22
Snowmass 2008.10.03. 15:56:34
Simán, ha van mellette egy házibarátom, akivel meg igen:D
nyunyuli 2008.10.03. 15:56:55
Csaktulip en egy szoval sem mondtam, hogy el kene mondani.. Egyertelmu hogy a masikhoz lojalis..
szerintem igenis el kell mondani.
Ha valaki félremegy, ott gebasz van, nincs kifogás.
Barát attól barát, hogy az érdekeidet nézi, ha kurva szar, ha nem.
Akkor lehet, kurvára fáj, de elmúlik.
Aki egyszer megcsinálja, megcsinálja másodjára is.
nyanyanya 2008.10.03. 15:57:31
kisvi 2008.10.03. 15:57:50
petya a barátságos :) 2008.10.03. 15:57:54
De ha kiderul baszki..:P Amugy meg minel tobb ember tud rola annal kisebb az eselye, hogy nem derul ki... "
Ha kiderül, akkor szar lehet. És jól mondod, ezért aztán a legtöbben nem is mondják el senkinek.
Negrogo 2008.10.03. 15:57:56
Ez az amit akkor se ertetem, se most 4 honap utan picit letisztultabb fejjel es 4 ev mulva se fogok. Nem csalt meg amugy nehogy az jojjon le. Nem volt masik pali a hetterben. Elvileg azota sincs ahogy nekem se masik csajom. Nem kezdek reszletezni mert egy posztot megerne. A lenyeg, hogy oda volt ertem, arrol beszelt nem birja mar magat elkepzelni massal, konkretan en vagyok az igazi, hozzamjott volna, osszeakartunk koltozni, ahogy irtam a szex az fenomenalis es stb. aztan gyak. egyik naprol a masikra szakitani akart. ez utan 3 honap kinszenvedes kovetkezett. bekulsek, osszeveszesek ami kell. Na de hagyjuk. A helyzet az, hogy nem vagyok rajta tul.
sz b&b 2008.10.03. 15:58:20
Snowmass 2008.10.03. 15:59:13
Ráadásul sok a nyuszi is:)
SzenKata 2008.10.03. 15:59:21
de igen. csak azt mondom, hogy amíg nem tudom addig az sem fájhat, hogy belehazudik. viszont, ha megtudom, akkor isten se kegyelmez neki. nem kiabálok, meg nem veszekszem, az én nyelvem tud úgy is nagyon nagyot csapni, hogy csendben beszélek. de a lelke legmélyebb részéig csípni fogja a marása. és többek között elveszít engem. ha ezt ő kockáztatja leleke rajta. tudod azt szoktam mondani - ha egy "barátomnak" nevezett egyénnel mégsem jön össze a barátság, és ez igaz a kapcsolataimra is - hogy nem én vesztek sokat. én csak egy sumák embert vesztettem el. de ő viszont engem. kinek rosszabb?
Rebelde 2008.10.03. 15:59:44
sz b&b 2008.10.03. 15:59:45
:)
Frigyesur (törölt) 2008.10.03. 15:59:59
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:00:00
sz b&b 2008.10.03. 16:00:20
hol látsz te olyat? :D
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:00:25
jól látod, kicsit valóban megvagyok fázva:-):-)
ja hogy téged iritáltalak, az nem baj:-), örülök neki:-) puszi a kicsi buksidra kislány:-)
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:00:34
:)
nyanyanya 2008.10.03. 16:00:38
Snow tarkonverlek:D
Nyunyuli en is voltam ilyen helyzetben, es kiba szarul ereztem magam miatta, mert nem szolhattam. Es igen nem is szoltam volna..
De most itt a masik baratairol beszelunk, ha az en barataim tudnak meg hogy megcsalt a ficko biztos szolnanak... Hisz hozzam lojalisak..
kisvi 2008.10.03. 16:00:41
BazLájkír 2008.10.03. 16:00:44
mondjuk ma este a parázsban?
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:01:19
hoppá.. vita? :D "
Ez tetszik, mi? :D Folyjon a vér is? :DDD
Negrogo 2008.10.03. 16:01:23
"senki nem mesél senkinek semmit és senki nem röhög senkin. És szépen minden megy tovább a maga útján és mindenki boldog."
Na ez is csak egy allom vilag.
2008.10.03. 16:01:42
Na mennem kell, majd leszek..
tuli _ 2008.10.03. 16:01:44
többszörösnél fel kell világosítani a másikat, mert rossz pályán mozog, egyébként meg nem gondolom, hogy jogom van beleavatkozni más magánéletébe. szerintem.
kisvi 2008.10.03. 16:01:58
ebben a témában éppen a fiúknál érzem a nyusziságot :))
nyanyanya 2008.10.03. 16:02:02
Petya nem tudom meg, majd felhivom Luit.
nyunyuli 2008.10.03. 16:02:30
nem szólhattál?
Ma gyengeelméjű vagyok, hogy semmit nem fogok fel elsőre?:)
sz b&b 2008.10.03. 16:02:45
mert a parázsban nincs virsli :D
kisvi 2008.10.03. 16:00:41
hja, csak káprázott a szemem :D bocsi :D
nyanyanya 2008.10.03. 16:03:07
tuli _ 2008.10.03. 16:03:27
Így igen, ez a másik lehetséges megoldás. de nem a szarkavarás.
nyanyanya 2008.10.03. 16:04:20
sz b&b 2008.10.03. 16:04:20
áá, most ne, inkább a konzerv :D
SzenKata 2008.10.03. 16:04:35
kisvi 2008.10.03. 16:04:49
miért gondolkozol a megcsalásnál friss kapcsolatban?
sz b&b 2008.10.03. 16:05:39
helyes :) jó döntés :))
BazLájkír 2008.10.03. 16:06:00
nyanyanya 2008.10.03. 16:06:32
nyunyuli 2008.10.03. 16:06:52
ha nem voltál puszipajtás, országos barátnő a nővel, akkor nem kell szólni. Ez így tényleg jogos, hogy csendben maradtál.
SzenKata 2008.10.03. 16:08:14
sz b&b 2008.10.03. 16:09:15
valahogy úgy :D igen :D
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.03. 16:09:38
Sziasztok, jó hétvégét mindenkinek, és hallgassatok sok alkaline trio-t :))
kisvi 2008.10.03. 16:09:45
BazLájkír 2008.10.03. 16:09:58
ha meg nem mondod el,és esetleg kiderül,hogy te is tudtál a dologról,akkor is te vagy a szarkeverő.
szerintem nem jó az ilyenbe beleszólni.
sz b&b 2008.10.03. 16:10:25
A cilindert nem hozzuk, hátha lába kél.. :))
Negrogo 2008.10.03. 16:10:31
Ez mar ok, okozat. Itt a no tehet arrol ha pali felre fog kefelni. A masik, hogy ha ilyen helyzet allna elo akkor azt hiszem nem a amirol nem tudsz nem faj dolgot kell alkalmazni hanem megbeszelni. tudod a bizalom.
a szex a kapcsolat alapja. ha az nincs az mar nem kapcsolat en ugy hiszem.
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:10:40
Jó döntés :)
2008.10.03. 16:10:45
nyanya: miért más téma, mert gyereke van? Attól még nincs szexuális életük! Nem mindegy miért kefélnek félre? A lényeg, hogy félrekefélnek, te ezt állítottad ez bűn, szemétség. Mi próbálunk arról meggyőzni, hogy sokan sok módszert választanak arra, hogy megoldja a SAJÁT életét. Az, hogy pl. egyetemisták egymáson gyakorolnak, csak azt ítéled el?
SzenKata 2008.10.03. 16:11:21
BazLájkír 2008.10.03. 16:11:47
nyanyanya 2008.10.03. 16:11:58
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:12:24
Ebben egyetértünk. Az otthoni problémákat otthon kell megoldani.
SzenKata 2008.10.03. 16:12:25
2008.10.03. 16:12:29
petya a barátságos :) 2008.10.03. 16:13:08
2008.10.03. 16:13:28
nyanyanya 2008.10.03. 16:13:37
Krisz78 2008.10.03. 16:14:44
Nagy hiba azt gondolni, hogy csak akkor lép félre valaki, ha a párjával szar a szex, vagy amúgy is szar a kapcsolatuk.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:15:24
ezekszerint jössz te is ma parázslani? az jó, úgyis rég láttalak már:-)
Snowmass 2008.10.03. 16:15:36
Nem mondtam, hogy a lányok lennének azok.
De akkor már légyszi fejtsd ki, hogy miért a fiúk?:)
SzenKata 2008.10.03. 16:16:01
de renben, én is azt gondolom,hogy a magázás erotikus :) persze nő és férfi között
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:16:28
csitt, ezt ne hangoztasd, mert te is szar fej leszel...:-)
Snowmass 2008.10.03. 16:16:58
Most miért is kapok tarkónverést?:)
Mindenesetre, ha kérhetem ne vascsővel, mostanában olyan érzékeny vagyok:D
BazLájkír 2008.10.03. 16:18:09
hosszú a sír,
keféljen mindenki,
amennyit bír :-D
SzenKata 2008.10.03. 16:18:49
Snowmass 2008.10.03. 16:19:35
Bizonyos társadalmi körökben.
kisvi 2008.10.03. 16:19:36
majd egyszer kifejtem, most nem tudom, mert csak fél szemmel vagyok itt, közben dolgozom.
nyanyanya 2008.10.03. 16:19:49
Negrogo 2008.10.03. 16:20:42
Hmm. Ezzel azt akarod mondani, hogy nem letezik olyan kapcsolat barmilyen jo is amiben nem lenne megcsalas?
En szemely szerint amugy nem tudnam elkepzelni ha nagyon jo es redszeres szex van ergo megorulok erte kivanom a bnom es jo kapcsolat is, hogy felre kefeljek meg ha sari evi vagy sarka kata is jonne ram es csak rajtam mulna.
Snowmass 2008.10.03. 16:21:43
Okés
nyanyanya 2008.10.03. 16:21:45
SzenKata 2008.10.03. 16:26:55
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:28:43
dehogy is akarja azt mondani! persze hogy van sok olyan kapcsolat ahol nincs megcsalás, se olyan amiről tudnak se olyan amiről nem..., söt remélem minnél több ilyen van
csak arra utalt, hogy az hogy minden klappol, szerelem szex stb, még nem feltétlen jelenti, hogy tutira nincs megcsalás, nincs esetleges vonzódás, vágy más iránt...
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:29:21
most akkor, vagy hülye a szóhasználat...
vagy valamelyiknek van más kapcsolata is?????
vagy hogy van ez????:O
bagolybagoly 2008.10.03. 16:30:14
fvtr.blog.hu/2008/10/03/ferfiak_bejelentkezo_szovege_2_0#comments
2008.10.03. 16:30:19
Apcsi: én ismertem egy mókust, aki magázott poénból, és azt hittem, most te vagy a soros..mert ette a nőket nagykanállal, mint alfahím...:)
mennyi20: igen, ez az igazi, ha teljes a kapcsolat és én is emondó vagyok, így kell:)) Enge se tudnak megingatni, ha szeretem az az embert s mindenz megkapok tőle, ugyanakkor ha nem teljes, jobb egyedül is akár:)))
kisvi 2008.10.03. 16:30:50
na, végre valaki aki két lábon jár a földön :)
2008.10.03. 16:31:57
SzenKata 2008.10.03. 16:33:23
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:35:06
héé és én? én is ezt magyaráztam! na meg Petya is hasonló állásponton volt...
Krisz78 2008.10.03. 16:36:59
"csitt, ezt ne hangoztasd, mert te is szar fej leszel...:-)"
Nagyon fogok sírni miatta:-)
Nyanyanya 15:41
Látom Nyanya felhúztad magad, de kár volt ilyen bunkón beszólnod Hope-nak, teljesen igaza van:-)
Ez egy NAGYON leegyszerűsített és hibás nézet, hogy valaki csak akkor lép félre, ha rossz a szex egy kapcsolatban, és ha amúgy kiegyensúlyozott a kapcsolat hosszú távon, akkor nem lép félre - csodálkozom hogy ezt te komolyan így gondolod:-)
Erős szexuális vonzás, részegség, veszekedés a partnerrel, átmeneti gondok + egy csomó embernek kölcsönös megállapodás alapján a hűség nem feltétlenül jelenti a testi hűséget stbstb - a kérdés csak az, hogy te ezt hogy tolerálod:-)
Mennyi Husz 16:20
Látom értelmezési gondjaid vannak: azt írtam, hogy a félrelépésnek nem feltétlenül és csak és kizárólag a rossz szex az oka + hogy egy minden más tekintetben is jól működő kapcsolatból is _lehet_ félrelépni.
Nyilván ez nem törvényszerű, ahogy az sem, hogy valaki szar szex mellett (vagy no szex mellett) félrelép ha neki olyan az értékrendje.
kisvi 2008.10.03. 16:38:03
Te és petya az okés, ti férfiak vagytok. Kicsit azt is furcsállom, hogy csak ti írtátok ezt.
Csajszikból viszont egyedül Krisz írta (azthiszem, ha már is, akkor figyelmetlen voltam)
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:38:14
"Hope a leszarlak kategoriabol sosem vettelek ki..."
ja erre még elfelejtettem szólni,mielött reménykednél, hogy sajnos az ilyen kaki-pisi dolgokban én nem vagyok benne, szóval ne reménykedj, erre keres inkább mást... sajnálom, tudom, hogy nagyon szeretted volna, de ez van, neharagudj...:-)
nyanyanya 2008.10.03. 16:39:03
Senki nem mondta, hogy mas oka nem lehet.. De legtobbszor ez van benne a pakliban.
Hat en nem toleralnam, hogyha osszebalhezunk a pasival akkor az elso adando novel osszefekudjon, stb..
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:41:03
szépen összefoglaltad, pont igy gondolom én is... (mindenre van példa és ellenpélda is...)
storyline :) 2008.10.03. 16:41:21
itt megint arról van szó, hogy hogy képzelik a nők, hogy nem szopnak le mindenki, aki rájuk kattint
fvtr.blog.hu/2008/10/03/ferfiak_bejelentkezo_szovege_2_0#comments "
Már maga a poszt is jól el van tévedve...
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:42:33
és láss csodát rögtön meg is oldódik a dolog:D:D
Krisz78 2008.10.03. 16:42:57
Ez szerintem egy buta reflex/védekezés a nők részéről, hogy ha a szex OK otthon, akkor apa tuti nem fog félredugni, hiszen megkapja otthon.
Plusz azért durván leegyszerűsíti a férfiak motivációit úgy ánblokk, ha valaki azt gondolja, hogy csak és kizárólag a szex, ami fontos nekik (jó, van olyan pasi is biztos sok, de a többség szerintem nem olyan;-)
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:44:47
kisvi 2008.10.03. 16:44:50
így gondolom én is :)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:45:09
de lehet hogy az alapindok teljesen más:D:D:D
kisvi 2008.10.03. 16:45:21
Snowmass 2008.10.03. 16:45:35
Én meg azt írtam, hogy hervasztó is lehet több évtizeden keresztül ugyanazzal a nővel csinálni. Ez nem okés?
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:47:07
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:47:48
ilyenkor kell elővenni a fiókban porosodó dolgokat...
rózsaszín plüss bilincs:p
latex csizma:p
:D:D
nyanyanya 2008.10.03. 16:47:52
Krisz78 2008.10.03. 16:47:55
Hű, nem is tudtam, hogy ilyen remekül ismered Hope-ot:-) Majd meséld el alkalomadtán, hogy miért tetted be a "leszarlak" feliratú kis dobozkába, bár van egy sejtésem:-)
"Senki nem mondta, hogy mas oka nem lehet.. "
Nos akkor legközelebb fogalmazz egyértelműbben mert eddig 2 embernek is az jött le, hogy szerinted csak és kizárólag az az oka:-P
"Hat en nem toleralnam, hogyha osszebalhezunk a pasival akkor az elso adando novel osszefekudjon, stb.. "
Ez szíved joga, de ettől még pl. ez is egy elég gyakori ok.
S's-nél a pont (16:42) :-D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:48:35
én nem köszönök neked:P
:D:D:D:D
Snowmass 2008.10.03. 16:49:05
Egyik nap Tiduj azt bizonygatta, hogy egy férfinek az kell a boldogsághoz, hogy a nő elismerje a munkáját és a farkát.
Akkor úgy sommáztam, hogy ezek szerint én kivétel vagyok.
Most meg akkor mégsem vagyok az?:D
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:49:12
:D
nyanyanya 2008.10.03. 16:49:50
Krisz nalatok is igy megy?
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 16:50:16
schurzék-világ 1:0
:D:D:D
A jó öreg Hope 2008.10.03. 16:51:56
én például szeretném tolerálni a dolgot, mert bárkivel meg eshet, bárki érezhet szexuális vonzódást másik ember iránt, és mint több elég okos ember is kimutatta, kutatta, az elfojtot szexuális vágy elöbb utóbb hatást gyakorol és kitör máshol (nem feltétlen szexualitásban, hanem betegségben agereszióban, depresszióban), szóval ha véletlen a párom megkjván mást szexuálisan, akkor hát legyen, és szeretném tolerálni, de mivel tudom, hogy tulzottan fájna stb és nem tudnám rendesen tolerálni ezért megkértem rá, ha ilyesmi történik, ám legyen, de ha az eset után is még engem szeret és velem szeretne lenni, akkor ne tudjam meg a dolgot..., ne érezzem, és továbbra is azt érezzem, hogy engem nagyon szeret...
Krisz78 2008.10.03. 16:52:03
Igen, az esély nagyobb, de te nem ezt írtad eredetileg:-)
Plusz nekiállhatnánk variálni, hogy hol nagyobb az esély a félrelépésre, ahol a szex isteni ugyan, de a nő egy 1000-es fordulatszámon pörgő hárpiatermészet (és akkor nem konkrétan a szex, hanem egy kis lélekápolás miatt fog a pasi félrelépni) vagy ahol a szex olyan szódával elmegy, de amúgy intellektuálisan nagyon szuperül el vannak?:-)
És még sorolhatnám, de nem vagyok matematikus, plusz melóznom kéne még kicsit, de megbeszélhetjük legközelebb parázsban:-)
444 (törölt) 2008.10.03. 16:52:09
Ez nem jelent önmagában semmit. Lehet,hogy dolga volt, amikor meg pihent akkor fáradt volt. És?
Bocsánatot kért tök normálisan.
bagolybagoly 2008.10.03. 16:52:40
"bagolybagoly 2008.10.03. 16:30:14
itt megint arról van szó, hogy hogy képzelik a nők, hogy nem szopnak le mindenki, aki rájuk kattint
fvtr.blog.hu/2008/10/03/ferfiak_bejelentkezo_szovege_2_0#comments "
Már maga a poszt is jól el van tévedve... "
nekem a kedvenc logikai láncolatom:
1. há irok minden csajnak egy sablonszart
2. tízszer annyi pasi van fent mint csaj
3. minden csaj kap 100 salonszart
4. HÜLYE RIBANCOK KIRÁLYLÁNYNAK KÉPZELIK MAGUKAT HOGY ITT VÁLLOGATNAK, nem válaszolnak a jó kis sablonlevelemre pedig még csak negyvenszer küldtem el. szájbabaszás kell ezeknek nem levél.
kisvi 2008.10.03. 16:53:25
már nem itt laksz? sebaj, unicum már úgysincs :)
---
SnowM 16:45:35
bocs, kifelejtettelek a fesorolásból :)
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:53:43
nyanyanya 2008.10.03. 16:54:08
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:54:18
legalább jó volt-e? :)
storyline :) 2008.10.03. 16:54:41
Vascsődíjas :)))
nyanyanya 2008.10.03. 16:55:12
storyline :) 2008.10.03. 16:55:32
PR32 (törölt) 2008.10.03. 16:56:14
Snowmass 2008.10.03. 16:56:35
Egyelőre még nem vertél tarkón, de lehet hogy most majd kapni fogok:D
Szerintem önmagában is kicsit statikus megállapítás ez így, hogy a jóa szex a kapcsolatban meg rossz a szex a kapcsolatban. Mert ennek a dolognak is van dinamikája. Pl. jönnek, kurvára jó a szex, aztán mondjuk összeházasodnak és még mindig kibaszott jó, aztán meg a lány terhes lesz, a szülés után nem jön vissza a libidója sem rendesen, és akkor marad a jobb kéz meg a száj, amire már nem biztos, hogy azt mondhatjuk, hogy jó a szex, sőt a férfi kifejezetten szarnak találja. Akkor most ebben a kapcsolatban jó a szex vagy sem?
sz b&b 2008.10.03. 16:56:56
kisvi 2008.10.03. 16:57:08
a többiek itták meg, nem voltam itt :(
nyanyanya 2008.10.03. 16:58:12
444 (törölt) 2008.10.03. 16:58:15
Hát jó... Ez igaz. Akkor meg az idő alatt más érdekelte. Ezzel sincs semmi baj, van olyan barátom akit nem lattam kb 3 eve, de ha talalkozunk ugyanonnan folytatjuk.
Gondolom ffi-no kapcsolatban is meg lehet ezt csinalni.
Sot nekem van olyan csaj,akinek most ugyan van baratja ,de ha nem lesz akkor en leszek a soros,mert amugy jo volt egyutt:)
bagolybagoly 2008.10.03. 16:58:24
bagolybagoly 2008.10.03. 16:52:40
Vascsődíjas :))) "
hát, a való élet szolgáltatja az alapanyagot
Snowmass 2008.10.03. 16:58:30
Hát nem hinném, hogy ezek a dolgok ilyen egyszerűek.
Mindenesetre a korbácsot és nővérkeruhát kifelejtetted:D
sz b&b 2008.10.03. 17:00:18
Mmint szülés után.
:))
PR32 (törölt) 2008.10.03. 17:00:55
alo!
airmazs (törölt) 2008.10.03. 17:01:08
A Yodán még mindig sírva röhögök...
sz b&b 2008.10.03. 17:01:36
444 (törölt) 2008.10.03. 17:01:45
Sztem ez nem jelent semmit. Annyit esetleg,hogy nem kell görcsölni az ügyön,hanem jól kell erezni magat az embernek.
Aki meg görcsöl az ilyesmin az 1 nagy hüje.
bagolybagoly 2008.10.03. 17:02:40
storyline :) 2008.10.03. 17:04:10
bagoly nem pasi? :D:D:D "
Nem, de a jövő pinája úgyis a segg.
A reggeli poszt óta meg tudjuk, hogy nászéjszakán mit, hova. Így emiatt sem lehet mellényúlni!
444 (törölt) 2008.10.03. 17:04:39
tecce göci kőkóla?
A jó öreg Hope 2008.10.03. 17:04:45
lüke, attól hogy a postás ügyes lett volna, a Petya még nem hiszem hogy elégedett lenne, vagy ha meg nő volt a postás, akkor meg az asszony nem hiszem hogy elégedet lenne... Bár ha váltva jöttek, egyszer férfi, majd aztán női postás... na ugy bármi lehet:-):-)
444 (törölt) 2008.10.03. 17:06:48
Nem azert fizetsz egy picsanak,hogy aztan leszopjon,hanem mert amugy is jol erzed magad vele ott es akkor. hivhatnad setalni is,de a seta faraszto.
Ennyi erovel lehet azt mondani,hogy a setalas kozben meg a bokorban szopatas a cel!
Snowmass 2008.10.03. 17:07:06
Hát éppen ez az, hogy lutri, mert a dolgok változhatnak, stb (én persze nem).
Egyébként azt aláírom, hogy a jó szex nagyon fontos. De nem feltétlen garancia arra, hogy nem lép félre az ember. És olyan is van, hogy ugyan rossz a szex, de mégsincs félredugás. Ez elsősorban a konkrét személyek szexhez és párkapcsolathoz való viszonyulásától függ.
444 (törölt) 2008.10.03. 17:07:34
ja, te csaj vagy? akkor bocs.
:)
storyline :) 2008.10.03. 17:07:41
Már rosszul kezdődik, ha azt hiszed,, hogy a bubis vizet egy sima szopással lerendezheted...
Krisz78 2008.10.03. 17:07:41
Minden férfinak és nőnek más kell egy kapcsolatban, hogy jól érezze magát, teljesnek érezze a kapcsolatot (majd összedobjátok a jégerre valót ha közben kirúgnak a sok észosztás miatt:-) Én nem lennék boldog egy olyan férfival, akit az tesz boldoggá, hogy én elismerem a farkát és a munkáját (csak azt és semmi mást:-)
Nyanyanya 16:49
"Krisz nem ismerem es nem is akarom megismerni.. Ez egy velemeny, az eddig latottakbol:)"
Értem, szóval ezekszerint eddig egy témában sem voltatok azonos véleményen, van ilyen:-) Meg kultúra is:-P Oké, oké, tudom, neked ez a stílusod:-)
"Krisz nalatok is igy megy?"
Mi és hogy megy?
bagolybagoly 2008.10.03. 17:08:26
kisvi 2008.10.03. 17:08:31
ő úgysem mérvadó, mint már párszor kiderült, átlagostól eltérő elveket vall :))
storyline :) 2008.10.03. 17:09:02
gargoyle 2008.10.03. 17:10:28
no aztan csak ovatosan osztani egymast, rendorsegre ne tudjon senki se latleletet vinni :D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:11:01
nem felejtettem ki:p
csak nem akartam túl durva lenni:D:D
hope
hát igen...
ha már valaki csal csaljon jól:p
ne tudja senki sem, de ettől még nem hiszem hogy a megcsalás bármire jó megoldás, én nem tudok ilyen után megbocsátani...
ezért ha lehet akkor a párom ne csaljon meg, mert ezzel 100% hogy aláírta a kapcsolat halálos ítéletét...
sajna ez van:D
sz b&b 2008.10.03. 17:11:02
szakadááár :DDD
nyanyanya 2008.10.03. 17:12:01
Hol van MP?:D Nem jon parazsba?:D
Snowmass 2008.10.03. 17:13:43
Hát, ha addigra nekem még lesz munkám, akkor szívesen beleadok:)
444 (törölt) 2008.10.03. 17:14:17
En is voltam mar olyan randin amit megbantam aztan,hogy ezért kár volt fizetni...
Nem tom ki az a makktárs,de javaslom úgy költse a penzet ezentúl,hogy azt ne bánja meg. Ha zavarja hogy a pina kacsasültet eszik,neki meg nem éri meg,hogy teletömje a hasát,akkor ne vigye zabálni.
A kúrás úgyis a kúrókedven múlik, jampizhat valaki ,meg fizethet is ,de akkor ha nincs kúrókedv max odatartott puncit kap végül.
uff
és pá mindenkinek
Snowmass 2008.10.03. 17:14:58
A nővérkeruha egyáltalán nem durva:D
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:15:10
bocs de sztem krisz arra gondolt hogy ezek a motivációk lehetnek a mozgatórugói egy ilyen cselekvésnek (megcsalás)
nem azt írta hogy ezek a motivációk őket mozgatnák:D:D
ha korábban ezt írták megkövetlek;)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:16:01
a nővérke nem is:p
:D:D:D:D
nyanyanya 2008.10.03. 17:16:04
storyline :) 2008.10.03. 17:16:58
Lúzerka mond valamit, elvégre amúgy is az az igazi, akivel egy kurva szó nélkül is jól tudjuk érezni magunkat. Abba meg nem kár a libamájért sem. Legalábbis, ha az érzés kölcsönös.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 17:17:30
köszi, hogy szoltál az érdekemben, de hagyd csak nyugodtan... ö egy kiforrot egyéniség, és ö szempillantás alatt tudja ki szar és ki értékes... bele is olvastam a blogjába mert kiváncsi voltam milyen bölcs..., érdemes:-), aztán rájössz mennyire is kell öt komolyan venni...:-)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:18:01
hát igen...
ez a nagy különbség hogy közvetve vagy közvetlen fizetsz a punciért:D:D:D
ha közvetetten akkor vagy összejön vagy nem:D
Snowmass 2008.10.03. 17:18:46
nyanyanya 2008.10.03. 17:19:03
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:19:37
"alapvetoen mindenki magabol indul ki:)"
ezt mindig hülyeségnek tartottam:D:D:D
nyanyanya 2008.10.03. 17:20:57
bagolybagoly 2008.10.03. 17:21:37
1. miért nem volt ellenszolgáltatás, ha fizettem
2. én elvből nem fizetek, mert azért
storyline :) 2008.10.03. 17:23:16
Itt élvezem a társaságod, még akkor is, ha néha bicskanyitogató vagy, úgyhogy ha eljössz vacsorázni, legalább a bubis vizedet én állom.
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:24:57
nem tom, én mindig kifizetem a csaj részét is, és nem azért mert akarok valamit cserébe.
1. mert én hívtam el (tehát meghívtam)
2. szeretek úriember lenni:p
:D:D:D
A jó öreg Hope 2008.10.03. 17:25:56
én még olyan lányoknak is fizetem a számláját sokszor, aki csak barát és nem akarok töle egyáltalán semmilyen ellenszolgáltatást... azért fizetem, mert kedvelem és örömet okoz, hogy adhatok neki... és ilyen a neveltetésem is, hogy szerintem illik a pasinak fizetni...
Snowmass 2008.10.03. 17:26:21
2008.10.03. 17:28:24
nyanyanya 2008.10.03. 17:28:33
Guinievre 2008.10.03. 17:29:55
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a szituról: a volt pasid fel akarja melegíteni a kapcsit, bár már van másik nője. Te elgyengülsz, de aztán megbánod. Bemártanád a volt pasid a mostani nőjénél? Joga lenne tudni az új áldozatnak, hogy kivel is van dolga?
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:30:03
én mindkét esetben befejezném a kapcsolatot...
de ez csak az én véleményem:D:D
amúgy a baj az, hogy ha valaki csal akkor rögtön elmondja ennek annak...
kvázi eldicsekszik, na ez egy faszság...
ha félrekúrnék én aztán nem mondanám még a legjobb barátomnak sem.
(amúgy nem tervezem hogy ezt teszem drágám;))
a csajt meg el kell ásni mélyre...
hahahahaa...(sátáni kacaj)
:D:D:D:D:D
Snowmass 2008.10.03. 17:30:13
Szerintem embere válogatja. Én pl. úgy vagyok vele, hogy először kérem az ellenszolgáltatást, aztán fizetek, hehe :D
nyanyanya 2008.10.03. 17:30:38
Krisz78 2008.10.03. 17:30:59
Nem hiszem:-)
"De ha a szex klappol es minden ams is, akkor nem igen merul fel benned, hogy a masik masra vagyik... "
Erre Hope 15:43
"hidd ezt:-)"
Erre te 15:45-nél:
"Hope nem hiszem, tudom. Ne oktass mar ki olyanrol amirol fingod nincs."
Minden más klappol: akármilyen jó is egy kapcsolat, ritkán van olyan, hogy MINDEN klappol. És ez lehet az is, hogy látszólag minden OK, de az ember mégis lelkileg mélypontra kerül (nem kell itt borderline-osnak lenni, egészséges lelkületű emberek is vannak néha úgy, hogy elegeük van nagyjából mindenből és mindenkiből, még ha látszólag minden OK is).
Plusz:
15:33
"Ha szar a szex, akkor valszeg felrenez.. De akkor minek van egyutt ket ember, ha szar?"
Egy hosszú kapcsolatban lehetnek szakaszok hogy kicsit kevésbé fut a szekér az ágyban, ezer oka lehet, és minél hosszabb a kapcsolat, annál nagyobb az esély, hogy lesz ilyen szakasz. Ha te 3 hónapja tartó kapcsolatról beszélsz, ahol már/még szar a szex, akkor egyetértek.
kisvi 2008.10.03. 17:31:03
arról is szólt a vita, hogy miért tudna egy ilyen dolgoról mindenk, miért mondná el akármelyik fél is harmadik embernek... :)
2008.10.03. 17:32:00
Gini: ez a kérdés, kb, 30. kommentenként elő jön! Üdv a kérdezők sorába!
Snowmass 2008.10.03. 17:32:45
storyline :) 2008.10.03. 17:33:15
A másik szemében ennek lehet egy olyan olvasata is, hogy meg akarod szerezni a pasiját, azért csináltad.
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:33:48
snowmass
LOL:D:D
Guinevre 2008.10.03. 17:29:55
egyértelműen nem...
1. semmi köze hozzá hogy élnek ők...
2. megtette, most már nem kell eljátszani a jólelkűt, azt előtte kellett volna...
pl nemet mondani:D
Snowmass 2008.10.03. 17:33:55
Ezt a részét fejtsd ki bővebben légyszi:
"Te elgyengülsz, de aztán megbánod."
2008.10.03. 17:34:24
nyanyanya 2008.10.03. 17:34:27
En arra gondoltam, hogyha total szar a szex, nem hullamzuosan...
Guinievre 2008.10.03. 17:36:35
Dövan, értem, és igazad van.
Letícia:
nem hipotetikus kérdés volt, nem azért kérdeztem, mert unatkozok baromira. bocs, ha untattalak vele
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:37:00
ha szar a szex/kapcsolat abba kell hagyni...
nem félrekúrni:D:D:D
és most iszom valami erőset:p
:D:D:D:D:D:D:D:D
Snowmass 2008.10.03. 17:37:09
A "miért" szerintem lényegtelen ebből a szempontból lényegtelen. Mellesleg nyanyanya azt is leírta, hogy ő volt olyan helyzetben, hogy utdott egy ilyen dologról, de nem szólhatott a megcsalt félnek, és hogy ez mennyire szar szitu volt.
A jó öreg Hope 2008.10.03. 17:37:58
haha, én meg nem a megcsalásodra vagy nem megcsalásodra irtam, hogy hidd ezt.., hanem arra, hogyha jó a szex akkor tuti fel sem merül senkiben a félrelépés...
szóval nem szar Krisz okfejtése...
Guinievre 2008.10.03. 17:39:05
SnowMass 2008.10.03. 17:33:55
elgyengült a csaj, azaz két órás heves udvarlás-ígérgetés-ostromlás-mindenszépetésjótelmondok után összefeküdt a volt pasijával. másnap megbánta, mert nem akar újrakezdeni pasival
Snowmass 2008.10.03. 17:39:42
A miértekről még csak annyit, hogy az ilyen dolgok tök véletlenül is kiderülhetnek. Egyik barát előtt lebuknak, stb. Nagyon kicsi a világ. És onnantól kezdve már nem titok.
kisvi 2008.10.03. 17:39:45
nem szólnék. Onnan, hogy nincs már közöd hozzá, nincs már közöd hozzá.
nyanyanya 2008.10.03. 17:40:14
2008.10.03. 17:41:05
Guinievre 2008.10.03. 17:41:06
igazad van neked is.
tényleg, már látom, Letinek volt igaza. felesleges kérdés volt
Guinievre 2008.10.03. 17:41:48
Letícia:
te jössza a Parázsba?
Snowmass 2008.10.03. 17:43:00
Hát, én a csaj helyében az új nőnek csak akkor mondanám el, ha egyébként is szólnék neki arról, ha a palija bárkivel is megcsalja, vagyis ha nekem bármi miatt is fontos az ő kis élete. Pl. mert a barátnőm vagy ilyesmi.
Ha nem ez a helyzet, akkor nem szólnék, nem az én dolgom, a magam részéről rendeztem a kérdést mert a palit végül is leépítettem.
2008.10.03. 17:44:12
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:44:37
szomorú vagyok...
az én válaszomra nem is reagáltál:p
:D:D:D:D
2008.10.03. 17:45:49
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:46:56
vigyünk pumpát????
nálunk mindig van...
tudod a guminőm miatt:D:D:D
2008.10.03. 17:48:02
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:48:48
storyline :) 2008.10.03. 17:50:15
Egyébként a megbánás tiszta sor ilyenkor, más kérdés, hogy én megkérdezném, hogy "Ha velem csalod a nődet, akkor mi a garancia arra, hogy nem fogsz engem is megcsalni mással?"
Ha nem tud erre garanciát adni, márpedig hogyan is tudna, elhajtanám a jó büdös....
Krisz78 2008.10.03. 17:51:01
"Hat Krisz, ha felkapjatok a vizet, akkor ti is felredugtok, vagy ha gondjaitol vannak blabla? Az alapjan amit mondassz, te is ezek koze esel:)"
Furcsa logikai csavar, hogy azért mert azt mondom, a jó szex vagy az amúgy kiegyensúlyozott kapcsolat _önmagában_ még nem ment meg senkit a félrelépéstől, erre a következtetésre jutsz:-D
Sok pénzben fogadtam volna, hogy efelé fordítod a kérdést ha már másba nem tudsz belekötni:-P
Egyrészt eddig általánosságban hosszú kapcsolatokról volt szó, mi 7 hónapja vagyunk együtt, úgyhogy ez még igencsak könnyített pálya, se gyerek, se közös lakás stb.: eddig nem is igen volt veszekedésünk, másrészt ha gondjaink voltak, azt egyelőre megbeszéltük és találtunk megoldást.
Másrészt sehol nem írtam, hogy ha veszekedés vagy gond van, akkor _törvényszerű_, hogy félredugjanak a felek. Azt próbáltam (-tuk Hope-pal és Petyával együtt) megmagyarázni, hogy nagyon leegyszerűsíted a dolgokat azzal, ha azt hiszed, vki csak akkor léphet félre, ha a szex, meg úgy általában az egész kapcsolat szar. Azt próbáltuk magyarázni, hogy klappolhat minden, de pl. egy hirtelen veszekedés után egy elázott estén is történhet félrelépés nem csak akkor ha nem szexelnek 6 hónapja vagy Feri minden este megveri Julit.
Konkrétan ránk értelmezve, mert látom, hogy ez izgatja a csőröd: ahogy már ezerszer leírtam, nekem nem automatikus szakítóok a megcsalás, minden egyedi esetet külön kell vizsgálni szerintem, de _törekszem_ arra - és a páromtól is elvárom, hogy erre törekedjen - hogy hűséges maradjak. Ezt G is tudja és elfogadja.
Én eddig nem dugtam félre, és tudtommal ő sem:-)
Ha most, csupán 7 hónap után félrelépne sem rúgnám ki automatikusan, de az októl, a körülményektől, az utána való viselkedésétől, velem való viszonyától stb. függene, hogy hogyan tovább:-)
Mindig azt mondtam, hogy ha egy varázsló varázsolna nekem egy hosszú boldog házasságot, de azzal a feltétellel, hogy a párom egyszer-kétszer félre fog lépni, elfogadnám:-)
ps: csak testi megcsalásról beszélünk remélem, a másba-beleszeretés szerintem pl. sokkal húzósabb téma:-)
Negrogo 2008.10.03. 17:51:20
"borderline"
hmm ezt mondtak egy paran az en exemre. nem tudom igy van-e. mindenestre borzalmas volt atelni az egeszet. plane hogy meg mindig hianyzik.
Guinievre 2008.10.03. 17:51:59
schurz&schrz · zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:33:48
bocsi, schurz!
de azt nagyon könnyű mondani, hogy "előtte kellett volna" túl könnyű
Krisz78 2008.10.03. 17:53:43
Én kedvelem nyanyát, de nem kell azért mindig mindenben egyetérteni vele:-) Van amiről más a véleményünk:-)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:55:20
megtenni nehéz...
én már mondtam nemet, ezért mondhatom ezt;)
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 17:56:10
már bocs hogy így...:D:D:D
Krisz78 2008.10.03. 17:57:14
"S's alapvetoen mindenki magabol indul ki:) Es mint irta regebben, nala beleferne a megcsalas..."
Hát eléggé furcsa következtetés, hogy azok alapján amit írtam, meg hogy nálam belefér a megcsalás, akár én, akár Garg rögtön félredug egy alig féléves kapcsolatban, ha nem tudunk megegyezni, hogy hova menjünk bulizni vagy mi legyne a vacsi:-D
Ugyanmár, sem te, sem én nem párhónapos kapcsolatokról beszélünk, amikor arról van szó, hogy egy amúgy jól működő kapcsolatban bekövetkezett krízis is okozhat félredugást, nemcsak a tartós szexhiány/szar szex/minden szempontból szar kapcsolat.
Snowmass 2008.10.03. 17:58:33
Krisz78 2008.10.03. 17:58:50
Hope, és én nem erre a részére reflektáltunk.
storyline :) 2008.10.03. 17:58:57
Guinievre 2008.10.03. 17:59:32
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.03. 17:50:15
én is ezt szajkóztam régen, hogy aki csal, az azt is megfogja, akivel csal. ez egyértelmű. pont ennek kapcsán akarom határozattan a NYANYANYA figyelmébe ajánlani, hogyha elég öreg lesz, rájön, hogy lehetek én bármilyen extrakemény, betonbüszke nő, azért az élet hozhat olyan szitut, olyan pillanatot, amikor minden meginog, megdőlni látszanak aprioro elvek és alapvetések. azaz megvannak az elveim, de jön egy olyan személy, egy olyan szerelem, vagy valami, ami teljesen mást hoz ki belőlem, mint amit addig hittem magamról. én is hajlamos vagyok kinyilatkoztatni, etalonnak hinni magam, és rákulumként osztani az igét. de öreg hiba. olyan öreg mint én, mert én már rájöttem, hogy felesleges csalhatatlannak hinni magam. értve a megcsalásra is bármelyik oldalról
Snowmass 2008.10.03. 18:00:25
Tudom, és ezért kezdtem úgy, hogy a dolog egy kicsit elfajult.
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 18:01:06
huhuuuuu:D:D:D
Guinievre 2008.10.03. 18:01:14
javítás:
apriori és orákulumnak
2008.10.03. 18:02:09
Krisz78 2008.10.03. 18:02:21
Vazz ne idegesíts már, abba kötöttem bele Hope-pal együtt h szerinted ha jó a szex és minden klappol (ilyen állapot hosszú távon nem létezik amúgy sem) akkor nem is lép félre senki, mert minek:-D Az egész azt követő okfejtés arról szólt, hogy mi ezernyi más ok/helyzet lehet ami félrelépéshez vezet:-)
2008.10.03. 18:04:17
2008.10.03. 18:04:55
kisvi 2008.10.03. 18:05:21
Guinievre 2008.10.03. 18:06:05
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.03. 18:06:52
én egyszer összejöttem a lánnyal aki egy hosszabb kapcsolatban volt (több éves)
sztem nem volt annyira rossz a kapcsolatuk...
mégis összejött velem, valsz azért tudtam megfogni, mert azt kapta ami a másikból már hiányzott. Az évek alatt kikopott, és egyik fél se akarta vagy volt elég tapasztalt ahhoz hogy megmentsék.
na és most mindenkinek jó hétvégét!
elindulok az esőben a haverhoz beinni:p
:D:D:D:D:D
sziasztok
dr bácsim ha olvassa üdvözlöm;)
mert tudom hogy olvasni fogja, majd kiforgatja a szavaim:p
:D:D:D:D:D:D
Snowmass 2008.10.03. 18:07:10
zsoltikam · http://catapult.blog.hu 2008.10.03. 18:07:52
2008.10.03. 18:09:08
Guinievre 2008.10.03. 18:10:02
nem bunkóság, öcsi, ez a blog erről szól
Guinievre 2008.10.03. 18:13:46
eszembe jutott a válasz a saját kérdésemre. Szilvási írja a "Hozományban" (a lányt elhagyja a barátja 3 év után, elvesz mást a pénzért. a házasságot a srác anyja hozta össze, és egy vacsorán a mama közölte a lánnyal, mert a srácban még annyi gerinc sem volt, hogy elmondja neki. ezután a lány bátyja szét akarja verni a csávót) erre azt válaszolja a lány: "Nem kell szétverni. Az ilyen szétrohad magától is"
2008.10.03. 18:16:06
Snowmass 2008.10.03. 18:16:16
Nemcsak nyuszik, hanem naívak is?:)
Krisz78 2008.10.03. 18:16:33
Arra nem az elfajulás a megfelelő szó, hanem a más irányba terelődött kifejezés:-)
Ha vmi elfajul, akkor a felek ütik egymást vascsővel mondjuk:-)
Letícia 18:02
Egyetértek:-) Logikus, hogy amit itt véleményként elmondok az az eddigi tapasztalataim alapján alakult ki bennem, de az már nem logikus, hogy azt _feltétlenül_ az én életemben is alkalmazom. Pl. az adott esetben azért nem, mert nem ugyanarról a szituról beszélünk: alig fél év együtt, minden heppi még, no gyerek, no közös lakás stb., veszekedés se nagyon van, nemhogy veszekedés miatti félredugás - most erre vágjak fel, hogy eddig még egyikőnk sem lépett félre egy veszekedés után?:-)
Nem tudom mit akart kiprovokálni, hogy mi is így oldjuk meg vagy hogy de én nem is szoktam félrelépni ha veszekszem a párommal:-D
Majd kérdezze meg 20 év múlva, akkor tudok nyilatkozni hogy _igazán_ nagy krízis esetén félreléptem-e ha amúgy a szex jó volt:-D
Hogy még egy példát mondjak: hiába vagyok megengedő állásponton az abortusszal szemben, ez nem azért van mert nekem személy szerint volt már abortuszom, illetve ebből még csak az sem következik, hogy adott helyzetben az abortusz mellett döntök:-) Remélem érthető:-)
2008.10.03. 18:17:21
Sz. Z. Panda 2008.10.03. 18:17:53
Inkább azt gondolom, hogy nem fejben dől el, ezek vegytiszta ösztönök, a másik alakja, vonásai, mozdulatai, gesztusai döntik el elsősorban, hogy tetszik-e vagy sem. Persze mint minden mást, ezt is meg lehet magyarázni...
Ha valakivel szembejön fentiekben leírt "tökéletes", egyáltalán nem biztos, hogy az ész diadalmaskodik, kinél, hogy. Alapvető természetünk a dugás igénye, ha lehet azt mondani, életképességünket mutatja, hogy folyton "szaporodni" szeretnénk. Az már más kérdés, hogy ehhez hogyan viszonyulnak a társadalmi normák.
Snowmass 2008.10.03. 18:18:44
Engem nyanyanya virtuálé megcsapott egy baseball ütővel.:D
Szóval, hadd ragaszkodjak hozzá, hogy egy kicsit elfajult.:)
2008.10.03. 18:18:56
Krisz78 2008.10.03. 18:20:24
Jah, bocs, azt nem olvastam:-D
Guinievre 2008.10.03. 18:22:30
Letícia 2008.10.03. 18:17:21
hát nem látványosan sajnos. magamban mindig bízok benne, hogy a szemétláda gonosz dögök nem lesznek boldogok. egyszer talán megfizetnek érte.
Snowmass 2008.10.03. 18:23:12
De nem azért, mert annyira jól sikerült kis poszt volt ez.
Krisz78 2008.10.03. 18:25:00
Még egy gondolat. Voltam már hosszabb kapcsolatokban is (2-4-5 évesek), egyikben sem léptem félre, és a párom sem, amikor problémáink voltak, veszekedtünk stb.
De 5 évvel nem lehet összehasonlítani mondjuk 30 évet, és emiatt elképzelhetőnek tartom, hogy a jövőben lesz olyan szitu, amikor az amúgy jól működő kapcsolatomba így (akármelyik oldalról) beüt a kaka:-)
amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.03. 18:25:01
2. Ha valamit nem próbálsz, tuti nem fog menni.
Tudok mesélni, ha érdekel...
amitlatok.blog.hu
Snowmass 2008.10.03. 18:25:49
Ebből a posztból az derült ki, hogy két ember úgy feküdt össze egymással két alkalommal másfél év alatt, hogy mindkettejük tartós kapcsolatban volt.
Az lenne a kérdésem, hogy akkor most ezekben a kapcsolatokban a szex jó volt-e vagy sem?
Guinievre 2008.10.03. 18:26:21
SnowMass 2008.10.03. 18:23:12
sztem se jó poszt
emlékeztek a maratoni hosszúságú önostorozóra? nymyself vagy vmi ilyesmi volt. mi lehet vele?
2008.10.03. 18:28:16
Snowmass 2008.10.03. 18:28:48
Krisz78 2008.10.03. 18:29:20
jó hétvégét mindenkinek:-)
kzol 2008.10.03. 18:33:18
Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kéne baszni. Vascsővel. Többször.
Remélem az eddigi 479 hozzászólásban megindokolták, miért és ezzel minden nagyon jól van.
Guinievre 2008.10.03. 18:38:28
SnowMass
az a newmyself, aki írt 100 km hosszú posztot, amiből csak annyi derült ki, hogy a pasi szakított vele, és a csaj magát okolja mindenért. pedig nagyon hosszan írt, de nem derült ki semmi konkrétum. utána meg azt csinálta a psoztoló, hogy minden kommentelőnek írt egy mailt, ha véleményezted. az emailek sem voltak rövidek :)
Snowmass 2008.10.03. 18:47:22
Uhh, emlékszem arra a posztra, na az nem volt semmi. Elvált palit megfogta magának, de gennyes volt vele, meg a pali gyerekével, meg az exével, meg mindenki mással is. Csak az nem derült ki, hogy pontosan miért és hogyan volt genyó.
És tényleg emailt küldött a kommentelőknek? Valamit én is írtam a posztra, de szerencsére nem kaptam tőle mailt.
stevie 2008.10.03. 18:50:27
2008.10.03. 18:50:40
Guinievre 2008.10.03. 18:50:55
azt akartam írni, hogy már biztos felkérték a csajt, mivel remek alany lenne, hogy rajta teszteljék a legújabb szerotonin-hatóanyagokat, de aztán úgy gondoltam, ez nagy szemétség lenne. még én is lehetek depis. úgyhogy nem is írtam le :)
Lui_78 2008.10.03. 18:53:55
Guinievre 2008.10.03. 18:55:06
tnyleg megrázó. állítólag azt mondták róla, hogy senki sem fogja megsiratni. még a szülei sem. ezt azért nem hiszem el
Snowmass 2008.10.03. 19:00:17
Néha az embernek tényleg vissza kell fognia magát, mert nem lehet tudni, hogy mikor kapja vissza vagy mikor kerül ő is hasonló helyzetbe.
2008.10.03. 19:02:33
Guinievre 2008.10.03. 19:03:32
meg egyáltalán, hogy jövök én ahhoz, hogy bárki felett ítélkezzek. sztem csak az ítélkezhet más felett, aki különb tőle. olyat meg nehéz találni
2008.10.03. 19:04:15
Guinievre 2008.10.03. 19:12:51
Letícia 2008.10.03. 19:02:33
olvastam a pasis könyvét. nagyon szánalmas élete volt, szeretetlen. borzalmas lehetett. de akkor sem tudom elképzelni, hogy annyira utáljanak valakit a szülei, hogy mégcsak meg se gyászolják. nem vesz mindenkit körül szerető család persze, ez túl durva lenne. én még holtan is belepusztulnék, ha a szüleim elfordulnának tőlem
2008.10.03. 19:28:19
Guinievre 2008.10.03. 19:36:55
Leti
ha valaki drogos lesz vagy alkesz vagy hasonló, annak a gyökere a gyerekkorában van szvsz. ha szeretetlenül nevelik fel, torzul a személyisége, sokkal könnyebben esik áldozatául rossz dolgoknak, vhogy nem tudja megkülönböztetni, h mi az, ami márazérmégse fér bele, asszem. a gyerekkor a legmeghatározóbb. biztos van kivétel, ami akkor is a szabályt erősíti.
szívesen kipróbálnám, hogy baromi sok pénzem van, és normális tudok-e maradni :) márha most normálisnak számítok. a drogot gyűlölöm, igaz néha szaggatjuk a kerítést (úgy értem, azért kis piálás van néha)
Leti, hová lettek a többiek? elüldöztük őket :)), vagy mindenki ment a parázsba?
2008.10.03. 19:52:38
Nem tudom hova lettek, ilyenkor egyébként tényleg már pangás szokott lenni. Lassan én is megyek...de a Parázsba nem tudok, mert elalszom. te mégy
2008.10.03. 19:53:25
2008.10.03. 20:00:10
Guinievre 2008.10.03. 20:06:04
igen megyek asszem szeretnék :)
nudlee 2008.10.03. 20:56:35
KiNG 2008.10.03. 21:42:22
Amúgy jó szórakozást a parázslóknak.
bacardi :-) 2008.10.03. 22:08:32
Tiduj 2008.10.03. 23:00:52
"a vörösbor egészséges is, én pl. annak a híve vagyok...(És csak abból is a szekszárdit szeretem, mert a többitől rosszul vagyok. A többi pancsot hagyom másnak...:D)"
Rokonlelkek vagyunk?
Tiduj 2008.10.03. 23:04:11
Hetek óta rossz érzés volt nézni a fényképeit. Könyveit nem olvastam, sorsát nem nagyon követtem. Sajnálom, hogy ilyen fiatalon ment el.
Azt viszont nem ismerem el, hogy mindez törvényszerű volt. Az én gyerekkoromnál xarabb kevesebb van, mégis itt vagyok.
Tiduj 2008.10.03. 23:05:49
dex.ion 2008.10.03. 23:18:23
airmazs (törölt) 2008.10.03. 23:46:52
zada 2008.10.04. 00:06:01
S's (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.10.04. 01:44:30
2008.10.04. 09:54:44