Nagyon szeretem a rövid beszólásokat, mert innentől kezdve nem kell magyarázkodni, miért nem működött a kapcsolat. A rövidségért cserébe elmondom, hogyan szakított egy csajjal a pasija. A pár Angliába ment volna egy évre, megkoronázandó ezt a csodálatos szerelmet, az indulás előtti estén a csaj a barátnőivel volt, amikor felhívta a barátja, hogy beszélni szeretne vele. A lányban nem kapcsolt be a vészvillogó, gondolta, végre átbeszélik, hány alsónadrágot hozzon a srác, és hogy a borotválkozó cuccot elég-e megvenni kint. Hát nem. A srác a csaj elég állt, és ezt mondta: "A hétvégén levittem egy csajt a nyaralóba, és szétbasztam, így ez a repülőzés azt hiszem, ugrik". A legviccesebb, hogy tényleg azt mondta, szétbaszta.

Hello. Alexa vagyok, gondoltam megosztom veletek az eddigi legdurvább szöveget, amivel szakitott velem egy srác: "Egyszerűen nem ragaszkodom hozzád... de ne hibáztasd magad" - Mondanom sem kell, köpni-nyelni nem tudtam. Nálam eddig ez viszi a pálmát.