Egyszer már volt egy Tövismadarak típusú szakításunk, most egy szomorú fiú meséli el, hogyan csinálta meg majdnem a barátnőjét egy jezsuita szerzetes.
A kép csupán illusztráció
Ó, mélyen tisztelt Szakítóblog!
Kesves Anita és VL!
Mindenek előtt, engedjétek meg, hogy gratuláljak a könyvhöz!
Másrészt szeretnék előrukkolni egy szakítós sztorival is, egy dupla
szakítással, hiszen egy félrelépés miatt nem csupán a barátnőmet
veszítettem el, hanem a Katolikus Egyházba vetett hitemet is.
A tisztánlátáshoz tudni kell, hogy a hölgy, akivel lassan negyedik
hónapja voltam együtt, egy gyönyörű szőke leányzó, akivel talán kicsit
túl lazára vettük a kapcsolatot, nagyjából mindig külön jártunk
szórakozni és az igazán romantikus/szerelmes részek is kimaradtak,
ezért ő gyakran bizonytalan volt a kapcsolatunk komolyságában.
Szeptember 26-án Ő egy baráti vacsorára volt hivatalos, én pedig egy
ismerősöm születésnapjára. Hajnali egykor kaptam egy SMSt a hölgytől:
„Jó volt a tegnap éjszaka :) lacival borozunk most a stexben. Rájöttem
nem bírom az alkoholt.."
– ez a pár sor nagyon úgy hangzott, hogy „Ugyan tegnap jó volt veled,
de ma este valószínűleg lefekszem Lacival (is)".
Bevallom nem kicsit zavart a gondolat, de ha ez a választása, akkor
legyen. Hajnali háromkor még próbáltam elérni telefonon, majd Gtalkon,
ahova igen ritkán van bejelentkezve hajnali négy körül úgy, hogy
közben nincs a gépnél. Még viccesen rá is kérdeztem:
„Most épp az asztalon csináljáktok, ahol mi is reggel?"
Másnap beszéltünk telefonon, elmesélte az egészet. Valóban felmentek a
lakásra, és valóban mikor háromkor rácsörögtem már meztelenek voltak,
és valóban nem sokkal a Gtalkos üzeneteim előtt hagyták el az
asztalt... A történet szerint nem tudta megtenni, mert úgy érezte, nem
szereti Lacit – és a szerelem nélküli szex mindig olyan gyötrő másnap.
:)
Szóval a Jezsuita szerzetes, aki megpróbálta elcsábítani a barátnőmet
hoppon maradt, igen a telefonbeszélgetésből az is kiderült, hogy a kb.
30 éves Laci egy Jezsuita szerzetes, és papszentelésre utazott fel
Budapestre (még szerencse, hogy nem a saját pappá szentelését akarta
üdvözölni ezzel az aktussal). Természetesen nem örültem, hogy a
barátnőm megcsalt, de sokkal kiábrándítóbb volt az, hogy minderre
valaki olyan vitte rá, akinek elvileg az lenne a feladata, hogy az
egyháztól eltávolodott embereket visszaterelje és/vagy útmutatást
adjon számukra.
Ez lenne a követendő példa? Az én szerzetes felebarátom (akit
szerencsére a mai napig még nem sikerült megismernem) az egyházi
adómat arra költötte, hogy elvitte a barátnőmet egy méregdrága
vacsorára, és ezt követően megpróbálta megfektetni. Azt kell, mondjam
nem szimpatikus magatartás, és bár tudom, hogy az egyház is emberekből
áll a jóra való törekvést, azért kicsit másképpen képzelem el.
A történet sokkal nem bonyolódott tovább, az első héten a lány még úgy
érezte, hogy ez a félrelépés megerősítette Őt a kapcsolatunkban,
hiszen nem tudott lefeküdni a szerzetessel. Majd egy héttel később már
úgy, hogy ilyet egy stabil kapcsolatban nem tenne meg – márpedig Ő
olyat szeretne –, ezért inkább szakítsunk.
Szakítás után megírtam SJ-nek (SJ = Jezsuita) a
cseppet talán túlfűtött nemtetszésemet. Mire ő
csak annyit írt vissza, hogy keressek egy ügyvédet, mert szükségem
lesz rá. :D Ilyen egy minta szerzetes ugye? Nem érzem alapját annak,
hogy védelemért kellene folyamodnom, hiszen ha valaki bajban van, az
sokkal inkább ő, és pereskedés ezen nem segít, maximum a
lelkiismeret-vizsgálat és a hivatás-tisztázás. De remélem, ha mégis
perre kerülne sor (haha), akkor hajlandó lesz ellátni a jogi
képviseletemet – cserébe a történet további izgalmas folytatásáért –
valamelyik megfelelő stílus- és igazságérzettel megáldott újság...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Club Sandwich 2008.10.14. 06:01:35
Club Sandwich 2008.10.14. 06:02:38
Egyebkent meg palinkas jo reggelt mindenkinek!
Club Sandwich 2008.10.14. 06:09:05
-Teszkoba ki pakolt
-Gumit ki vette
-Voltal-e katona-e?
-Velkam/gudbajszeksz?
Club Sandwich 2008.10.14. 06:16:28
Muha 2008.10.14. 06:17:18
Jóreggelt
Club Sandwich 2008.10.14. 06:21:45
Mivel fajasztom en a te szivedet?
Ákosos csaj! 2008.10.14. 06:24:21
Ebben a világban senki és semmi nem szent már!
Nagyon sajnos!
Rókakígyó 2008.10.14. 06:27:10
Az egyházról csak ennyit:
index.hu/politika/belfold/nbhnagy0302/
Engem az érdekelne, hogy a csajszi, hogy képzeli a stabil kapcsolat többi elemeit.
Illetve, hogy a jezsovita (akiket már régen is megettek) milyen jogi lépésekhez gondolt folyamodni. Ha olvassa a blogot fejtse mán ki!
Club Sandwich 2008.10.14. 06:27:51
Rókakígyó 2008.10.14. 06:28:46
Club Sandwich 2008.10.14. 06:29:02
biztos valami jo kis ragalmazasi perben gondolkodott, hogy ot megsertettek emberi meltosagaban meg ilyen sz@rsagok.
Rókakígyó 2008.10.14. 06:31:36
Rókakígyó 2008.10.14. 06:33:10
- rögzítik a tényállást,
- tanukat idéznek,
- szembesítenek,
- bizonyítanak,
- ítéletet hirdetnek (összekötve, sóskút)
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2008.10.14. 06:38:50
Atyaég... látom, az internet alanyi jogon jár már mindenkinek...
Muha 2008.10.14. 06:44:18
SzenKata 2008.10.14. 06:47:56
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 06:49:16
Rókakígyó 2008.10.14. 06:49:34
SzenKata 2008.10.14. 06:52:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 06:54:45
2008.10.14. 07:07:38
2008.10.14. 07:10:34
Tilcsák Bea (törölt) 2008.10.14. 07:20:16
Kazimír 2008.10.14. 07:33:52
A "szerzetes" nem szerzetesi minőségben bukott meg, hanem, mint ember, és ez többet jelent mindennél! Más barátnőjét ágyba hurcolni.. Aztán valószínűleg nem állt fel neki, mert nem túl életszerű, hogy ott áll harcra kész pallossal, lány az asztalon, gondolom előjáték megvolt, mindkettő kész a közösülésre, és ennek megtörténte előtt a lány kijeleni, hogy lelkiismeretfurdalása van. Aha, persze..
Szóval a történethez 2 ember kell, "enyhén" MNK.
A posztíró dettó hülye, hogy egy ilyen eset után másnap nem szakított. Persze úgy nem tudná most sajnáltatni magát.
bagolybagoly 2008.10.14. 07:39:15
A szerzetest akkor most SJ-nek vagy Lacinak hívják, vagy azok különböző szereplők?
hoel 2008.10.14. 07:50:47
nyunyuli 2008.10.14. 07:57:24
milyen beteg agyának kell lennie valakinek, hogy pappal vagy mivel izél (vagy majdnem izél)
Mondjuk pozitívum a pap részéről, hogy legalább nem pedofil....
Isten áldásával testvéreim, dolgozok:)
2008.10.14. 07:58:47
storyline :) 2008.10.14. 08:04:42
jé, van még, aki egyházi adót fizet 90 alatt...? "
Hehe, kb valami ilyensmit akartam kérdezni :D
Dehát mit is lehet várni egy olyan szervezet képviselőjétől, amelynek múltja vetekszik, ha nem sötétebb a nácipárténál is.
Club Sandwich 2008.10.14. 08:06:38
nyunyuli 2008.10.14. 08:07:15
hoel 2008.10.14. 08:10:02
Ezek szerint van, akinek még vannak illúziói a katolikus egyházzal kapcsolatban? Hogy stilszerü legyek: úristen.....!
Kazimír 2008.10.14. 08:11:10
Nem is mondtad, hogy apáca vagy :))
Hogy mik ki nem derülnek..
Hány lépés távolságot kell hogy tartsak?
storyline :) 2008.10.14. 08:13:41
24-én megyünk vacsizni! Csak szólok, hogy ne tervezz aznap estére semmit!
nyunyuli 2008.10.14. 08:14:14
nyunyuli
Nem is mondtad, hogy apáca vagy :))
Hogy mik ki nem derülnek..
Hány lépés távolságot kell hogy tartsak?
annyira vagyok apáca, mint ebben a posztban pap a delikvens:)
storyline :) 2008.10.14. 08:15:07
Tiduj 2008.10.14. 08:15:29
Hááát, akkor ma rágódjunk az egyházakon-papokon?
Ezt a pereskedés dolgot nem értem. Talán ha: a fiú eljegyezte volna a lányt, akitől ezután elrabolja a szerzetes a szüzességét, meghiusítva ezzel a házasságot. Mindezeket persze bizonyítani is kéne.
De ilyesmiről nem volt szó, csak laza kapcsolatról: nem is jártak, csak néha dugtak egyet.
És a lány miért vacsorázott együtt a szerzetessel? Miért mentek fel a lány lakására? Házasság előtti tanácsadást kért tőle? No, azt majdnem megkapta!!
Club Sandwich 2008.10.14. 08:17:42
Club Sandwich 2008.10.14. 08:19:25
storyline :) 2008.10.14. 08:21:14
Dovan: es ha mar ott van, akkor le is zavar egy gyors velkamszekszet az apacaval. "
Vagy én bagollyal, ha már ott van :D
Tiduj 2008.10.14. 08:23:09
Tényleg, az milyen ad-absurdum, ha egy szerzetes a csuhájában bemegy a teszkóba, gumit vesz, majd a végén maga pakolja a zacsiba. Ennél már csak az az abszurdabb, ha zacsiba pakolni visz magával egy apácát...."
És ha családlátogatásra mennek?
Tombolára készültünk, mi szereztük be a nyereményeket. 60 éves kolléganőmmel bementünk a drogériába óvszert venni, ennek mindig nagy sikere van ilyenkor.
Már az ajtóban el kezdett kiabálni:
- Én még soha nem vettem gumit! Nem is magunknak lesz, hanem a kollégáknak!
LyukasBogrács 2008.10.14. 08:23:55
Tiduj 2008.10.14. 08:25:19
storyline :) 2008.10.14. 08:25:38
Ferrotubát nekik :D
Club Sandwich 2008.10.14. 08:25:43
Club Sandwich 2008.10.14. 08:27:33
storyline :) 2008.10.14. 08:28:51
Dovan: ahhoz gondolom neki is lesz egy-ket szava :) Tenyleg, mit is mondtal, voltal mar katona? :D "
Nem voltam, de addig is tudtam gyakorolni a velkámszexet, amíg lettem volna. Tehát mindenki jól járt a végén :D
Kazimír 2008.10.14. 08:29:06
..és sehol egy magas sarok, mi? :)
Club Sandwich 2008.10.14. 08:29:34
Tiduj 2008.10.14. 08:32:39
Jaaa, ha úgy nem. :)
storyline :) 2008.10.14. 08:33:39
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.14. 08:35:07
Mélyen csalódtam a katolikus egyházban!
Azt hittem, csak kisfiúkat kúrnak!
Club Sandwich 2008.10.14. 08:35:29
Club Sandwich 2008.10.14. 08:36:04
aiya 2008.10.14. 08:36:38
Tiduj 2008.10.14. 08:37:12
Egy év múlva visszatérnek, hát látják, ugyanannyi a gyerek.
- Hát nem használták a gumit lelkecskéim?
- Dehonnem, a férfiak a faluban tavaly óta mind gumis ujjal mászkálnak!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:38:14
Meg egymást és mindent amin nyílás van. Régi üzleti profiljuk a pénzmosás is. ld a vatikáni botrányt anno :)
LyukasBogrács 2008.10.14. 08:38:15
..és sehol egy magas sarok, mi? :)
se az, se harisnya. van viszont barna irhacsizma, tulmeretes rayban szemuveg, szemoldokpiercing, kozertbol desodor.
tuli _ 2008.10.14. 08:38:49
Hű de fel van háborodva a posztíró. Csak azt nem értem mire fel. Rendben van, kellenek a külön programok, de hogy a közös programok nagyjából a szexre korlátozódtak, az kiderül a történet írójától. Nem tudom mit várt. Én úgy látom, a lány kapart inkább, a srác meg leszarta a saját bevallása szerint gyönyörű lányt. A végén pedig a lány rájött, hogy nem tud mit kezdeni ezzel az alakkal.
Ilyen szempontból meg tök mindegy, kivel csalta meg.
Club Sandwich 2008.10.14. 08:39:17
A boldog egyugyuseg, ugyebar :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:39:36
Ez azért képtelen történet, mert az egyház szerint tilos az óvszer használata, hiszen az aktus csak és kizárólag gyermeknemzés céljából történhet. :)
storyline :) 2008.10.14. 08:40:50
...
Ilyen szempontból meg tök mindegy, kivel csalta meg. "
Hah, de nekünk nem, így sokkal jobban lehet osztani a ferrotubával!
Tiduj 2008.10.14. 08:43:27
Tudom, de egyrészt ezt a viccet így olvastam, másrészt a túlnépesedett világban nemcsak katolikusok vannak, igaz?
vószem, a munka hőse 2008.10.14. 08:44:45
storyline :) 2008.10.14. 08:45:13
Tiduj 2008.10.14. 08:37:12
Ez azért képtelen történet, mert az egyház szerint tilos az óvszer használata, hiszen az aktus csak és kizárólag gyermeknemzés céljából történhet. :) "
Akkor elég szar lehet a papképzés, ha nem tudják, hogy erre egy kisfiú nem megfelelő partner!
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.10.14. 08:45:24
Club Sandwich 2008.10.14. 08:46:13
Kazimír 2008.10.14. 08:46:53
Csak így rágugglézva:
www.kik.sk/Service/Sex/Hivat_col.htm
Elolvastam, de még mindig nem értem a különbséget a cölibátus, a meg nem házasodás, és a teljes önmegtartóztatás között. Továbbá nem fogadom el, hogy a szexualitás csupán egy "leküzdhető fiziológiai szükséglet".
meg.mondom 2008.10.14. 08:48:35
Club Sandwich 2008.10.14. 08:48:54
Club Sandwich 2008.10.14. 08:49:39
irimias 2008.10.14. 08:49:56
Utána a posztoló ír neki néhány keresetlen mondatot, mire az perelni akar?
Elég erőltetett egy sztori...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:49:59
Szerintem az állatok növények ásványok és kőzetek se maradnak ki.:S
Kazimír 2008.10.14. 08:51:47
Sikeres-e a böngésződ? :)
Tiduj 2008.10.14. 08:52:13
A faluban egyszem életerős férfiember maradt, a pap. Azt meg tudjuk, hogy kordában tartani sok-sok asszonyt egyszerre ugyancsak nehéz. Egy sikeres trükk: kisbabát csinálni nekik.
(Mikszáth után szabadon.)
tuli _ 2008.10.14. 08:53:47
hát, lehet hogy fusiban vagont pakolt:)
irimias 2008.10.14. 08:54:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:55:04
Gyakran a papot is elvitték a háborúba,ha már más nem volt :)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 08:57:01
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:57:01
De ha nem bírja a cölibátust, nem elhivatott a pap, akkor miért ment papnak? Mert kényelmes? Mert lófasz munkát nem végez és csak zsebeli be a pénzt? Az ilyen nem is pap, hanem megélhetési egyházi tróger.
Club Sandwich 2008.10.14. 08:57:03
(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.10.14. 08:57:27
(az volt már, hogy ujjával mosott-e fogat-e?)
és szia Dövaaan, mikor jössz haza? :)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.10.14. 08:58:10
Ezt a kommentet betudom a reggeli időpontnak.
Ok, laza kapcsolat ifjú titán elhanyagolta, elbaltázta, és kicsit fura, hogy sértet férfiúi hiúságát szánalmas papozásba ölti. A durva az baszd ki, ahogy a csaj elviháncolja neked a sztorit előbb a megerősítéssel aztán a "ha ezt megbírtam tenni"-vel. Ilyen szempontból, a csaj MNK-ságából fakadólag tök mindegy, hogy egy pappal novíciussal, legjobb baráttal, nős pasival csinálta mindezt. Tényleg érdekelne, hogy a rákövetkező egy-két hétben mit csináltatok, mer ha ezek után a csaj szakított veled, az elég gáz, és így mondjuk soha nem fogja megtanulni, hogy ezt mondjuk azért nem kéne. Tudod az ember csinál valamit, ha pofán basszák, nem csinálja tovább, ha nem basszák csinálja. Az egyház tényleg úgy szar, ahogy van, de ehhez a kommented nem sok új infóval szolgál. Vizesnyócas vagy cimbora, nem azér amit előte csináltál, hanem amit utána. Ribancok, MPG-k vannak, és te még avval se védekezhetsz hogy ezt nem tudtad. Tehát: Fúj
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 08:58:41
Használj proxyt és kimarad a cenzúra :)
Muha 2008.10.14. 09:00:20
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy ne higgyetek egyetlen pap szavának se!!!
meg.mondom után szabadon
Club Sandwich 2008.10.14. 09:03:01
kepfeltoltes.hu/081014/cenzura_www.kepfeltoltes.hu_.gif
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:05:22
Tudom, hogy az, láttam már ilyet :) A mókásabb dolog az amikor rdp-n keresztül egy magyar gépen netezel mondjuk onnan ahol vagy :) Nincs cenzúra :)
gastro, missing in action 2008.10.14. 09:06:36
Egyébként meg , aki hisz Istenben, nem tudom minek veszi igénybe holmi ügynökök segitségét, miért nem közvetlenben beszél a Főnökével!?
:-P
Club Sandwich 2008.10.14. 09:06:55
Tiduj 2008.10.14. 09:07:43
"De ha nem bírja a cölibátust, nem elhivatott a pap, akkor miért ment papnak?"
Ez olyan, mint a házassági hűség: eleinte mindenki hisz benne, igyekszik is. Aztán sokaknak nem sikerül betartani.
+ Ha tudnánk mindent előre, akkor jobb lenne? Szerintem nem. Így meg él bennünk a remény, hogy eccer majd.......
Kazimír 2008.10.14. 09:09:33
Szerintem nem pap a posztban szereplő. Ne keverd a szezon a fazonnal.
Egyébként ez a megtartóztatásos dolog csak a katolikus egyházban probléma, más keresztény egyházaknál nem.
Tiduj 2008.10.14. 09:09:46
:) Egyetértek.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:10:20
Nem egészen olyan mint a házassági hűség. Neki ez a munkája. Az a munka azzal jár hogy nem kefél összevissza ásvánnyal birkával. Ha nem sikerül bukjon ki a rákba, és menjen vagont pakolni.
Club Sandwich 2008.10.14. 09:12:49
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:12:55
Tudom hogy minden valószínűség szerint laikus testvér, aki a felszentelés előtt még azt tehet amit akar. Én már továbbléptem és a parazita, képmutató egyházakról, papokról beszéltem.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.10.14. 09:13:22
Club Sandwich 2008.10.14. 09:14:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:15:01
Jó, de ha elbaszta, akkor rúgják ki. Dolgozzon rendes munkahelyen, az egyházi "hivatást" nem tartom valódi munkának, az ilyen kamuállás, 0 munkával. Küldeném mindet árkot ásni.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.10.14. 09:16:46
Szerintem még nem volt felszentelve, (kocsmázás, szabadság pl.) így is gáz, ha meg fel volt, mégnagyobb.
Club Sandwich 2008.10.14. 09:17:57
Tiduj 2008.10.14. 09:18:42
Club Sandwich 2008.10.14. 09:19:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:20:00
Club Sandwich 2008.10.14. 09:21:20
Club Sandwich 2008.10.14. 09:22:59
Muha 2008.10.14. 09:24:39
Na, ha ilyen pályára készül, akkor már előtte a hozzáállásának olyannak kellene lennie. Hisz azért lesz pap, mert az akar lenni és olyan a világnézete meg minden. Nem a felszenteléstől válik azzá. Az csak pont az i-n. De nem a ponttól lesz az i.
Hasonlatosan sarkalatos kérdés a gyónás is. Visszataszítónak tartom, mikor valaki azt hiszi, hogy követhet el bármit, hisz meggyónja, elmond két verset és mint ha mise történt volna.
Pont.
Club Sandwich 2008.10.14. 09:26:20
Errol eszembe jut egy vicc, miszerint Hogyan jon ki a pap a templombol? Csattanot lasd fent :D
Muha 2008.10.14. 09:27:26
storyline :) 2008.10.14. 09:29:42
Jövő pénteken otthon leszek :) Magyek is parázsba, ha már 23-án este véget érnek a szokásos zavargások :)
Kazimír 2008.10.14. 09:30:19
Honnan tudod, hogy a tudomány mindenhatóságába vetett hited - legalább részben - nem téves? :)
A Nobel-díjas tudósokat sem küldik árkot ásni, mert rájuk máshol van szükség..
2008.10.14. 09:30:55
www.stop.hu/video/?id=488
és további jó papozás:D
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.10.14. 09:34:04
storyline :) 2008.10.14. 09:34:39
ged 2008.10.14. 09:40:48
és még ő ugatja le a jezsuitát, aki csak megadná a csajnak, ami kell neki
Club Sandwich 2008.10.14. 09:41:29
2008.10.14. 09:43:21
Muha 2008.10.14. 09:45:14
nem lezárt kapcsolatból kitekinteni, vagy abba betekinteni ősi román szokás
Patria 2008.10.14. 09:45:41
Lunatica 2008.10.14. 09:50:41
AMúgy jó reggelt!
2008.10.14. 09:51:13
storyline :) 2008.10.14. 09:51:13
Miért, hozod Tányát?:DDD "
Elvinném, ha eljönne :)))
stekker 2008.10.14. 09:51:22
Szerintem a csaj simán bevette a szentséget:)P
Attól meg még senkinek nem lett gyerekel..
Club Sandwich 2008.10.14. 09:52:10
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 09:52:26
Ez ok, de ne az én adómból finanszírozzák a hitvilágukat.
Kazimír 2008.10.14. 09:30:19
A tudomány jó része racionális, a vallás pedig leginkább egy bűnszervezet legalis formája. A Nobel-díjas tudósok letettek már valami hasznosat is az asztalra. Az egyház letett pár millió hullát. Ugyanolyan népirtó népség mint a nácik voltak, vagy bármely diktatúra.
Club Sandwich 2008.10.14. 09:52:48
Patria 2008.10.14. 09:54:10
már elnézést, hogy így arcátlanul megszólítlak, pláne le is tegezlek, de azért kellenek az egyházak és a papok, mert az emberek nagytöbbsége gyenge lelkületű és szüksége van arra, hogy hihessen valamiben. Ezért legtöbben szeretnek hinni, egy láthatatlan nagy varázslóban, akire mindent ráfoghatnak és nem kell azzal törödniük, hogy kezükbe vegyék a saját sorsukat. No felelősség, no problem.
Club Sandwich 2008.10.14. 09:54:58
hoel 2008.10.14. 09:56:57
Brúnó_ 2008.10.14. 09:57:31
Na, megint két igazi jellemmel találkozhatunk a történetben (pap + a csaj). Gratulálok nekik.
Soket nem lehet hozzáfűzni.
BTW,
Druid nem járt erre mostanában? Rég láttam a nick-jét.
Brúnó_ 2008.10.14. 09:58:36
Club Sandwich 2008.10.14. 09:58:41
Patria 2008.10.14. 09:59:39
De van egy másik lehetőség is, miszerint az előkészületek anyira sz@rul sikerültek, hogy lelkipásztor barátunk inkább elmagyarázta a lánynak egy lelkigyakorlat keretében, hogy nem helyes, amit csinálnak és inkább hagyják a francba.
burt lancaster 2008.10.14. 10:00:05
Ez a "jezsuita szerzetes", meg "pont az asztalon csinálták VOLNA, ahol szoktuk mi is", meg "a jezsuita szerzetes sms-ben perrel fenyeget" egy Woody Allen filmbe sem lenne utolsó..
Rebelde 2008.10.14. 10:00:25
LyukasBogrács 2008.10.14. 10:01:28
Vagy akkor a partok is tartsak el magukat, meg a kepviseloiket.
Egyebkent nekem nem tetszett se a Hidember, se a Sorstalansag. Akkor nekem most mennyi ado jar vissza?
Rebelde 2008.10.14. 10:01:54
Club Sandwich 2008.10.14. 10:02:36
Patria 2008.10.14. 10:04:06
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 10:05:50
LyukasBogrács 2008.10.14. 10:01:28
Nekem se tetszett.
Club Sandwich 2008.10.14. 10:06:03
Scenthica 2008.10.14. 10:06:21
RIO 2008.10.14. 10:06:22
Rebelde 2008.10.14. 10:08:44
LOL
Krizsabali 2008.10.14. 10:09:51
most ezzel lehet, hogy nem leszek népszerű, de: ha a posztírónak a stexben elköltött vacsora a "méregdrága" kategória, és még azt is hozzávesszük, hogy "túl lazára vettük a kapcsolatot, nagyjából mindig külön jártunk
szórakozni és az igazán romantikus/szerelmes részek is kimaradtak", akkor nem tudom mijafaszon csodálkozik!!!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 10:11:13
Krizsabali 2008.10.14. 10:11:49
csipesz. 2008.10.14. 10:12:23
"Ha annyira bíznak istenben, miért kell a templomtoronyra villámhárító? "
Mert vasárnap pihenőnapja van istennek.
Patria 2008.10.14. 10:13:31
borzlány 2008.10.14. 10:14:47
Egyébként mindhárom szereplő eléggé gusztustalan.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 10:15:20
Lehet lenyeletném a novíciussal a rózsafüzért! :)
Baloo 2008.10.14. 10:15:49
Patria 2008.10.14. 10:16:12
Nem tudom mit nem értesz. Kölségkímélő volt a srác. Ő az egyházra költötte a pénzt, az egyház meg igazságosan a csajára.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 10:16:20
Tiduj 2008.10.14. 10:19:36
A csaj dobni akarta a srácot, ezért kitalálta ezt a sztorit. Ki veszi ezt be? "
Ezek szerint a csaj tudta, mitől fog a srác begurulni. Bevált.
Patria 2008.10.14. 10:21:22
Brúnó_ 2008.10.14. 10:22:13
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 10:25:57
Ami pedig a pert illeti számomra is röhejes perrel fenyegetni egy "baráti" levél miatt, ami nem vascsővel való fejbeveréssel fenyeget, pusztán azzal, ha nem lép ki a rendből a gerinctelen szerzetesünk, akkor a feljebbvalói hírt kapnak a kicsapongásáról - amit ő úgy vélem életének fenyegetéseként fogott fel.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 10:30:27
Krézihajtány 2008.10.14. 10:31:43
egyháztól eltávolodott embereket visszaterelje és/vagy útmutatást
adjon számukra."
Nemmondod, hogy ezek a papok, szerzetesek nem áldott emberek... Még a végén kiderül, hogy esetleg közülük páran pödörítik a pendejüket a takaró alatt hosszú téli éjszakákon, vagy punik és ministránsfiúk után koslatnak. De persze ilyet én egy jó keresztényről semmiképp nem hinnék el.
Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.10.14. 10:31:50
Rebelde 2008.10.14. 10:33:35
tuli _ 2008.10.14. 10:34:10
A szerzetesre meg csak a haragodat vetítetted rá, mert egyszerűbb volt, mint magadba nézni. Lehet?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 10:37:14
mert a műszaki ellenőr csak így veszi át a hitbuzgóságra készült épületet.
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 10:39:30
TuskóHopkins 2008.10.14. 10:40:15
Szerintem ez nem arra ment ki, hogy a csaj megcsalja a pasiját.
Egyszerűen azért kellett a szex, hogy a szerzetesjelöltnek a felszenteléskor legyen mit meggyónnia. :-)))
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 10:41:29
Krizsabali 2008.10.14. 10:45:16
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 10:46:02
Melyik csaj szop le előtte?
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 10:48:48
sosem mondtam,h nem érdekelt a lány, de azt sem,h utólag rájöttem,h mégis - a dolog egyszerűen annyi, hogy ez egy olyan kapcsolat volt ami alacsonyabb hőmérsékleten égett - mindettől függetlenül vannak dolgok amik bosszantják az embert, akár milyen magas is a kapcsolat hőfoka. Nyugodtan nevezheted kisstílű bosszúnak az írást, de muha singley találó szavaival élve
"nem lezárt kapcsolatból kitekinteni, vagy abba betekinteni ősi román szokás" ...azt gondolom a felháborodásra minden ok megvan.
Rebelde 2008.10.14. 10:50:44
borzlány 2008.10.14. 10:51:07
Szerintem annyi hibát követtél el, hogy felesleges volt fenyegetni a szerzetes srácot. Most úgy állítod be magad előtt is, mintha a keresztényi felháborodás beszélne belőled, de nézz szembe a ténnyel: a férfiúi büszkeséged szenvedett csorbát, miután valaki más dugta meg (majdnem?) a csajodat. Akivel igazából nem is jártál, csak keféltél. Szóval csak semmi álszentség :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 10:51:40
Rebelde 2008.10.14. 10:52:19
bagolybagoly 2008.10.14. 10:52:21
+ Ha tudnánk mindent előre, akkor jobb lenne? Szerintem nem. Így meg él bennünk a remény, hogy eccer majd....... "
A saját jellememet, viselkedésemet alég jól ismerem. Előre is.
Azt nem igazán szoktam külső körülményekre fogni, hogy kire mászok rá, és kire nem.
Krizsabali 2008.10.14. 10:52:47
"azt gondolom a felháborodásra minden ok megvan"
én meg azt gondolom, hogy ha a nullát alulról verő érzelmi intelligenciával minimum rendelkezel, akkor nem lehet túl nehéz beleképzelni magad a másik fél helyébe. egy szóval sem mondom, hogy etikus, hogy előbb fogott másik faszt, majd szakított, ellenben nagyon is érthető, hogy másikra áhítozott. szerintem.
azt meg végképp nem értem, hogy neked mi közöd van ahhoz, hogy a szerzetes mit csinált??? miért is lenne jogos a felháborodásod vele szemben?
Ma - Holnap · http://www.mzsmviz.hu 2008.10.14. 10:53:47
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 10:55:00
Tiduj 2008.10.14. 10:55:01
Ilyenkor nem csodálkozom: ilyen pasikkal tényleg ki fogunk halni, az biztos!
Homokozó-effektus:
Pistike le sem szarja a vödrét meg a lapátját, míg másnak nem kell. = Mert előtte természetesnek veszi, hogy csak az övé, a támadásnál meg rájön, hogy el is veszítheti.
Ez így van sok párkapcsolatban is.
Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.10.14. 10:56:28
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 10:57:07
Tiduj 2008.10.14. 11:00:13
"A saját jellememet, viselkedésemet alég jól ismerem. Előre is.
Azt nem igazán szoktam külső körülményekre fogni, hogy kire mászok rá, és kire nem."
Én a jövő megismeréséről írtam, hogy nem szeretném tudni, mit tartogat. Nem arról, hogy hiszek-e a saját erkölcsi rendszeremben.
KiNG 2008.10.14. 11:00:22
Ezt ki kellene moderálni. Hülye vagy, vagy csak provokálsz?
The King & Kinga (törölt) 2008.10.14. 11:00:45
gombócka 2008.10.14. 11:01:02
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:01:44
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 11:02:29
két kapcsolódási pontom van a szerzeteshez az első a lány (igen szoros kapcsolódási pont uh. asszem van közöm hozzá), a másik az egyházam (lehet,h álszent duma, de miért gondolod, hogy ez kevésbé szoros kapcsolat? Ő a képviselője valaminek, amiben én próbáltam hinni, bármennyire is naívan hangzik).
Ma - Holnap · http://www.mzsmviz.hu 2008.10.14. 11:07:43
kzol 2008.10.14. 11:07:51
KiNG 2008.10.14. 11:08:17
Kretschmer piknikusa, avagy erőteljes kopaszodás, kerek arc látható itt. A többi részlet rejtett, de kikövetkeztethető.
Krizsabali 2008.10.14. 11:08:28
akkor nézzük azokat a kapcsolódási pontokat:
1. ha a csajod megcsal, az kettőtökre tartozik, már csak azért is, mert a kettőtök kapcsolatát (is) minősíti. nem hinném, hogy bármiféle relevanciája lenne erre annak, hogy kivel csal meg. ráadásul azzal végképp nem tudok mit kezdeni, hogy ha Te számon akarsz kérni valakitől valamit, az miért is nem a csajod. mert hozzá tényleg van - illetve még ezt is kijavítom - kellett volna, hogy legyen (hisz a beszámolód alapján nem sok volt) közöd.
2. amiben te hiszel, az egészen pontosan mi is? a katolikus egyház tagjainak a szentsége? mer' én valahogy mindig azt hittem, hogy ha hívő vagy, akkor Istenben hiszel, meg Jézusban, meg az ő nagyszerűségükben, satöbbi. ha ez egy csapásra össze tud omlani attól, hogy a fentiek földi szolgája egy eccerű ember, aki bizonyos helyzetekben elbukik, akkor én ezen a hiten sem rinyálnék túl sokáig...
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 11:09:18
2008.10.14. 11:09:20
Először is a cölibátus nem szűzességi, hanem nőtlenségi fogadalom.
Másodszor a cölibátus a felszentelt papokra vonatkozik, nem pedig másokra.
Harmadszor, a rendeknek lehetnek nemcsak szerzetes, hanem világi tagjai is.
A szerzetesi eskü elég kemény dolog, na ott tényleg van szűzességi fogadalom is. Mondjuk erősen kétlem. hogy csuhában fűzte a csávó a Stexben a szöszit.
Lúzer Fasz, a házásságon kívüli nemi élet - amit még fel sem róhatsz a csávónak, mert nem jött össze neki - az csak nála bűn nálad meg nem?
Elég szánalmas a világképed.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:09:58
Királyságok, talán, nemde?
meg a vascsőbirodalmak
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:11:07
Részben igaza van amúgy. Ha figyelmen kívül hagyjuk a "most is ilyesmire készülnek-et" :)
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 11:02:29
Gondolom elapadt az egyházi adó csörgedelme irányodból ezek után :) Szerintem inkább a magadban való hitet erősítsd, ne a másba vetett hitet. És ne támogass bűnözőket, pedofilokat, kóklereket.
csipesz. 2008.10.14. 11:12:26
Felírom a mobilomba emlékeztetőnek, és amikor emlékeztet, akkor majd félek picit, hobbiszinten.
borzlány 2008.10.14. 11:12:33
ha már ilyen szépen engedélyt adtál rá: HÜLYE VAGY! ne olvass annyi összeesküvés-elméletet légyszíves. inkább menj ki ebbe a szép napsütésbe sétálni egyet, hidd el, többet érsz vele!
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:15:20
KiNG 2008.10.14. 11:15:46
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.10.14. 11:15:54
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:16:46
bagolybagoly 2008.10.14. 11:17:17
Az egyházzal nem barátkozom, mert szinte semmiben sem értünk egyet.
ha gondolják, mehetek erdőbe lakni.
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 11:19:16
Cseppet sarkítasz, és leragadsz a saját elképzelésednél - de ha a te szemszögedből ez a sztori oké, akkor rendben van, kiálts ki engem hitetlennek, eretneknek, hibásnak, nemtörődömnek és mond,h "Fiam! Te tehetsz mindenről!" - én meg erre azt mondom rendben, ez volt az utolsó, hogy szerzetesek mocskos magánélete miatt felhúztam magamat, hiszen ez természetes, máshol (mondjuk Kanadában) gyerekeket erőszakolnak meg, nekem örülnöm, kell, hogy itt Magyarországon csak a nőmre másznak rá.
Krizsabali igazából te most mit is védsz? Az egyházat? Vagy a lányt, akit eddig egy rossz szóval sem illettem? Vagy azt, hogy nincs jogom véleményt nyilvánítani mások viselt dolgairól?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:20:10
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:20:25
A svédek is lerohannak majd minket és mindenki húsgombócot fog zabálni élete végéig! :)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 11:20:39
Rebelde 2008.10.14. 11:21:12
szabika 2008.10.14. 11:22:14
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:22:32
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:24:09
storyline :) 2008.10.14. 11:26:08
Nem-e lehetne visszatérni a baszáshoz? "
Az első értelmes komment jó régóta!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:27:52
Ha a finnek rohannak le akkor meg szaunában poshadnánk naphosszat! :)
Snowmass 2008.10.14. 11:28:32
Egyébként én jó keresztény vagyok, hehe.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:29:56
Snowmass 2008.10.14. 11:31:46
Wagner Úr 2008.10.14. 11:31:50
Ezek a NEM-HÍVŐk elég durva emberek, de legalább nem mindegyik pedofil.
A NEM-HÍVŐ apeh tisztviselők meg nehogy már az én adóforintjaimon vigyék a nőjüket a Stexbe!!!!
Noooooooooooormális?
Komolyan, hány papot ismertetek életetekben, bazmeg?
Én sem vagyok hívő, de ez még nem jelenti azt, hogy be kéne venni azt az alpári médiagecik által összehordott konformista szennyet, amit az Egyházakról állítanak. nem kéne a haldokló oroszlánba rugdosni.
É
Krizsabali 2008.10.14. 11:32:10
tényleg értelmezési problémáid vannak, látom.
1. egyetlen szóval nem állítottam, hogy a sztori "rendben van", csupán azt állítottam, hogy egészen más pontokon nincs rendben, mint amit neked sikerült felfejtened. szerintem.
2. nem hinném, hogy szükség lenne rá, hogy bárkit a védelmembe vegyek (pláne nem az egyház szorul az én védelmemre), ezért nem is nagyon állt szándékomban "megvédeni" senkit. csupán úgy gondoltam, hogy esetleg ráébredsz, hogy szétnézhetnél a saját házad táján is. de mostmár azt is belátom: hiú ábránd volt :)
3. látom, hogy nincs kivel beszélni nagyon...: a gyerekmegerőszakolás, és a "csak a nőmre másznak rá" között nem is értem, hogyan jutott eszedbe párhuzamot vonni! merhogy a gyerekek áldozatok. de a nőd!? ráadásul úgy beszélsz erről a csajról, mintha azért kellett volna a barátnak távol tartania magát tőle, mert a te "tulajdonod" volt.
4. a világnézetünk között gyakorlatilag nincs találkozási pont, úgyhogy nem csodálkozom rajta, hogy nem érted, amit irkálok. szóval - gondolom, mindenki nagy bánatára - befejeztem. :)
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.10.14. 11:32:23
Így próbál megfelelni az indexnek, hogy beszáll a hangulatkeltésbe az egyház ellen? Hát gratulálok nekik! (Főleg azután "vicces" ez, hogy a blog írói is katolikus egyetemre jártak... baszki, még a madár sem szarik bele a saját fészkébe!!)
gabcigirl 2008.10.14. 11:32:29
bagolybagoly 2008.10.14. 11:32:35
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:32:42
storyline :) 2008.10.14. 11:33:59
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:34:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:35:55
Én igen, csak nem írtam le. :) És oroszul.
storyline :) 2008.10.14. 11:36:09
hát én már csak a dán nőket várom "
Én meg Téged! Olvastad, hogy mit csinálsz 24-én este?
storyline :) 2008.10.14. 11:38:05
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:38:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:38:36
storyline :) 2008.10.14. 11:38:48
Snowmass 2008.10.14. 11:38:49
Egyébként a posztíró egyike a valaha volt legnagyobb lúzereknek. Éppen ellenkezője a tegnapi délutáni posztolónak, mert úgy fest hogy ő csak akkor jön rá, hogy kell a nő, ha az majdnem megcsalja/megcsalja/meg akarja csalni, ráadásul egy pappal.
A Csajt Gyengén Fogó Lúzer Fasz 2008.10.14. 11:39:09
továbbra is szerzetes - de tudom semmi közöm ahhoz,h hogyan éli meg a saját hitét ;)
Rebelde: megyek, megteszem, hátha segít.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:41:54
2008.10.14. 11:42:48
Úgy szerzetes, ahogy én miniszterelnök.
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.10.14. 11:43:12
M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.10.14. 11:44:28
"Katolikus egyház gáz. Tele van részegeskedő, álszent, házasságtörő, pedró meg mittomén milyen figurákkal"
Jaja, tisztára mint a civil társadalom.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:44:43
storyline :) 2008.10.14. 11:47:10
a hitet majd az evolúció elintézi "
Nos, azt hiszem, ez volt a kulcsmondat egyház és valláskérdésben!
Rebelde 2008.10.14. 11:48:21
csipesz. 2008.10.14. 11:48:59
Nem biztos, hogy elintézi...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:51:09
Jó de ezért miért kéne külön támogatni őket? :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:51:48
Kieran Hayes 2008.10.14. 11:52:07
1. Miért élsz házasságon kívüli nemi életet?
2. Ha mégis ezt teszed, milyen alapon vonsz felelősségre egy szerzetest?
3. Egy szerzetes méltatlansága alapján miért ábrándulsz ki az egyházból? Ha katolikus vagy, tudhatod, hogy a szentségek kiszolgáltatásának érvényessége független a kiszolgáltató (azaz a pap) személyétől.
4. Ne a papra koncentrálj, hanem Jézusra.
Edie Britt 2008.10.14. 11:52:39
Nemrég egy igazi "Szűz Mária" kinézetű, őzikeszemű, szőke kistündért pillantottam meg egy barátokkal töltött vacsorán. Minden porcikájával vonzott a kis szende, persze, hogy rányomultam. Naná, hogy nem egy sima "Helló, Vendel vagyok, iszunk valamit?" szöveggel, hanem szokás szerint kamu-sztorival. Na, hát előadtam, hogy jezsuita szerzetes vagyok. Simán bevette a csaj. Mindent bevett ;)
Könnyű volt befűzni a kis ribit, jól betintázott, benne volt mindenben. Az éjszaka közepén még sms-t is írt a pasijának, hogy éppen mással van. Gondolta, ebből leesik a srácnak, hogy ejtve van. Hát az a szerencsétlen pasas csak hívogatta. Később összefutottam a kis szőkével, aki nevetve mesélte, hogy a csóka még egy hétig azt hitte, járnak. Van ilyen."
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:53:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 11:53:38
Szerintem Tibi bácsi elintézi.
Kieran Hayes 2008.10.14. 11:54:17
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:54:20
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 11:57:41
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 12:01:19
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 12:08:22
mároly 2008.10.14. 12:09:04
bagolybagoly 2008.10.14. 12:13:37
Snowmass 2008.10.14. 12:15:04
cypres (törölt) 2008.10.14. 12:20:13
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 12:20:57
hajnalpor 2008.10.14. 12:21:41
Direkt nem olvastam el a korábbi kommenteket, mert tudom, ilyenkor megy a nagy adok-kapok és nem szeretném felhúzni magam feleslegesen. Másrészt szeretnék tényleg csak a történetre reagálni.
Katolikus vagyok, és át tudom érezni, amit írtál.
De:
- egy pap nem egyenlő az egyházzal (mint ahogy egy politikus sem a pártjával: egy fideszes azt mondta: lógni fogtok. de csak neki kellett lemondania) Egy ember személyes hibája miatt ne ítélj el egy közösséget. Nekem is okozott már fájdalmat (lelkit) több pap is, olyan is, aki a barátom volt, de az egyházat sosem hagynám el emiatt (sem).
- a kedves SJ-nek bizonyára van egy elöljárója. Én a helyedben jelentkeznék nála egy személyes kihallgatásra és elmesélném neki a történteket.
Sok erőt kívánok, és remélem megfogadod a tanácsom, és átgondolod az egyházzal kapcsolatos döntésedet! Imádkozom érted!
GergőÁron (törölt) 2008.10.14. 12:26:04
Mert ugye azt, hogy egy szűztől született csodagyerekből röpképes zombi lesz, mitán kiszögelteti magát egy fára, éspedig azért, hogy megváltson minket attól a bűntől, ami abból fakad, hogy régen egy beszélő kígyó rátukmált egy almát egy pucér nőre, akit szintén nem anya szült, hanem egy meztelen férfi lengőbordájából klónoztak ki,
Az ideáig teljesen rendben van, ugye?
De hogy a egy jezsuita megbassza a csajodat, hát, az már tényleg túl irreális (pedig ez az egész dolog, meg a fenti mese is a szeretetől szól!), úgyhogy akkor és ott elvesztetted a hitedet a katolikus egyházban...
Muha 2008.10.14. 12:31:13
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.10.14. 12:32:55
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 12:39:06
Muha 2008.10.14. 12:44:23
Mi az a baszás?
Muha 2008.10.14. 12:47:26
Snowmass 2008.10.14. 12:47:39
Muha 2008.10.14. 12:59:09
Muha singlej megismerkedett egy lánnyal. Nagyon szép volt, nagyon intelligens, meg okés rendben volt minden. Nagyon kellemesen teltek a múltak a zórák, pillanatok.
Már kezdtem benyújtani a paperokat névváltoztatásra. Az új nevem muha nómor singley lett volna. De nem volt még se teszkó, se dugimugi, se csóki se semmi. Muha először ismerkedik, hogy szeretne e a lány mellett ébredni egyáltalán. Aztán az egyik ilyen kellemes randi alkalmával kiderült egy kiszólásból, hogy a lánynak bizony barátja van.
Muha singley akkor visszavonta a névváltoztatási kérelmet, mer ugye:
nem lezárt kapcsolatból kitekinteni, vagy abba betekinteni ősi román szokás.
ja és nem tudom milyen vallású volt a lány
Tiduj 2008.10.14. 12:59:11
Utáltam a kötelező úttörőgyűlést, a kötelező felvonulásokat, a kötelező énekkart, stb.
Szerintem egyenesen nevetséges, ha valaki a XXI. században kötelező hittanóráról beszél.
GergőÁron (törölt) 2008.10.14. 12:59:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:08:19
Rebelde 2008.10.14. 13:10:32
GergőÁron (törölt) 2008.10.14. 13:14:00
Te is egy jó katolikus lehetsz, Jézus szeret, meg megbocsát, meg minden, mi?
Elég régen olvastam, és épp most a king james versionnal bajlódom, de még nem tartok a jézusos résznél:
Nem rémlik, mi is áll az újtestamentumban a bosszúról?
Felnyomni a felettesnél, mi? az a jó katolikusi hozzáállás.
De azért csak imádkozzál nyugodtan.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:15:01
Így van, mindenkire rá kell bízni, hogy elmegy-e ilyesmire. Én a keresztelőt is csak 18 éves kor után engedélyezném. Addigra tud dönteni az ember nagyjából. Sulinkban egyszer akartak kötelező hittant, én meg sérelmeztem, hogy én mint ateista, miért vegyek részt agymosáson. Olvastam a Bibliát, nem győzött meg az sem, a csuhás sem fog.
cypres (törölt) 2008.10.14. 13:17:45
Irodai Patkany · http://officespace.blog.hu 2008.10.14. 13:18:09
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:21:31
storyline :) 2008.10.14. 13:22:21
én jártam hittanra, nem volt kötelező és ufó se lettem "
Én is jártam hittanra, és ez lett az eredménye, amit itt olvashattok nap mint nap.
Dévényi Tibi bá (törölt) 2008.10.14. 13:23:46
www.youtube.com/watch?v=8Qp5RFeWQAM
...és hulljon!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:24:44
Tiduj 2008.10.14. 13:29:15
"Így van, mindenkire rá kell bízni, hogy elmegy-e ilyesmire. Én a keresztelőt is csak 18 éves kor után engedélyezném. Addigra tud dönteni az ember nagyjából."
Valahogy én is így gondolom.
---------- témaváltás a gyengébbek kedvéért
A fiatal leánykák /gyermekek megrontása a hatalmon lévők kedvenc játéka. Lehet az pap is, párttitkár is. A férfiakat nem kell soha félteni!
storyline :) 2008.10.14. 13:29:34
Én nem jártam hittanra, meg sem vagyok keresztelve. Animista cargohitű vagyok mint apám! :D "
Én is cargohitű voltam, de aztán rájöttem, hogy az egyetlen áru ami fentről érkezik, az a madárszar, és az is mindig a szélvédő közepére!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:32:24
ERETNEK!
Club Sandwich 2008.10.14. 13:33:25
Club Sandwich 2008.10.14. 13:35:05
cypres (törölt) 2008.10.14. 13:35:06
Hát, ez baromira nem így van...hány olyan történetet lehet mostanában olvasni, hogy gondjukra bízott intézetis gyerekeket rontanak meg az őket a pénz miatt magukhoz vevők...és ezek többnyire dolgozni nem akaró, az intézetis gyerekeket bevételi forrásként használó, sokszor kifejezetten egyszerű körülmények között élő emberek.
Szóval, nem csak a hatalmon lévők csinálják, ez attól teljesen független szvsz.
Club Sandwich 2008.10.14. 13:37:18
Ma - Holnap · http://www.mzsmviz.hu 2008.10.14. 13:37:31
Hamarosan elfogadják a vasárnap törvényt. Ezután egy-két és egyre több egyházat helyzetbe hozó törvény. Megszünik a lelkiismereti szabadság. Ezután kötelező hittanra járás és templomba járás mindenkinek! Ha nem teszed nem adhatsz, nem vehetsz, semmit sem kereskedhetsz. Ellenőrzik minden gondolatodat beszédedet. Mindeközben egyre több katasztrófa, járvány és más nyavaják érik a földet, az emberek ezrével, tízezrével hullanak. (Nem számít) Aztán egyszer csak mindenkinek döntenie kell, hogy egyházfi lesz vagy ellen áll. És ekkor VÉGE!
bagolybagoly 2008.10.14. 13:37:50
amit te írsz az is hatalommal visszaélés. egy rá bízott nincstelen feletti hatalmával él vissza. akkor is ha szerint az az illető egy senki nulla, akit kihasznál, annak még annyija sincs a társadalom szemében.
Tiduj 2008.10.14. 13:39:15
Elhiszem. Amit írtam nem akartam túl direktbe, elvégre itt nem politizálunk....
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 13:39:35
Club Sandwich 2008.10.14. 13:39:41
rexter 2008.10.14. 13:40:32
Krézihajtány 2008.10.14. 13:40:55
cypres (törölt) 2008.10.14. 13:41:50
Mert akkor valószínűleg kitért volna az általatok felvetett jelentésre is egy példa erejéig.
mellesleg kifejezetten ezért írtam a kommentet, mert ez merült fel bennem is, ami bennetek. Ha egyértelmű lett volna, Tiduj hogyan érti, akkor nem kommentelek, mert én is úgy értelmezném alapállásban, mint Ti.
Club Sandwich 2008.10.14. 13:42:01
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.10.14. 13:42:08
A zinternet a Zördög műve! :D
bagolybagoly 2008.10.14. 13:42:23
Club Sandwich 2008.10.14. 13:43:27
Snowmass 2008.10.14. 13:43:35
a valósággal szembenézni igen hasznos dolog
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 13:43:38
csipesz. 2008.10.14. 13:44:00
Inkább vagyok lelkibajos hülye, mint agresszív kretén. :)
nyunyuli 2008.10.14. 13:45:02
nevetseges ez a blog, hihetetlenul rossz sztorik, tobbezer kommentek maganyos lelikbajos hulyektol, es meg egy konyv is keszult errol a borzalomrol. egeszen szanalmas korkepet fest az orszagrol.
valaki pisztolyt fogott a fejecskédhez, hogy idegyere és olvass, írj?
sztem nem, úgyhogy minek is jöttél ide?
cypres (törölt) 2008.10.14. 13:45:21
csipesz. 2008.10.14. 13:45:36
Lazíts már picit! :)
Krézihajtány 2008.10.14. 13:46:45
Snowmass 2008.10.14. 13:46:52
vízszintesben azért még mindig jobb, ha agresszív vagy és nem lelkibajos:D
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 13:47:20
Ma - Holnap · http://www.mzsmviz.hu 2008.10.14. 13:47:38
csipesz. 2008.10.14. 13:48:14
majd kérek a lelkibajomra olyan gyógyszert, ami mellékhatásként agressziót vált ki. :D
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 13:48:44
Snowmass 2008.10.14. 13:49:44
Te vagy az aki megmondja, hogy mi van/lesz?
nyunyuli 2008.10.14. 13:50:04
mi ez? Back to the future? Honnan tudja?
csak nem előrement a prof. kocsijával?:D
egyébként aranyos egy film, de ezt így, hogy valaki előre megmondja, igen balf..ul hangzik.
cypres (törölt) 2008.10.14. 13:51:32
És Tidujnak volt azóta egy kommentje, amely meg egy olyan dolgot sugall, ahol meg végképp nincs ÚGY összefüggés, hanem teljesen máshol.
Snowmass 2008.10.14. 13:51:46
:D
:D
Bééb (törölt) 2008.10.14. 13:53:51
Bééb (törölt) 2008.10.14. 13:56:05
Club Sandwich 2008.10.14. 13:56:33
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.10.14. 13:57:08
:)))))))))
storyline :) 2008.10.14. 13:57:17
nevetseges ez a blog, hihetetlenul rossz sztorik, tobbezer kommentek maganyos lelikbajos hulyektol, es meg egy konyv is keszult errol a borzalomrol. egeszen szanalmas korkepet fest az orszagrol. "
Anyád hogy van? Úgy, ahogy hagytam?
aiya 2008.10.14. 13:58:02
nyunyuli 2008.10.14. 13:58:03
én is majd összetolllllyyyom magam:S
Rebelde 2008.10.14. 13:58:07
nyunyuli 2008.10.14. 13:58:47
Anyád hogy van? Úgy, ahogy hagytam?
jajjjjjj mán:DDDD
Bééb (törölt) 2008.10.14. 13:58:53
Snowmass 2008.10.14. 13:58:54
Most akarok éppen kitölteni egy lottószelvényt. Igazán megmondhatnád a számokat.
Rebelde 2008.10.14. 13:59:30
Dövan, viszonylag normális vagy:))))
nyunyuli 2008.10.14. 13:59:45
1937284655
Most akarok éppen kitölteni egy lottószelvényt. Igazán megmondhatnád a számokat.
olvass a számok között
lehet ez az?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 14:00:21
Rebelde 2008.10.14. 14:00:41
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.10.14. 14:01:34
m.o.p. 2008.10.14. 14:03:20
storyline :) 2008.10.14. 14:09:51
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.14. 13:57:17
Anyád hogy van? Úgy, ahogy hagytam?
jajjjjjj mán:DDDD "
Szegény srácnak is az a legnagyobb baja, hogy nem én csináltam! :D
Muha 2008.10.14. 14:10:09
tüttürüttü tüttürűűűű
Club Sandwich 2008.10.14. 14:13:36
Tiduj 2008.10.14. 14:40:11
Akkor mond meg, én melyik felekezetbe járjak? Ki fogja azt eldönteni? Talán te?! Dobókockával?
Tiduj 2008.10.14. 14:42:26
Én jobban hiszek Istenben, mint sokan azok közül, akik rendszeresen templomba járnak.
Megint gányoltatok egy táblázatot, aztán az emberiség fele bele sem fér!
nate (törölt) 2008.10.14. 14:47:56
baj plébános úr? - Ellopták a biciklimet.
- Akkor a következő prédikációnál említse meg
a tíz parancsolatot és amikor odaér a ne lopj-hoz, nézzem körül a hívek közt, meg lesz az a bicikli. Egy hét múlva kérdi a kántor:
- Bevált? - Hellyel-közzel igen. Amikor odaértem a ne paráználkodj-hoz, rögtön eszembe juttott hol hagytam a biciklit.
nyunyuli 2008.10.14. 14:53:26
"nyunyuli 2008.10.14. 13:58:47
Dövan · alaverzum.blog.hu 2008.10.14. 13:57:17
Anyád hogy van? Úgy, ahogy hagytam?
jajjjjjj mán:DDDD "
Szegény srácnak is az a legnagyobb baja, hogy nem én csináltam! :D
vagy nem vele??!!:DD
nudlee 2008.10.14. 15:08:50
LÁMA
Krisztus 2008.10.14. 15:49:03
hoel 2008.10.14. 17:42:59
nevetseges ez a blog, hihetetlenul rossz sztorik, tobbezer kommentek maganyos lelikbajos hulyektol, es meg egy konyv is keszult errol a borzalomrol. egeszen szanalmas korkepet fest az orszagrol. "
Én nem tudok festeni. Maradhatok-e a blogban?
zpequino 2008.10.14. 18:26:49
Háháhááá
Mert ugye azt, hogy egy szűztől született csodagyerekből röpképes zombi lesz, mitán kiszögelteti magát egy fára, éspedig azért, hogy megváltson minket attól a bűntől, ami abból fakad, hogy régen egy beszélő kígyó rátukmált egy almát egy pucér nőre, akit szintén nem anya szült, hanem egy meztelen férfi lengőbordájából klónoztak ki,
Az ideáig teljesen rendben van, ugye?"
A biblia irodalmi mű. Vannak benne úgynevezett metaforák, hasonlatok stb. Mint ebben, például: mek.oszk.hu/01000/01016/01016.htm#h3_3
Meg a magyar népmesékben, ahol beszél a kutya. Az is milyen hülyeség.
Aki ezt nem fogja fel még a magyar szövegből sem, az mi a francnak olvassa a king james versiönt?
Egyébként is ilyen "meginarohattvallásos" poszt ez is, jó hogy már ide is elért és jönnek az okoskák a nácis hasonlatokkal meg a 80 millió áldozattal meg az űrkorszakkal (mintha az az embert annyira megváltoztatta volna) estébé. Nem kell ám hozzászólni ha nem értünk valamihez! Amúgy szerintem fék, nem a jezsuita, hanem a levelezés miatt. Ilyenkor az ember még a telefonját is kikapcsolja, a gépét meg pláne.
Krisz78 2008.10.14. 19:02:40
A lakásfelújítás, na az méregdrága ...
Semmi baj, már múlik:-D
gém géza 2008.10.15. 19:44:22