Ez a csávó teljességgel idióta, örülhet a levélíró, hogy megszabadult tőle. Bár az ügyes, ahogy keresztülverte az asszonykán a swingerklubot.
A héten a szép képeket Kutasi Kovács Zoltán blogjából lopjuk
Kedves Szakítós!
Az internetes ismerkedés hőskorában, több mint 7 éve történt ez a szakítás.
Tehát a neten megismertem M-t. Ez a fajta ismerkedés akkoriban kuriózumnak számított, épp egyedül voltam, gondoltam, miért ne. Levélváltás során kiderült, hogy a fiatalember egy nyugat-dunántúli városban lakik, de sebaj, mert munka ügyben sokat jár Budapestre.Jött is, találkoztunk, megismerkedtünk, tetszettünk egymásnak. Elmondta, hogy most válik, az asszony a gyerekekkel külföldön él az új élettársával. Az első találkozást később egy három napos kirándulás követte, amikor összejöttünk. Telefon, email és hetente találkozások, mindig Pesten, mindig hétköznap. Pár hét elteltével rákérdeztem, hogy találkozhatnánk-e legközelebb nála. Azt mondta, legyek türelemmel, hétvégente ő mindig utazik külföldre a gyerekeihez, ez most egy átmeneti időszak. Éreztem, hogy itt valami nem stimmel, de ő elhallgattatta a gyanúmat egy kéthetes együttléttel, ami a családi nyaralójukban történt. Szerelmes lettem.
Így telt el egy-két hónap, többször utaztunk el együtt ide-oda, volt, hogy egy hétre. Aztán egyszer csak eltűnt. Megbeszéltük, hogy együtt töltünk egy hétvégét, de nem jött a megbeszélt időben, nem telefonált, nem vette fel, amikor hívtam. Néhány nap múlva jött az email, hogy sajnálja, beteg volt, ágynak esett, és egyébként pedig, ő nem tudja nekem azt nyújtani, amit megérdemelnék, ezért elköszön tőlem. Szeret, a legfontosabb vagyok az életében. Ki tudja, milyen oknál fogva, csatolta a levélhez a gyerekei fotóit. Írtam neki, hogy rendben, értettem, de azért nagyon fájt.
Még egyszer találkoztunk, virágcsokorral jött, egy könnyet is kipréselt a szemhéja alól. Tartottam magam. Egy hónapig. Kérte, hogy kezdjük újra. Akkor már tudtam, hogy ennek semmi értelme nem lesz, de belementem, megbeszélve magammal, hogy nem veszem komolyan. Utólag látom, megérte, tapasztaltam egy s mást, ami a személyiségemet a cinizmus vonásaival gazdagította.
Szóval az újrakezdés első heteiben én barátokkal nyaraltam az ő városától nem messze. Megbeszéltük, hogy egyik nap meglátogat. Motorral jött, kirándultunk, ebédeltünk, úsztunk. Azt mondta nem tud sajnos maradni – hétvége volt, megy a gyerekekhez németországba. Elbúcsúztunk egymástól, még ki sem kanyarodott az utcából, csörgött a telefonom. Egy nő hívott, a hirdetés miatt keresett. Kérdeztem, milyen hirdetésről beszél, mondta, hogy a férjével feladott szex-hirdetés ügyében. Na, itt le kellett ülnöm. Elmagyarázta, hogy a telefonszámomat a férje telefonjában látta, aki azt a magyarázatot adta, hogy ez a szám egy hozzájuk harmadikként csatlakozni kívánó lány elérhetősége. Ők ugyanis évek óta járnak swinger klubba, de szeretik hármasban is csinálni. Gyakran keresnek a neten –együtt – hozzájuk csatlakozó lányokat. Tisztáztuk, hogy itt nem erről van szó, és az ő férje az én barátom. Sóhajtott, sejtette, hogy nem mond igazat a férje, de meg akart bizonyosodni felőle. Most is azt mondta, hogy elmegy motorozni, de már órák óta várják, hogy hazaérjen ebédre. Azért hívott, mert érezte, hogy ezen a telefonszámon lesz a kutya elásva. Elmondtam, hogy tudtommal ők válnak, valamint ő külföldön él. Természetesen ez is kamu volt, a kapcsolatunk alatt is végig együtt voltak a kisvárosukban. Majdnem egy órát beszéltünk, kiderült M. összes hazugsága, hogyan magyarázta ki az utazásokat, mi történt akkor, amikor eltűnt, stb. A swinger dologról is kikérdeztem, természetesen M. beszélte rá az asszonyt, így gyakorlatilag házastársi jóváhagyással tudott félredugni, de ez nem volt neki elég ezek szerint.
Felhívtam M-et, hogy leordítsam a fejét, de a motoron nem hallotta a telefont. Visszahívtam az asszonyt, megkértem, adja át a férjének azt az üzenetet, hogy ki van rúgva, és jó étvágyat az ebédhez.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ákosos csaj! 2008.11.25. 06:00:25
Ákosos csaj! 2008.11.25. 06:09:36
2008.11.25. 06:10:57
ColLector 2008.11.25. 06:16:16
Ákosos csaj! 2008.11.25. 06:19:07
Nem hiszem el, hogy az ilyen beállítottságú pasinak korábban nem forrt a vére.
Az adott szituban a feleség helyében azonnal beadnám a válópert...
Rocks 2008.11.25. 06:22:46
klassz sztori!
A lánya végén nagyon szépen kezelte a dolgot, respect.
És...mintha saját magam 6 évvel ezelőtti történetét olvastam volna, csak ott nem volt swinger klub...kísérteties.
2008.11.25. 06:25:42
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 06:29:40
Tiduj 2008.11.25. 06:30:10
Már a cím is jó! A többit majd bent elolvasom.
2008.11.25. 06:30:52
Rókakígyó 2008.11.25. 06:37:35
Hülye sztori, hülye hazudós szereplőkkel.
2008.11.25. 06:42:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 06:43:44
Caddy 2008.11.25. 06:55:18
Valaki mondja meg az ilyen miért nem válik el, és él egyedül? Azt csinálhatna amit csak szeretne, és nem lennének áldozatok, nyomozó feleségek, átvert nők. De tényleg, miért?
Ja,jó reggelt mindenkinek. :)
airmazs (törölt) 2008.11.25. 06:59:47
airmazs (törölt) 2008.11.25. 07:01:50
Ákosos csaj! 2008.11.25. 07:09:13
Ezért adhatná be a válópert.
storyline :) 2008.11.25. 07:19:51
Mitől lesz ilyen egy házasság?
1. Megváltoznak a felek?
2. Úgy kelnek egybe, hogy nem ismerik egymást?
3. Valamelyik fél át van baszva már az elejétől (és a másik mondjuk csak háztartási robotnak kell)?
4. Esetleg a fentiek kombinációja?
Ogyesszában ragyogó napsütés van :)
airmazs (törölt) 2008.11.25. 07:23:33
Nekem ennyi elég volt a télből...
Nem tudom.
Kazimír 2008.11.25. 07:36:23
Komolyra: Hazugság és manipulálás. Az ilyen férfinak azt kívánom, hogy maradjon egyedül, s ne tudjon több jóhiszemű nőt hengergetni a lepedőn!
2008.11.25. 07:50:59
Ez durva, de nem egyedi. Ismerek olyan pasast aki felvállaltan(!! azaz mindkét fél tud a másikról) él két háztartásban, gyakorlatilag bigámiában.
Itt van amúgy az amit Manna mondott, hogy nem kellene az embereket 30 éves koruk előtt megházasodni. Megvannak a gyerekek, onnantól nincs tovább. És - sajnos - a nők egy része (itt nem akarok felmentést adni a férfiaknak) visszaél ezzel a gyerek dologgal. Tudja, hogy a faszi meg van fogva, onnantól jöhet a lazítás.
2008.11.25. 07:53:00
Dr.Spriccz 2008.11.25. 07:53:08
Minden napra ilyen MPG story? Rendben, hogy MPG, de nem csak ez van a világon.
vilmoskörte 2008.11.25. 07:54:32
Mert nem lenne mindig kéznél az ingyen cseléd és az ingyen p...
Az ilyeneknek ezekre is szükségük van.
bagolybagoly 2008.11.25. 07:55:29
airmazs (törölt) 2008.11.25. 07:58:22
na nem mintha a pasik nem ezt tennék....
2008.11.25. 08:01:47
sajnos az ilyen kétlaki kapcsolatokban a feleségek is eléggé sárosak. milyen nő az, aki az anyagi biztonságot többre értékeli a házastársi hűségnél (lásd még swinger-party)?
rite 2008.11.25. 08:05:19
Rendben, hogy MPG, de nem csak ez van a világon.
De, sajnos ,legalábbis 35 felett én csak ilyen tetükkel találkozom!
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2008.11.25. 08:06:32
Ti is be vagytok már állva?
partofthemachine.blog.hu/2008/09/30/vicces_ez_a_mai_reggel
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 08:09:31
merta-X 2008.11.25. 08:12:00
2008.11.25. 08:12:11
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 08:14:01
Minden ilyenhez mindenki aktív közreműködése szükséges. Egy házasságot sem lehet egyedül szétbombázni. Kellenek hozzá mindketten.
Tiduj 2008.11.25. 08:19:31
Feltételezem, hogy a legtöbb feleség (néha a a férj) azért megy bele a dologba, hogy el ne veszítse szerelmetes társát, gyermekei apját. Függetlenül attól, kinél van a pénztárca.
A férfi hatalmas MPG.
A posztoló hölgy egész jól oldotta meg a helyzetet, ráadásul kellemes volt a fogalmazás is.
Nekem ez fontos, mert nagyon szomorú vagyok, amikor egy igénytelen/hibás irományt kell olvasnom.
rite 2008.11.25. 08:20:36
Merre találtad meg,mert én 35 éves korom óta keresem,vagy várom:) a párom,hét éve ,de borzalmas a felhozatal.Vagy ugyanilyen tetükkel találkoztam,vagy elmebetegekkel.De nemcsak én,hanem a barátnőim is.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 08:27:16
Tetszettek volna szeretni a párjukat, meg gyermekeik apját!
2008.11.25. 08:30:43
Inkább csak a pénztárcát (a biztonságot).
Sztori: régebben egyszer együtt vacsoráztam egy régi haverral, meg annak a menő vállalkozó cimborájával. Korunk hőse kaja közben elmesélte, hogy gyakran jár prostikhoz, ha Pesten van dolga, mert az manapság nagyon menő és az ő köreiben ki is néznék, ha nem tenné. Neki kell, hogy irányítson, még ha nem dolgozik akkor is. Vacsora végére megjöttek a feleségek is a shoppingból (két tonna cuccal), emberünk meg visszaváltozott "álomférjjé" egyetlen szempillantás alatt. Arról viszont nem vagyok meggyőződve, hogy az asszonyka nem tudott semmiről.
"You know my friend, the money is talk."
vilmoskörte 2008.11.25. 08:30:59
"A legtöbb, amit tehetünk a gyermekeinkért, hogy szeretjük az anyjukat."
Úgy gondolom, ez fordítva is igaz.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 08:31:18
Nem lehet hogy te csinálsz valamit rosszul?
Tiduj 2008.11.25. 08:32:01
Igen. De hidd el, sokszor ez is kevés.
Ráadásul nekem már vannak ezirányú tapasztalataim. Neked is?
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 08:32:56
tuli _ 2008.11.25. 08:33:13
És tetszenék szeretni gyerekeik anyját. Magyarul ajánlom figyelmedbe egy éles elméjű kommentelő társunk megfogalmazását:
Topo 2008.11.25. 08:14:01
:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 08:37:24
tuli _ 2008.11.25. 08:39:37
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 08:40:04
Állva halni meg, mint valami mürmidon hős?
És az kinek lenne jó?
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.11.25. 08:44:44
2008.11.25. 08:45:14
Kutya fotóját is be kellett volna csatolni, úgy meghatóbb. Gyerek+kutya a tuti kombináció. Amúgy szegény gyerekei..
Itten különben süt a nap, hó nincs:)
Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2008.11.25. 08:45:53
Egyébként meg MPG, nyilván. Ha más kell neki, mint a felesége, akkor ne jöjjön ilyen swinger-dumával, meg ne takarózzon a gyerekeivel. Tudom, régimódi vagyok.:-)
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 08:46:15
tuli _ 2008.11.25. 08:50:56
Így van.
Tiduj 2008.11.25. 08:51:24
Marit folyamatosan, évtizedeken keresztül csalta a jóképű, vagány férjeura, két gyönyörű fia apukája.
A három másik nénikém (+ a fél város) sorozatosan mesélték Marinak, mikor merre jár az uracskája. Kérdezgették, meddig tűri ezt, uszították a válásra, mi ezt nem tűrnénk címszóval.
Mari ilyenkor mosolyogva válaszolta:
- Ugyan, ez mind nem igaz. Szeret engem a párom (nyilván jutott neki is ölelés).
Telt-múlt az idő. A három néném magányosan gubbaszt megkeseredve, Mari meg boldogan sétáltatja az unokákat megcsitult párjával.
Higgyétek el, Mari nem megalkuvó, pénzre éhes, gyáva fajta. Egyszerűen a szeretett férjét, két fiát választotta.
tuli _ 2008.11.25. 08:56:49
Azért gondolom, swinger klubba nem ment volna a nagynénéd, és nem csak azért, mert akkor még nem volt.:)
Szelid sunmalac 2008.11.25. 08:57:54
Szelid sunmalac 2008.11.25. 08:59:50
2008.11.25. 09:00:31
Hogy nem vették be harmadiknak :)).
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 09:02:31
Szelid sunmalac 2008.11.25. 09:03:03
Szelid sunmalac 2008.11.25. 09:03:52
Caddy 2008.11.25. 09:03:57
Ennyi lenne a recept: Fogj egy pasit, csináltass magadnak gyerekeket, aztán ha laposodik a kapcsolat mindenki dugjon félre, 30 év elteltével pedig kéz a kézben üldögéljenek a hintaszékben, miközben az unokák fényképét nézegetik?
Én vagyok naiv, hogy minden pillanatát azzal az egy emberrel szeretném megélni aki a PÁROM, a SZERELMEM?
Tiduj 2008.11.25. 09:04:29
Jo reggelt mindenkinek! Azert kivancsi vagyok, hogy a ferfj es feleseg hogyan rendezi le egymas kozt. Igy swingeles utan megis milyen indokkal szurja majd le a ferfit? Hogy felredugott?"
Ha a feleség is ott volt, akkor milyen alapon?
2008.11.25. 09:05:17
Bocs, hogy csak így belekérdezek a sztoridba, de mégis mi lett a három gyerekkel a végén? (Ők is fontos részei a történetnek.)
Tiduj 2008.11.25. 09:06:12
Tiduj 2008.11.25. 08:51:24
Azért gondolom, swinger klubba nem ment volna a nagynénéd, és nem csak azért, mert akkor még nem volt.:)
Nem hiszem, de ha jól tudom, nem is volt "éheztetve".
Egyébként csinos volt, széparcú, kedves, szelíd.
Szelid sunmalac 2008.11.25. 09:07:10
Alapvetoen igy kene lennie. De ha tudnad hanyan jonnek ossze valakivel kenyelembol, felelembol, ido miatt, penz miatt, csalad miatt stb. miatt valakivel...igy persze meg lehet egy kellemes dolog, de sosem lesz az amirol te beszelsz.
Tiduj: Azert irtam, ha ott van, az ugye valamelyest mas, de ha nincs ott, azt is nehez lehet elintezni..
Tiduj 2008.11.25. 09:07:27
Amugy is veszelyes dolognak tartom a parcseret vagy az engedekenyseget, mert ha egyszer megtortent, onnan mar nagyon nehez visszakozni, illetve feldolgozni.
Valahogy én s így gondolom.
Lunatica 2008.11.25. 09:08:20
Nem semmi a sztori...mondjuk, az, hogy swingerklubba járnak együtt, meg h hónapok óta barátnőt tart, nagyon nem ugyanaz a sportág.Szerintem.
Én amúgy sokáig nem tudtam az mi, egyszer egy haverom elis akart oda rángatni, mondván hogy párba megyünk olcsóbb a belépő:D Aztán megtudtam, hogy ez nem ilyen táncolós (swing) klub ,amit én elképzeltem, így bebukta, kénytelen volt egyedül menni:D
Szelid sunmalac 2008.11.25. 09:08:27
A szelid hozzatartozik a jo kephez? :D Mar ugy ertem nekem nem feltetlenul szelid no kene. Illetve attol fugg milyen teren szelid
Tiduj 2008.11.25. 09:08:43
Nem mellesleg swinger klubokba valahogy nem epp az emberi faj legszebb egyedei lelhetok fel. Fuuuj...
Honnan tudod? Jártál arra? :)
Tiduj 2008.11.25. 09:11:53
Tiduj 2008.11.25. 09:06:12
A szelid hozzatartozik a jo kephez? :D Mar ugy ertem nekem nem feltetlenul szelid no kene. Illetve attol fugg milyen teren szelid
Nekem igen, mert utálom a nagypofájú, ordibálós nőket.
Azt meg nem tudom, az ágyban milyen volt. :)
Caddy 2008.11.25. 09:12:30
Alapvetoen igy kene lennie. De ha tudnad hanyan jonnek ossze valakivel kenyelembol, felelembol, ido miatt, penz miatt, csalad miatt stb. miatt valakivel...igy persze meg lehet egy kellemes dolog, de sosem lesz az amirol te beszelsz.
Hogy én mennyire utálom a képmutatást!!!!
A swinger klubra én is rá akartam már kérdezni. Talán saját tapasztalat?
Szelid sunmalac 2008.11.25. 09:12:58
Frankfurtban egyszer "betevedtem". Mentsegemre legyen mondva, honapok ota kint voltam, szabad voltam, fiatal es kivancsi. Aztan gyorsan menekultem.
Tiduj 2008.11.25. 09:14:03
Mindezek után volt pofája elküldeni a három gyermek fényképét, és azokkal takarózni. Na, ez a fúúúúj.
Rebelde 2008.11.25. 09:15:37
amúgy itt pont az a baj, hogy a pasi rábeszélte az asszonyt a swingerre, szerintem ez úgy működhet jól hosszútávon, hogy mindkét félnek hajlandósága van (ilyen beállítottságúak) olyan nincs, hogy az egyik belemegy, a másik meg elfogadja, illetve az nem működik
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:17:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 09:18:38
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 09:19:11
Rebelde 2008.11.25. 09:22:06
hozzá teheted még, hogy Mari nénéd valszeg vak és gyenge nő volt, a három másik nagynéni miért lenne megkeseredett?
bírom az ilyet
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 09:22:32
rite 2008.11.25. 09:23:02
Már én is elgondolkodtam rajta.:)De az a gond,hogy az én célpiacom kb. 40-48 év. Ebben a korban ,ha normális a pasi ,akkor foglalt ,ha meg elvált élni akar.:)Ha meg még nem nősült meg ,akkor valami gáz van vele.:)
Pedig engem nem kell eltartania ,nem akarok mindenáron férjhez menni , meghagyom a szabadságukat.És mégis csak nős vagy lelkibeteg pasikkal találkozom.De ezt az ismeretségikörönben minden elvált 40 feletti nő elmondhatja.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 09:24:42
"Ebben a korban ,ha normális a pasi ,akkor foglalt ,ha meg elvált élni akar."
És? Veled nem lehet? Akkor?
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:25:17
gastro, missing in action 2008.11.25. 09:26:46
a hapsit egy "kényszerélvezőnek" tartom, komolyan szerintem van ilyen betegség!
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.25. 09:28:25
Caddy 2008.11.25. 09:29:03
Caddy, ja.:) Kicsit naív vagy.:)
Köszi, mondjuk ezt vártam. :)
Nard · underrated.blog.hu/ 2008.11.25. 09:18:38
Te inkább szerepjátékos vagy! :D
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.25. 09:29:46
Kész vagyok az ilyen sztoriktól. Sajnos láttunk már ilyet, ahol a pasi olyan zseniális fapofával tudott hazudni, ill. kimagyarázni dolgokat, hogy kétség nem merült fel a becsületességét illetően. Aztán meg kiderült, hogy a legnagyobb hazug a világon.
Egy a lényeg kedves posztíró, hogy viszonylag hamar kiderült a hazugság és te megszabadultál tőle. Kár volt mondjuk másodjára kezdeni vele, de végülis ki nem követ el hibákat, igaz?
Mondjátok meg, miért olvad a hó??? Most szomorú lettem ettől a latyaktól. Próbálom a jó oldalát meglátni, de még nem sikerült. Talán a kávé után :)
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 09:30:34
Nard · underrated.blog.hu/ 2008.11.25. 09:18:38 :))))))))))))
Nagyon jót nevettem.
rite 2008.11.25. 09:23:02
Ez elgondolkodtatott, nem hiszem, különben meg mindenkinek van valami baja.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 09:30:44
Nem veszek fel szemüveget hogy eljátszam a titkárbácsit! :) Bocs! :)
Krizsabali 2008.11.25. 09:33:10
undorító
Caddy 2008.11.25. 09:33:23
ne aggódj, még csak most kezdődött a tél, ha most olvad is, majd esni is fog. :)
Lui_78 2008.11.25. 09:36:15
:D
Caddy 2008.11.25. 09:36:18
Caddy 2008.11.25. 09:29:03
Nem veszek fel szemüveget hogy eljátszam a titkárbácsit! :) Bocs! :)
Pedig már azt hittem te vagy az én emberem! Ez a nap is de rossz így. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 09:37:11
Merő kitaláció! Meséltem már milyen volt amikor kertitörpe voltam 15 évig Svájcban? :)
bagolybagoly 2008.11.25. 09:37:57
napi két perc olvasással simán elhiszem, hogy ha egy egyedülálló esetleg elmosolyodik, az menthetetlenül pszichopata.
gastro, missing in action 2008.11.25. 09:38:59
--A fater még csak-csak patkánytipusnak mondható, de a feleséggel mi a nagy baj?!
Az, hogy swingereznek, csak rájuk tartozna, és semmivel sem rosszabb, sőt, mintha mondjuk a szülők a foglalkozásuk körében követnének el bizonyos dolgokat, mondjuk adót csalnak, vagy nem engedik át a gyalogost a zebrán...:-P
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 09:39:45
A villamos alatt fekvő ember mosolya ritkán őszinte! :) Amúgy meg mindig valamilyen véleményen vagy ezekkel kapcsolatban!
retroflexus 2008.11.25. 09:40:06
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.25. 09:41:30
szépmező 2008.11.25. 09:42:05
Ügyes fiú ez a srác, bár kissé pimasz :))) Ezzel együtt elég laposan dőlt meg a végén.
A posztíró higgadt lány, nagyrabecsülésem.
És remélem a végén mindenki elment orvoshoz :)
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.25. 09:42:44
Rebelde 2008.11.25. 09:43:29
egyébként egyetértek
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 09:44:08
Főleg ha az asszony szarul is főzött...
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:44:19
Rebelde 2008.11.25. 09:45:13
gastro, missing in action 2008.11.25. 09:45:22
--Itt a hegyen még tartja egy kicsit magát a dolog, de valóban vizes volt a hó reggel!
Én imádom a havas időt és gyönyörű volt este, ahogy esett! :-)
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:46:23
Rebelde 2008.11.25. 09:46:58
Lunatica 2008.11.25. 09:49:50
Krizsabali 2008.11.25. 09:50:13
látom vagy nem ment át az üzenet, vagy nagyon más az értékrendünk. akkor elismétlem másképp:
1. itt senki nem ismeri azokat az embereket, akikről beszélsz
2. annyit tudunk biztosan, hogy te vagy az asszony "trónörököse" - a dolog természeténél fogva nem lesztek legjobb haverinák
3. azt is tudjuk, hogy a férj elpanaszolta Neked, hogy a gyermekei anyja, a hülye ribanc rútul megcsalta
4. most pedig tőled még azt is megtudjuk, hogy a hülye ribanc még álnok is, bekavar mások életébe, mit képzel, de legalább szegény exférj szuperpasi maradt.
ha még mindig nem tudod összerakni a képet, akkor sajnállak. szerintem rossz utat választasz, amikor a szuperpasid fogadatlan prókátoraként kürtölöd világgá megromlott házassága történetét. ennyi
Iggyke · http://iggyke.freeblog.hu 2008.11.25. 09:50:21
Lehet, hogy én lettem félrenevelve, de nekem valahogy nem nyeli be a gyomrom, amit a háromgyermekes anyuka művel. Pontosabban művelne, ha apuka belevonta volna posztíróval való kapcsolatába.
Továbbá én úgy gondolom, hogy nem a saját maga megnyugtatása képpen hívta fel posztírót, hanem kegyelemdöfésként. Mert nehogymár férjeura egyedül kefélgessen félre.. Szánalmas.
Tiduj 2008.11.25. 09:52:42
Tiduj,
hozzá teheted még, hogy Mari nénéd valszeg vak és gyenge nő volt, a három másik nagynéni miért lenne megkeseredett?
bírom az ilyet "
Ez egy igaz történet.
A másik három nénikém tök véletlenül veszekedős, sértődős, nem túl kellemes egyéniség.
webjúzer 2008.11.25. 09:53:40
Azért nem (igazi) MPG mert aki elhiszi (akár fiúnak, akár lánynak) hogy ő most éppen jön el az extől, csak átmenetileg még.... :-DDD az megérdemli a sorsát, ne panaszkodjon. Tízből nyolc esetben nem fog eljönni az extől, sem az MPG sem az MNK, ezt valószínűleg a blog korábbi postjai is alátámasztják. A fenti posztban inkább a posztoló volt naív, a csávó akkor lett volna (igazi) MPG ha letagadja a családját, és úgy történik meg a sztori.
rite 2008.11.25. 09:53:59
Nem velem,hanem kiélni akarja magát :)Állítólag fogyasztói társadalomban élünk ,és szerintük ez a párkapcsolatokra is igaz. :(
Anubisz:
Csak foglalt ő is :)De nem adtam fel.Van három szép gyerekem,baráti köröm ,de néha zért hiányzik egy társ.
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:55:06
Nehogy már az én pérom legyen a szemét, mert kibaszta azt a nőt, aki egyszer lelépett egy évre egy másik pasihoz, hártahagyván a gyerekeit, aztán mikor a gyerekek miatt vissza lett fogadva, mondván majdcsak megjön az esze, megint félrekúrt. Bár én vagyok a hülye, aki azt hiszi, hogy nem ez a normális házastársi hozzáállás..
Mellesleg megjegyzem, az ex egy éven belül a 3. pasit gyűri, akik valami miatt folyton lelépnek pár hónap után.. Érdekes, biztos a párom a hibás..
Na mentem dolgozni, mert hülyékkel nem vitatkozom..
Anubisz (törölt) 2008.11.25. 09:56:11
fingerbangs 2008.11.25. 09:57:26
Rebelde 2008.11.25. 09:59:33
Rebelde 2008.11.25. 10:01:50
sindy8 2008.11.25. 10:06:00
Egy barátnőm hívta fel a figyelmemet az oldalra és igaza volt. Ez az első történet, amit olvastam itt és már meg is vagyok döbbenve.
Több dolog előtt is értetlenül állok, de leginkább azt nem értem miért kellett a gyerekek fotóit csatolnia. Az egészhez mi közük a gyerekeknek.
Még egy gondolat:
"ericghar 2008.11.25. 07:50:59
És - sajnos - a nők egy része (itt nem akarok felmentést adni a férfiaknak) visszaél ezzel a gyerek dologgal. Tudja, hogy a faszi meg van fogva, onnantól jöhet a lazítás."
Szerintem amelyik férfi el akar menni az el fog menni, mindegy hogy hány gyerek van.
bagolybagoly 2008.11.25. 10:06:10
Rebelde 2008.11.25. 10:07:15
Edie Britt 2008.11.25. 10:07:46
Nem mondta meg, hogy a feleségével élt:
"az asszony a gyerekekkel külföldön él az új élettársával."
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 10:10:06
Akkor úgy vagy ezzel mint a skótok:
"Rühelljük az idegeneket, az idegeneknél jobban már csak az angolokat rühelljük, de mindenkinél jobban rühelljük a rokonainkat!"
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:11:26
Az elet produkalja magat es az elvek ellenere nem lehet feketeve-feherre varazsolni. Gondolom a posztban a feleseg sem most lett megengedo es attol, hogy mas nokkel kufircol a ferj, a gyerekeit meg szeretheti. A ketto nem zarja ki egymast. Szerintem.
gastro, missing in action 2008.11.25. 10:13:13
--Na persze, téged is simán hintába lehetett rakni! Anyuval beszéltél már? vagy csak a lovagod sztoriját hallgattad meg..?
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:15:32
rendben, sokan lelepnek, de sokan maradnak, mert a gyereket szeretik es fel akarjak nevelni es teny, hogy neki az a legjobb, ha mindket szulo helyben van. Ellenben el tudok kepzelni olyan szituaciot (Isten ments, hogy barmi ilyen tapasztalatom lenne), amikor a gyereknek jobb, ha mondjuk nem egy olyan csaladban van, ahol a ket verszerinti szulo van, akik mondjuk folyton veszekednek, hanem ket egymast es ot is szereto ember kozt, akik valoban torodnek vele es nem kenyszerbol van egyutt a "csalad".
sindy8 2008.11.25. 10:17:04
Bocsánat, abban volt igaza, hogy érdekes az oldal.
Caddy 2008.11.25. 10:18:04
Egyetértek. A gyerekeknek az a legjobb ha a szülő boldogok, akkor ők is azok lesznek.
Tiduj 2008.11.25. 10:18:18
Ha jól értettem, az anyuka 1 egész évre szabadságolta magát a 3 gyerektől.
jadviga79 2008.11.25. 10:20:10
Viszont a swinger klub parban szerintem csak a kezdet, legalizalni a parkapcsolatban a vagyat, az igenyt, hogy massal is szeretne az illeto.
Lunatica 2008.11.25. 10:21:30
Abszolút igaz, nekünk is jobb lett volna anno, ha elválnak...
bagolybagoly 2008.11.25. 10:23:32
bagolybagoly 2008.11.25. 10:06:10
Akkor úgy vagy ezzel mint a skótok:
"Rühelljük az idegeneket, az idegeneknél jobban már csak az angolokat rühelljük, de mindenkinél jobban rühelljük a rokonainkat!" "
bele se merek gondolni, ha esetleg angol vagy skót rokonaim is lennének.
webjúzer 2008.11.25. 10:24:55
Igaz. Benéztem, gyorsan olvastam. Mea culpa. :) Ez esetben a posztíró ne csüggedjen, még jópár ilyen pasival lesz dolga mielőtt révbe ér, persze ez csak akkor probléma, ha szeretne oda érni. :)
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:25:26
Nem konkret kommentre reagaltam, csak azt irtam le hogyan latom en.
jadviga79 2008.11.25. 10:20:10
Velemenyem szerint meg ez kevesbe elitelendo, mint a masik tudta nelkul keresni partnert. Elvegre is ha vannak ilyen igenyei, akkor en azt tartom korrektnek, hogy eloszor a partnerevel probalja azokat kielni. Ha ez valamilyen oknal fogva nem megy, akkor a masikkal ezt megvitatni es kozos megegyezessel (legyen az barmilyen jellegu megoldas), de mindenkepp a masik tudtaval tennem. A megcsalas szo nekem azt jelenti, hogy csalok, illetve hazudok a masiknak. Ha tud rola es az o beleegyezesevel tortenik, az nem megcsalas. Szerintem.
Sztravinszka 2008.11.25. 10:26:47
Ahoj.
Mizus fiatalok?
Nemesedett-é a világ erkölcseiben, amióta nem voltam? Vagy még mindig ugyanabban a ganéban tapicskolunk. Valaki mutathatná az utat fáklyással, vagy csak írjatok valami derűset. Plíz.
xyz9 2008.11.25. 10:30:13
Miért van az, hogy mostanában csak hazudozós félredugós pasikról olvasni itt, és az életben is csak ilyennel találkozom/találkoznék ha hagynám?
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:33:14
Egyreszt sokan vannak, masreszt valahol tudatalatt olyan tipusokra bukhatsz, harmadreszt az oszinteseg ma mar nem meno es izlestelen (csak szvakban nem, amikor mellet kell dongetni), negyedreszt ha talalkoznal is ilyennel, akkor azt mondanad hazudok, mert mar el sem tudsz kepzelni olyat, hogy valaki ne hazudna folyton.
Sztravinszka 2008.11.25. 10:33:19
nyünyőke 2008.11.25. 10:34:54
"rendben, sokan lelepnek, de sokan maradnak, mert a gyereket szeretik es fel akarjak nevelni es teny, hogy neki az a legjobb, ha mindket szulo helyben van."
na ez csapja ki a biztosítékot, amikor valaki a gyerekre hivatkozva nem képes kilépni egy szar kapcsolatból. ezzel a gyereknek olyan sérüléseket tudnak okozni, amik akár egy életre megnyomoríthatják.
(tudom, ott van a köv mondatodban, hogy lehet olyan szitu, amikor jobb a válás - lehet bizony, van is, bőven!)
Most nézek végig közelről egy embert, akit a szülei tettek tönkre (mert együtt maradtak, amivel megkeserítik/megkeserítették saját és környezetük életét). Erre 31 évesen kellett rájönnie, és most kell újra felépítenie magát, valamint megpróbálni megbocsájtani a szüleinek.
És én most gondolkodtam el rajta, hogy ez a 2 ember (a nagyszüleim egyébként), ott vannak öregségükre kettesben, és ki nem állhatják egymást. Össze vannak zárva egy olyan emberrel, akit gyűlölnek. Mostmár így kell leélniük az életüket (bár nagyjából így is élték mindig..) A hátamon a szőr feláll tőle.
sindy8 2008.11.25. 10:35:20
Én el tudok képzelni olyat, hogy valaki ne hazudna folyton. Remélem van is.
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:38:03
Igen. Erre probaltam ravilagitani :) En is ismerek jopar ilyet. Lekopogom, szerencsere nem az en rokonaim.
sindy8 2008.11.25. 10:35:20
Van. Felismerned?
Edie Britt 2008.11.25. 10:40:04
Oks, semmi gond. :) Viszont válófélben lévő pasival semmiképpen nem javasolt összeállni. Persze csak szerintem.
xyz9 2008.11.25. 10:41:07
Szerintem nem bukom az ilyen típusra, inkább azt mondanám, hogy ők találnak be mindig (szomszéd, kollega). És ilyenkor mindig arra gondolok, hogy inkább maradok egydül, minthogy legyen egy olyan párom, aki a szemembe hazudik, miközben mást fűz.
Én hiszek benne, hogy van oylan pasi aki nem veri át a párját, csak manapság sajnos egyre ritkábbnak tűnik az ilyen... és persze a gyanakvás is állandó.
Caddy 2008.11.25. 10:41:29
sindy8 2008.11.25. 10:41:31
Rögtön nyilván nem, de nem akarok mindjárt mindenkit leírni.
Lunatica 2008.11.25. 10:41:59
bvb09 2008.11.25. 10:42:31
Újraszületett 2008.11.25. 10:44:08
Az igazmondás fontos dolog. Viszont azért igazat mondani, hogy saját lelkiismeretemet megnyugtassam, miközben fájdalmat okozok, az bűn. Megcsalom barátom, feleségem, de nem akarok tőle elválni. Viszont elmondom, mert én vagyok az Igazmondás bajnoka? Ezt nem tarom etikusnak.
sindy8 2008.11.25. 10:45:37
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 10:47:07
A kisértésnek meg ellen kel tudni álni, nem állatok vagyunk.
Sztravinszka 2008.11.25. 10:49:57
sindy8 2008.11.25. 10:50:28
Teljesen igazad van, sajnos manapság tényleg kevesebben próbálják megbeszélni, megoldani a problémákat. Hamar döntenek esetleg a válás mellett. De azt hiszem az sem volt jó, ami régen volt, hogy együtt maradtak bármi áron, viták, veszekedések, esetleg bántalmazások ellenére is.
Szelid sunmalac 2008.11.25. 10:53:30
Nemcsak egyedul maradni jobb, de minden jellegu kapcsolatban ez kene legyen az alap. Akar munka, baratsag, rokonsag, parkapcsolat.
Caddy 2008.11.25. 10:41:29
Beallitottam a zurot es nincs aki idegesitsen :D
sindy8 2008.11.25. 10:41:31
Ezert adok en is mindenkinek eselyt, illetve probalok mindent elhinni (termeszetesen atgondolva) amit valaki mond, amig nem bizonyosodik be az ellenkezoje. Az alapbizalmat mindenesetre megadom.
Újraszületett 2008.11.25. 10:44:08
Ha mindig igazat mondasz, nem is nagyon kerulhetsz olyan helyzetbe, raadasul beleivodik az eletedbe es nem problasz meg ilyet tenni. Masreszrol viszont mashogy is allnak hozzad azok, akik ezt tudjak rolad. Sokkal konnyebb az elet.
Kanazawa 2008.11.25. 10:47:07
Ezzel egyet kell ertsek. A valas valoban vegso megoldas kene legyen, ha viszont mas nincs, meg kell lepni. Amugy pedig kitartas. Szuleimnek pont egy eve volt eleg komoly problemajuk. Nem keves energiat kovetelt meg minden oldalrol a megoldasa, de sikerult.
Al Ghandi 2008.11.25. 10:55:09
nyünyőke 2008.11.25. 10:57:55
Jaj, én a fenti kommentemmel nem azt akartam mondani, hogy egyből el kell válni, mert ugyanaz a bajom egyébként, mint neked, hogy azt látom, hogy manapság az embereknek az a legkönnyebb, hogy "jaj, nem működik, oké, szakítsunk/váljunk el, majd jön a következő". Persze, a következővel is lesznek problémák, úgyhogy ez nem vezet sehova.
Meg kellene találni az arany középutat, mert ez a 2 véglet, a rögtön kilépni és nem küzdeni kicsit sem semmiért, meg a másik, a mindent eltűrni és lenyelni (akár a "gyerek miatt" szlogennel)
jadviga79 2008.11.25. 10:58:11
valoban a problemakat meg kellene beszelni es kozosen megoldast keresni. Csak en ugy latom, hogy valahol ennek nem szabnak hatart, es reszben a tars beleegyezesevel tortennek a dolgok, aztan a maradek meg anelkul.
Es ha a tars megis vegul ugymond, beleegyezik a nyitott kapcsolatba, akkor sem megy az ugy, hogy bocsi ma nem erek ra, randim van.
Most lepnem kell sajnos, de majd visszaolvasok mire jutottatok.
Újraszületett 2008.11.25. 10:58:31
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 11:00:14
Krizsabali 2008.11.25. 11:01:28
:DDD igazán cuki Tőled gastro, hogy beálltál mellém a hülyék sorába, legalább nem érzem magam olyan nagyon egyedül... de vigyázz, mert lehet, hogy emiatt megfosztod magad attól az örömtől, hogy Anubisz jól megalapozott érvrendszerében tovább vitatkozzon Veled :DDD
Szelid sunmalac 2008.11.25. 11:02:45
A nyitott kapcsolatrol mar irtam, hogy ha az elso lepest megteszi ka felek, onnan az egesz akar egy lavina zudulhat ra a kapcsolatra es onnantol gyakorlatilag lehetetlen befolyasolni, illetve visszalapatolni a hegyre a havat.
Újraszületett 2008.11.25. 10:58:31
Ha irtam volna (most nem olvasom vissza), hogy manapsag, az tevedes reszemrol, elismerem. De a hazudozas divat lett. Akkoriban nem beszeltek meg a dolgokat, egy dolog (nem jobb vagy rosszabb, de mas). Most viszont "trendi" hazudni.
Zerstörer 2008.11.25. 11:03:04
Az egyik sok nőt dughat egyszerre
A másik egyet sem.
Itt a blogon főleg azok a lányok jönnek panaszra (ez a posztoló most kivételesen szimpatikusan lazára vette a figurát), akik "rájönnek", hogy milyen meglepő, de a motoros, jóképű Béla, akivel nagyjából havonta találkozik egy gyors menetre, az még másik száz nőt reszel.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 11:06:55
KiNG 2008.11.25. 11:07:48
Sztravinszka, szia :)
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 11:08:05
A legutóbbi párkapcsolatomban utolsó 2 hónapjában szenvedtem, 2 hónapig nem volt hajlandó elmondani mi a baja.A párom meg váltig állította mi mindent megbeszélünk. Aztán szakított velem, és szakítás után 2 hónappal sikerült belőlle kiszedni valójában miért is szakított velem. És még ne legyek szomorú, elkeseredett. A francért nem tudta akkor elmondani mikor még volt esélye a dolognak. Na azóta tömeggyilkos hangulatom van, és utálom azokat akik hazudnak.
Krizsabali 2008.11.25. 11:08:38
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.25. 11:08:42
Nem akarlak elszomorítani, és amúgy értékellek mint embert, de az eredeti mondás így szól: Mi Skócia összetartó ereje?
Én rühellem a rokonomat. A rokonom rühell engem. De én és a rokonom egymásnál is jobban rühelljük az idegeneket, pláne, ha angolok. Most nem emlékszem a forrásra, de utána kutatok. Elsőre asszem mintha a Hegylakó c. könyvben is benne lenne, valami Douglas írta
Újraszületett 2008.11.25. 11:11:20
"Sokkal konnyebb az elet." Ezzel mint pozitív érv, nem értek egyet, hisz a blogot olvasva gyakran találunk hivatkozást arra hogy könnyebb utat választják ( Kanazawa 2008.11.25. 10:47:07 ) negatív példaként. Szerintem a hazugságok nagy része a könnyebb út miatt születik. Én az életemet inkább tartalmasan akarom élni mint könnyen.
No ez egy kicsit hosszúra sikerült, remélem nem unalmasan nagyon. További szép napot :)
KiNG 2008.11.25. 11:13:27
De legalább a végkifejlet üdvözlendő.
No meg nem hiszem az ide írogató hölgyek-urak egészéről, nem enne a dúsan terített asztalról több gyümölcsöt is, ha esetleg tálcán kínálnák... ;)
sindy8 2008.11.25. 11:14:11
Sajnos egyet kell hogy értsek veled. Én is olyan vagyok, hogy megpróbálom megbeszélni a kisebb problémákat, de az igazi fájdalmakat nehezen mondom ki. Pedig igazad van, valóban jobb addig kimondani, míg van esély a változtatásra. Csak ez néha nagyon nehéz.
NickyOnline 2008.11.25. 11:15:31
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 11:15:40
sokszor nem is a másikkal, hanem saját magunkkal
igaz!
Vannak még olyan helyek a világban, ahol aa tolvajok kezét azzonnal levágják ha rajtakapják őket. Tárgyalás és kérdés nálkül.
Kérdem én, az aki a jövőmet lopja el azzal mi lesz?
Aki meg mások életét teszi tönkre, azzal hogy nem hajlandó Krizsabali 2008.11.25. 11:08:38 ezekre, pallos és hagyguruljon a feje. Rombolni mindenki tud építeni nehéz.
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 11:17:59
Szelid sunmalac 2008.11.25. 11:18:16
Megertem. A hazugsag nalam kardinalis kerdes. Ugy nottem fel, hogy nem hazudunk, csak ha vegkepp nincs mas lehetoseg es meg ebben is benne volt, hogy rokonoknak, baratoknak, paromnak es azoknak akiket tisztelunk sosem. De meg a fonokomnek sem. Bar a jelenlegit tisztelem :) Epp ezert veszem annyira zokon ha barki akar metabeszeddel, akar barmilyen kozvetett vagy kozvetlen modon azt mondja, ohgy hazudok. Amit pedig a problemak megbeszeleserol irsz, szinten nem egyszeru. Ahhoz kell egy befogado fel. En pont a fentiek miatt, azonnal mondom, ha valami bant, hogy a masik tudja es meg lehessen beszelni. A legtobben viszont nem igy vannak szocializalodva es ugy veszik, hogy bunko vagy es nem tanultal illemet, mert ugymond az arcukba vagod azt, ami akkor esetleg faj nekik. Tehat nem feltetlen erteklik az oszinteseget, pont azert mert o maguk nem igy tanultak, nem igy elnek es nem igy gondolkodnak.
Krizsabali 2008.11.25. 11:08:38
Újraszületett 2008.11.25. 11:11:20
Alapvetoen egyetertek, de nem hszem, hogy ez az egyenjogusagra lenne visszavezetheto. A konnyebb ut valasztasa mindig benne volt az emberekben. Az viszont mar kevesbe, hogy a rajojjenek (es ehhez kell egyfajta szintu intelligencia), hogy a nehezebb ut sokszor hosszu tavon konnyebb, illetve konnyebb utakat nyit meg hosszabb tavon, mig a hazugsag ennek pont az ellentetje.
2008.11.25. 11:20:19
Szerintem a hazugságok nagy része a könnyebb út miatt születik."
Is, is. Inkább a valóság kívánatosabb értelmezéséről van szó. Van úgy, hogy az egyik fél tart attól, hogy a másik rosszul dekódolná az igazságot, és nem lenne partner annak feldolgozásában (aka. nem bízik benne). A hazugság a nagykabát a bizalom hiányán.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.25. 11:20:26
..................................,szerintem
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 11:20:50
Én valami humoros műsorban hallottam, évekkel ezelőtt. Nem tudtam pontosan idézni.De meglehet hogy a Hegylakóban is benne van. A filmben tuti nincs benne. Bár megvan a könyv is nekem, nagyon nagyon rég olvastam :)
NickyOnline 2008.11.25. 11:22:28
KiNG 2008.11.25. 11:23:08
Teljesen igazad van. Mást is lehet lopni, amit nem büntet a törvény: jövőt és bizalmat lopni, időt rabolni.
Bizalmat, pénzt, barátságot, társat visszaszerezhetsz.
Időt soha. Az mindig fogy.
Lchef (törölt) · http://kajaltunk.blog.hu 2008.11.25. 11:24:07
kajaltunk.blog.hu
Újraszületett 2008.11.25. 11:26:12
"No meg nem hiszem az ide írogató hölgyek-urak egészéről, nem enne a dúsan terített asztalról több gyümölcsöt is, ha esetleg tálcán kínálnák... ;)"
Egyetértek :) Én elváltam. Gyerek van. Nincs semmi szakítós duma. 2 lépcsőházzal arrébb költözött az exem a gyerekkel. A gyerekkel minden nap találkozom (Ezt a dolgot legalább jól végigcsináltuk) Azóta van 2 nőm. Klasszikus felállás, a később jövő többet tud. A hamarabb jövő férje a tudományt műveli, én meg a kertet. Igen, ez így nekem most jó, viszont ha kiderül, természetesen akkor lesz megbeszélni való, akkor nehezebb lesz egy darabig majd gondolom ismét könnyebb. Aztán a megcsalás egy idő múlva már egyáltalán nem fog problémát jelenti :) Maximum ha "szellemileg csajom meg a csalom", de ilyen fogalom meg nincs :)
nyünyőke 2008.11.25. 11:26:25
" - Idefigyelj – mondta komoran -, ha egyszer megígérted valakinek, hogy ekkor és ekkor itt vagy amott leszel, és nem vagy ott időben, csak két mentséged lehet: meghaltál, vagy olyan beteg vagy, hogy mozdulni se tudsz! Hogy nem haltál meg, azt látom. Nos, mi a betegség, hadd hívjam a doktort?!
Elmondtam neki szorongva ott a sötétben, hogy mi történt. Nagyapám szó nélkül végighallgatott. Mikor aztán kifogytam a szóból, megszólalt. Súlyos, lassú beszéddel.
- Idefigyelj – mondta. – Vannak emberek ezen a földön, akik úgy dobálják ide-oda a szavakat, meg az ígéreteket, hogy azoknak semmi értékük nincsen többé. Mi, Wassok nem ezek közé tartozunk. Ha mi mondunk valamit, az áll, mint a sziklakő. Ha mi a szavunkat adjuk, azt tartjuk is, ha belepusztulunk is! Érted?
- Értem – hebegtem megrendülve.
- Dehogyis érted – csapott le reám a szava -, de elmagyarázom úgy, hogy megértsed. Látod itt a mellényem zsebében az aranyórát? Nagyapámtól kaptam, amikor leérettségiztem. Amikor leérettségizel, a tied lesz. Ez az óra számomra minden csecsebecsénél értékesebb. De ellophatod. Visszaadhatod, vagy megtérítheted az árát. Ellophatod valakinek a lovát, a tehenét, ökrét, vadászpuskáját. Mindenét ellophatod és visszaadhatod megint, vagy megtérítheted az árát. Csak egy valamit, ha ellopsz valakitől, nem térítheted meg soha. S ez az idő! Ha valakinek az idejét lopod, azt úgy megloptad, hogy soha jóvá nem teheted. A várakozásban eltelt időt semmi hatalom a földön nem hozhatja vissza. Nincs, eltelt, vége. Örökre elveszett, és te voltál az, aki a jóvátehetetlen veszteséget okoztad. Érted?"
Nem 100%-osan arra illik, amit te mondtál, de szerintem nyugodtan értelmezhető arra is.
Lunatica 2008.11.25. 11:26:41
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 11:28:31
Köszönöm köszönöm :) Hamarosan stand-up comedy is lesz. Bár még soha nem próbáltam. Frigyesúr meg amúgyis kiltben akar látni ahogy duettezek S's-al (ő balalajkán kísér). Egyfüstre lesz ott humorest is :)
Újraszületett 2008.11.25. 11:29:50
Jó gondolat. Van is min gondolkodnom. Köszi.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 11:31:55
Woody Allen.
Muha 2008.11.25. 11:32:48
Nem olvastam végig a kommenteket. Lehet már elhangzott, de nincs olyan, hogy "válóper" !!!! Az házassági bontóper! :)
Amúgy szép sztori. Szívem szakad, könnyem cseppen.
KiNG 2008.11.25. 11:32:57
Újraszületett 2008.11.25. 11:35:08
A később érkezett tud a korábbiról
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.11.25. 11:36:22
NickyOnline 2008.11.25. 11:37:50
Én csinálom néha (stand-up), de nem szándékosan. :) Kíváncsian várom az előadóested. :)
KiNG 2008.11.25. 11:41:07
mpg :(
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:41:46
Nard!
Szeretnék az első sorba helyet foglalni az előadásodra:)
Légy szíves hívj fel vagy dobj egy mélt a számoddal (más ügyben:)
Lunatica 2008.11.25. 11:43:47
Rég voltál...
Snowmass 2008.11.25. 11:44:35
Gyerekek képét csatolja szakításkor, visszakönyörgéskor a szemében morzsolgatja a könnycseppet, ráadásul (figyelem!) virágot is visz!, ami bejön neki!:) Otthon az asszonynak meg a posztíróról azt mondja, hogy a szexhirdetésre jelentkezett!:))
Csak azért nem tudok teljesen önfeledten szórakozni ezen, mert a posztíró emiatt lett cinikus, az olyanokkal pedig nem könnyű.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 11:44:53
Na, wie geht's, wie steht's? Alles paletti, wa?
nyílméregbéka 2008.11.25. 11:44:59
Nem hiszem el, hogy az ilyen beállítottságú pasinak korábban nem forrt a vére."
Jaj, te... Hát nősülni kell! Menő! És hogy néz má' ki, ha nincs gyerök egy idő után?! Ciki lenne!
Persze azért, hogy van gyerek, élni is csak köll! !
Gyerek is kell, feleség is kell, swingerklub is kell és még szerető is kell. Nagyon buta, aki ezeket az egyszerű igényeket nem érti meg...
A gyerek afféle, jófejséget bizonyító dekoráció lett mostanra. Némelyeknél. Mint a posztban szereplő pacák is :-)
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:46:16
Jólesik hogy hiányoztam. Ti is. Nem tartok névsorolvasást, szerintem mindenki tudja, kikre gondolok:) Sajnos be voltam havazva:)
Luna dobj egy mélcímet amire lehet zenét küldeni:)
Caddy 2008.11.25. 11:46:41
Köszönöm köszönöm :) Hamarosan stand-up comedy is lesz. Bár még soha nem próbáltam. Frigyesúr meg amúgyis kiltben akar látni ahogy duettezek S's-al (ő balalajkán kísér). Egyfüstre lesz ott humorest is :)
Kíváncsian várom én is. Mindenképp szólj, ha már árulod a jegyeket. :)
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:47:30
Zehr gut! Alles in ordnung:) Und du?
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:48:51
Úgy látom a nagy érdeklődésre való tekintettel ki kell bérelnünk a Madách Kamarát:)
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 11:50:29
So, so.:)
Caddy 2008.11.25. 11:51:52
Nard!
Úgy látom a nagy érdeklődésre való tekintettel ki kell bérelnünk a Madách Kamarát:)
Amit most már Örkény színháznak hívnak, remek társulattal egyébként, és Nardnak köztük van akkor a helye.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 11:52:07
petya a barátságos :) 2008.11.25. 11:53:12
Ez milyen egy sztori...hihetetlen:) Ez a lány nagyon higgadt és talpára ejtett, ami tetszik. Szóval évek óta hármasban???? Te Jóisten...és akkor az asszonyka csodálkozik...hogy én miért nem ezek után??? Ha látja a nej, OK, félredugás, de ha nem látja, sajnáljuk, mert megcsalták? Nem értem, nem értem...ennyire tényleg nem szabad korrektnek lenni??? Vannak még normális házastársi kapcsolatok a világon??? Szóval azért szomorú ez szerintem...és jól hazavághatja az ember önbecsülését, ha hülyének nézik.
Letícia · erolenduletenergia.blog.hu 2008.11.25. 06:30:52
Ákosos csaj:mert? Miért adja be a nej a válópert? A pali romantikusabbra vette a swingert... Hogy hármasban csinálják, szerinted a nej nem kóstolta volna meg a posztírót??? Szóval semmi etikai jogalapja nem lenne a válásra, hacsaknem az, mert őt kihagyta...És ezeknek 3 gyerekük van, akik azt hinnénk, normálisan vannak nevelve...szóval, nincs igazság a földön...és én meg megyek remetének... "
Leticica, már hogy a rákba ne lenne etikai alapja, hogy beadja a válópert? Megcsalták, becsapták, hazudtak neki.
Óriási különbség van aközött, hogy közös megegyezéssel és együtt csináltok valamit (hármasban szex, swinger klub, bármi) és aközött, hogy valaki titokban csinál valamit (akár ha ugyanazt is).
A pasinak tehát vascső, a többi rendben van.
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:53:49
petya a barátságos :) 2008.11.25. 11:54:45
Caddy 2008.11.25. 11:55:43
petya a barátságos :) 2008.11.25. 11:56:09
Miért ne kéne a pasinak gyerek? Mi köze is van egymáshoz ezeknek a dolgoknak? Mármint a swingerklubnak meg a gyerekeknek?
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 11:56:10
Igazad van:) A fickónak be kellett volna jelenteni a feleségének azt is, mikor megy "megcsalni". (Én így tettem anno:)
Caddy 2008.11.25. 12:00:21
Na ne????
-Hol voltál drágám?
-De jó hogy kérdezed életem, most dugtam meg Sárit a szomszédban, ja és üzeni, hogy vigyél át tejfölt.
??????????????
petya a barátságos :) 2008.11.25. 12:00:32
Akár :)
De persze megteheti, hogy nem jelenti be, megérteném, de akkor jogalapot ad arra, hogy a felesége elváljon.
petya a barátságos :) 2008.11.25. 12:02:28
Miért ne?
Ha járnak klubba, meg csinálják hármasban, akkor miért ne beszélhetné meg (akár előre is), hogy szeretne külön is más nőkkel lenni?
Persze ha tudja, ebbe már nem menne bele az asszony, akkor persze érthető a titkolózás, de akkor már tilosban jár.
Snowmass 2008.11.25. 12:02:47
önmagában bejelentéssel mág azért adhat jogalapot a válásra:) (pl. ha a másiknak nem fér bele), a lényeg szerintem nem ez, hanem a kölcsönös megegyezés
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 12:03:11
-Hova mész már megint, te pernahajder, megint a haverok, meg a póker?
-Szó sincs róla, megyek megdugom a Sárit a szomszédban.
-Na jól van, de ne igyál sokat és csak kis téteken játssz! És éjfélre itthon légy!
Caddy 2008.11.25. 12:05:36
Nálatok összefér egy házasságban, párkapcsolatban, hogy más emberekkel is szexeltek????
Nem is értem még az elméleti felvetést sem.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 12:06:04
Caddy 2008.11.25. 12:08:25
Ja értem, ha előre szól az más, akkor már csak bébisintér kell és anya is mehet Rezsőhöz. :)
De szép az élet!
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 12:08:38
Snowmass 2008.11.25. 12:09:07
Majd Petya kifejti, elméleti síkon nagyjából egyetértek vele. De mivel ugye a puding próbája az evés, nem igazán tudok behatóan nyilatkozni róla a gyakorlati tudás hiányában:)
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 12:09:49
petya a barátságos :) 2008.11.25. 12:11:40
A gyakorlatban nem próbáltam, de miért ne? Persze csak akkor, ha mindkettejüknek belefér.
Nem egy ilyen családot ismerek és boldogan élnek.
petya a barátságos :) 2008.11.25. 12:14:12
Milyen megegyezés?
Nálatok összefér egy házasságban, párkapcsolatban, hogy más emberekkel is szexeltek????
Nem is értem még az elméleti felvetést sem. "
Caddy, én meg téged nem értelek. Azt értem, hogy neked nem fér bele, nyilván akkor te nem is csinálod és a partnerednek sem engeded meg.
De itt a poszt egy családról, ahol belefért, hiszen swingerklubba jártak (az a nevével ellentétben nem egy zenés táncos szórakozóhely).
Akkor most az első alkalom után el kellett volna válniuk? Akkor is, ha mindkettejüknek jó volt? Csak mert ilyet "nem szabad csinálni"?
sindy8 2008.11.25. 12:18:37
petya a barátságos :) 2008.11.25. 12:20:01
önmagában bejelentéssel mág azért adhat jogalapot a válásra:) (pl. ha a másiknak nem fér bele), a lényeg szerintem nem ez, hanem a kölcsönös megegyezés "
Természetesen így értettem :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 12:21:11
Tőlem aztán ásványokkal és zúzmókkal is csinálhatják, csak az olyan embereket ne próbálják belevinni, akiknek ez nem pálya. Mint pl a postíró. Mert az nem swingerklub volt, akkor az asszony is jelen van...Férjen bele nekik max.
Tiduj 2008.11.25. 12:21:23
Caddy, szerintem előre kell mondani.:D
-Hova mész már megint, te pernahajder, megint a haverok, meg a póker?
-Szó sincs róla, megyek megdugom a Sárit a szomszédban.
-Na jól van, de ne igyál sokat és csak kis téteken játssz! És éjfélre itthon légy!"
Több ilyet ismerek, főleg idősebbeket. Legfeljebb szavak nélkül működtetik a rendszert.
A fordítottja is régi intézmény: a "házibarát" legtöbbször a férj barátja, vagy legalábbis ismerőse.
(Fentiek nem tükrözik a véleményemet, csaj info.)
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.25. 12:23:18
Caddy 2008.11.25. 12:23:59
Elméleti síkon kérdeztem csak, hogy én vagyok teljesen megbolondulva már, vagy mindenki. :)
Természetesen kinél mi fér bele, nálam ez nem. :)
sindy8 2008.11.25. 12:24:22
Persze én is így értettem, ha valaki mást is beszeretnének venni azzal is tisztázni kell.
Tiduj 2008.11.25. 12:25:27
Caddy 2008.11.25. 12:27:57
"swingerklubba jártak (az a nevével ellentétben nem egy zenés táncos szórakozóhely)."
Édes tőled, hogy megvilágítottad ezt a kérdést, de tudom mi a swingerklub.
Itt csak a saját nézeteimet fejtettem ki, hogy nálam ez nem fér bele, de azt hiszem egyről beszélünk, csak el...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 12:28:13
Jelen esetben a fickó nem swingerklubban szedte össze a postírót. Ergo megcsalta a feleségét, akinek ez akár válook is lehetne :) Persze nem lett az, de lehetne. Ha majd megunja a férjét, akkor ezt az esetet simán felhozhatja a válópernél. Nem a feleség fog nagyobbat koppanni. A fickó meg megérdemli. Ki tudja mennyi és milyen nőt töcskölt, és milyen "ajándékokat" hord haza és terjeszt az ilyen fickó....
Tiduj 2008.11.25. 12:32:43
"Ha majd megunja a férjét, akkor ezt az esetet simán felhozhatja a válópernél. Nem a feleség fog nagyobbat koppanni."
--- Így van. Most talán még nem bűn az, ami később gyilkos fegyverré válik.
"milyen "ajándékokat" hord haza és terjeszt az ilyen fickó...."
--- Félelmetes, az biztos.
sindy8 2008.11.25. 12:32:47
Snowmass 2008.11.25. 12:33:29
Jó hát néha még a kákán is csomót keresek:)
Egyébként számomra így is egyértelmű volt:)
tuli _ 2008.11.25. 12:42:05
Általában ezt teszik, a 30% sumák népséggel szemben. A 70% is azért teszi, hogy bebiztosítsa magát a bonyodalmak ellen, mert ő csak félredugni akar, nem bonyodalmakat.
Természetesen ez nem reprezentatív felmérés, hanem erős gyanú.:)
Caddy 2008.11.25. 12:44:00
Mint írtam, egyik szomszéd házaspár évtizedek óta felváltva (is) jár üdülni 1-2 hétre. Olyankor mindketten "szabadságon vannak".
Miért nem váltak el? Miért nem él mindkettő azzal az emberrel akivel nyaralni jár? vagy csak nyaralnak és ott sincs semmi érzelem?
Vagy csak én kergetem a boldogságot? És egy emberben képzelem el a szerelmet a szexet, gyengédséget :D ? (na jó ez már lassan egy tiniújság melléklete lesz)
Skizo Caddy
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.25. 12:45:36
sindy8 2008.11.25. 12:47:31
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.25. 12:48:12
Fitz 2008.11.25. 12:48:20
Muddafuka MPG, análisan intrúdálni neki izzó vasat. Vagy egy Suzuki Intrudert. :D
2008.11.25. 12:50:37
Némi tudományos háttérinformáció (ha esetleg még nem olvastad volna).
www.c3.hu/~bocs/eletharm/sacrsx.htm
Szelid sunmalac 2008.11.25. 12:50:39
Ennek lehetnek sokfele, pl. anyagi okai is. Lehet, hogy csak egyszemelyes uszomatracuk van es nem fernek el rajta mindketten. Az is lehet, hogy nem tudnak egyszerre annyi loncskonzervet venni. Vagy egyszeruen a ferj nem birja a no hazsartoskodasat es csaogasat, ezert inkabb horgaszik, a no pedig nem birja a ferj teszefoszasagat es inkabb egyedul megy, hogy ne idegesitse legalabb addig magat.
Caddy 2008.11.25. 12:50:44
Remélem van legalább még egy, az nekem elég lesz erre az életre.
Kanazawa 2008.11.25. 12:48:12
Jó étvágyat!
bigthereal 2008.11.25. 12:51:56
mást nem nagyon lehet várni a mai világban...
sindy8 2008.11.25. 12:54:04
Szelid sunmalac 2008.11.25. 12:56:21
Caddy 2008.11.25. 12:58:13
Köszönöm, még nem olvastam, de igyekszem bepótolni a lemaradást. :)
Sün, biztos bennem van a rossz gén, de én nem szexelek szánalomból, és sajnálatból, és pont ezért nem is élek ilyen kapcsolatban. Nem tudom mit csinálnék két három gyerekkel a karomon, de gyanítom költöznék, ha ilyen férjem lenne, ugyanakkor tudom, hogy sokan benne maradnak ezekben a kapcsolatokban.
sindy8 2008.11.25. 12:58:16
Akkor lehet, hogy én csinálok rosszul valamit, mert nekem ez azért nem elég.
Caddy 2008.11.25. 13:00:46
Legyen. :)
Sün, ez is egy hozzáállás. Kicsit megkeseredett volt-e?
bigthereal 2008.11.25. 13:10:11
aztán hogy ez mennyire megalapozott, már más kérdés:)
Tiduj 2008.11.25. 13:13:57
"Miért nem váltak el? Miért nem él mindkettő azzal az emberrel akivel nyaralni jár? vagy csak nyaralnak és ott sincs semmi érzelem?"
1) Minden nyaralásnál más-más új partnert /játékszert szereznek be felüdülésképpen.
2) A többi 50 hetet meg szépen leélik együtt a gyerekekkel, unokákkal. Esténként ücsörögnek a "kandalló" előtt. Eszükbe sem jut elválni.
Caddy 2008.11.25. 13:14:07
A helyzetet még az is bonyolítja, hogy, ha már volt jó, akkor tudod mit keresel, és ennek megfelelően alakulnak az igények is. Sokkal rosszabb, ha már tudod mit akarsz, akkor már nem éred be a kevesebbel. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:14:19
Legyen mérnök, Zoltán, és 10 millió? Ne igyon ne dohányozzon, ne dugjon félre, legyen vicces és kedves, tapintatos, udvarias, de legyen vad, önálló, ügyes, tudjon mindent megszerelni a ház környékén, tüzes, szelíd, megértő, férfias, mégis gyengéd stb? :)
Caddy 2008.11.25. 13:16:57
Úgy értettem, hogy mindkettőnek van egy másik partnere. Figyelmetlenül olvasok talán, munka közben?
Így értem, bár nem élem, de nem tudhatom. :)
tuli _ 2008.11.25. 13:17:03
Egye fene, nem baj, ha nem Zoltánnak hívják:D
Tiduj 2008.11.25. 13:17:27
"Nem tudom mit csinálnék két három gyerekkel a karomon, de gyanítom költöznék"
Miért? Most hány gyereked van?
2008.11.25. 13:18:42
Ez lehet az amikor a "párhuzamos élet" szimuláció mindkét fél beleegyezésével és résztvételével megy.
Ilyesmit most olvasok először. Eddig nekem úgy tűnt, hogy ez magányos sport.
sindy8 2008.11.25. 13:19:00
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:19:41
Nardnak már említettem, de a valóságban az úgy volt, hogy a volt feleségtem közölte egyszercsak, hogy tartsak barátnőt, neki eleg van a sexből:) Tehát a dolog nem a megalázásról szólt:) Azóta is jóban vagyok vele, hisz ő gyermekeim anyja:)
2008.11.25. 13:21:57
..és nekem ezért a kisujjamat se kelljen mozdítanom. - gondolta korunk nője.
Tényleg, mi legyen a mérleg másik serpenyőjében? Lányok, ti mit tennétek bele?
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 13:23:41
petya a barátságos :) 2008.11.25. 13:23:53
Miért nem váltak el? Miért nem él mindkettő azzal az emberrel akivel nyaralni jár? vagy csak nyaralnak és ott sincs semmi érzelem?
Vagy csak én kergetem a boldogságot? És egy emberben képzelem el a szerelmet a szexet, gyengédséget :D ? (na jó ez már lassan egy tiniújság melléklete lesz)
Skizo Caddy"
Akiket én ismerek házaspárokat, kivétel nélkül nagyon szeretik egymást. Eszük ágában sincs elválni, csodás a szex egymással, imádják a gyerekeket, nincs semmi gond. Egész egyszerűen másra is vágynak, érdekességet visz az életükbe, izgalmasabb, meg mittudomén, szeretik ezt csinálni és kész.
Más családok moziba járnak, ők meg más emberekkel szexelnek együtt. (Persze moziba is járnak azért :D)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:24:22
Másodállásban McGyvernek hívják? :)
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:25:31
Caddy!A boldog nők 5 titka:)
1. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, akivel megoszthatod a felelősségeket és a háztartási munkát, és hogy legyen egy jól fizető állása.
2. Fontos, hogy egy boldog férfit találj, aki imád táncolni, utazgatni és mindig megnevettet.
3. Fontos, hogy egy romantikus férfit találj, akire érzelmileg támaszkodhatsz, anélkül, hogy ő ezt kihasználná és ráadásul nem hazudik. 4. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, aki tökéletes szerető és imád veled hancúrozni.
5. Fontos, de nagyon fontos, hogy ez a 4 férfi ne ismerje egymást!
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 13:27:29
petya a barátságos :) 2008.11.25. 13:27:57
5. Fontos, de nagyon fontos, hogy ez a 4 férfi ne ismerje egymást! "
Na itt a tévedés, legalábbis néhányak szerint, együtt még jobb :D
Tiduj 2008.11.25. 13:28:02
Caddy 2008.11.25. 12:00:21
Nardnak már említettem, de a valóságban az úgy volt, hogy a volt feleségtem közölte egyszercsak, hogy tartsak barátnőt, neki eleg van a sexből:) Tehát a dolog nem a megalázásról szólt:) Azóta is jóban vagyok vele, hisz ő gyermekeim anyja:)"
Ilyet én is hallottam már. Egyik kollégáméknál is ez volt. Ráadásul a nő nagyon csinos, a férfi meg elég rendes fajta.
Szűrés
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:28:10
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:29:47
Ha mindenki iszonyat rendes volt, miért mentek szét? :) Meg ha olyan jó volt, miért volt elég ? :D Persze persze itt is vannak kis mocskos kihagyott részletek :)
sindy8 2008.11.25. 13:30:26
Tiduj 2008.11.25. 13:30:31
:) Ez jó vóóóót
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:30:57
Egy nőnek négy állatra van szüksége:
1. Jaguár a garáusban
2. Nerc a szekrényben
3. Bika az ágyban
és 4. Egy marha, aki mindezt fizeti:)
tuli _ 2008.11.25. 13:32:25
Tiduj 2008.11.25. 13:32:52
Akiket én említettem, azok nem mentek szét. Sok-sok éve együtt vannak, szeretik egymást. Csak az ágyat unják.
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:33:21
Lehet de a nagy kavarodásban egyszercsak megszólalna az egyik fickó, hogy ő már kétszer szopott, de még nem dugott:)
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 13:34:28
Aztán volt nagy hűha, meg atyaúristen, mikor a férj Megoldotta máshol a szexre, meg a romantikára való igényeinek a kielégítését.
Tiduj 2008.11.25. 13:34:39
:):)
KiNG 2008.11.25. 13:35:13
Persze, hogy van. Csak hogy is szól az a mellettük megfogalmazott ítélet? Valahogy úgy, hogy ők már mind foglaltak, nem? :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:35:33
Caddy 2008.11.25. 13:39:08
Caddy
"Nem tudom mit csinálnék két három gyerekkel a karomon, de gyanítom költöznék"
Miért? Most hány gyereked van?
Nincs még gyerek. :)
"az utolsó polihisztor" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:25:31
Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem, lehet átgondolom.
A kis sztoridhoz meg annyit, hogy lehet ezt intelligens módon is. :)
Tiduj 2008.11.25. 13:39:50
Ha fiatalon nem lenne mindenki idealista, akkor már rég kihalt volna az emberiség: nem merne senki sem családot alapítani, annyi rosszat hallani a párkapcsolatokról, a házasságról, a felnőttek világáról.
------
Reggel óta nem fér a fejembe, hogy a posztoló miért fogadta vissza ezt a pofátlan fickót.
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:41:28
Én jobban kedvelem az acél alsónadrágot:)
Caddy 2008.11.25. 13:39:08
Hát igen nekem nincsenek szaftos szakítós történeteim, mindenkivel békében vált váltunk el:)
Snowmass 2008.11.25. 13:42:35
Reggel óta nem fér a fejembe, hogy a posztoló miért fogadta vissza ezt a pofátlan fickót."
úgy fest, hogy a kóró és az elmorzsolt könnycsepp megtették a hatásukat
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 13:43:20
"Reggel óta nem fér a fejembe, hogy a posztoló miért fogadta vissza ezt a pofátlan fickót."
Lehet, hogy egyszerűen jó volt vele a szex.
Caddy 2008.11.25. 13:44:03
sindy8 2008.11.25. 13:30:26
Persze, hogy van. Csak hogy is szól az a mellettük megfogalmazott ítélet? Valahogy úgy, hogy ők már mind foglaltak, nem? :)
Úgy szól, hogy olyanok mint a wc. Vagy foglalt, vagy szar az egész.
Tiduj 2008.11.25. 13:44:56
Ezt elhiszem.
De előtte már egyszer a képébe vágta a három gyerek fotóját. Miért? Erre válaszolj kérlek.
sindy8 2008.11.25. 13:46:36
"Reggel óta nem fér a fejembe, hogy a posztoló miért fogadta vissza ezt a pofátlan fickót."
Talán naiv vagyok, de lehet, hogy azt hitte változik majd a helyzet és megtalálta az igazit.
doktor.dikhed 2008.11.25. 13:47:54
Természetesen? A nők nagy része miért tesz úgy, mintha nem szeretne dugni esetleg mással is, mint akivel épp együtt van?
Nyilván csak a gaz férfiak kívánhatják meg a szexet mással :)
sindy8 2008.11.25. 13:48:17
Caddy 2008.11.25. 13:48:46
Caddy
Ha fiatalon nem lenne mindenki idealista, akkor már rég kihalt volna az emberiség: nem merne senki sem családot alapítani, annyi rosszat hallani a párkapcsolatokról, a házasságról, a felnőttek világáról.
Naiv 32 éves fiatal vagyok. :D
Tiduj 2008.11.25. 13:49:32
Tiduj 2008.11.25. 13:39:50
"Reggel óta nem fér a fejembe, hogy a posztoló miért fogadta vissza ezt a pofátlan fickót."
Talán naiv vagyok, de lehet, hogy azt hitte változik majd a helyzet és megtalálta az igazit. "
a) naiv vagy
b) viccelsz
--- A pasi azért vágta a képébe a fényképeket, hogy megalázza: nekem gyönyörű családom van, te legfeljebb csak a szajhám lehetsz.
Más tipp?
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 13:52:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:52:33
Lehet büszke volt a gyerekeire? Bár nem hiszem hogy egy ilyen szar alak az ürítésre használt nőinek dicsekedne a gyerekeivel...Bár tudja a fene.
Caddy 2008.11.25. 13:52:46
Hát igen nekem nincsenek szaftos szakítós történeteim, mindenkivel békében vált váltunk el:)
Ez jó, én is így vagyok ezzel. Nekem sincsenek véres történeteim, barátságok vannak, valamelyik szorosabb, valamelyik lazább. De nincs utca másik oldalára menekülés, meg köpködés. Így jó. :)
Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2008.11.25. 13:54:33
amúgy milyen a véletlen, a post sok eleme épp rám illik. M. talált, két gyerek talált, nemválik talált, swinger talált, kisváros nem, virágcsokor és könny belefér, - de ilyen vaszedelmesen hülye (és erkölcstelen :)) csajjal nem bírnék ki két hetet.
Caddy 2008.11.25. 13:55:16
De jó is az, amikor az ember naív lehet! Atyavilág, hogy én mennyire törekszem a naivitásra.:) És mekkorákat bírok pofáraesni!
Persze hogy jó. Valami támasz kell, én nem bírok állandóan gyanakodni, meg kommandózni, persze azt is ha kell.
De azért én nekem is kijutott a pofára esésből is, csak gyermeki énem nem hagyja a felnőttet felülkerekedni. :)
sindy8 2008.11.25. 13:55:26
Én is estem már párszor pofára, de nem akarom elhinni, hogy ez mindig így lesz.
El Topo (Sgt. Elias) 2008.11.25. 13:56:48
Tiduj 2008.11.25. 13:57:36
Tiduj 2008.11.25. 13:39:50
Caddy
Ha fiatalon nem lenne mindenki idealista, akkor már rég kihalt volna az emberiség: nem merne senki sem családot alapítani, annyi rosszat hallani a párkapcsolatokról, a házasságról, a felnőttek világáról.
Naiv 32 éves fiatal vagyok. :D"
Igen, még beletartozol. ( Még akkor is, ha már férjnél vagy, esetleg várandós. )
SAJNOS idősebb korra a legtöbben realistákká válnak. Pár szerencsés marad csak idealista. Így értettem.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 13:59:47
"SAJNOS idősebb korra a legtöbben realistákká válnak. Pár szerencsés marad csak idealista. Így értettem."
Van aki korábban lesz realista. Annak még szarabb. Fiatalon realistának lenni. Illúziók nélkül.
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 14:00:14
Idealista maradtam:) Szerencsés-e vagyok:)
Rebelde 2008.11.25. 14:00:43
miért hülye a csaj?
Tiduj 2008.11.25. 14:01:31
Nagyon. :)
Szerencsére én is. :)
Tiduj 2008.11.25. 14:02:25
melyik csaj?
Snowmass 2008.11.25. 14:03:03
hoppá, akkor ezek szerint már én is szvingeltem:)
Tiduj 2008.11.25. 14:04:05
Az átmeneti állapot nem számít. Nemsokára itt a tavasz!!!!!
Caddy 2008.11.25. 14:06:39
Ha eddig sikerült szerintem már nem változik.
Újraszületett 2008.11.25. 14:08:40
Elvtárs leírásából rájöttem: Már én is szvingeltem. Nem is rossz :)
NickyOnline 2008.11.25. 14:09:14
Tiduj 2008.11.25. 14:09:28
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2008.11.25. 14:10:03
Lehet, hogy te is itt találod meg az apának valót? Szaffy-nak összejött:)
Tiduj 2008.11.25. 14:11:44
Tiduj, nincs gyerek, se férj, és szeretnék megmaradni idealistának. :)
Ha eddig sikerült szerintem már nem változik."
Úgy legyen!
(Bár más az elmélet, mint a gyakorlat.)
Tiduj 2008.11.25. 14:14:34
Utána jött panaszkodni, tanácsot kérni.
petya a barátságos :) 2008.11.25. 14:15:08
Tiduj, lehet, hogy védekezett a fotókkal? Mint mikor azzal jön a csalfa férj a szeretőnek, hogy a gyerek miatt marad."
Szerintem is.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.11.25. 14:16:31
Évszaktól függetlenül vagyok realista, bár mostanság néha átcsapok idealistába :) Legalábbis úgy 23-24 éves korom óta annyi érzelmem volt mostanáig, mint mondjuk egy ütvefúrónak.
Caddy 2008.11.25. 14:22:26
Caddy 2008.11.25. 14:06:39
Lehet, hogy te is itt találod meg az apának valót? Szaffy-nak összejött:)
Édes vagy. Minden lehet, de az illúzió
kat is csak ritkán hiszem el, pláne nem kergetem.