Joey nem ad a kajájából - tartja az ősi mondás. Miért hiszik azt sokan, hogy el kell játszaniuk, hogy igenis pénzes csávók vagyunk? Hülye, fukszos világ ez, tessék elolvasni, mit írunk erről a szakítóskönyvben.

gabooo: MG 9373

Innen loptuk

Még több szakítás a szakítóskönyvben, még több ismerkedés a Szakítós Mikuláson!

 

Sziasztok,

Ez is egy levegőbe ugrálós,rozsszinfelhős,nem látok és nem hallok kapcsolatnak indult.A srác-nevezzük-Tihamérnak,amúgy sem illet rá az eredeti neve,egy nagyon aranyos,táncoslábú,szépfogú,aranyos srác volt- legalábbis ilyennek ismertem meg.Érdekes részleteket nem tudok mondani arról,hogy hogyan jöttünk össze,megtörtént.Az elején nagyon aranyos volt,eljártunk sétálni,sokat beszélgettünk,ő maga is sokat beszélt,nem kellett nagyon megerőltetnem magam,és amugy is szeretek hallgatni:-D
Előzetesként el szeretném mondani,hogy nem vagyok anyagias lány,turkálobol öltözöm főleg(a családi vállalkozásból eredően),és ő volt az egyetlen barátom,akinek van kocsija.Egyébként egyetemista vagyok,aki hétvégente segit a családi válallkozásban.
Szóval Tihamér nem volt soha egyetemista,nem probált egy havi fix összegből kijönni,most is egy családi vállalkozásban dolgozik,otthon lakik,de előtte külföldön dolgozott,amiből vett magának autót,laptopot,biciklit,stb szoval ami kellett neki.
Volt,hogy elmetünk egy koncertre,amit én találtam ki,hogy jo lenne megnézni,meghallgatni.A bejáratban azonban kiderült,hogy 5000 Ft a jegy,mert h ezzel együtt egy alapitványt is támogatunk.Nem volt nála elég pénz,hát gyorsan elfutottam egy automatához,és kivettem egy 10-est,amit aztán oda is adtam a jegyszedőnek.Erről többet szó nem esett,úgy gondoltam én akartam menni, akkor fizetem én.
Olyan is történt,hogy tetszett neki egy könyv,megkért,hogy rendeljem meg egy könyvesboltban,falun lakik és nem akart ezért bemenni a városba.Megrendeltem,kifizettem,de ugy gondoltam h nem kérem el az árát,mert hányszor eljött utánam abba a városba,ahol tanulok,meg amugyis,olyan rendes srác ez a Tihamér.
Aztán eljött a nap,amikor már nem tudtam,hogy mit gondoljak.Én vagyok az anyagias vagy talán észrevetné,hogy ő keres,én nem,és ha nem akar fizetni,akkor ne hivjon olyan helyre ami pénzt vesz igénybe.Eljött utánam ismét,már előtte megbeszéltük,hogy elmegyünk moziba.Pontosabban ő mondta,hogy elmehetnénk moziba.Amikor beértünk a plazaba,mondta,h nála csak 2000 Ft van,reméli elég lesz...no comment.Kiválasztottunk közösen egy filmet,és akkor én beálltam a sorba.Nem tudom,hogy másoknál milyen iratlan szabályok vannak,de én ha párban megyek moziba,akkor elosztjuk,hogy az egyikünk veszi a jegyeket, a másik a popcorn-t meg az innivalót.Nem erőszakoskodott,hogy ő áll a sorba,belenyomta a kezembe a pénzét,ő pedig oldalt kisért engem.Akkor még nem tudtam,hogy nem kéne,de megkérdeztem tőle:Nem akarod ugy,hogy egyikünk veszi a jegyet,a másik meg a popcornt meg az üditőt?(ha még arra probált volna következtetni,hogy le akarom nyulni,nem sikerült volna,mivel két mozijegy,még ha az egyik diákkal olcsobb is,akkor sem jön ki 2000 Ft-ból)Erre jött is a válasz:Jaj,én nem szeretem a popcorn-t,úgyhogy fizesse mindenki a sajátját.Ja,akkor ok.Aztán jött az osztozkodás,mennyivel jövök neki..érdekes volt.Ha azt hinné az emer h ezt nem lehet fokozni,akkor elmondom,igen,lehet!Megvettem a popcornomat,(ő meg a kis vizecskéjét) és elkezdett belőle csipegetni.Erre rákérdeztem,hogy miújság?Hirtelen rákaptál az izére?Aztán mondta,hgy néha azért megeszi.Már úgy voltam,h megmondom neki,hogy 10 Ft darabja...Igazából nem tudom,hogy mire kellett neki a megspórolt párszáz forint,mivel ő sem magyar állampolgár,mint én,otthon ezzel nem tud fizetni,lehet úgy gondolta,hogy majd legközelebb jól jön majd?!...hát az velem elmaradt...
A film sajnos nem nagyon tudom,hogy miről szólt,mert ezen gondolkodtam...Aztán megkérdeztem másokat is,valaki azt mondta,h ezen nem kellett vollna kiakadnom,mások szerint egy fiúban legyen annyi,hogy alkalmanként mehivja a lányt.Aki az első véleményen van itéljen el,de szakitottam vele,elmondtam neki ezt a mozis dolgot,és kiakadt,hogy ő nem smucig.