Délutáni szabály: Soha ne kapkodjuk el a dolgot.

Alszabály: De két hónap alatt csak a csókig eljutni, az nem menő.

(Háromnapos olvasónknak ezzel szeretnénk kellemes pénteket kívánni.)

Szolgálati közlemény: a maradék szakítóspólót 2000 HUF-ért gyorsan elosztogatnám. Van piros, fekete, néhány XL-es és L-es, valamint sok M-s és S-es, férfi és női változat vegyesen. AKi szeretne, az írjon emailben, megkapja az eléretőségem, és jövő héten van egy tuti karácsonyi ajándéka, imádni fogják.

Innen loptuk

Sziasztok!


Nagyjából 3, azaz három, napja találtam rá az oldalra, azóta a munkahelyemen nem dolgozom jóformán, és kb 10 percenként azon kínos szituációt kell feldolgoznom, hogy fel ne fakadjak a röhögéstől a gép előtt, mivel a munkám nem túl vicces, mit szolnának a kollégák. :P

Megosztanék én is egy történetet, melynek talán a "Ne kezdj az antialkoholistával" címet adnám. Látom, nem örvend tul nagy népszerűségnek a netes ismerkedés, pedig ez is volt.

Nagyjából 2-3 éve történt az eset. Szintén, mint mások oly sokan, regisztráltam magamat egy internetes társkereső oldalon. Nem is olyan sokára levelezni kezdtem egy kecskeméti fiúval, legyen a neve B (én Budapesten lakom). Pár hét levelezés után megbeszéltük, hogy egy vasárnapi napra csinalunk programot, feljön hozzám. Amikor megjelent, teljesen odavoltam: jobb volt mint a képeken, gyönyörű autó, megnyerő stilus. Nagyon jó volt vele, ezert a következő hétre is beiktattunk egy randit. Így ment ez 7 (!!!) héten át. Menet közbe kiderült, hogy soha életében nem ivott alkoholt. Soha. Nekem mar akkor többen mondtak, h mar csak a gasztronomiai élvezet miatt sem árt, meg amugy is, haverokkal be kell rúgni legalább egyszer mar csak a szocializálódás miatt is. :P No, summa summárum, de végül csak jött a csók két hónap után, vitt először Szegedre (m ott volt külön lakása, meg Kecskeméten is mondjuk), minden hétvégén elkezdtünk lenni vagy nálam, vagy nála. És akkor egyszercsak elkezdődtek az ilyen furcsaságok.... Mentünk hozzánk haza vendésgségbe, ahol senkihez nem szolt egy szót sem. Az anyja küldött a családomnak almáspitét, azt a bőröndjéből a szobámba elbújva egyedül megette. Családjuk igen sokat fotozgatott minden rendezvényen, majd eszrevettem, hogy B minden képen, mint vmi modell bájolog... Extrémen hiú pasi volt, mondjuk, meg is volt rá az oka. Mindenesetre kiderültek ilyen dolgok, amitol én mar egyre inkabb kivoltam.

Eldöntöttem, szakitok vele. Viszont nem tudtam azonnal, mert egy péntek-szombat-vasárnapra Balatonra kellett mennünk a sogorom szülinapjára. Gondoltam, hat ez van, majd nonstop részeg leszek, kibirom vhogy vasárnapig, és majd akkor rövidre zarom a témát. Meg is érkeztünk pénteken, minden terv szerint alakult : este 9-10 körül mar frankon részeg voltam. Es itt jött az eset: az egyik párocskának elkezdtem elmesélni, hogy én mar mennyire kivagyok Btől, vasárnap kirakom, csak érjünk már haza. KB 10 perc se telt el, hallom, autocsikorgás, B elhuz, bőröndjeim kipakolva a csomagtartóbol. B vegighallgatta a dolgokat. Reggelre telefonom letiltva, iwiwen törölve. :P Azota egyik ismerősőm mindig azt mondja: Ja, a B, a srác, akit olyan diszkréten kiraktál. :D

Valamelyik nap megnéztem B-t a wiwen, és a következő kép jelenik meg: állószoli, B pucéran feszít, épp csak a farka nem látszik, rajta szoliszemüveg, izomhegyek....

Egyik legjobb húzásom volt a balatoni! :)