Így szopat a magyar, ha átverik. Mondjuk a nő is tudta, hogy ő a harmadik, és ha valaki családos férfival/nővel kezd, akkor számítson rá, hogy a család mindennél fontosabb lehet.

Kedves Szakítós!

Karácsony napján érdekes levelet kaptam az iwiwen egy számomra ismeretlen nőtől. Nem tudtam írjak-e az illetőnek, mennyire szánalmas, vagy hagyjam annyiban. A szövegből kiderül, hogy ő bizony szeretője volt egy családos embernek (konkrétan egy volt osztálytársnőm férjének), s nyilván jól pofára is ejtették, ezért indította kis lejáratókampányát a férj és feleség iwiwes ismerősei között.
Nagyon kíváncsi lennék, hogy vajon a tisztelt kommentelők mit szólnak ehhez. Végülis ez is egy szakítós sztori.

"Nem lehet elmenni szó nélkül amellett, ha az ember boldog családot lát maga körül. Manapság ritkaság számba megy.
Én ismerek egyet.
K.Tamás és Kné Z. Tímea élete példaértékű lehet mindenki számára. Anya, apa, két szép gyerek, szép ház, 2 autó - mondhatni szinte az ideális családmodell is lehetne akár, ha a valóság nem egészen másképp festene.
Egy örökké gyanakvó, férjét állandóan hívogató feleség, akinek esze ágában nincs elmenni dolgozni, hisz van neki egy aranytojást tojó kakasa, aki nem más, mint egy magát rendkívül jól eladni tudó, de amit kérdez, se igaz férj, aki magán kívül senkit nem szeret, a tiszteletről már nem is beszélve. A korrekt játékszabályok betartásának még csak a szele se érintette meg soha. Ellenben képmutatásból és gátlástalanságból kitűnő osztályzatot kaphatna. 1-1 elcsattanó pofon oda-vissza irányban, és sok-sok feszültség a 4 fal között.
S honnan tudom, mindezt? Volt szerencsém másfél évig a mintapéldány férj életének részese lenni.
S hogy miért mondom el?
Azért, mert tiszta lapokkal játszottam, korrektül, őszintén, teljes erőbedobással, tiszta szívből szerettem, önként felvállaltam a titkos 3. szerepét. Csak szeretetet és őszinteséget kértem cserébe. Ehelyett közös jövőről szőtt terveket kaptam, amelyek rögtön elvetésre kerültek, amint rájött emberünk, hogy a válással ugrana a fél vagyona, és Ő bizony minden fillérhez ragaszkodik. A hazugságokról és a gyávaságról nem beszélve.
Azért, mert azt gondolom, nem lehet büntetlenül bárkivel bármit megtenni és azért is, hogy magába nézzen mindenki, és ne várjon többet a másiktól, csak annyit amennyit Ő maga nyújt.
A képek önmagukért beszélnek."

(A levélíró a képek mappát bőven feltöltötte a szövegben említett férfiről és saját magáról készült meghitt hangulatú fotókkal.)

Sziasztok!


Farkasbab