A levélíró kérdésére válaszolva: mindenképpen érdemes közreadni egy olyan sztorit, ahol a a lány azzal akarta menteni a menthetetlent, hogy a szakítósblogra hivatkozik! Ezentúl kiírjuk a posztok végére, hogy dont try this at home.

 

A kép innen

 

Szia Szakitshabirsz :)
 
Lehet lenne egy jo sztorim, de ahhoz kellene nekem egy info, egy itt valaha fellelheto tortenetrol..
Szerintem elolvastam mindent, de nem talaltam exem hivatkozasat...
Gyorsan par szoban leirom a tortenetet, hogy erthetobb legyek... hatha ti, emlekeztek hasonlo tortenetre amivel engem etetett az exem kenyes pillantban.
Exem a noi fel a kapcsolatban, hiper feltekeny volt... es baratnojevel allandoan loveboxozott, nem titkolta, de a regisztracios nevet nem arulta el, foto nem volt rola fent, baratnoje ismerkedett csak es azt mondta exem, o csak szorakozik, nevet a pasikon.. Elhataroztam regisztralok en is, es csapdaba ejtem oket, azaz csak az exemre hajtottam volna.
Regisztraciom napjan azonnal le is buktam, mivel exem minden nap csekkolta az explorer history-mat :( Borzalmas hiszti, hogy mit kepzelek, hogy ismerkedni akarok :)
Ertitek? Neki lehet, nekem nem!
...
 Eltelt egy-ket het, es draga kivette a szokasos kb. havonta jelentkezo duh es hisztirohamot koveto par napos elkoltozeset. Ilyenkor mindig a volt baratjahoz koltozott.
En meg veletlenul raakadtam egy masik ismerkedos oldalon a regisztraciojara.
Regeltem en is vagy ket nevvel, es irtam neki.
Eleinte csak szidott, alazott engem magamnak, aztan vegul kerdeseimre elmeselte, hogy rendesen megcsalt.
A tortenet az volt, hogy kiprovokalt egy veszekedest, aztan osszepakolt, es elment egy srcahoz akit egy hasonlo imserkedos oldalon ismert meg, meg is tortent az aktus, gumiszakadas, korhaz hajnalban, injekcio.. hajnalban haza mosolyogva, szex velem...
Eleg nehez volt hallgatnom a tortenetet, de igyekeztem ura maradni a helyzetnek.
Ez pont egy evvel ezelott tortent.
Exemrol tudtam egy regen elmeselt tortenete alapjan, hogy egyik regi pasijaval ezt mar megtette, es elvezte a szitut, hogy masnap talalkoztak az harmadikkal es pasija meg kezet is fogott vele..
Elmeselte, nekem azt is, hogy en is ismerem a harmadikat, igy edes a bosszu:)
.. Par nap elteltevel szokasos modon ki is bekultunk, o ismet visszajott, en meg ugy viselkedtem mintha mi sem tortent volna..
Az elso bekulos hatalmas szexig.. amikor o elment, en megalltam, kiszalltam belole.. (es itt ugyan nem voltam annyira kemeny mint kellett volna) elegge remego szaj szellel a hatrafordulo exemnek bemutatkoztam mint a regosztracios nevem, es kozoltem, hogy igazan szemleletesen leirta, hogy hogyan csalt meg, pakoljon, es huzzon amerre akar, tobbet hallani sem akarok rola.
-Ekkor jott a hiszti, siras, bizonyitgatas, hogy tudta en velem levelezik, es bizonyitja  a baratnoje is, telefon elo, hiszterikusan sirva hivja, probalja szajaba adni amit mondania kellene, en ekkor mar hatarozottam, nem remego szajjal kozlom, hogy hangositsa ki a telefont.. megtortent, a kovetkezot hallottam : Erika, nem tudom mirol beszelsz!!!...
Nem esett jol...
A kovetkezo percekben a vedekezese volt a mostani kerdesem..
Allitolag 2007 ev vegi szakitshabirsz tortenetben olvasta a sztorit, es azt adta be nekem, bosszubol, mert tetszett neki..
En azota sem talaltam meg ezt a tortenetet amire hivatkozott.. O sem probalta megmutatni... bar igaz, tobb mint negy eves kapcsolatunknak 3 honappal kesobb veget vetett mert nem akartam gyereket tole.. de ez mar masik tortenet..

Tehat a kerdes, lehet, hogy en nem talaltam meg a tortenetet es tenyleg itt olvashatta?

.. bar a valasztol fuggetlenul, lehet, hogy erdemes lenne kozreadni az egesz sztorit, meg sokkal pikansabban es nem oly tomoren ahogy leirtam most, illetve ekezetekkel irva :)
Elore is koszi a valaszt, szia, sziasztok.