Fake? Nem-fake? Tényleg van ilyen lista?

A kép innen

Sziasztok!

Kérem az email címem ne kerüljön sehová az oldara. Köszi

A történetem:

Sziasztok!

Nagyon sokáig hezitáltam, hogy megírjam-e ezt a történetet.
Ennek oka, hogy eléggé letörte a férfiasságomat, viszont kíváncsi
lennék férfitársaim véleményére, és természetesen a hölgyek
hozzászólásaira is a témában.

Az eset tavaly nyáron kezdődött. Én 24 éves fiú, ő 23 éves lány,
legyen a neve Edina (nem változtattam meg a nevet, nem hiszem, hogy
beazonosítható lenne a hölgy, legfeljebb magára ismer). Gyorsan a
kezdetekről: Velencei-tó, nyaraló, mi vegyes fiú-lány társaság.
Szomszéd nyaralóban hasonló korú szintén vegyesvágott.  A két csapat
összemosódik. Kiderül, hogy mindenki pesti. Italozás, szalonnasütés, a
nyaralás végén pedig telefonszámcsere az akkorra már
beszélgetőpartnerré avanzsált és sokat kerülgetett Edinával. Pár napra
rá felhívtam, találkozások, randevúk, szex.

Azért írom ilyen pongyolán a történet elejét, mert egyrészt nem ez a
lényeg, másrészt ilyet már hallottatok sokat.

A lényeg tehát: remekül megértjük egymást a lánnyal, szex terén is
megbeszélünk mindent. Szokásos körök: Hány partnered volt eddig (hölgy
előadja, hogy 3 hmmmm... nem is rossz eddig), hogy szereted stb.
örültem, hogy végre egy nő, akivel meg lehet beszélni minden részletet
és nem érinti kellemetlenül semmilyen téma.

Eltellik pár hónap, átjárogatunk egymás lakására, pár napot itt
alszunk, pár napot ott, de kezd kialakulni egy olyan szituáció, hogy
mindketten jobban érezzük magunkat nála.

Mivel nem olyan a munkám, nincs szükségem notebook-ra, tehát asztali
gépem van, ezért Edináét használom.

Egyik nap írni akartam egy hosszabb levelet egy külföldön tartózkodó
rokonomnak, amit külön szövegszerkesztőben megírok, majd bemásolom a
levelezőbe, mint most is.
A korábban használt fájlok között érdekes nevű dokumentumot találtam:
Pacik.doc (WTF? nem is mondta, hogy lovagol!). Kissé furcsa érzésem
lett, nagyon reméltem ,hogy nem a "pasik" szó elfajzott internetes
(cejetem, arika) megfelelője.

Hát végülis ez-is, az-is ugyanis belenéztem (tudom MPG, nem érdekel).

Egy kicsit leesett az állam. A hölgy kényszeres jegyzetelő volt, ebben
a dokumentumban lejegyezte szexuális partnereit, méghozzá elég
titkárnős, racionalista módon. Mondanom sem kell persze, hogy nem 3
férfi volt a listán. Ha a saját szememmel nem látom, akkor el sem
hiszem, mint egy rossz burleszk film.

Ilyenek voltak benne:
XY: hatalmas, kissé túl eres, borotválhatná, úgy jobban nézne ki.
XZ: közepes, hatalmas makkal, metélt
XX: eszméletlen hosszú, a tövénél vastagabb, kevés kitartással

A lista végén (de nem az utolsó helyen, megnéztem nem abc sorrendben
voltak a nevek, ráadásul a mentés időponta is pár hetes volt csak) ott
áltam én:
"Közepes méretű, de elég cingár"

Nem tudom, hogy a férfiak hogy vannak ezzel, de ez engem nagyon
szívenütött. Egyrészt a stílus, másrészt soha nem kaptam
hölgypartnereimtől negatív kritikát, volt hosszabb (másfél éves)
kapcsolatom is.
Nem tartom kicsinek sem a farkam. Szembesítettem a dologgal, először
persze a "nem tudom, hogy került oda", majd a "barátnőm is használja a
notebook-ot, biztos az övé" (ja a nevem meg véletlenül egyezik meg
mi?), majd "pedig semmi közöd hozzá", hogy lehetek olyan paraszt, hogy
elolvastam.
Az lényegtelen, hogy hazudott a 3 férfival és a dokumentum tanulsága
szerint félre is lépett.

Szakítós mondat nincs, illetve ha lehetne idézni akkor valami "dögölj
meg" jellegű mondat hangzott el a szájából, amikor utoljára rámcsapta
az ajtót.
A lényeg itt nem a kapcsolat jellege, hanem maga a lista. Más nő is
tart ilyet, vagy ez egy deviáns viselkedés?
(A tesco-s, katonás dolgot nem értem, gumi nem kellett mert
fogamzásgátlót szedett.)