M. állítólag a hatásomra elkezdett konditerembe járni-épp, amikor nekünk péntek délután az utolsó testnevelés óránk volt, láttam is nem egyszer súlyzókkal izzadni.

A kép innen

Hali! Mindennap olvasom a szakítóst, mert én annyira fiatalon házasodtam, hogy egyszerűen hiányoznak az életemből az e fajta izgalmak. Sajnos sosem tartoztam a „körülrajongott” lányok körébe a középsuliban, eléggé zárkózott voltam, és a szűk baráti köröm sem járt még akkoriban szórakozni. Borzasztóan szerelmes voltam egy osztálytársamba, de ő ezt nem viszonozta, viszont teljesen el sem hárított, mintegy nevetségessé tett a többiek előtt. de ezúttal arról írok, hogy belém hogyan volt egy fiú plátóian szerelmes.  A padtársam mutatott még be a folyosón M.-nak. 130 kilós, vállig érő, hullámos hajú férfi volt, nálam 16 évvel idősebb, a suliban dolgozott, nem kimondottan tanár, de inkább nem írom le a feladatkörét. A stílusáról annyit, hogy meg tudta rémíteni a fiúkat is már pusztán a megjelenésével.  Viszont ha engem meglátott, a füle hegyéig elpirult.  Többször beszélgettünk az irodájában.  Én ugyan nem vagyok az a haverkodós fajta, de örültem, hogy van, akivel el tudok beszélgetni könyvekről, filozófiáról, no meg akinek szidhatom a nagy szerelmemet. Szünetekben csokikkal dobált meg, a sikeres érettségim alkalmából is meglepett egy doboz Raffaello-val. M. állítólag a hatásomra elkezdett konditerembe járni-épp, amikor nekünk péntek délután az utolsó testnevelés óránk volt, láttam is nem egyszer súlyzókkal izzadni. Elkezdett új pólókat vásárolni és napközben többször is használt izzadásgátló sprét. Persze még így sem volt az esetem, meg hát a nagy korkülönbség is...... De annyira unatkoztam akkoriban, hogy elfogadtam a meghívását a lakására az egyik hétvégén. Ott volt még az unokaöccse is, gondolom, hogy ne féljek tőle.  Nem féltem, annak ellenére sem, hogy a kimondottan legénylakásban eléggé látható helyen tartotta az óvszereit, meg mikor megkínált kólával, direkt úgy öntötte, hogy jó adag menjen a nadrágomra is belőle, aztán nagy bőszen egy szivaccsal nekiállt törölgetni. Nem ment valami jól a beszélgetés azon a délutánon. Aztán meghívott egy fagyira és sétálni mentünk.  A nagy csöndben csillagokról kezdett mesélni, megígérte, hogy elkészíti a horoszkópomat. Aztán a kocsmákról kezdett beszélni, amik mellett elhaladtunk.  Menni akartam már haza minél előbb, mert láttam, hogy nagyon  járni akar velem ez a fickó, de én vele nem.  Nagyon le akartam rázni magamról. Azt mondtam neki, hogy ne haragudjon, de a gyereke lehetnék.  Ez nagyon hatott, mert fogta magát és szó nélkül hazarohant.  Nekem ez egy amolyan zsigerből jövő lerázó duma volt, tudom, hogy bunkó voltam, ráadásul elég nagy hülyeség is, amit mondtam, mert még azon a nyáron összejöttem a nálam csak 13 évvel idősebb, most már férjemmel.  Valami miatt én az idősebb pasikat vonzom be.