A nemrégi sztori itt.

A kép innen

Hello szakik!
Rövid leszek. Nemrég volt egy "dugd a konnektorba" vagy valami hasonló eset, erről jut eszembe.
Egy időben egy egész normális csajjal kavartam, csak annyi szépséghibája volt, hogy nem akart borulni.
Tűrtem-bírtam amíg lehetett (képzeljetek egy OLYAN csajt, ÉS NEM borul) szóval mondtam neki - ja, az még hozzátartozik a szépséghibához, hogy vagy édelegve, vagy ilyen metaforákban kellett beszélni vele - szóval mondom (az ágyban, épp "simóztam" - ez mondjuk "érzéki masszázs", csak így kellett mondani) "Figyu, nem lehetne, hogy most egy picit bedugjam a konnektort feltöltődni"?
Erre mit válaszol (ez a szakítós szöveg,  mert aztán már nem sokáig bírtuk) "Nem a konnektort dugod be te hülye, hanem a DUGASZALJAT a konnektorba".
Ez megrendítően új hang volt, mondom is "Biztos?"?
Technikailag mindegy volt (úgy értem én nőtől azt, hogy "dugaszalj" utoljára általánosban hallottam technikaórán, pedig nyilván jogos, ma sem tudom).
Na cső.
M.