Gondolta, hogy majd összeugraszt engem és a legjobb barátomat, ezért elkezdett rá nyomulni. Mivel voltuk, és vagyunk annyira jóban, hogy ezt a barátom velem is közölte. Ezért úgy gondoltuk, hogy adunk egy kis leckét a lánynak.

A kép innen

Kedves Szakítósblog!


Közzétenném egyik ifjú titánként elkövetett szakításomat. Nagyjából 1992 vagy 1993 nyarán történt az, hogy a szünetben összejöttem egy lánnyal, egy szórakozóhelyen, nem messze Budapesttől. Egy háromtagú társasággal jártam le szórakozni hétvégenként.Szóval nem volt valami túl hosszú kapcsolat, de valami oknál fogva, megorrolt rám a kisasszony. Gondolta, hogy majd összeugraszt engem és a legjobb barátomat, ezért elkezdett rá nyomulni. Mivel voltuk, és vagyunk annyira jóban, hogy ezt a barátom velem is közölte. Ezért úgy gondoltuk, hogy adunk egy kis leckét a lánynak. A terv az volt, hogy majd én rajtakapom őket. El is dőlt, hogy mikor jön át a csaj hozzá, persze mindenről tudtam. A szobában volt elhelyezve egy adóvevő (igen, már akkoris szórakoztunk az elektronikával) amin keresztül szépen figyelemmel kísérhettem a történéseket.

Eljött a nagy nap, hallom hogy már jól belemelegedtek a dologba, vártam is kicsit, hogy még tovább fokozódjon a helyzet, majd bementem a kapun, be a házba. Persze hallottam, hogy mi van, az adóvevőt kikapcsoltam és leraktam. Majd mint aki mit sem sejt, bementem, és elkiáltottam magam, hogy "Hello Gyula! Van valami kaja?" Erre válaszolt, hogy ja, ott van a hűtőben némi pizza. Kérdeztem hogy melegítsek-e neki is. Mondta hogy igen. A csaj köpni nyelni nem tudott, Gyula meg kijött a pizzáért. Aztán közöltük vele, hogy ugyanmár, ilyen olcsó és szemétmód aljas dologgal nem tud ártani, így csak mi jártunk jól. Persze sírva rohant el :) Mi meg jót zabáltunk. A pizzában és a nőkben az a közös vonás, hogy jobb a húsos mint a gombás. Persze mielőtt megkapnám a sünöket, vascsövet, MPG titulust, elmondanám hogy nagyjából 16 éves voltam akkor, és mint minden egészséges férfi, a megvolt listát töltöttem.

Teszkóba nem jártunk (lehet tán akkor nem is volt), gumit azt mindig én vettem, katona nem voltam, bár sorozásra behívtak. Nem taxiztunk, mert csóró voltam.

Üdv.

M.