Éreztem hogy valami nincs rendben, megkérdeztem mi a gond. Kiderült, hogy ő "elfelejtett" szakítani a pasijával, meg nem is tudja hogy akarja-e ezt.

 

A kép innen

Hali!

Mint előttem sokan mások megírom most én is a saját történetem. A szereplők Laura és Ákos (én). Tiniszerelemként indult, osztálytársak voltunk gimiben. Elég sokáig kerülgettük egymást, konkrétan az érettségi
banketten történt meg az első csók, négy átflörtölt év után. Mindkettőnknek volt akkor kapcsolata, égő pofával álltam másnap(osan) oda a barátnőm elé, hogy vége, sajnálom, ez meg ez történt a banketten, így
már nem akarom veled folytatni. Sikerült normálisan, balhé nélkül rendezni a szakítást, azóta is baráti viszonyban vagyunk. Másnap találkozás Laurával, séta, kávéház. Éreztem hogy valami nincs rendben,
megkérdeztem mi a gond. Kiderült, hogy ő "elfelejtett" szakítani a pasijával, meg nem is tudja hogy akarja-e ezt. Két szék között a földre effektus, de nem lettem különösebben ideges, kapcsolatilag amúgy se
volt minden rendben az exszel, így csak előbb lett vége. Laura azért parkolósávra került, nem szeretem hogyha hülyének néznek.

Költözés Pestre, egyetem, stb, eléggé kiment a csaj fejemből, mígnem a ZP-s záróbulin összefutottunk. Mi van veled, stb, az albimban kötöttünk ki, és nem kártyáztunk ;) Reggel mire felkeltem már nem volt, de
legalább volt reggeli és egy cetli, rajta egy telefonszámmal. Délután telefonálás, másnapra (szombat) egész napos program szervezése. Kissé szkeptikusan álltam hozzá, emlékeztem a múltkori húzására, de nem
fogom egy bimbódzó kapcsolat elején lerohanni, hogy ugyan, van-e pasid? Hiba volt. A program jó volt, Gellért hegyes, mászkálós, tapizós, nyáladzós. Kérdeztem lesz-e a múlt estének folytatása. Haza kellett
mennie, nem firtattam. Utána rendszeresen találkozgattunk, néha sex, de semmi extra. Haza sose engedte kísérni magát, gyanús volt, aljas módon követtem. Sokra nem mentem vele, nem várta a piros ferraris
macsó a ház előtt.

Közeledett a születésnapja, kitaláltam mi lenne hogyha a bandával "szerenádot" adnánk (zenekarban játszottam akkor) Sok extra nem volt vele, szövegírás, hangszerelés, színpadnak meg vittünk egy platós IFA-t
(nem, nem az alsólétráspaszkonyi TSZ-nek vagyunk a zenekara, ez csak poén volt, meg haver nem kapta meg a pickupot, amúgy is kicsi lett volna) Szóval ott állunk az IFA-n, szomszédok hülyén néznek,
belekezdünk. A dalban benne volt a neve is, ezen bukott le. Lejön egy mókus hogy mit énekelgetünk mi a csajának, zavarjuk őket a dugásban. Mondom, ja oké haver, ezer bocs, csak azt mondd meg mióta vonatozol
a csajban. "Hát olyan két hónapja", jött a válasz. Mondom én közel egy éve kezdtem, szerintem nyertem, na jó szórakozást. Laura azóta nem keresett, én se őt :)

Tanulság? Higgyünk a macskáknak, okosabbak nálunk, ahogy a népi mondás tartja amelyik macsek már egyszer megszívta a főzőlappal az többet nem próbálkozik.