Szeretheted bármennyire a másikat (nem kétlem, hogy a kapcsolatunk első két évében odavolt értem ő is), a rossz szex tönkretehet mindent. Ha a szex nem működik, más sem fog.
Kedves Szakítós-Szerkesztőség és -Olvasók!
Lecsóba bele: történet főhősi struktúráját jómagam (férfi, akkor 21), M. (nő, 22) alkotja. 2001. júliusában jöttünk össze. Egymásba szerettünk, összeköltöztünk, szóval szokásos. Majdnem minden klappol, csak éppen a szexuális igényeink nem igazán vannak egy szinten. Értsétek: nekem kell a változatos szex (inclusive orál vice-versa), ő meg egy pózt ismer/szeret, és no orál. Úgyhogy három-négy hónap elteltével ez kezdett egyre kellemetlenebb lenni számomra. Persze amikor szóba hoztam ezt eleinte csak néha, később már gyakrabban, én voltam a hibás, mert nem hozom őt eléggé tűzbe, és perverz vágyaim vannak.
Éltünk, éldegéltünk, igazából nagy semmittevésben. Nem csináltunk szó szerint semmit. Szinte soha. TV-ztünk, néha mozi... Őszintén szólva nem igazán volt kedvem bármit is csinálni vele, pedig szerettem őt, de a különböző szexuális beállítottság nagyon megnehezítette a mindennapokat. Eleinte egyébként egy kedves, szerény, szorgalmas leányzó volt, és azt hiszem, pont ezt szerettem benne. Na jó, amúgy csinos is volt, amit a lelki változása azóta rendesen megkoptatott rajta.
Eltellik másfél év, az a gyatra szex, ami köztünk volt, kezd rendesen ritkulni. (ja, igen, közben volt már egy pózváltás is ám! - amire azt reagálta - így másfél év után - viccesen, hogy "na jó, de a csillárról nem fogok lógni"; ő ezt baromi viccesnek találta, én viszont kiábrándítónak, hogy ennyi idő után a grillcsirke-pózból eljutottunk egy másmilyenbe... - hihi, ezt a szót egyébként a jelenlegi páromtól tanultam (ő most már a menyasszonyom, de ez most nem a szakítósra tartozik, legalábbis nagyon remélem))
Na tehát másfél év után belegabalyodok egy D. nevű hölgybe (jaja, MPG, bár azt hiszem, kvázi másfél év részleges önmegtartóztatás felment), aki célzottan utal arra, hogy mi mindent művelhetnénk mi az ágyban. Amúgy ez a csajszi egy tünemény, és nagyon sokáig jóban voltunk az eset után is; de végül úgy döntök, hogy nem csalom meg M-et a szó legszorosabb értelmében. Igaz, D-vel volt egy kis ez meg az (smár-hegyek, tipi-tapi), de le - sajnos - sosem feküdtünk.
M erről tudomást nem szerzett, max. csak annyit, hogy valaki nagyon tetszik nekem, ennyit vallottam be, mert egy retkes gyáva nyúl voltam ahelyett, hogy csak úgy szakítok vele, és kész. Egyébként meg M-et akkor még szerettem. Még mindig. MPG_MPG_MPG Na jó, megbeszéltük M-mel, hogy vele maradok, D-t nehezen, de lapátra tettem, amit akkor ő kicsit rosszul viselt, de megértette. Hiába, M-mel a közös gyerekeink, azaz a MACSKÁINK (mert egyébként M. úgy gondolta, hogy ez pont olyan, mintha gyerekeink lennének - kicsit sem volt macskabolong amúgy, ááá).
Három év után melóhelyet váltottam, elég hirtelen, mert összevesztem valakivel. Elkövettem azt a hibát, hogy a legelső lehetőségre igent mondtam. Nagyon keveset kerestem, nagyon sokat dolgoztam, és ez eléggé stresszelt. 2 hónap múlva mondtam M-nek, hogy jó lenne, ha most már beszállna a közösbe, mert örülnék neki, ha a havi 15ezres villanyszámlát (ami összeköltözésünk előtt 3ezer volt pl... khm...), és az egyéb költségeket most már nemcsak én állnám. Erre az volt a válasza, hogy "nem ebben állapodtunk meg". A jó k***a anyád... A mai napig visszagondolva erre, a duplájára szökik a vérnyomásom.
Na, onnantól kezdve elég paraszt lettem vele, túl sokat otthon se voltam, mert privát melókat is csináltam közben. Szeptemberben ő meg elkezdett egy sulit, és szépen csendben belezúgott ott egy szőke hercegbe (aki amúgy egy egész jó fej ember, váltottunk pár szót azóta), F-be. Ugye én még mindig görcsöltem ezerrel
a munkahelyi szopások miatt (na, csak meglett az orális szex, mi? :-) ), és ő meg elújságolta (hogyismondjam, csak úgy mellékesen megjegyezve valami kapcsán), hogy hát van egy srác, akinek ő nagyon bejön blabla. Őszintén szólva akartam is, hogy menjen, de nem tudom, milyen indíttatásból kinyögtem ezt a mondatot (amivel gyakorlatilag egyébként mindent elkúrtam): "Áldásom rá."
Úgyhogy igazából nem volt időm arra, hogy foglalkozzak ezekkel a problémákkal, a hátam mögött csendben összejött a csókával, úgy, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. November végén elmegyünk egy találkozóra vidékre, és M. állati furán viselkedik velem, hazafelé a kocsiban pedig végig alvást színlel, és hazatértünkkor benyög egy ilyen abszurd, oda nem illő mondatot: "Köszönöm, hogy épségben hazahoztál.". He? Mi? Ez most... Mi van? Szóval ezt így nem értettem.
Másnap megpróbálok vele beszélni, hogy azt hiszem, kicsit vakvágányra futottunk, meg kéne beszélni a dolgokat. Elmondom, hogy úgy gondolom, hogy egyikünk sem akar igazán már a másikkal lenni, de én meg szeretném mégis helyrehozni a dolgokat (beleértve a szexuális kapcsolatunkat is), azt mondja, hogy nincs is semmi baj, meg most ez hogy jön ide. Másnap meg csak kinyögi, hogy van valaki, az a bizonyos F, de neeeem, nem történt semmi, meg hát hogy képzelem én, és hogy igazából ő szeretné lezárni a kettőnk kapcsolatunkat. Hát, eléggé utálom, ha pofára ejtenek, azaz rosszul tűröm, és eléggé össze tudok törni. Ahogy tulajdonképpen akkor is tettem. Kértem, hogy legyen őszinte (ez amúgy sosem volt az erőssége, elég jellemtelen és gerinctelen... bocs, de tényleg). Azt mondta, őszinte.
Másnap reggel felkelt, zuhanyozott, addig én szépen megnéztem a telefonját (ó, dicső lovag...), és láttam, hogy egy darab bejövő SMS sincs benne, kiküldött meg annál több, és állati sok F-nek. Belenéztem a legutolsóba, a többit nem is merem: "Szia, Kedvesem! Hazaértél rendben? Szeretlek!". Hát a lábam megremegett rendesen, plusz még a föld is megnyílt alattam. Jaj, ezt nem is mondtam: a kapcsolatunk elején kb. 3 hét után feküdtünk le először. Én meg bátorkodtam őt eme esemény előtt őt a "kedvesemnek" tituálni, erre az volt a válasza, hogy "nem vagyok a kedvesed, mert még nem szeretkeztünk". Na, így talán már érthető, hogy a "Szia, Kedvesem!" mondatra miért kaptam vérszemet. Bementem a fürdőszobába, és az orra alá nyomtam a telefont. Nem szólt egy szót se, én se. A zuhany után elviharzott, és én is. Mentünk dolgozni.
Na jó, nem adom fel, meglátjuk, mit tehetünk, a hisztivel sokra nem megyek. Egy hétig minden áldott nap szívatott azzal, hogy késő este jött haza, nem akart beszélni sem stb, majd egy csütörtöki napon benyögte, hogy nincs értelme kapálózni, hagyjuk abba. Még 5 percig győzködtem (igazából ma már nem tudom, miért), hogy jaj ne, folytassuk, satöbbi. Mégiscsak három és fél év eltelt. Nem akarta. Oké, ez van, látott már ilyet a világtörténelem, és úgy éreztem, hogy itt az ideje egy kozmikus lerészegedésnek, bár a nálam lévő készpénz alapján csak három korsó sörre futotta, de aki ismer engem, az tudja, hogy engem ez már simán a padlóra küld. Úgyhogy miután befejeztem a tivornyát a közeli vendéglátó egység szíves fogadtatásában, felmásztam a hetedikre gyalog (négykézláb kábé), miközben énekeltem, hogy "húzd, húzd a csókatkor, lassan a folyón"... Na, amikor bemásztam az ajtón, ki akart dobni, mert azt ő már a kapcsolatunk eleján megmondta, hogy nem akar maga mellé egy olyan pasit, aki iszik, részegeskedik... Úgyhogy amikor elkezdte a litániát erről, annyit mondtam részegségemben, hogy "Leszarom."
Bevonultam a másik szobába, elnyúltam az ágyon, reggel fél hétkor meg felkeltem, hogy hétkor elinduldhassak dolgozni. Se köszönés, se semmi, csak becsuktam magam mögött az ajtót, késő estig bent voltam, aztán elmentem egy-két ismerősömhöz dumálni, aztán meg az egyiknél ott aludtam. Reggel felkeltem, hazamentem lezuhanyozni, fogtam a kocsikulcsot, M. meg csak ült az ágyon. Látom rajta, hogy baja van már megint, megkérdeztem, mi az. Azt mondta, semmi. Mondom, oké, nyugi, ez van, hagyjuk egymást, megbeszéltük, hogy másnap elviszi a cuccait, addigra hazamegyek.
Lementem a vidéki rokonokhoz, kicsit iszogattam (hiába, ha már M. szerint alkoholista vagyok, akkor adjak is már rá okot), de egy felesnél több nem ment le, mert amúgy meg rühellem a piát. Jön egy SMS: "Hol vagy?". Nem válaszoltam M-nek, de csak baszta a csőrömet, hogy mit akar, ezért felhívtam. Mondtam neki, hogy rokonoknál. Na, hát ő közben kitalálta, hogy mégsem akarja felrúgni a kapcsolatunkat. Mondom, oké, de akkor legyen őszinte. Mi is történt a F-fel? Kérdés: hogy értem. Baszki, hogy értem... Lefeküdtetek? Igen. OK, ez van, eddig is tudtuk, no probléma, de azért szar volt az igazságot a delikvens szájából is hallani. Mondtam, hogy hazamegyek (sok eszem van, előtte meg ittam... na mindegy, rég volt). Megittam sok KV-t, kocsiba vágtam magam, és mentem haza. Ő később jött. A gerincességére vall: megkérdeztem, hogy mi lesz F-fel? A válasz: "Szerintem már tudja." Tehát nem volt elég vér a pucájában ahhoz, hogy elé álljon. Gratulálok neki.
Bizalmam nulla, naponta többször telefon-ellenőrzés stb. Hát, elég szar volt. De láttam rajta, hogy tényleg helyre akarja hozni, hibázott, igazából mindketten. Egy hónap múlva mondja, hogy elmegy találkozni egy barátnőjével. Mondom oké. Elmegy, másfél óra múlva csörög a vezetékes telefon: az a bizonyos barátnő, akivel M épp találkozik, M-et keresi. Hát mondtam, tudtommal M épp veled találkozik. Barátnő mondja, hogy hát úgy volt, hogy találkoznak, de nem volt biztos satöbbi. Kedves M... Bukta van! Hívom M-et, kikapcsolva.
Úgy fél óra múlva hívott M. Kérdeztem, merre jár, azt mondta, a barátnőjével mászkál, de már megy haza. Mondom, AZZAL a barátnőddel? Azzal igen. Jó, mert AZ a barátnőd éppen fél órája keresett. M nem mondott semmit. Kérdeztem, szóval KIVEL is vagy? Kivételesen nem tagadott: F-fel. Lebasztam a telefont, síkideg voltam. M hívott, nem vettem fel, ki is kapcsoltam a telefonomat. Kocsiba vágtam magam, és elmenteek a francba. Ja igen, ez december 30-án történt, tehát szilveszter előtt egy nappal, szóval az általáunk szervezett baráti összejövetelt lemondtam. Úton voltam, telefont visszakapcsoltam, rengeteg SMS-em jött M-től, de kurvára nem érdekelt (állítólag csak lezárta F-fel, nem történt semmi). Január 2-án mentek csak haza, addig nem is beszéltünk, leszartam, hogy aggódik. Megmondtam neki, hogy ha még egyszer F-ről hallok bármit, F nyakát kitekerem saját kezűleg, 42-szer. Tehát most se volt szakítás.
Elvagyunk egy hónapig, a kedélyek csillapodnak, de úgy tűnik, F rosszul viseli, hogy lapátra tették, ezért ravasz kis trükköt eszelt ki. Egyik nap a suliba begipszelt kézzel ment be, kurva nagy monoklival a szemei alatt. M. kérdezte, hogy hogy szerezte, és F azt mondta, hogy két marcona alak megállította egy este, és felverték, majd azt mondták neki, hogy "Hagyd békén M-et!". Tehát beállította úgy a dolgot, hogy én verettem meg. Persze M neki hitt. Hát kurvajó. M végül megtudta az igazat: elment egy látóhoz (!!!!!!!) (tudjátok, akik ilyen mindenféle ezoterikában hívőnek elmondják, hogy a körülöttük lévő angyalok miket látnak és miket mondanak), a látó pedig elmondta, hogy neeem, nekem nem volt semmi közöm az egészhez. Erre meg amúgy kidobott 6ezer forintot. :-)
F sosem vallotta be, hogy hazudott. Pedig akkor jólesett volna jól szája vágni, mert ez pont olyan gerinctelen dolog, mint amilyen M maga.
Új melóhely, jó lehetőség jön. Kihasználom. Említettem, hogy soha nem csináltunk semmit együtt. M kitalálja, hogy menjünk el négyesben a barátnőjével és annak a pasijával Olaszországba, kocsival. Mondom, oké, de az a gond, hogy még próbaidős vagyok, és nem szívesen állnék elő olyan ötlettel, hogy én most szabira mennék. Akkor elmennek nélkülem. Köszi. Mert egy hónap múlva nem ért volna rá, amikor a próbaidőm már lejárt...
Innentől már nincs túl sok érdekes dolog, ha csak annyi nem, hogy a kapcsolatunk hat és fél évének utolsó másfél évében már nem volt szex. Egyáltalán nem. Semmilyen. 2006. novemberében volt utoljára. Sose hittem volna, hogy én leszek a szenvedő alanya annak a viccnek, hogy "Mit szeretsz jobban, a szexet vagy a Karácsonyt?" - "A Karácsonyt, mert az gyakrabban van.". Próbáltam pedzegetni, hogy ez így nagyon nem jó, és mondtam, hogy félre fogok menni. Válasz: "Menj, csak ne tudjak róla.". Így tettem. Félrekeféltem. Egy csajismerősömmel, akiről tudtam, hogy bejövök neki, fordítva viszont ez nem volt igaz (bár amúgy tök aranyos csaj). Hazamentem, úgy tettem, mintha mi sem történt volna. Ami ijesztő az az, hogy a legkisebb lelkiismeret-furdalásom sem volt (nem úgy, mint anno D. esetében, akivel nem jutottunk el a lefekvésig).
Négy hónappal később elmentem egy legénybúcsúba. A legénybúcsú alkalmával (pontosabban az után) megismerkedtem egy hölggyel, aki egy tízessel idősebb volt nálam (és nem a sztriptíztáncosnő volt :-) ). Nem lett belőle semmi, csak állatira tetszett a csaj. Pár nappal később elmondtam M-nek, hogy az történt, hogy egy este alatt képes volt totál elcsavarni a fejemet, és ez így nagyon nincs rendjén, úgyhogy hagyjuk abba a kapcsolatunkat. Ez a szakítás majdnem napra pontosan három évvel az ő félrekúrással egybekötött szakítására esett. Kérdeztem, hogy milyen gyorsan tud elköltözni, mondta, hogy amint elkészül az anyjáék házánál a házrésze (ja, igen, azt is kitalálta, hogy majd mi oda fogunk költözni... köszi... 7 éve külön éltem már szülőtől, majd' rohanok anyós háza tájára füvet nyírni). Hát azért az nem annyira pálya... Mondtam, hogy jó lenne, ha csipkedné magát. Elég "lassúvíz" volt M egyébként, ha nem sarkallták külső hatások hirtelen döntésekre, akkor sosem lépett semerre.
Nosza, rögtön összejöttem egy hölggyel, E-vel, elegem volt már M-ből nagyon. De sajnos E-ben voltak számomra zavaró tulajdonságok, amik befolyásolták kapcsolatunk kibontakozását, így szakítottam vele. Ebben az is közrejátszott, hogy M-mel már több, mint hat éve nyúztuk egymást, és nem akartam feladni a kapcsolatunkat, ezért miután szakítottam E-vel, mondtam M-nek, hogy kéne beszélnünk. Adjunk még egy utolsó esélyt, menjünk el akár egy párterápiára, vagy mittudomén. Hát nem repesett az örömtől kikelve magából, mondta, hogy gondolkozik rajta. Jó, gondolkozz...
Eltelt HAT HÉT! Nem csesztettem közben, békén hagytam, max. egy-két hetente rákérdeztem, hogy jutott-e valamire. Rápiríottam végül, hogy mi van már. Nem tudja. Mondom, baszki, eltellik hat hét, és nem tudsz mondani erre A-t vagy B-t? Különösebben nem izgatta magát amúgy. Itt mondtam ki a végleges VÉGE szót, elég volt. 2008. március 2-án este kimondtam. "M, hagyd el a házat." A MOST-ot nem tettem hozzá. :-) Kérdeztem, mennyi idő még, hogy el tudjon költözni. Azt mondta, nem tudja. Mondtam, oké, egy héten belül választ akarok. Mondanom sem kell, hogy egy hét után sem született időpont. Mondtam, hogy rendben, kap még három hetet az elköltözésre. Erre kiakadt, hogy mekkora szemét vagyok, csalódott bennem, és hogy oldja meg. Sajnos előhúztam a legszemetebb választ, amit ilyenkor az ember adhat: nagylány már, oldja meg. 29 éves volt már akkor... És jött azzal a szemétséggel, hogy soha nem gondolta volna, hogy mellettem abban kell gondolkodnia, hogy hogyan lesz saját lakása. Aha, és ezért kezdett saját házrészt építtetni az anyjáék házához. És nyilván a tökéletes szexuális életünk is azt mutatta számára, hogy mi örökre együtt maradunk.
Csak épp nem sikerült elköltöznie. Április közepén kérdeztem, hogy mi újság, mégiscsak eltelt egy hónap. Hát még semmi, a hitelt még nem kapta meg satöbbi. Mondom, ez kezd nem nagyon érdekelni. Menjen albérletbe. Na, hát sikerült kellően messzire kerülnie tőlem, május közepén.elköltözött (még ha nem számolom a hat hetes próbaidőt, akkor is két és fél hónap...). A messzeség két utcányira, azaz egy villamosmegállónyira van. Hát baromi jó. Mondtam neki, hogy ennél tapintatlanabb nem is lehetett volna. Hogy mi a frászért nem volt képes egy kerülettel arrébb kerülni, azt nem értem a mai napig (ha én cuccolok el egy csajtól, akkor igyekszem távol kerülni tőle). Úgyhogy ha kell, ha nem, össze szoktunk futni, de a Szia-n kívül túl sok mondanivalónk nincs egymásnak; igaz, neki a legtöbbször még ennyi se, de ezt nem rovom fel neki. Nem érdekel, de az lenne a legjobb, ha elmenne végre a francba. Nem akarom látni, ő sem engem.
Szösszenetek:
Volt még egy eset, amikor mondtam, hogy be kéne szállni a rezsibe. Válasz: "már megbeszéltük annak idején, hogy nem ebben állapodtunk meg, de ha bajban vagy, vehetek fel hitelt az én nevemre" Padló... Mintha arra lett volna szükségem. Az kellett volna, hogy egy kis terhet vegyen le a vállamról.
A szexről annyit, hogy akárhányszor próbáltam felhozni a témát, veszekedésbe torkollott, és - idézem - "én nem búgattam be őt eléggé hozzá"
Voltam akkora barom, hogy a kapcsolatunk végén elköltöztem a saját lakásomból, mert képtelen voltam már M-mel együtt élni. Mekkora seggfej vagyok, igen.
M a mai napig az albérletben lakik. Ha nem dobom ki akkor (nettó kettő és fél, bruttó öt hónap felmondási idő...), még mindig ott lakna, az én lakásomban. Jaj, tényleg most már nem esik nehezére kifizetni a havi 100ezret az albérletre?
Amikor elköltözött, hagytam, hogy a saját cuccait maga pakolja be, nem akartam akkor otthon lenni. Hiba volt. Elvitt egy rakás cuccot, ami nem az övé, meg olyan, ami állatira nem kell neki, mint például bőrönd. Hát hová a frászba utazna, amikor szinte soha nem akart sehova menni? Ja, igaz, csak velem nem. Plusz elvitt egy rakás konyhai cuccot, holott a Netpincér weboldalán kívül más ételkészítési módszert nem ismer (nem rosszindulatból mondom, de tényleg képtelen főzni). A vasalóról már nem is beszélek...
Önálló gondolata nem volt túl sokszor. A másik ezoterikával foglalkozó barátnőjével kooperálva fundálták ki egymás agyszüleményeit.
Voltam akkora állat, hogy engedtem annak a kérésének, hogy ne köszönjek el már a szüleitől, mert felesleges. Igaz, próbáltam konfliktust kerülni, de emiatt szétzabál a penész, mert állati bunkónak érzem magam. Pedig szerettem volna elbúcsúzni tőlük, mégiscsak az életük része voltam én is hat és fél évig.
M sem köszönt el az én anyámtól, bár én nem kértem tőle, hogy így tegyen. Önszorgalomból volt paraszt.
Az emberek változnak. Ha egymással élünk, ezt nem vesszük észre. Visszagondoltam 2001-re, amikor megismertem. Jó fej, vicces kis tündér volt. A félrekúrós esete változtatta meg nagyon. Ha visszaemlékszem, milyen volt szakításkor... Sajnos tényleg egy önelégült, hülye pics@ lett. Nyilván én is változtam, és ő is mondana rólam cifrákat. Ez van, neki is joga van a véleményéhez. :-)
Tanulság:
Ha úgy érezzük, hogy van valami a kapcsolatunkban, amivel nem tudunk hosszú távon együttélni, és nincs kompromisszumra jutás, menni kell. Ne húzzuk egymást idejét feleslegesen.
Ha megcsaltak, nincs visszaút. Ha én csaltam meg a másikat, akkor sincs.
Ha folyton fáj a nő feje, vidd el orvoshoz!
Szeretheted bármennyire a másikat (nem kétlem, hogy a kapcsolatunk első két évében odavolt értem ő is), a rossz szex tönkretehet mindent. Ha a szex nem működik, más sem fog.
Epilógus:
Egészen biztos vagyok benne, hogy ha ezt a történetet M elmesélné, ugyanezeket mondaná, csak kifejtené, hogy miért nem szexelt velem, meg hogy ő végig reménykedett a kapcsolat megmentésében, és én vagyok a szarházi. Igen, a történet ugyanaz, csak a nézőpont más. A végleges szakítást másfél éve mondtam ki. Akkor nyugodnék meg végleg, ha eltakarodna a fenébe máshova, mert rühellem, hogy ha akarok, ha nem, belebotlok. Tudom, hogy e történet szül majd komoly ellentéteket. Biztos vagyok benne, hogy lesz, aki a kommentekben mellém áll, és kábé ugyanennyi, aki majd szórja az MPG-ket. A történetről azt gondolom, hogy mind a ketten rohadtul elb@sztuk, és hozzáteszem: szerintem én követtem el a több hibát, de ha mégsem, akkor legalábbis az elsők az én rováslistámon szerepelnek. Ellenben én később próbáltam helyrehozni a dolgokat, ami lehet, hogy sikerült volna, ha a másik is akarja, de lehet, hogy értelmetlen lett volna a küzdés. Az ezt követő kapcsolatomat már megírtam ide egy évvel ezelőtt. :-) Az az utáni pedig egy csodás nő, állati nagy mázlim van vele. Nemcsak azt hiszem, hogy mázlim van, mint M-nél. Zs-nél már tudom és érzem. Ő már nem fog ide kikerülni.
Katona nem voltam, Tesco-ban és Auchan-ban állati sokat vásároltunk, én pakoltam a szalagra, ő szatyrozta a lehúzott árukat, gumit eleinte még vettünk, utána már nem, mert féltem, hogy a tasakba rohad a latex. Illetve: gumit vettem a végén is, csak a másokkal történő elhasználás végett.
Tudom, hogy hosszú volt, direkt nem szóltam az elején. :-) Ezért is MPG jár? (Minden Postoló G**i :-))) )
D.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Muha 2009.09.08. 06:01:29
BARI 2009.09.08. 06:02:21
Muha 2009.09.08. 06:07:21
Te sem olvasod el mert olyan hosszú?
:]
BARI 2009.09.08. 06:23:03
Feléig se jutottam, ház nagyon gagyi, és a stílusa sem igazán jön be...
Kérsz KVt? :D
Muha 2009.09.08. 06:27:13
BARI 2009.09.08. 06:35:25
Muha 2009.09.08. 06:42:23
Hoztam két csokis Sütikét a Kv mellé.
Gyere, válassz egyet.
"Az ember legnagyobb hatalma a választás lehetőségében rejlik."
"Az öröm, amit nem osztunk meg mással olyan, mint a gyertya láng nélkül."
Caddy 2009.09.08. 06:44:11
Tetszett ez a poszt. Tulajdonképpen a hosszú távú kapcsolatban elkövethető összes hiba benne van. De így kell ezt csinálni. Honnan tudnánk 20 éves fejjel, hogy mit kell, meg hogyan? csak így, hogy megtapasztaljuk. kedves D. ez után a hat év után már pontosan tudod, hogy mit szeretnél, és mit szeretnél a párkapcsolatodban. Hidd el más is így tanulta meg.
Ha nem jó a szex a kapcsolatban felvetéssel pedig teljesen egyet tudok érteni. Rettentő sokat számít.
tzatziki 2009.09.08. 06:48:47
Shadowguard 2009.09.08. 06:57:06
BARI 2009.09.08. 06:57:57
Na srácok!
Lelépek :)))
Jók NE legyetek, sokat NE dolgozzatok a héten :DDD
Pá mindenkinek!:)
2009.09.08. 07:03:28
Erre a csajra nem lehetett rámondani, hogy gyorsan jár és kapkodott volna! Épp tegnap este linkeltem be azt, hogy két ember összezárva hogy bírja ki szex nélkül sokáig. Ez a poszt is megdöbbentett. Mert nem gondolom, hogy a másik csak kizárólag a szexre való (bár ha belegondolok, na de hagyjuk...:/), de évekig semmi, ezt egyszerűen nem tudom elképzelni!! Ráadásul akkor minek van egy ilyen kapcsolat??? És ez állandóan "beszéljük meg meg", s miért kellett F. után tovább is eltartani?? Szóval én valamit nagyon rosszul csinálok, mert én 6,5 évet potyaleséssel nem vettem el senki életéből és ha valami gond van, rögtön az élére állok és megoldom így vagy úgy...
Szóval türelem nagy erény, de nem mindig jön be, s főleg ha belegondolok a pasi legszebb évei cölibátusban voltak. Mégis, becsülöm a pasit, mert szerette a csajt, még ha ki is tekingetett másfelé, amit meg is értek.
2009.09.08. 07:04:51
BARI 2009.09.08. 07:07:19
Tényleg megyek, mert a vonat nem vár...:DDD
2009.09.08. 07:18:11
Jó utat és sírni fogok, ha sokáig nem látlak!:))) Úgy hogy, igyekezz vissza!DD
hellrc5 2009.09.08. 07:20:35
Shadowguard 2009.09.08. 07:24:41
Csak végigrágtam magam rajta...
Összegezve:
- Kedves posztoló, tudom, hogy igények meg minden, de azért ne csak a szex legyen már a középpontban. Az írásból legalábbis nekem az jött le. Lehet én vagyok maradi, de én ilyen dolgokból sosem csináltam problémát és sokszor inkább a hölgy volt, aki kezdeményezett.
- Másfelől meg ha tudtad, hogy már nem működik, akkor minek kellett folytatni? Nem azt mondom, hogy a megcsalás után be kell fejezni, ha még meg tud bízni az ember utána a partnerben, akkor folytassa. De ha nyomoz utána meg ő is másfelé kacsintgat akkor szvsz felesleges az egészet erőltetni.
- A lányhoz meg: ezoterikával komolyabban foglalkozó, azt komolyan vevő nőktől az isten mentsen meg engem. Van egy-két ismerősöm, nem alaptalanul mondom. Sajnos az ilyen emberek nem a földön járnak...
- F-nek meg a gipszes balhé után kellett volna eltekerni a nyakát. Ez a gerinctelenség netovábbja...
2009.09.08. 07:36:54
Szóval én nem rovom fel neki, csoda hogy addig meg tudta állni!
További szép napot!:)
indapass90210 2009.09.08. 07:46:50
Amúgy minden nőből minden pasi mást hoz ki, de a halvérűeket messze el kell kerülni. Azóta mással viszont már biztos szopik, mint a gép.
Shadowguard 2009.09.08. 07:53:51
És én is csak azt rovom fel, hogy ha nem működött közöttük és ez zavarta, akkor minek folytatta? Úgy, hogy közben ő is másfelé kacsintgatott?
Muha 2009.09.08. 08:05:37
Amúgy ez is a nők miatt van. Ők tehetnek mindenről. Ők minden rossznak az okozóji. A világválság is miattuk van.
indapass90210 2009.09.08. 08:09:56
A megszokás meg nagy úr, ezért kell kidobni minden nőt, mielőtt hozzászokna az ember...
Muha 2009.09.08. 08:13:16
indapass90210 2009.09.08. 08:20:55
1. nem száll be a villanyszámlába
2. nem orálozik
3. 3 évente egyszer hajlandó kutyába lemenni????
Pelydzs 2009.09.08. 08:21:16
6 és fél évet elb*tál az életedre ezért a "Nőért"(wtf)?
krampi 2009.09.08. 08:21:51
Túl fiatalon, tapasztalatlanul túl sokáig együtt nagyon nem jó.
Két kapcsolatfüggő ha egymásra akaszkodik abból ilyen szép dolgok lesznek
pazola 2009.09.08. 08:23:29
Elso szamu szabaly: ha nem jo a szex, hagyd a picsaba.
Masodik szamu szabaly: ha nem jo a szex, hagyd a picsaba.
Es nem, nem fog megvaltozni, nem fog alakulni, nem lesz jobb. Nem.
En szoltam.
anyahajókabinajtóhajtogató 2009.09.08. 08:23:30
SciNu 2009.09.08. 08:26:00
A posztot ugyan nem olvastam el mert 9-kor meeting lesz és addig nem fejezném be. (Meg nem is érdekel :) )
Muha 2009.09.08. 08:31:22
Ez tényleg így van.
Ahogy egy ember egyszer mondta nekem:
"A levesből nem lehet csak a finom falatokat kienni."
Meg lehet próbálni, csak azt éppen nem párkapcsolatnak nevezik, és akkor nem kell meglepődni, hogy kirakják az ember szűrét.
Caddy 2009.09.08. 08:34:58
@Shadowguard:nem nagy katasztrófa ha nincs minden héten????? DE AZ!
Muha 2009.09.08. 08:36:35
Cizellálásra hívnám fel a figyelmed.
Nem bisztos, hogy katasztrófa, ha két egyforma igényű ember találkozik.
Katasztrófa akkor van, ha az igények nem találkoznak.
Shadowguard 2009.09.08. 08:39:21
uto_pista · http://www.depechemode.com/ 2009.09.08. 08:40:34
Azért az elgondolkodtató, hogy a post írója vajon teljesen túl van-e már ezen a fapinán.
A meglepett törpe 2009.09.08. 08:41:23
Nem értem, hogy lehet 6 évig gyakorlatilag szenvedni valaki mellett...
LuPuS 2009.09.08. 08:41:39
ez a nő egy külön állatfaj!
leon, a proli 2009.09.08. 08:46:13
egyébként tényleg túl hosszú, nem is tudtam végigolvasni :(
meg.mondom 2009.09.08. 08:47:55
InterHOOD 2009.09.08. 08:49:54
de könyörgöm minek a SEMMIRE 6,5 évet elpazarolni??? Nem pont az a lényege egy kapcsolatnak, hogy önmagad lehess a pároddal, aki így szeret,és ne legyen hiányérzeted?
Ennél még egyedül is jobb szerintem.
Muha 2009.09.08. 08:50:59
meg.mondom 2009.09.08. 08:51:10
InterHOOD 2009.09.08. 08:52:17
a rossz tapasztalatok miatt nem kellene ez az előítélet. Sajnos pont emiatt szívtam már meg én is: nekem kellett bizonygatni,h nem,nem úgy van, és bizalmat visszanyerni, pont azért mert pár jellemtelen ember - sajnos férfi és nő is - tönkreteszi a dolgokat.
mokkaczuka 2009.09.08. 08:55:05
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 08:55:07
Szerintem extra szépséges nő volt ez. Más magyarázatot pillanatnyilag nem találok.
Caddy 2009.09.08. 08:55:54
2009.09.08. 08:58:07
A szex az egyik legfontosabb egy kapcsolatban a férfi számára, mármintha "férfi". A szerelem lehet bármekkora, ha az egyiknek állandó hiányérzete van, ott félrelépés lesz. Ami önmagában nem baj, ha a nem lesz belőle szerelem és a másik nem tudja meg. Ez a szerető. Aki a szexuális igényeket kielégíti, de másra nincs szüksége.
Az arab férfiaknak 3 feleségük lehet. Persze, hogy nem unják meg az első feleséget. Amint öregszik, hoznak mellé egy fiatalabbat, aki a szexet intézi, az idősebb pedig neveli a gyerekeket, vezeti a háztartást. A 3 feleség szuperul el tudja osztani a ház körüli teendőket. Ha az egyiknek fáj a feje, ott a másik. Egyik se roskad bele a házimunkába.
A fejlett európai országokban, a katolikus neveltetésben persze ez elszörnyűlködteti a nőket, a feministákat. Ezért szimplán félrelépnek a férfiak és a nők, rengeteg a válás, a gyerekét egyedül nevelő nő. Ez valóban sokkal humánusabb, modernebb.
VR6 2009.09.08. 08:58:20
ez volt a kedvencem.
Amúgy hal a szatyorban feeling végig.
És amúgy a srác sem nagyon tudott dönteni, maradjunk ennyiben.
Falkavezér · http://bator.blog.hu 2009.09.08. 09:04:13
tuli _ 2009.09.08. 09:04:32
@Shadowguard:
Nem kell ahhoz szexmániásnak lenni, hogy igény legyen szexre két ember között. Itt másfél évig nem volt semmi szex. Az azért nem normális ilyen fiatal embereknél. Megkockáztatom, még később sem. A srác,ahogy elnézem, már beérte volna heti egy-kettővel.
Abban igazad van, hogy ki kellett volna belőle lépni sokkal, de sokkal hamarabb.
LyukasBogrács 2009.09.08. 09:05:37
A "nem ebben állapodtunk meg"-et én is megkaptam már. Vissza is fogom adni hamarosan, rögtön az előtt, hogy dobbantok a világ túlsó felére.
Shadowguard 2009.09.08. 09:05:54
tuli _ 2009.09.08. 09:08:43
Blog.hu-s nickname 2009.09.08. 09:10:13
Igazság Atyja 2009.09.08. 09:10:53
Egy fontos következtetés azonban lemaradt az epilógus előtt:
"Megmondtam neki, hogy ha még egyszer F-ről hallok bármit, F nyakát kitekerem saját kezűleg, 42-szer."
Miért is F-ét? Ha M félre akar kúrni, akkor meg fogja tenni A-val, B-vel, de akár még C is elcsavarhatja a fejét, ha olyanja van. Egyszerűbb M-mel megtenni, és a többi betűvel már nem is kell foglalkozni. :)
Thorwald 2009.09.08. 09:11:13
Tetszett. Jah es a posztolo mellett vagyok.
Kis ember 2009.09.08. 09:12:27
azért örülök, hogy nem te vagy a barátnőm...
Bocs.
Blog.hu-s nickname 2009.09.08. 09:13:30
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:13:46
Kísérletinyúl 2009.09.08. 09:14:04
de te vagy a nagyobb marha,kedves posztíró...
hm...az előbb láttam egy kommentet amivel egyetértettem teljesen,de úgy látom ki lett moderálva,pedig mekkora igazsága volt..
úgy kezdődött,hogy mindenki mást hoz ki az emberből és a csaj mással azóta már biztosan főz,mos,takarít meg sz...k is hehe
Shadowguard 2009.09.08. 09:14:06
Blog.hu-s nickname 2009.09.08. 09:14:22
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:15:58
Lunatica 2009.09.08. 09:16:21
LyukasBogrács 2009.09.08. 09:16:52
Vissza a feladónak. Nekem az a tapasztalatom, hogy a nőket a saját szavaikkal lehet leginkább felidegesíteni. Mit gondolsz?
mayfly9 2009.09.08. 09:17:14
Shadowguard 2009.09.08. 09:18:04
Bocs ;-)
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: Szerintem nem, mert ha az egyetlen közös téma, hogy milyen jó a másik az ágyban, akkor az a kapcsolat nem működik. Az a baj, hogy manapság a többség (tisztelet a kivételnek) első éjszaka ágyba bújik, örül, hogy milyen jó is a másikkal a szex, aztán meg rájön, hogy semmi közös téma, teljesen más érdeklődési kör, személyiség, stb. Szerintem a szexre csak akkor szabadna sort keríteni, ha más téren már megállapítást nyert, hogy összeillő a két ember.
@Blog.hu-s nickname: Végre valaki velem ért egyet :D
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:19:32
indapass90210 2009.09.08. 09:20:33
Caddy 2009.09.08. 09:20:49
@Lunatica-Miranda in SBp: cicalány jó reggelt! :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:21:29
Muha 2009.09.08. 09:22:44
szimpatikus a srác.
teccik ez a brutális hentes stílus, csak valahogy a lányt is így kellett volna lebárdozni.
aGerald 2009.09.08. 09:23:45
pöttyöslaszti 2009.09.08. 09:23:47
Túl sokáig voltak együtt...a problémák egészen hamar kiderültek,nem értem,hogy minek kellett ez az időhúzás!!?Mindketten tudták,hogy a sok sérelem miatt ez már nem fog jól működni...hjajj.emberek.kapcsolatok.pfff...
Caddy 2009.09.08. 09:24:07
(szex témában egyetértés van :))
@Shadowguard: de az is nagy igazság,hogy ha szar az ágyban akkor mindegy is, hogy a többi dolog stimmel-e.
@Dövan: és a fiúknál is áll ez az elmélet? Miszerint ha nem nyal,akkor nem is szeret?
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:24:20
Nem ismétlem önmagam, szerintem nem írtam olyat, amiről te beszélsz.
Muha 2009.09.08. 09:24:55
perdevpernull 2009.09.08. 09:25:15
a lánnyal én nem tudtam volna mit kezdeni; természetsen ezerféleképp izgalomba lehet hozni a nőihölgyet orális játékok nélkül is, de azért ez gyanús. lehet hogy attól indul be a csaj hogy halott sisakos csecsemőket dugnak a popijába. abban én biztos nem lettem volna partner...
egy biztos amikor az úriember kijózanodott, akkor kellett volna tisztességesen őszintén lezárni. és nem húzni még évekig. ja hogy fájt volna? biztos de hamarbb túl lett volna az egészen mint így.
a nem búgatott be eléggé duma meg paraszt.
Kis ember 2009.09.08. 09:26:18
Hú, akkor most örülök csak igazán, hogy heteroszexuális vagyok. :)))
Én a második éjszaka bújtam ágyba a barátnőmmel (az elsőn ő akarta, én nem) és már 5 éve együtt vagyunk. És nem kell "megbeszélnünk" semmit akkora a szerelem. Meg a szex.
És ezt vegyétek coming out-nak!
spammer blogger 2009.09.08. 09:26:25
tuli _ 2009.09.08. 09:26:43
@LyukasBogrács: valóban zavarba ejtő, és idegesítő.
Nem tudom, a szituációt, mi a motivációja.
indapass90210 2009.09.08. 09:29:21
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:29:31
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:29:50
SzexcentrikusAnyacsavarBecsavarodása · http://www.youtube.com/watch?v=2RiEy4es6lU 2009.09.08. 09:30:24
Lunatica 2009.09.08. 09:30:49
Hát ez kimerítően hosszú volt, de így legalább értettünk mindent. Azért én tisztelem a faszit, egy szent nem bírna ki ennyi időt dugás nélkül...
Shadowguard 2009.09.08. 09:31:12
@Caddy-Samantha in SBp: Igen, így már jobban hangzik. Voltaképpen meg hülyeség így beszabályozni, hogy hetente kétszer minimum vagy bármi. Minden az emberektől és a hangulattól függ.
Egyébként nagyon nem egyezik az álláspontom a többségével, szerintetek fontos a szex a kapcsolatban, szerintem másodlagos dolog. Ha minden rendben működik, de az ágyban nem tökéletesek a dolgok, akkor attól még lehet jó a kapcsolat. A posztban leírtak alapján itt máshol sem volt meg az összhang...
indapass90210 2009.09.08. 09:31:54
Amikor elmúlik a szerelem, aztán vele együtt a tolerancia is egymás iránt :)
tuli _ 2009.09.08. 09:32:23
a_macska_a_shrekből · http://napimacs.blog.hu 2009.09.08. 09:32:40
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:33:17
Caddy 2009.09.08. 09:33:58
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: ja utólag már mindig mindenki rettentő okos.
Shadowguard 2009.09.08. 09:34:33
Na most komolyan: van még valaki rajtam kívül, aki képes egy hónapot is várni az első szex előtt egy kapcsolatban? (Nálam volt több is, de legyen csak egy hónap)
perdevpernull 2009.09.08. 09:36:22
www.youtube.com/watch?v=Fm2WYwUPmLQ
indapass90210 2009.09.08. 09:36:44
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:36:55
Nem nyal => nem szeret
Nyal => szeret, vagy szeret nyalni
szepi79 2009.09.08. 09:37:06
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:37:45
tom sailor 2009.09.08. 09:38:40
Jó szex az elején sem volt.
Közös programok, közös érdeklődés sem volt.
Akkor meg minek???
Muha 2009.09.08. 09:39:04
És ha a gyümi a fontos kizárólag, akkor a gond ott lesz, hogy ki foglalkozik majd a tortával.
Bourbon 2009.09.08. 09:40:34
Te nagyon messze jársz az mpg-től...te nem geci vagy, hanem a világ egyik prominens lúzere...
Ha Zs nem az, rövid úton kivág, mint a taknyot...
Annyi kérésem lenne még, hogy az elején a "férfi" kitételt változtasd már meg "valamire" vagy "puhapöcs"-re, ha kérhetem a férfiak nevében!
tuli _ 2009.09.08. 09:41:24
a szex nem alap, hanem kiegészítő, de létfontosságú része a kapcsolatnak. ha nem működik jól, akkor előbb-utóbb halálra van ítélve a kapcsolat.
persze, hogy emberileg is kell szeretned, becsülnöd a másikat. ha ez szex nélkül van, az a barátság.
a teljes kapcsolat az, amikor a szex is, és az érzelmi, emberi kapcsolat is rendben van.
" Ha minden rendben működik, de az ágyban nem tökéletesek a dolgok, akkor attól még lehet jó a kapcsolat"
nem, nem, csak ideig-óráig. tenni kell érte, hogy az ágyban is rendben működjenek a dolgok.
Muha 2009.09.08. 09:45:14
Lunatica 2009.09.08. 09:45:45
tuli _ 2009.09.08. 09:46:30
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 09:48:25
2009.09.08. 09:48:38
Fitz 2009.09.08. 09:49:00
A szerelem vak, süket és fél lába van. :)
indapass90210 2009.09.08. 09:51:19
Caddy 2009.09.08. 09:51:20
@tuli_: nem fogjuk meggyőzni, de én egyet értek veled,ha ez számít. :)
standup 2009.09.08. 09:51:58
De a pasikat is el tudják rontani. Jelenlegim exe majdnem minden mozdulatra vinnyogott, hogy fáj, nem jó, stb.
Már jó ideje együtt vagyunk, de a mai napig felmerül, hogy néha miért túl óvatos, ha valami nem tetszik, úgyis szólni fogok.
Legelején volt olyan, hogy véletlenül rátenyerelt a hajamra és odaszögezte a fejemet. Itt persze vinnyantottam én is egyet, hogy "jajj, a hajam". Azonnal felpattant és tanácstalanul ácsorgott az ágy mellett. Közben annyi lett volna az össz tennivaló, hogy leveszi a mancsát a hajamról és mehet minden tovább.
Azon még én is meglepődtem, hogy ezekt a gátakat milyen nehéz volt feloldani benne, hogy pl egy véletlen rossz mozdulat miatt nem kell lefagyni.
indapass90210 2009.09.08. 09:53:03
Muha 2009.09.08. 09:54:50
A jó szexet fontosnak tartom, csak annak nem központi szerepe mellett foglaltam állást.
Az már egyáltalán nem mindegy, hogy jó-e, vagy szar-e a szex, ebben egyet értek.
indapass90210 2009.09.08. 09:55:36
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 09:55:59
indapass90210 2009.09.08. 09:59:43
alumi 2009.09.08. 10:01:27
Úristen..! Ez szörnyű volt!
Muha 2009.09.08. 10:02:28
"azért sem, mert egy normális kapcsolatban semminek sincs központi szerepe. "
Ez nagyon tetszik, nagyon egyet értek. Köszönöm ezt a mondatot.
flymazs (törölt) 2009.09.08. 10:03:00
tuli _ 2009.09.08. 10:03:15
mindazonáltal szerintem kapd össze magad szex terén, mert jó eséllyel gabónak igaza lesz @Kocka Költő:
@Caddy-Samantha in SBp: hogyne számítana:))
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 10:04:00
wagabound 2009.09.08. 10:04:23
"Az arab férfiaknak 3 feleségük lehet. Persze, hogy nem unják meg az első feleséget. Amint öregszik, hoznak mellé egy fiatalabbat, aki a szexet intézi, az idősebb pedig neveli a gyerekeket, vezeti a háztartást. A 3 feleség szuperul el tudja osztani a ház körüli teendőket. Ha az egyiknek fáj a feje, ott a másik. Egyik se roskad bele a házimunkába.
A fejlett európai országokban, a katolikus neveltetésben persze ez elszörnyűlködteti a nőket, a feministákat. Ezért szimplán félrelépnek a férfiak és a nők, rengeteg a válás, a gyerekét egyedül nevelő nő. Ez valóban sokkal humánusabb, modernebb. "
Ott a pont!
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 10:04:58
A régi jó kis vitatéma, mennyire fontos a szex egy kapcsolatban. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 10:07:12
wagabound 2009.09.08. 10:07:16
Devan. :-) A szeretetnek, az egymás iránti megbecsülésnek. A TÖBBI valóban nem fontos.
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 10:07:37
perdevpernull 2009.09.08. 10:08:48
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:09:20
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 10:09:23
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 10:11:52
wagabound 2009.09.08. 10:12:23
Igazad van, nem is arra godndoltam, hogy nálunk is be kéne vezetni. Én a képmutatástól mentességet díjazom, legyen az akár többfeleséges család, vagy éppen - na, most kapok a fejemre! - legális nyilvánosház....
flymazs (törölt) 2009.09.08. 10:16:12
Persze, az már büdös kurva...
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:16:58
ziza133 2009.09.08. 10:18:15
Megedzodok mellette!
Elveszett Angyal 2009.09.08. 10:19:09
ritkán hallani, hogy valaki átfogóan messziről ránéz a problémára, elemzi, tanul belőle, továbblép. látok kritikát, önkritikát, elszánást, szándékot a javításra, elkötelezettséget, próbálkozást. nagy kár, hogy nem volt hozzá jó a partner. nem volt nyitott semmilyen változásra, de szakítani sem akart.
tetszik az elkötelezettség, de aztán már irreális túlzásokat ér el ez a ragaszkodás.
emlékeztet az 1 dolláros játékra, már annyi (időt) bukott, hogy már nem akar kiszállni, ezért még nagyobbat bukik.
meg kell tanulni időben minimalizálni a veszteséget és kiszállni.
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:19:56
tuli _ 2009.09.08. 10:20:12
2009.09.08. 10:20:38
abba már bele sem merek gondolni, hogy ha az a három nő ott nekiáll rivalizálni, akkor hány másodperc alatt készítik ki a pasit... ;)
ziza133 2009.09.08. 10:20:50
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.08. 10:21:01
Muha 2009.09.08. 10:22:50
Miután saját magától elmosogatott, előállhat az igényeivel, kérvény formájában, szépen papírra kinyomtatva. :)
perdevpernull 2009.09.08. 10:23:09
tuli _ 2009.09.08. 10:23:40
(jó, tudom, hogy részben vicc volt)
standup 2009.09.08. 10:23:41
Shadowguard 2009.09.08. 10:24:13
Azt hiszem főleg amiatt, mert én az ágyban is mindig arra koncentráltam, hogy a partnernek jó legyen. Szóval azért az, hogy nincs rá ellenállhatatlan késztetésem az első (második/harmadik/tizedik/stb.) estén, hogy leteperjem a partnert még nem jelenti azt, hogy halvány lila gőzöm sincs mit kell csinálni. (Egyébként ki az a gabó? Én még csak nick-név szerint tudok tájékozódni...)
És legyen igazatok, valóban fontos dolog a jó szex egy kapcsolatban, de szerintem azért mire odajut az ember azért nem árt feltérképezni, hogy minden más működik-e... Itt is a fejem fogom a régebbi posztok némelyikétől, hogy a szex csodás volt, igaz nem illettek össze más téren, de az ágyban bezzeg... Tőlem az csúnyán idegen...
2009.09.08. 10:26:11
három szülinap megjegyzéséről? ;))
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 10:26:12
Semmi bajom nem lenne egyikkel sem, ha a férfiak ezt zsebükbe nyúlva simán kicsengetnék. Lásd: arab országok és Hollandia.
ziza133 2009.09.08. 10:26:12
Csak ez a reakcio egy fiutol nem semmi, es 10-bol 9 no ott abrandulna ki belole szerintem. Ezert is mondtam h mazlista a pasid h ilyen megerto baratnoje van!
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:28:44
dr. gernika 2009.09.08. 10:30:04
Tényleg rohadt hosszú volt, de legalább jó a stílus, van füle-farka, és önkritikája a szerzőnek.
A csaj ordas nagy MNK, az álszent fajtából, ez még súlyosbító körülmény. A srác annyiban hibázott szerintem, hogy nem rakta ki legkésőbb a "Kedvesem" sms-nél, és utána még jó sok körben csinált papucsot/balfácánt magából. De legalább végre azt látjuk, hogy a nehézségek ellenére az ember küzd, nem adja fel, javítani akar. Csak hát itt már reménytelen volt a dolog.
A szexuális "élet"re szavakat nem találok, egyszerűen elképzelhetetlen, hogy valaki (főleg férfi) hosszú éveket töltsön ilyen szintű minőségi és mennyiségi éhezésben.
Remélem megérkezik a posztíró, mert szeretném megkérdezni tőle, a "no orál" csak az ő kielégítésére vonatkozott, a renault-mosást a csaj azért elfogadta, vagy arra sem volt igénye?
Hihetetlen...
2009.09.08. 10:30:24
mi meg a kizárólagosságon nevelkedünk. annak ellenére, hogy már kismilliószor beigazolódott, hogy ez nem kifejezetten működőképes.
néha sajnálom a pasikat, de azért annyira mégsem :)
Shadowguard 2009.09.08. 10:30:49
Caddy 2009.09.08. 10:31:17
Nem azt mondom, hogy nálam pont fordítva, de simán repült már pasi azért, mert nem volt jó az ágyban, és egyébként meg többnyire passzoltunk volna.
@flymazs: ez már csak így marad. :)
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:31:20
Amugy meg anyad a GECI es irnek en rendeset is, ha a vegere nem biggyeszted ezt oda!
Jo reggelt mindenkinek!
standup 2009.09.08. 10:31:52
Jónéhány szakítással a hátam mögött (ahol komolyabban érintett a dolog, utána szokásos több hónapos padlófogás) rá kellett jönnöm, hogy sokszor a megfelelő önismeret és kommunikáció hiánya okoz ilyet.
Önismeret: kell, mert segít felmérni elég korán, hogy a leendő partner mely tulajdonsága fogja esetleg kiverni később a biztosítékot.
Kommunikáció: néhány éve értékesítőként dolgozom és szakmai ártalom, hogy folyamatosan kifogáskezelő tréningekre küldenek, illetve jobban rááll a fülem, ha kifogás van érvnek álcázva.
Majdnem szakítás: partner borús arccal közli, hogy hááát, nem fog menni.
Rendben, miért nem?
Hááát...öö...mert...ööö...nála nem főzök kávét.
Jó, szólj rám, apróság, legközelebb odafigyelek, de ez érvnek édeskevés.
Addig kérdezgettem, amíg leesett neki, hogy olyan dolog zavarja, amit saját magának se sikerült pontosan megfogalmaznia addig. Amint meg lett fogalmazva, egyből lett rá megoldás is - szakítás helyett egy óra alatt helyre került minden, happy end.
Visszagondolva hány olyan szakítás volt, ahol lehet, hogy egy hasonló szituáció megmenthette volna az egészet..
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:32:26
tuli _ 2009.09.08. 10:32:31
A Gabó is nick volt, kockagabó ő. :)
"És legyen igazatok, valóban fontos dolog a jó szex egy kapcsolatban, de szerintem azért mire odajut az ember azért nem árt feltérképezni, hogy minden más működik-e... " ezzel a megállapítással egy fikarcnyi vitám nincs. azzal sincs baj, hogy nem ugrik ágyba akárkivel valaki, csak mert késztetést érez rá.
sőt, számomra tiszteletreméltó. az ellenvélemény azon volt, hogy nem kifizetődő elbagatellizálni a szex szerepét a kapcsolatban. a másik véglet is hibás, amikor más nem számít, csak a szex legyen jó.
ohmyFgod 2009.09.08. 10:32:31
Ezt te tényleg komolyan gondolod? Pff
Rebelde 2009.09.08. 10:34:26
aki fikázza azt, akit valamikor, valamiért szeretett az nézzen magába
ziza133 2009.09.08. 10:36:26
De ez legtobbszor azert nem megy, mert vm fel NEM akar kommunikalni. Vagyis nem akarja elemondni a problemat, mert fel/gyava/nem erdekli az egesz/nem akar gondot inkabb/stb
Akkor hiaba ulteted le beszelgetni, elmondja h nincs semmi, csak ne piszkald mar. Ha tovabb probalkozol (higgadtal, nyugodtan), csak ismetli ezt, es teged allit be hulyenek. Na ezzel mit tudsz tenni?
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:36:30
flymazs (törölt) 2009.09.08. 10:36:43
Lunatica 2009.09.08. 10:37:14
Rebelde 2009.09.08. 10:37:27
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:37:39
Lunatica 2009.09.08. 10:37:42
Shadowguard 2009.09.08. 10:37:44
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 10:37:56
Nagy mondat, tartom magam hozzá a továbbiakban is.
Lunatica 2009.09.08. 10:38:38
Caddy 2009.09.08. 10:38:39
@Rebelde: na végre! :)
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:39:06
tuli _ 2009.09.08. 10:39:09
standup 2009.09.08. 10:39:15
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:39:54
@Caddy-Samantha in SBp: Miert? Mi volt az oral tema?
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:41:07
Caddy 2009.09.08. 10:41:53
standup 2009.09.08. 10:42:19
Zsengébb koromban rózsaszín felhőben még bekajáltam, hogy "annyira nehéz így nekem, hogy veled is meg a másik lánnyal is". Utólag már áldom az eget, hogy végül volt erőm (na jó, dühöm) kivágni a fenébe az "úriembert".
De ha a másik fontos, néhány perc figyelmet/türelmet megérdemel, hogy az ember kiderítse, hogy bénán kommunikál, vagy sunnyog. Az eredmény fényében pedig lehet dönteni a további sorsáról.
Lunatica 2009.09.08. 10:42:57
@Caddy-Samantha in SBp: Holnapra összedobtam a ribimurit.:)
Shadowguard 2009.09.08. 10:43:04
@tuli_: Nem bagatellizálom én el. Csak olyan szerencsés(?) helyzetben vagyok, hogy nekem annyira nem számít a milyenség és a gyakoriság. Főleg, mert az előbbin lehet változtatni is, ha minden rendben van a kapcsolatban és elmagyarázzuk a partnernek, hogy min változtasson akkor változtatni is fog. A gyakoriságot meg már írtam... Barátnő jelezte kapható voltam, de én csak nagyon ritkán kezdeményeztem...
2009.09.08. 10:43:34
ha csak eszembe jut az első (második, harmadik) együttlétem a párommal.... :)) szóval kellett idő az összecsiszolódáshoz, na.
ezzel szemben ha már az első után kidob, mert nem ütöm meg a mércét... hááát, akkor most nem lennénk együtt (és mindketten igen sok új és kevésbé új, de mindenképp jóóóóóó dologról maradtunk volna le :)
(ma van a bölcs napom :D)
2009.09.08. 10:44:15
..Posztíró megbocsáthatná már magának hogy ennyi időt töltött balfaszkodással, mert attól nem lesz jobban, ha igazoljátok neki h a csaj volt a főhibás. Tanulópénz, mindketten megfizették. Csaj sem gonoszságból csinálta, amit csinált. Elbénázgattak egymásmellett tanulévek alatt. Csajnak is kívánjon minden szépet és jót és éljen boldogan a új menyasszonnyal. Így látó-ezoterikusan ezt tudnám mondani Ammen.
standup 2009.09.08. 10:44:31
Lunatica 2009.09.08. 10:45:07
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.09.08. 10:46:16
/köszönöm, hogy kibontakozhattam/
Shadowguard 2009.09.08. 10:46:18
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 10:46:23
Rebelde 2009.09.08. 10:49:03
persze, meg ez a blog se lenne, és már keveset is olvasom, és én is magamba nézek, mert ítélkeztem itt rendesen, asszem tök feleslegesen és igencsak helytelenül
két ember között akármi történik az csak rájuk tartozik minden következménnyel együtt...
Muha 2009.09.08. 10:49:29
fúj.
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:49:34
2009.09.08. 10:49:35
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:49:39
Ezentúl elvonult cukrászként élek, és csak a tortaalappal foglalkozok, a habot és az epret meghagyom másnak. :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 10:50:14
bár integrátornak igaza van, kicsit bő levű és stílustalan, de azért nem rossz
sziasztok Mindenki!
a szex meg fontos, bár tanulható és ostobaság azt hinni, hogy fejlődésképtelen az ellenérdékelt fél :)
Az egyik jóbarátnőm mondta azt, hogy az első egy-három együttlét után is jóformán ismeretlen a teste a másiknak, ehhez idő kell.
Bizony a jó szexhez idő kell :) - és érdemes is ráfordítani, szerintem. Nagyonnagyon rossz, ha hagyjuk magunkat a saját automatizmusunk által vezérelni, mert bizony mindenkin lehetenek felfedezésre váró területek ;)
2009.09.08. 10:50:16
tuli _ 2009.09.08. 10:51:01
Lunatica 2009.09.08. 10:51:35
Szelid sunmalac 2009.09.08. 10:51:44
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 10:51:49
isten bizony nem olvastam, mielőtt az enyémet megírtam :)))
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 10:51:56
azért a szerelmesek kétoldali hülyék, ezt elfogadod, ugye? :)
(tehát ne _csak_ a másikat hülyézzük, ha már hülyézni akarunk amiatt, hogy nem passzolt a kirakó)
standup 2009.09.08. 10:53:08
Lehet, hogy a kávés egy röviden vázolt probléma volt, voltak nehezebben megfogható, komolyabb érvek/kifogások is. Csak egy rövidebb/egyszerűbb példát akartam írni.
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:53:46
Caddy 2009.09.08. 10:53:49
@Lunatica-Miranda in SBp: ezt majd priviben, mindjárt g.
Muha 2009.09.08. 10:53:52
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 10:54:03
szeva ides!
:))))
küldesz mélt, hoyg mizu? -csak tőszavakban :D
2009.09.08. 10:55:27
flymazs (törölt) 2009.09.08. 10:56:03
Muha 2009.09.08. 10:56:40
A megcsalós témakört én is úgy kezdtem el kezelni, hogy megpróbáltam megbocsátani.
Aztán nem ment. Azóta ez meg van tanulva.
Tanult hentesként pedig most már meg sem próbálok jófej lenni, hanem szétbaszom a másik szívét a szentkarddal, aztán odébb állok.
A srác is megtanulta szvsz.
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:56:49
Ezért nem volt sose egyéjszakásom. Legalább három lett mindig belőle :D
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:57:32
Muha 2009.09.08. 10:58:11
királyfi ide, királyfi oda, csak olyan nehéz cuccokat teszek a lakásba, amit egyedül is elbírok, ne legyek már rászorulva egy ilyen késős hercegre. :]
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 10:58:40
az 'orálozik' elég modoros, nem?
szopás az, kész-passz.
:)
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 10:59:00
"A szerelemből mindig az gyógyul ki hamarabb, aki előbb szakít."
Shadowguard 2009.09.08. 10:59:48
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:00:20
ez pontosan így van :S
@Kocka Költő:
pusziiiiiiii :)
de most komolyan, az egyéjszakásnak is megvan a "bája", de hogy teljes mértékben kielégítő lenne... na, izé, azt nem hiszem
Amúgy jó tudni ;) :D
Juzo 2009.09.08. 11:01:28
A világ leghülyébb kifogása.
2009.09.08. 11:01:55
tovább fűzve a gondolatot persze van egy határ, ami után úgyis érzi az ember, hogy ha idáig nem ment az összehangolódás, akkor már nem is nagyon érdemes erőltetni, meg persze vannak azok a helyzetek, amikor az egyik fél számára valami(k) nagyon fontos(ak), a másik meg hallani sem akar róla... ez meg nyitottság kérdése :)
de az igaz, hogy beidegződésből, rutinból, megszokásból szexelni tilos, akár új a partner, akár nem! :)
Rebelde 2009.09.08. 11:02:13
az itteni sztorik 95 százaléka a másik nonsztop fikázásásról szól, abba viszont kevesen gondolnak bele, hogy minden ilyen történet egy igen erős szűrőn keresztül jön át, arról nem is beszélve, hogy milyen csaták voltak itt a blogon gyakorlatilag vadidegen emberek idióta kapcsolatai miatt.
a saját hibáit többségük mégcsak észrevenni se volt hajlandó, nemhogy elismerni, már a párválasztásnál tankönyvi hibákat követtek el és bár ezt általánosságban mondom mostnem kifejezetten a mai történetre, mégis szinte mindegyikre igaz, tisztelet a kivételnek persze
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:02:44
+1 szavazat tulinak, a drágának! :)
Még úgy is kiábrándító, ha amúgy megkapja mindig az ember, ha szeretné.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:02:48
höhö, az orálozik az egy össezfoglaló név
menjünk bele a halmazelméleti kérdésekbe? :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.09.08. 11:04:03
minek kell ennyi évet lehúzni egy olyan mellett akit nem is szeret??
haverom most dobta ki nőjét két év után, úgy, hogy max az első félévben volt valami értékelhető a csajban. életük legjobb kétévét cseszték el egymással.
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:04:37
2009.09.08. 11:05:56
2009.09.08. 11:06:45
Lunatica 2009.09.08. 11:07:09
Lunatica 2009.09.08. 11:07:41
Muha 2009.09.08. 11:07:47
Lehet, hogy a férfi épp gondolkodik valamin, és még véletlenül megzavarná.
Várjon, amig a férfi csettint, hogy akkor most viszont mehet, de ne legyen bénázás, mert neki időre mennie kell majd valahova.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:08:15
neeeeeeeeem, én folyton ennyire összeszedett vagyok :)
és igazad van!
@Kocka Költő:
csak alátámasztani tudom :(
2009.09.08. 11:08:15
Szelid sunmalac 2009.09.08. 11:08:56
@standup: Jo-jo. Ertettem en. Na de akkor is! Mindig eleg annyit atgondolni, hogy TE vajon mit mondanal es mi lenne a hatterben. Ez a legtobbszor segit. Ugyanez forditva is, minek orulnel te es mit fogadnal el te. Persze elteresek adodnak, de nagyszeru iranyvonalat tud adni.
Muha 2009.09.08. 11:09:25
2009.09.08. 11:09:36
Ha jól értem, vmi pasineve lehet;) A sütik nem hazudnak
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:09:53
megkaptam :)
mindjárt re
Szelid sunmalac 2009.09.08. 11:11:01
2009.09.08. 11:11:22
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:11:44
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:12:28
én úgy gondolom, hogy a 'párválasztás' szó is már sugall egyfajta 'szupermarket-szerelem' dolgot.
nem, ez szerintem nem választás: találkozás, egymásra találás.
hibázhatsz? nem tudom. mindig, minden helyzetben ott az esély. de egyedül semmiképp nem okolható egyik fél sem.
igen, erős a szűrő, mert kb. "bűnözőhöz/kurvához/alkoholistához mentem hozzá" stílusú felütésekkel próbálnak figyelmet kicsikarni az írok (szólok: kuuuurva unalmas már), azt meg csak a végén-közepén elejtik, hogy 'pedig jó volt vele dugni', vagy egyéb dolgok.
nem vagyunk hajlandóak elfogadni, hogy a másik is ember, nem tökéletes...de nem is hülye.
..és még lehetne folytatni :)
Shadowguard 2009.09.08. 11:13:32
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:13:58
van még a nyalás, de nekem ebben a témában ha előhozod a halmazelméletet, akkor sírok :)
(esetleg közben is menne? :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:14:01
te, nem lehet, hogy léteznek blogolók itten, akik ezeken a helyzeteken túlestek és ilyen-olyan következtetésekre jutottak?
nem mindenki ugatja ám messziről a holdat! :D
Muha 2009.09.08. 11:14:26
Szentéletemnek és a sok meditálásnak köszönhetően már egyáltalán nem is gondolok a kexre.
Azóta, hogy egyáltalán nincs kex, sokkal boldogabb és kiegyensúlyozottabb vagyok, hisz a rendszeres szexuális élet segít kialakítani a belső egyensúlyt, és mint tudományos kutatások is bebizonyították, ha sosincs kex, akkor az rendszeresnek mondható.
alumi 2009.09.08. 11:15:03
Másrészt: ha én egy új kapcsolatban élnék, mellesleg már jegyben,és túl lennék a múlton,a tökömnek se jutna eszébe, hogy 600 trillió karakterben leírjam a rétestészta exkapcsolat sztoriját, depláne, ha úgy jöttem ki belőle, hogy már mindenem tele volt vele...
Plusz ilyen részletességgel emlékezni mindenre ennyi idő után...elgondolkodtató.
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:16:23
Kham 2009.09.08. 11:17:04
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:17:08
küldök zsepit
orális szex nem csak a farok szopása :) - de lehet, hoyg ó-konzervatív vagyok, és ha a számat használom a másik testén (kvázi akárhol) izgatás céljából, akkor az nekem orális szex :)
És persze, közben is, hisz épp két halmaz egyesítése folyik, mégha rövidke intervallumokon is :) Folytassam? :))))))
Shadowguard 2009.09.08. 11:17:22
@Muha: Remélem ezt most nem gondoltad komolyan... Miért ne kezdeményezhetne a nő? Ennyi erővel a nő is éppen gondolkodhat valami fontos dolgon, esetleg mehet ő is időre valahová. Ez már a XXI. század minden rákfenéjével együtt ;-)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:18:17
ebben meg neked van tök igazad!
@Muha:
a szex is az ördög műveji :)
2009.09.08. 11:18:23
@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): re
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:18:32
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:20:38
tudod nagyon jól, hogy arra célzok, vajon
elhagyná-e a szádat egy heves pillanatban, hogy 'gyere, orálozz nekem!'
NNA?? :)
Primula
életrajzi könyvek? az mind sci-fi? :)
vannak jó memóriájú emberek, azért ez nem csoda..az már tényleg baj, hogy túl sokan publikálnak közülük.
Caddy 2009.09.08. 11:20:57
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:21:23
Muha 2009.09.08. 11:21:56
Rebelde 2009.09.08. 11:22:32
"ez szerintem nem választás: találkozás, egymásra találás"
ezzel nem értek egyet, mert mindenre van magyarázat, arra is hogy miért éppen ebbe vagy abba szeretünk bele, ha valaki tudja, hogy mit akar, mit vár el a másiktól egy kapcsolattól, azt kevesebb meglepetés érheti
Muha 2009.09.08. 11:23:00
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:23:38
nem használja szeretkezésre a száját a nemi szervemen=>nem szeret
Shadowguard 2009.09.08. 11:23:45
@Dr. Jula Watson: Én elhiszem, meg nem mondtam azt szerintem sehol, hogy az én véleményem az "egy igaz kinyilatkoztatás". ;-) Csak egyszerűen ilyen vagyok és ebben már szerintem nem is fogok változni. Ismerősök szerint régimódi, aki kevésbé finoman akar fogalmazni aszerint meg egy barom. Utóbbit főleg amiatt kaptam meg egy párszor, mert én például NEM vagyok hajlandó csak szexre alapozni egy kapcsolatot...
tuli _ 2009.09.08. 11:24:04
tudod, lehet, hogy nem tudtak veled igazán beszélni erről. ismerek olyan pasikat, akik azt hiszik, velük mindent meg lehet beszélni. de valahogy olyan gát elé álltak, amit nem igazán lehetett áttörni. és az előbb-utóbb mérgez. a kezdeményezés ritkasága is erre utal számomra. ha azt is mondja egy nő, hogy nem zavarja, legfeljebb nem akarja, hogy zavarja.
természetesen te tudod igazán, mi a nagy igazság, hiszen te élsz benne.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:24:04
na várj, épp matematikai halmazelméleti problémát vitatunk meg és ezen fellelkesülve nyalásra szólítanálak-e fel? :)))))
Amúgy nem értem a kérdést, én mindig (majdnem mindig) megmondom, épp mire vágyom :) Az ember szóból ért.
Pedig micsoda jó lenne néha a gondolatolvasás, de csökevényesek vagyunk, muszáj néha hangoskodni.
Caddy 2009.09.08. 11:24:30
@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): most akkor mégis belemegyünk? :)
Caddy 2009.09.08. 11:25:45
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:27:05
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:27:53
ez így van, ám te itt a 'meglepetés' szót negatív értelemeben használod? (mert ugye nem kellemes meglepetésből szeretnél kevesebbet?)
ha így van, miért..?
és erre a határozott elvárásra mondom, hogy ez ugyanígy meglehet a másik oldalon is..ha meg ilyen listával/űrlappal közelítünk egymáshoz, akkor többe lesz a leves, mint a hús..nem?
(alapvető igényeket ne hasogassunk, láttuk már egymást, normális emberek vagyunk)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:28:54
lehet, hoyg megörülne a gondolataidnak és venné a bárotságot cselekedni, ha már te nem mersz :D
Amúgy minden esetben én sem tolerálnám :) egy 0-1 állású glim-lámpás kapcsoló megoldhatná a problémát :)
@Caddy-Samantha in SBp:
ööö, lemaradtam... Mibe?
dzsilla · http://budapestkirakat.blog.hu 2009.09.08. 11:29:10
arról és erről az esetről is az a véleményem, hogy a lány ott baszta el, hogy nagyon jól tudta, hogy nem működik, és sokkal hamarabb le kellett volna lépnie, ha van benne egy kis együttérzés és szeretet veled kapcsolatban, illetve magával szemben büszkeség.
te pedig ott basztad el, hogy ellúzereskedted a dolgot, nagyon jól tudtad, hogy nincs jövője a dolognak, mégis áldozatokat hoztál, és évekig hagytad magad kihasználni. énis dühös lennék a helyedben.
mindkettő lehetne bocsánatos bűn, mert szerintem a gyengeségből fakadnak, ami ugyan sajnálatos, de nem elítélendő. (nem mintha én különb lettem volna bizonyos esetekben)
mindenesetre jól megkínoztátok egymást, az teljesen biztos.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:29:18
én valószínűleg akkor nem bírom az avantgárdot, de egy 'orálozz ki!' felszólításra valószínűleg vesegörcsig röhögnék :)
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:29:20
Muha 2009.09.08. 11:29:32
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:29:34
De most, hogy így belegondolok, mikor én jöttem zavarba más kimondott gondolataitól, az aztán jó volt nagyon. :) Szóval lehessen kapcsolgatni azt is, hogy hagyom-e olvasni, meg azt is, hogy akarom-e. Jó lesz? :)
tuli _ 2009.09.08. 11:29:48
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:29:54
bammeg!
Diszgráfiás vagyok!
bocs az elírásokért
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:31:03
Jóvanmá, hagyjatok kicsit gondolkodni, akkor ugyanoda jutunk! :D De ne leskelődjetek a fejembe! ;)
Shadowguard 2009.09.08. 11:31:22
És hogy akkor teljesen őszinte legyek: jobban zavarta anno, mikor én is kezdeményeztem és gyakrabban volt, hogy olyankor nem is lett semmi. Na erre varrjatok gombot, ha szerintetek nem jó, ha csak az egyik fél kezdeményez :D
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:31:44
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 11:31:53
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:32:34
ja, ez remek lesz így! :)
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:33:04
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:34:54
Rebelde 2009.09.08. 11:34:56
te még soha nem gondolkodtál el azon, hogy miért éppen a párodba szerettél bele?
Rebelde 2009.09.08. 11:37:51
"Én inkább azt mondanám, hogy azt nem irányíthatjuk, kibe szeretünk bele, de azt igen, kivel alakítunk ki kapcsolatot."
van itt némi ellentmondás asszem
ha írányíthatom, hogy kivel alakítsak ki kapcsolatot, szerelemes is lehetek belé nem?:))
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:37:59
Caddy 2009.09.08. 11:40:29
@codeine / King of Kebab: látod milyen szórakoztató tud lenni az élet. :)
Rebelde 2009.09.08. 11:40:40
háháháhá
Muha 2009.09.08. 11:42:50
és amikor valakibe szerelmes vagy, de látod, hogy ez nem vezet majd sehova és emiatt kipattintod és kerülöd tudatosan, miközben persze szereted?
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:43:22
Archenemy 2009.09.08. 11:43:28
Szelid sunmalac 2009.09.08. 11:43:45
Szelid sunmalac 2009.09.08. 11:45:30
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:45:34
ha irányítod, kivel alakítasz ki kapcsolatot, az (is) egy szűrés.
természetesen lehetsz szerelmes, az eredményhalmazon belül; csak maradjon benne választék. :)
summerstorm 2009.09.08. 11:45:45
Szia mindenki:)!
A grillcsirke pózt még nem hallottam rá:), megjegyzem :).
Rebelde 2009.09.08. 11:46:26
igen
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:47:41
Nálam nem úgy működik, hogy kiválasztom társamnak, majd beleszeretek, hanem megkedvelem, és aztán kiderül, hogy működik-e vagy sem. És éppen ezért szoktam nagyon ritkán rosszakat mondani azokra, akikre időt áldoztam.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 11:47:54
www.youtube.com/watch?v=1ZluUuQqGbk
Szelid sunmalac 2009.09.08. 11:49:09
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:49:14
görény01 2009.09.08. 11:49:18
Rebelde 2009.09.08. 11:49:19
hidd el marad, de az csak annyi, hogy tudom mi kell nekem, mi tesz/tenne boldoggá, mindenki szűr egyébként, kell hogy szűrjön az ember valamennyire, szerintem:)
Szia múúún:))))
tuli _ 2009.09.08. 11:50:13
úgy gondolom, egy kapcsolatban addig kell bennmaradni, amíg több jót kap/ad az ember, mint rosszat.
de ez nehéz. kurvanehéz, ha még szerelmes vagy, nehéz ezt megtenni. sokan képtelenek is rá. (én is az voltam.)
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:50:22
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:51:59
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 11:53:02
Rebelde 2009.09.08. 11:53:06
nincs recept, mindenki másképp csinálja... nálam másképp működik, akivel nem tudok együttélni, azzal nem is fogok, nekem megalkuvás amit mondasz, még bizonyos komromisszumokon belül is
summerstorm 2009.09.08. 11:53:15
assssssszán jövök:)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:53:44
ööö, az a cseppfolyós szeksz? :))))
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:54:40
perszeeeeeeeeee, csak rólad lehet szó :P :D
Égbekiáltó 2009.09.08. 11:55:35
A posztoló beszívta, egyszer talán be fogja vallani magának, hogy mindig ezt a hülye csajt szereti és nem Zs-t. Mert M minden téren kihívás volt és ezt mi pasik nagyon szeretjük:)
Rebelde 2009.09.08. 11:56:10
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:56:33
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:57:43
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 11:57:55
nem akarok beleugatni a nagyívű vitába, de ha nem élsz vele együtt, mert nem tudsz, az nem zárja ki azt, hoyg nem szereted úgy, mint a nagyágyú!
Szerintem!
@görény01:
Szeva!
Hűtő teteje megvolt már? :)
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 11:58:24
Caddy 2009.09.08. 11:58:49
Rebelde 2009.09.08. 11:59:38
ja értem:) akkor azt mondom, hogy lehet más tud olyat szeretni, akivel nem tud együttélni, én viszont nem tudok
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 12:00:14
boccccccccccssssss, ezt nem bírtam ki :)
@Égbekiáltó:
ööööö, miben volt kihívás? hogy rezsi-fizetésre kényszerüljön? Vagy hogy változatosságot tanuljon a szexben?
Mert akkor nagyon csúnyán leszerepelt a posztíró, mint oktatási anyag!
Archenemy 2009.09.08. 12:00:23
tuli _ 2009.09.08. 12:03:16
én olyan esetre gondolok, hogy összeakad az ember egy pasival, vonzza, mint a mágnes, de önismeret birtokában tisztában van vele, hogy ebből semmi jó nem fog kisülni. na, akkor lehet még észnél lenni, és nem beleszeretni. szerintem ez működik.
Szelid sunmalac 2009.09.08. 12:03:46
Rebelde 2009.09.08. 12:04:17
én ezt nem tudom és nem is akarom szétválasztani, nem értem, hogy miért is kellene, a saját szempontom az, hogy akit szeretek, azzal együtt is tudok élni, más lehetőség nem jöhet szóba nálam, de ez nem jelenti azt, hogy másoknál sem
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 12:04:56
Ez az együttélés-faktor oké, de ha mondjuk szeretitek egymást és _ő_ nem tud veled élni..akkor mi lesz? Már ki is szerettél belőle?
Vagy ez már abszurd?
Rebelde 2009.09.08. 12:05:12
erről beszélek:)
Rebelde 2009.09.08. 12:08:11
igen, abszurd, nincs értelme annak, hogy szeret/em, de nem tud/ok vele/m élni, legalábbis számomra
llll5 (törölt) 2009.09.08. 12:09:00
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 12:09:36
Belátom, öreg vagyok :) - tudnak változni ám a szempontok, és jó, hoyg nem vagyunk egyformák.
Jelen helyzetemben nem bírnám elviselni, hogy bárkivel együttéljek, bármennyire szeretem. Önző dolog, tudom, meg a kapcsolat kimazsolázásának hangzik - és lehet, hoyg ez majd egyszer talán megváltozik, de fentiek ellnére nem hiszem, hogy ne tudnék szerelmes lenni. Érted? Vagy nagyon zagyva vagyok?
@tuli_:
Te, azt hogy éred el, hogy nem beleszeretni? Most komolyan. A 0 kommunikáción túl.
Szelid sunmalac 2009.09.08. 12:12:28
tuli _ 2009.09.08. 12:12:44
ugye a másik oldal az, amikor még éretlenül szépen elhiszi az ember, hogy a másik miatta majd jól megváltozik. sosem fog. idomul, alkalmazkodik, de gyökeresen nem átformálható, hanem az idő elteltével azok a tulajdonságok, amelyekre az elején azt érezte, hogy egy picit zavarja, na az halálra fogja idegesíteni az idő elteltével, és ölni tudna érte, hogy a másik fél ne csinálja.
Rebelde 2009.09.08. 12:12:59
elég zagyva volt, nem is értem:)
nem mondjátok már válásokon kapcsolatokon túl, hogy még mindig nem ti magatok irányítjátok az életeteket?
mert ez alap szerintem
torrentbajnok 2009.09.08. 12:13:36
tuli _ 2009.09.08. 12:13:58
és kerülöm, mint a forró vasat.
tuli _ 2009.09.08. 12:15:54
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:16:12
elkezdtem olvasni a postot, de az egyharmadánál beleuntam.
volt valami izgi a végén, sikerült összehozni a srácnak valami hatalmas gruppenszexet ami feledtette a hányattatással teli oralmentes éveket?
Rebelde 2009.09.08. 12:16:45
sőt továbbmegyek, sanszos, hogy az a tulajdonság ami később majd a másik idegeire megy, azzal saját maga is rendelezik, vagyis másnak ugyanazt a hibát kevésbé nézzük el, mint saját magunknak
2009.09.08. 12:17:13
nekem tetszik ez a gondolat.
("azt nem irányíthatjuk, kibe szeretünk bele, de azt igen, kivel alakítunk ki kapcsolatot")
Égbekiáltó 2009.09.08. 12:17:19
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:18:59
tuli _ 2009.09.08. 12:20:31
Rebelde 2009.09.08. 12:21:14
ha jót akarsz magadnak facér pasikba ess bele:)
vázkulcs 2009.09.08. 12:21:14
1,5 évig semmi sex de együtt laknak, járnak, egy pár, ez hogy? :D
meg ezek a sexuális póz témák, ez ilyen egyezményes dolog vkiknél, hogy most csak így vagy úgy? :D érdekes. :)
Amúgy nagyon erős érzelmi kötődés lehetett azért, ha ennyi probléma mellett eddig bírták, vagy birka türelmű ember lehet mindkettő.
Ami még nagyon tetszett bár nem lényeges megivott egy felest és utána aggódik azon, hogy kocsiba ült, ajajjaj, rémes lehet így vezetni. :) van egy haverom hosszabb úton ha fáradt kávét iszik konyakkal, lefordul székről ezt elolvassa. Igaz ez nagyon helytelen magatartás. :D
arrivederci amore :)
www.youtube.com/watch?v=CTjNhH4V0Rk
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:22:05
Égbekiáltó 2009.09.08. 12:22:57
Szelid sunmalac 2009.09.08. 12:24:48
Ildiko89 2009.09.08. 12:25:07
Már egy ideje olvasom a blogot, de hozzászólni eddig egy posthoz sem szóltam. Mostantól lehet írni fogok én is egy-két kommentet. Remélem nem baj. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:25:13
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:26:42
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:27:51
Rebelde 2009.09.08. 12:27:59
nem hát:)
Szelid sunmalac 2009.09.08. 12:30:04
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:30:18
Muha 2009.09.08. 12:30:58
Már egy ideje olvasom a blogot, de nem akarok hozzászólni, mert mindig csak cseteltek.
:)
summerstorm 2009.09.08. 12:31:35
te annyira elmebeteg vagy :D :D :D
Égbekiáltó 2009.09.08. 12:32:14
Ez az igazi szerelem:) Sajnos.
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:33:21
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:34:02
Muha 2009.09.08. 12:34:22
SÜN vaszki, ez drámaian jó. :))))
alumi 2009.09.08. 12:34:22
nem tudott, és nem mert súlyosabb konfliktust felvállalni, mert akkor bekövetkezhetett volna a "jaj, el fog hagyni, és itt maradok egyedül" állapot.
én is voltam már hasonló szituban, de eszemben nem lett volna ennyi ideig húzni. ebbe tényleg bele lehet zakkanni, mint ahogy a posztírón is látom ennek jeleit.
@tuli_: akaratukon kívül egy húzd meg ereszd meg játékot játszottak. értékes éveket baszva el az életükből.
@Shadowguard: @Kocka Költő: De ha én túl vagyok egy kapcsolaton, akkor nem fárasztom magam emlékezéssel. Pusztán azért, mert már leszarom.
Valaki írta, hogy az ilyen frigid nők kihívást jelentenek. Namármost, ha valaki ezt a típust szereti, és éveket képes rá elcseszni az életéből, akkor lelke rajta, de egy ilyen nő mellett -szinte biztos- sosem lesz igazán boldog, örökös idegtépés lesz a kapcsolat átka. Amolyan héja nász..
Caddy 2009.09.08. 12:35:44
summerstorm 2009.09.08. 12:35:45
ja, múltkor is mondták már nekünk, hogy OFF-on kéne chattelni...
de mi ilyen kis dögök vagyunk hogy itt is csettelünk.... MERT :)
Muha 2009.09.08. 12:35:56
Megyek is KVCG, mert nem értik, hogy a munkámban mi olyan vicces.
KVCG. Valaki?
Jöjjön.
a Nyomi meg lelkünben velünk lesz.
reichenberg kenéz 2009.09.08. 12:36:23
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:36:57
@Répa Rómeó: szárnyal a fantáziám, én kérek elnézést.:-)
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 12:37:18
@tuli_: Szóval kihagysz egy kellemes érzést, csak azért, mert majd megbánthat?
Bocs a nagybetűért, így maradt a billentyűzetem.
summerstorm 2009.09.08. 12:40:00
igyunk igyunk :))
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:40:00
Patria 2009.09.08. 12:41:58
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:42:13
A nyomi megunja a makkszedést, bemegy majd a helyi internetkocsmába és irkálni fog :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 12:42:44
Pont hogy irányítom. Nem vagyok hajlandó összeköltözni. Attól még érző lény vagyok! És nem fog a szél fújkálni engem ide s oda!
Nem értem a megállapításodat, nem látom az összefüggést. :S
@Égbekiáltó:
Te vcagy a posztoló?
Nem törted be :), és nem szerette meg a szexet :)
Keress jobb tanítványt, vagy légy jobb mester :D
@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Óóóóó, egy érzelembomba vagy, béjbi :)
@tuli_:
És attól elmúlik az érzés egy csapásra?
Mert egy idő után jóhogy ... de emlékezni csak fogsz.
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 12:45:20
"tarts egy sportnaot! Rád férne."
Na kössz. :)
Répa Rómeó 2009.09.08. 12:46:38
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 12:47:08
@Primula: ebben egyetértünk. Mondjuk, ha olyan nagy a szerelem, nem sok ok lenne elhagyni a másikat, amiért felvállalja a véleményét, még ha ez konfliktushoz vezet is. A jól kezelt konfliktus előreviheti, elmélyítheti a kapcsolatot, a folyamatos konfliktuskerülés pedig... na, az ilyen mint a posztban. Hogy ezt ki meddig tudja ilyen szépen tűrni, az már vérmérséklet dolga.
Rebelde 2009.09.08. 12:47:17
én másként látom ,nem értem miért választod a két dolgot továbbra is szét...a te dolgod
azt meg végképp nem, hogy mitől kellemes az érzés, ha pontosan tudja valaki, hogy a másik bántani fogja, miért nem jobb arra törekedni, hogy olyan emberrel jöjjön össze valaki aki nem fogja bántani, de haj szeretnek szenvedni az emberek... na mindegy
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 12:47:24
Én is KV! MOST!
:)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 12:48:14
:D
summerstorm 2009.09.08. 12:52:08
Ezoterikusan :D :D...
ki is mondta, hogy utálja az ezoterikával foglalkozó csajokat....?
már nem emlékszem :)
Muha 2009.09.08. 12:54:01
Égbekiáltó 2009.09.08. 12:54:40
Én csak írtam egy okot a hülye viselkedésére, persze lehet, hogy teljesen más a helyzet.
EgaMagE73 2009.09.08. 12:55:02
Nekem hosszú volt, de a summázás a végén remek. Látszik, h a postoló végigrágta magát a problémán. Leszűrte. *-os 5-ös zölddel.
A pózokról: A szexuális vágyaink kielégítéséhez nélkülözhetetlen, hogy tudjunk róla beszélni. Van egy csomó ember, aki még a saját képességeivel sincsen tisztában. Hogyan tudná akkor a párját rendesen leföldelni, ha saját magával sincs tisztában?
A "grillcsirke" póz meg, egyáltalán nem baj, ha annak oka van. A változás képessége és a változásra "hangolás" képessége egy csodás dolog. Ebben tud segíteni a szerelem. De ehhez egy csomó minden kell, legfőképp figyelem és tisztelet. És sok beszélgetés, már ha tényleg akarod a másikat. Senki nem születik szexgurunak, max szexőrültnek :D
Szopás/nyalás: Ezt elég sokan elfelejtik mostanában, hogy ez nem cél, hanem az út része. És ha megvan a bizalom, hogy valami azért történik, mert jó és lesz folytatása, akkor néha lehet cél is. De ez főleg a partnertől függ, nem pedig attól, akit éppen szopnak, vagy akit éppen nyalnak :D
És beszélni, beszélni, beszélni, másoknak azt soha el nem mondani.
Hát ez jutott az eszembe :D
M.
Rebelde 2009.09.08. 12:56:49
valamiért nem vagy hajlandó összeköltözni nem?
a megállapítás viszonylag általános volt, amit nem muszáj felvenned
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 12:58:19
A különválasztáshoz. Szóval te csak akkor tudsz szerelmes lenni, ha a másik is szerelmes. Vagyis többek között azért szereted, mert ő szeret, és nem önmagáért, azért amilyen. Mert attól, hogy ő mondjuk kiszeret, még nem szűnik meg ugyanaz az ember maradni, mint elötte volt, csak már az érzései mások irányodban. És te mondtad, számodra ez kizáró ok.
2009.09.08. 12:59:51
LyukasBogrács 2009.09.08. 13:01:13
Akkor ezt is bevetem.
Borsószem 2009.09.08. 13:01:35
Hát ez jó hosszú volt, de átrágtam magam rajta! :)
A szexről. Hát, azt igazán nem lehet mondani, hogy a fiú nem hagyott elég időt a lánynak feloldódni. Olyan van, hogy az első pár alkalommal még görcsöl meg gátlásoskodik, nade ez már nem az a kategória. Szegén lány... Vajon egyáltalán nem kívánja a szexet? Lehet, hogy F-et is azért hagyta olyan könnyen, mert rájött, hogy vele sincs másképp, a hiba benne van, akkor meg maradt inkább ezzel a balekkel...
Kedves posztíró, egyetlen kérdésemre válaszolj! Miért???? Talán a macskákban nem akartál lelki törést okozni a válással?
Muha 2009.09.08. 13:02:14
A nők csak fájdalmat és drámát tudnak okozni.
Borsószem 2009.09.08. 13:04:27
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 13:08:40
Nem vettem fel, csak kissé elkeserített, hogy általánosan így látod.
Persze, hogy nem akarok. Nem hiányzik, hogy a hülye allűrjeim miatt hallgassak dehonesztáló szavakat, és én sem akarok ilyeneket mondani. Önző és kényelmes vagyok.
És előbb-utóbb így lenne. Mondhatok én akármit a kölcsönös elfogadásról az együttélésben, de az ilyen mártákűhöz eléggé megöregedtem :)
Nem kizárt, hogy fogok én még másként beszélni, ez most a jelen állapot.
@Égbekiáltó:
Aham, szóval te vagy a posztíró :DDD
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:09:20
GAbica 2009.09.08. 13:09:46
A poszthoz: nagyon szar így, de mivel én is voltam hülye, nem ítélem el a srácot. Legalább már vége, bár úgy érzem, túl még nincs rajta
Répa Rómeó 2009.09.08. 13:10:05
www.youtube.com/watch?v=yk9Jgc6G-DE
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 13:10:55
dekódolom a mártákűhöz-t
mértékűhöz
mégis kv!
Caddy 2009.09.08. 13:11:21
Répa Rómeó 2009.09.08. 13:11:36
Muha 2009.09.08. 13:11:36
De az is lehet, hogy nem bírta elfogadni, hogy a lányokhoz vonzódik.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 13:11:39
tojatok
fantáziádra bítom, hogy milyenek :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:11:40
summerstorm 2009.09.08. 13:11:51
akarsz beszélni róla :))?
GAbica 2009.09.08. 13:12:08
@Borsószem: jővő vasárnap? a héten valamikor? meg egy kis g-re nem jössz? :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.09.08. 13:12:11
Szia
köszi a recipét :)
majd megsütöm ám jóóóól!
GAbica 2009.09.08. 13:13:29
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:13:32
@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): @Caddy-Samantha in SBp: :-))))) Mindegyik jó, köszi.:-)))
LyukasBogrács 2009.09.08. 13:14:12
Kapaszkodsz a csillarba?
GAbica 2009.09.08. 13:14:56
Borsószem 2009.09.08. 13:15:07
Szerda meccs, csütörtökön Párizsba távozó barátnő, a péntek még szóba jöhet. Srácok lesznek?
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:15:31
Patria 2009.09.08. 13:15:39
Van valakinek egy cukorkája?
Muha 2009.09.08. 13:15:57
www.youtube.com/watch?v=mTsMVwbi_qo
__ 2009.09.08. 13:17:08
Legalább leszopták végül a postolót?
Hompi 2009.09.08. 13:17:19
1: szerintem nem jó tanulság az, hogy a rossz szex mindent elront. Nem az rontja el, hanem ha nem elég értelmesek a felek, hogy megbeszéljék. Ha te vagy értetlen hozzá, akkor a te bajod, ha a másik az, akkor is a te bajod, hogy egy ostobával bajlódsz.
2: Ha önelégült hülye picsa lett a csajból, akkor az sztem jelentős részben a te hibád is, mert te voltál mellette a balek, aki mindent megtett meg megpróbált, meg engedett neki. Ha kezdetben jófej is volt, akkor is megvoltak a jelek. Ha később meg egyre több lett a szar, akkor odébb kellett volna állni, hogy ne rád folyjon.. véleményem szerint.
Fele ennyit sem vártam volna, ami másodikra sem megy, azt minek erőltetni?...
Muha 2009.09.08. 13:17:25
GAbica 2009.09.08. 13:17:41
@tarquin- k.b. ördögműalkotás: akkor jó. a vérfolyós rész az nem hiányzott speciel.
FlybyWire 2009.09.08. 13:18:02
Olyan nővel sose kezdenék, aki:
1. csak egy pózt akar
2. nem akar orált
3. nem akar menni sehová
4. nem száll be önmagától legalább a rezsibe
5. félrekúr
6. hazudik
7. "lassúvíz"
Ezt csak így első blikkre.
Mondjuk az én sokéves kapcsolatomat is el lehet mesélni úgy, hogy mindenki csak a fejét verné, hogy hogy lehettem ilyen barom, hogy annyi évig vele maradtam, szóval valahol meg tudom "bocsátani" a szerzőnek (a ragaszkodás és a megszokás nagy urak), de főként gratulálok neki, hogy a sok év szar után végül ő is tudott lépni (ahogy én is :), és meg is lett a jutalma (ahogy nekem is, bár ez még képlékeny, de alakul:) és nem is akárhogy!
Patria 2009.09.08. 13:18:36
tuli _ 2009.09.08. 13:20:07
@Dr. Jula Watson: már igen.
@Zsit (nyújtózós macs; E, _nagyon_ E, aki T :D): képes vagyok arra, hogy ne engedjem meg magamnak az erős érzést:) tudodm, hihetetlen, de bizony működik. bizonyos habitusú embernél (pl. én) és bizonyos kor után.
hú, most nagyon rebivel értek egyet. hívhatják ezt önvédelemnek is. én is csak úgy vagyok képes szeretni, ha engem szeretnek. ez nem jelenti azt, hogy nem önmagáért szeretem. hiszen nem válogatás nélkül fogadom el a másikat, csak azért, mert kellek neki. de. soha nem futottam olyan kocsi után, amelyik nem vett fel, és az érzékelőim jeleztek, ha olyan pasit sodort elém az élet, akivel nem lett volna szabad kezdeni. nem is kezdtem vele. és nem bántam meg.
FlybyWire 2009.09.08. 13:20:31
Más kérdés, hogy az nem feltétlen adott, azaz alap "ok", hanem lehet következmény.
De leginkább kiváló jel arra, hogy 2 ember nem egymásnak való.
Akkor van értelme az egésznek, ha folymatosan "fel akarom falni" a nőt, amikor csak látom :)
A sok szar év alatt már majdnem elfelejtettem, hogy ilyen is van :)))
Muha 2009.09.08. 13:21:53
Embert enni kannibalizmus és bűn.
Nőt enni nem az.
Borsószem 2009.09.08. 13:22:21
@Gabica [a legboldogabb]: Azt beírtam a naptáramba!:) Csak szegény kis Piroskám most nagyon beteg, ma is megyek bütykölni. :( Remélem, addigra jó lesz, ha nem, elkérem anyu kocsiját.
FlybyWire 2009.09.08. 13:24:36
GAbica 2009.09.08. 13:24:48
Rebelde 2009.09.08. 13:25:03
nem ezt mondtam illetve sajnálom, hogy ez jött le
nem, nem az érzés ellen tiltakozom, sőt, hanem azt mondom, ha végiggondolom, hogy mi az ami miatt szeretni tudok valamit, sőt hát asszem ha az embernek volt pár rossz választása, akkor éppen, hogy el kell gondolkodni hogy ezek miért voltak,mit akarok valójában, hogy a későbbiekben hosszú távon működjön a dolog vagy esetleg amíg elünk:)
a másik, teljesen félreértesz illetve másról beszélsz, nem azért szeretek valakit, mert viszontszeret,hanem azért mert olyan amilyennek elképzeltem, ergo olyan amilyen, amire nekem szükségem van
ennyiben áll a tudatosságom,
te is tudtad ha nem is vallod be, hogy mit vársz a másiktól már az elején, így már beleszeretni is könnyű volt, nem?:)
Muha 2009.09.08. 13:25:08
GAbica 2009.09.08. 13:25:52
Borsószem 2009.09.08. 13:26:41
Ne izgulj, szupi lesz! :)
GAbica 2009.09.08. 13:27:12
Muha 2009.09.08. 13:27:15
:]
Borsószem 2009.09.08. 13:28:27
(Ez lesz a vesszőparipám. :))
Rebelde 2009.09.08. 13:28:57
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:29:08
@Patria ismét királylány mivoltában: :-) Szerinted Rorschach-teszt?:-)
Muha 2009.09.08. 13:30:02
Borsószem 2009.09.08. 13:30:31
(Nagy szükségem van a dícséretre.)
Répa Rómeó 2009.09.08. 13:30:43
Borsószem 2009.09.08. 13:31:28
Muha 2009.09.08. 13:32:41
Borsószem 2009.09.08. 13:33:20
Patria 2009.09.08. 13:33:54
tuli _ 2009.09.08. 13:34:21
GAbica 2009.09.08. 13:34:57
kinyomtattam szöveges útvonalat is, ami jól elmagyarázza, hogy kell odamenni
Répa Rómeó 2009.09.08. 13:35:39
Caddy 2009.09.08. 13:35:47
FlybyWire 2009.09.08. 13:36:45
El is döntöttem, hogy megyek spanyolul tanulni, holnap kezdek :)
(egy picit összejöttük rögtön első buliban, de az részegen volt, ami nem számít igazán, de legalább megbeszéltük, hogy józanon újra átvesszük ezt az ismerkedéses témát :)
Patria 2009.09.08. 13:36:57
Borsószem 2009.09.08. 13:37:27
@Gabica [a legboldogabb]: Oké, te leszel a navigátor, a bekötött szemű ürge meg a szerelő! Tiszta roncsderbi! :)
Szelid sunmalac 2009.09.08. 13:38:04
Mushroom head: Addig csapkodja a ferfi a makkjaval a no homlokat, mig ki nem rajzolodik a gomba alak
Drity Sanchez: Analis keksz utan kiveszi a ferfi a peniszet es ha kicsit "csokis" maradt, akkor a penisze vegevel hetyke bajuszt rajzol a no orra ala
Patria 2009.09.08. 13:38:36
GAbica 2009.09.08. 13:38:57
Patria 2009.09.08. 13:39:46
Borsószem 2009.09.08. 13:39:47
GAbica 2009.09.08. 13:40:15
@Borsószem: :D
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :):):)
Caddy 2009.09.08. 13:40:49
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 13:41:34
A Mushroom Head-hez türelmet adott rendesen mindkettőnek a természet?
Mer eszet nem sokat :))
(Angry Dragon és Jelly Donut.
ez a kettő tuti Ázsiából van)
Caddy 2009.09.08. 13:41:41
tuli _ 2009.09.08. 13:42:19
viszont volt szakácskönyv. állítólag egész jól egy már :D
@Borsószem: hm. az én férjem volt az, meg a gyerekek. :D semmi, de semmi gond nem volt azzal. :)
sőt, érdekes volt, amikor kettőnknek úgy döntöttem, hogy tésztát főzök. kb. fél liter forró vízbe egy jó nagy tasakot. sok sok lábasba öntögettem át :DD
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:42:37
Dr. Jula Watson 2009.09.08. 13:42:38
Szelid sunmalac 2009.09.08. 13:43:24
tuli _ 2009.09.08. 13:44:15
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 13:44:17
Köszönöm a kommenteket, én voltam a posztíró. Kurvajó kommenteket kaptam 95%-ban, nekem nagyon tetszettek.
Pár válasz a felmerült kérdéseitekre:
Miért voltam vele annak ellenére, hogy nem működött? Mert szerettem.
Kapcsolatfüggő vagyok? Igen, az vagyok, ezt tudtam magamról eddig is. Zs, a menyasszonyom egyébként a posztban szereplő hölgy óta a harmadik kapcsolatom.
Miért emlékszem rá ilyen aprólékosan? Azért, mert a mai napig iszom a levét a kapcslatunknak. Még mindig vannak dolgok, amik azért merülnek fel, mert pl. az ex elvitt ezt meg azt, és csak mostanában derülnek ki.
Lúzer vagyok? Nem, nem hiszem, pontosabban nem érzem úgy. Csak én általában az utolsó cseppig küzdök. Igaz ez a kapcsolataimra is.
Orál szex csak egyoldalúan volt, azaz én nyaltam. Bazzeg, tényleg lúzer vagyok... :-) (amúgy azt sem szerette igazán, pedig jól nyalok :P )
Szeretem az exet? Nem. A végén már egyáltalán nem szerettem (akkor már végképp nem volt miért), csak a megszokás miatt volt nehéz kilépni belőle. Egyáltalán nem voltam szomorú a végleges szakíáskor, örültem neki.
Köszi a kommenteket még1x, tényleg jók voltak, még-még (pozitívat is, negatívat is)! :-)
Borsószem 2009.09.08. 13:44:52
Nekem úgy sikerült, hogy az első pasim ételallergiája miatt nem ehettünk akármilyen hozatott vagy kész kaját. Egyetlen hatalmas szerencsém volt, hogy az anyja deklaráltan extraszarul főzött, tehát minden, amit én csináltam, "isteni" volt! :)))
FlybyWire 2009.09.08. 13:45:29
Egy francia barátomhoz költözött be lakótársnak az előző nap, és rögtön egy 4 fogásos vacsit prezentált, amin én is részt vettem :) jól főz, és azzal kezdte, hogy kitakarított MINDENT (pedig előtte se volt kosz...)
@Gabica [a legboldogabb]: ja, ráadásul pont ideális korban is - 30, de max 25nek ha kinéz... haverom se hitte el, hogy ennyi. Sehol egy ránc, és karcsú mint egy gazella :DDD
Valamint őzikeszemű :)
Hát, kíváncsi leszek....
Szelid sunmalac 2009.09.08. 13:45:42
Muha 2009.09.08. 13:46:09
Ha egy csaj próbálkozik a főzéssel, azt egy férfi értékeli.
Ha sosem kezdi el a csaj, akkor sosem fog megtanulni, és akkor sosem lesz vasárnapi családi ebéd. Az pedig tudományosan bizonyított, hogy válóok.
Borsószem 2009.09.08. 13:46:13
FlybyWire 2009.09.08. 13:46:52
gpetersz 2009.09.08. 13:47:58
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 13:48:05
Hátulról kéne előrefelé feltekerni, de én középen nyomom. :)
GAbica 2009.09.08. 13:48:28
@Wendriner Piroska, sakál és balerina: majd úgyis elmeséled
Caddy 2009.09.08. 13:48:33
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: naná! Ez folyamatos.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.09.08. 13:49:45
www.textsfromlastnight.com
FlybyWire 2009.09.08. 13:50:40
Borsószem 2009.09.08. 13:51:10
tuli _ 2009.09.08. 13:51:19
viszont, ha valami jól sikerült, és ugye rendes volt, mert megdicsérte, akkor feszt azt csináltam, míg rám nem szólt pl. a nyolcadik hétvége után, hogy jó, jó ez a gyümölcstorta, de nem kéne minden héten :DD
mikor már elég sok mindent tudtam, akkor kezdett változatosabbá válni az étkezésünk.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Horváth Rozi. (Bangóét nem ismerem)
@Darren79: azért kaptál jó kommenteket, mert jó volt a poszt. mondjuk az elején elgondolkodtam, hogy hányszor írod még le, hogy elmentél tusolni, hiszen nem feltételeztem rólad, hogy ellenedre lenne a tisztálkodás, de fátylat rá:D
FlybyWire 2009.09.08. 13:52:12
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.08. 13:52:27
GAbica 2009.09.08. 13:53:18
@Muha: és ki bárdozza fel a húst?
Muha 2009.09.08. 13:53:37
FlybyWire 2009.09.08. 13:54:32
Max az irigyeket irritálja, de azokat meg úgyis minden egyéb is...
GAbica 2009.09.08. 13:54:49
Muha 2009.09.08. 13:54:53
Lámpa Lajos 2009.09.08. 13:55:24
Hali!
Én jó vagyok orálba. Ha Zsombival szakítotok, bejelentkeznék.
pussz
Laja
GAbica 2009.09.08. 13:55:43
Szelid sunmalac 2009.09.08. 13:56:13
Patria 2009.09.08. 13:56:15
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 13:57:14
Tépj sorszámot!
Muha 2009.09.08. 13:57:40
Borsószem 2009.09.08. 13:58:46
Puszcsi! :)
Caddy 2009.09.08. 14:00:03
@Patria ismét királylány mivoltában: de érzék kell hozzá. Igaza van Julának, ha nem szeretsz enni nem fogsz nagyot alkotni,csak mímeled. Én sem ettem még rosszat nálad. :)
GAbica 2009.09.08. 14:00:24
Muha 2009.09.08. 14:01:50
Répa Rómeó 2009.09.08. 14:03:46
akkor ez neked való :)
www.youtube.com/watch?v=85vpPZJS7KI
FlybyWire 2009.09.08. 14:04:18
Érdekes, engem meg az lep meg, hogy van, aki nem keveri össze :DD
tuli _ 2009.09.08. 14:04:20
@Patria ismét királylány mivoltában:
szép lehet, ha van hozzá esztétikai érzék. az viszont nem olyan fontos ugye, mint az íz. caddy, és jula jól mondja.
és csodák csodája, van új poszt:))
Patria 2009.09.08. 14:04:35
Tény, hogy olyan kajával még nem próbálkoztam, amit nem szeretek. Azt bizonyára el tudnám baszni. Pl. egy jó kis pacalt, káposztás tésztát vagy kelkáposzta főzeléket, vagy valami hasonló undi káposztás dolgot. Na de amit nem szeretünk, miért főnénk?
Professor of Blood 2009.09.08. 14:11:19
gabcigirl 2009.09.08. 14:19:25
Nagyon zsír, hogy így röpködnek a tanulságok, csak azt könnyű elfelejteni, hogy az érem másik oldalát nem ismerjük.Lehet, a lány teljesen másként mesélné el ezt az esetet...Ezzel nem őt védem, de nem árt bekalkulálni ezt az opciót sem...
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 14:28:57
Persze ha nem tény, akkor borul az egész, de valami alapot kell találnunk.
blacklord 2009.09.08. 14:39:11
Elemózsia 2009.09.08. 15:10:24
Elkezdtem olvasni:"Lecsóba bele: történet főhősi struktúráját jómagam "Jaj.
majd megláttam, milyen hosszú.
Ajjaj.
Érdemes tovább folytatni?
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 15:13:31
Érdemes. :)
Elemózsia 2009.09.08. 15:46:45
Na, majd elolvasom, de az első mondat szörnyű.
Elemózsia 2009.09.08. 15:48:17
Azta, mekkora szerelem! És ez még csak az eleje.
Na, olvasok tovább.
Elemózsia 2009.09.08. 15:51:20
Jó, tudom, érdemes.
Elemózsia 2009.09.08. 16:01:51
Mazochista, aki ezt végigolvassa.
Netuddki. 2009.09.08. 16:09:43
halak37 2009.09.08. 16:19:39
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 16:24:35
Jobb fényt vetne rá M-re, ha neked lenne igazad. :)
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 16:27:18
Ha ez a mondat igaz, akkor létezik a télapó.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.09.08. 16:52:58
halak37 2009.09.08. 17:12:29
Rebelde 2009.09.08. 17:46:44
jaj te, gondolkozz már!:) egy plusz "nem" értelemtlenné tette az állításodat, a többire meg no comment
Rebelde 2009.09.08. 17:47:22
Rebelde 2009.09.08. 17:48:00
Karnamantra 2009.09.08. 18:45:20
Karnamantra 2009.09.08. 18:46:10
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 19:40:33
Nem lenne elég a férfiaktól megkapni?
Halak(ez a horoszkópod?), VETTEM, neked is minden szépet-jót!
2009.09.08. 19:59:39
dr. gernika 2009.09.08. 20:56:31
Végigolvastam, mert reméltem, hogy megjött a posztíró, de sajnos nem. Lehet, sosem fogom megtudni, hogy a frigid csaja elfogadta-e az orált, vagy azt is gusztustalannak tartotta? Mondjuk anélkül én meg is értem, ha nem tudott kellőképpen "bebúgni".
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 20:58:29
dr. gernika 2009.09.08. 21:00:50
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.08. 21:01:33
Szóval ez:
"Orál szex csak egyoldalúan volt, azaz én nyaltam. Bazzeg, tényleg lúzer vagyok... :-) (amúgy azt sem szerette igazán, pedig jól nyalok :P )"
Ebben a kommentben: @Darren79:
dr. gernika 2009.09.08. 21:11:36
Naigen kedves Darren, tényleg lúzer vagy ebből a szempontból. :D
Nard azt mondta, az ilyen lányokat rövid úton kukázta.
_petya 2009.09.08. 21:27:06
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.09.08. 23:20:20
De igen, megjött, csak nem figyeltél. :-)
halak37 2009.09.09. 04:28:13
KCB 2009.09.09. 17:11:11
Kismacska (BELLA) 2009.09.11. 13:18:05
Azt hittem, hogy csak a csajok tudnak ilyen hülyék lenni, de ez a pasi... rááldozta az életét egy xar csajra, és amikor már nyilvánvaló volt, hogy boldogtalan, akkor is meg akarta próbálni (1 év után kellett volna tiplizni kb.)??
Nos szerintem a szexszel meg az a helyzet, hogy ha nem jó, akkor egyszerűen nem működik a kapcsolat. Jó szex nélkül nem igazán van jó kapcsolat - és ez alatt azt értem, hogy a két félnek passzolnia kell az igényeiben...
De ekkora bullshit-et, az ilyen mindig feldühít. A T. posztíró miért írta le ezt ilyen hosszan? Mi volt a szándéka? Nem tudta, hogy ezzel, valamint a kapcsolatban elkövetett cselekedeteivel önmagát is minősíti? Nem értem, miért sír itt... komolyan.
Vajon a pasiknál is van kapcsolatfüggő, aki önmagát meghatározni csak a mellette levő p. után tudja?? Ez most meglepett.