Rövid, de életigenlő történet hétfő reggelre
A srác szülei kezdettől fogva ellenezték a kapcsolatunkat, ez vezetett végül ahhoz, hogy három év együtt járás után, az utolsó egyetemi évben pasi ezzel a szöveggel szakított velem:
-Ha rendeződnek a dolgaim és majd anyagilag függetlenítem magam 5 év múlva visszajövök érted és feleségül veszlek.
Ez 2 éve volt, azóta boldog házasságban élek..:)
Tanulság: gyávákra nem érdemes várni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
lepke75 2009.09.14. 06:07:12
Caddy 2009.09.14. 06:25:15
Húú ez aztán a rövid és velős. :)
Nem biztos, hogy gyáva volt, de ebből a két sorból ezt igen nehéz eldönteni. Szülők lehet azért ellenezték,mert nem akarták, hogy olyan nagyon fiatalon. ???? Mi van ha megjelenik a srác három év múlva?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 06:31:56
Lunatica 2009.09.14. 06:33:49
Hát, ez szar vót.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 06:37:45
2009.09.14. 06:45:46
Jé, milyen racionális pasi!:) A csaj meg jó tette, hogy nem várt rá...
Szerintem oks ez a poszt, könnyű reggeli téma!:) Nekem tetszik!:)
@Kedves Nard: Hogy vagy ACM? Kialudtad magad??;)
Puch Cavette 2009.09.14. 06:51:28
2009.09.14. 06:51:49
@Kedves Nard: Szia Nard!:D
Na húzok el, szasztok, szép napok!:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 07:00:50
Szia Leti! :) Megküzdöttem a felkeléssel, alig bírtam kimászni az ágyból meg elkúszni a fürdőig.. :)
Lehetett volna valami középméretű post is, mert ez horgásznyelven szólva is méreten aluli. Nem a méret a lényeg, hanem az, hogy jó nagy legyen :)
nyünyőke 2009.09.14. 07:16:57
Muha 2009.09.14. 07:39:08
Vicces, hogy létezik még nő, aki ezt az évezredes kamudumát beveszi.
nyihihiiii
BARI 2009.09.14. 08:10:29
Ez igen!:)
Caddy 2009.09.14. 08:15:16
"A tűz nem vár a napra, hogy forró legyen, sem a szél a holdra, hogy hideget fújjon."
Na ezen is jót mosolyogtam. :D
dr. gernika 2009.09.14. 08:19:13
Gabó Kocka · http://kockakolto.blog.hu 2009.09.14. 08:20:00
Vannak egyszerű kérdéseim:
Vajon a posztoló feleségül akart menni az ötéves terves sráchoz? Rendezetlenül és anyagi függően is?
Most kihez ment hozzá? Van neki anyagi függetlensége és rendezett dolgai?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 08:20:26
"Tégy jót, s gondold meg, hogy minden óra lehet az utolsó"
Eléggé fos kis jóslat.
dr. gernika 2009.09.14. 08:25:18
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 08:25:58
Jó reggelt Drágám :* :) :*
indapass90210 2009.09.14. 08:27:37
Mondjuk hiányzik a végéről, hogy "neki viszont azóta sincs senkije..."
Caddy 2009.09.14. 08:28:29
S0und 2009.09.14. 08:29:37
Miért ne? 2009.09.14. 08:29:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 08:30:19
Gondoltam rá én is, hogy már csak ez hiányzik a végéről. Meg persze, tuti ez is zacskóslujza :) Szó nem esett teszkóról, gumiról, nyóccá' forintró' a taxisnak, vagy épp a katonaviseltségről...Aggasztó.
@Caddy-Samantha in SBp:
Hja, kb olyan szar mint a reggelem, mindent elbaszok ma :(
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.14. 08:32:55
Caddy 2009.09.14. 08:34:39
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.14. 08:36:58
LyukasBogrács 2009.09.14. 08:41:55
Ebből a mondatból hiányzik egy vessző, és nem derül ki, hogy 5 év múlva függetleníti magát, vagy akkor már független lesz és lagzi.
@Muha:
Én bevettem, pedig férfi vagyok.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 08:44:40
Elbaszódott a jelszavam (csütörtökön változtattam), és a mai átállás miatt nem bírtam belépni :S Bódottá...
BARI 2009.09.14. 08:45:35
"A boldogság olyan, mint a pillangó: ha kergeted sosem kapod el, ha csendben ülsz, válladra száll."
Hát, erre nem mondok semmit, inkább begyömöszölök egy adag ruhát a mosógépbe :)
indapass90210 2009.09.14. 08:46:34
dr. gernika 2009.09.14. 08:48:46
Ennél csak jobb lehet.
dr. gernika 2009.09.14. 08:51:16
indapass90210 2009.09.14. 08:54:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 08:54:55
Heh, amit tegnap mutattál az durva volt, az is ilyen feleségfixált tuti :)
domdodom69 (törölt) 2009.09.14. 08:55:43
Caddy 2009.09.14. 08:57:27
@Kedves Nard: pfff. :D:D:D No de innen szép nyerni. :)
@BARI: jajj de cukisüti. :) Milyen volt a hétvége?
BARI 2009.09.14. 09:01:19
hétvége?rémálom volt, de nagyon, egyszer elmesélem, mert bizonyos részeket még fel kell dolgoznom... :/
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 09:03:18
Ma én is nyomi vagyok, megértelek :(
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.14. 09:03:53
Caddy 2009.09.14. 09:05:02
@vagyok, aki vagyok...: a kora nekem is eszembe jutott, hogyha egyetem utolsó évében volt a szakítás,vagy utolsó előttiben, és az óta két év, akkor is mennyi lehet? Szerintem is túl fiatal. Majd három év múlva jó lenne, ha megírná, hogy a fiú előkerült-e?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 09:06:24
És ha Tánya akart volna a feleséged lenni és nem csak a háromszá' dollá't akarta volna a grúz barátainak? :)
BARI 2009.09.14. 09:09:39
dr. gernika 2009.09.14. 09:10:06
@Kedves Nard: Az adatlapja alapján nem lett belőle feleség...
...nem szabad háton aludnom...
dr. gernika 2009.09.14. 09:11:32
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:12:58
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:13:42
Hol az életigenlés ebbe'?! Hol?!
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.09.14. 09:14:57
indapass90210 2009.09.14. 09:15:31
Mindenesetre örök tanulság, hogy a szerelem öl, butít, nyomorba dönt.
Szibill 2009.09.14. 09:15:56
Ne bánd!:)
Caddy 2009.09.14. 09:16:21
@Phoenix blogpozitív :): jaja, mi az az alvás? :D:D:D
dr. gernika 2009.09.14. 09:16:46
indapass90210 2009.09.14. 09:16:51
@Drága gernika: Oda már a traktorgumi sem elég :)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:17:03
@Dövan: És az ördög műve. :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:19:41
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 09:21:13
Egykutya, tökmindegy hogy grúz vagy örmény :) Csucsmek, az csucsmek.
@Drága gernika:
Köszi Drága! :) Az a nem kell gumi -duma tényleg veszélyes :) Mondjuk nem csodálom, hogy nem lett feleség abból...bár bisztos vagyok benne, hogy úgy gondolja, neki alanyi jogon jár minden :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:23:25
@BUNNY - Nyuszifül: :-))) Értem. Tehát,ha minden pasinak igent mondunk, akkor ez a hétfő tele lesz életigenléssel.:-)))
BARI 2009.09.14. 09:24:00
@Caddy-Samantha in SBp: szép történet lesz :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:25:59
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:27:16
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:28:06
De azért válogasd meg, kinek osztogatod ma az igen-eket, és főleg, hogy mire!!
BARI 2009.09.14. 09:28:25
Elveszett Angyal 2009.09.14. 09:30:08
lassan átkeresztelem magam Advocatus Diabolinak:-)
szerintem a házassággal önmagában nincsen baj, mindenkinek olyan minőségű a házassága, amilyenné teszi.
alapvetően érzelni és gazdasági közösség, és mivel az ember társas lény, ezért egy ilyen közösség sok előnnyel jár.
de még egyszer: mint minden kapcsolat, ez is olyan minőségű, amilyenné a benne élők teszik.
dr. gernika 2009.09.14. 09:30:10
@BUNNY - Nyuszifül: Szépen érik ez a szakítás. (egyébként a legtöbb férfi intézetbe adná, sokkal kevésbé toleránsak a nőknél, ha nincs "haszna" a gyereknek, minek tartsuk jelszóval... még gerinctelenebbek le is lépnek a családtól, ha nem szabadulnak meg a selejttől. Bááár, van az a szintű fogyatékosság, aminél tényleg jobb megoldás a speckó intézet...)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:35:20
@BARI: Kalandtúra-szabi?:-)) Jó volt, mi?:-)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:41:06
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:44:18
És bár már vettünk közös lakást, a gesztus hiánya szálka maradt bennem.
Már mondjuk leszarom, de nem esett jól. Gyerek persze kellene. :))))
alumi 2009.09.14. 09:44:18
Ennyiből nehéz bármilyen messzemenő következtetést levonni.
Jó lenne, ha árnyaltabb lenne kicsit a kép.
Így egyformán valószínű, hogy a csaj egy gyűrűmániás fehér ruha fetisiszta, vagy, hogy a srác szabadságmániás barom.
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 09:44:30
"Ez egy igazán kívételes nap, valami nagyon jó dolog fog veled történni!
"
Kiváncsian várom. :)
BARI 2009.09.14. 09:45:06
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 09:47:39
alumi 2009.09.14. 09:49:04
azért azon írtóra fel tudom k.rni az agyam, mikor rögtön a tapadós, házasságmániás szöveget lobogtatva jönnek fröcsögni páran.
azér ne csessze már meg az élet, hogy két fiatal,felnőtt ember 3 év után odáig nem tud eljutni, hogy összecuccoljon...
nem alaptézis, de tapasztalat, hogy az időhúzás sem vezet sehova.
Elveszett Angyal 2009.09.14. 09:51:02
Megjegyzem a jogi biztonságát egy gyerekenek csak a házasság garantálja valamennyire.
Muha 2009.09.14. 09:53:14
Mindig a nő a hibás, jegyezd fel egy post-it-re. :]
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 09:55:04
Én mondtam neki, h ma már elég sok vizsgálatot el tudnak végezni, és természetesen a terhesség megszakítás mellett döntenék, ha olyan baja lenne. Viszont, ha születése után derül ki, vagy akár évekkel később (van sajna ilyen is), hogy vissza fog maradni a fejlődésben, stb. már nem válnék meg tőle.
Bár mondta, h most így gondolja, később ez változhat, de annyira mondta a magáét, meg sem hallgatott. És ez a "vakság" rémisztett meg. Meg a gondolat, ha valami mégsem lesz "tökéletes" a gyerekkel kapcsolatban, magamra maradok?
Persze, sarkalatos, de azért elkezdett motoszkálni bennem valami. :/
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 09:56:50
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 09:58:06
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 09:58:10
Azért, gondolom, valamennyire érthető az aggodalma.
dr. gernika 2009.09.14. 09:58:14
Hosszútávon ez meg fog keseríteni.
És nem azért, mert ennyi idősen már férjhez kellett volna menned (szerintem sem baj, hogy nem történt még meg), hanem mert több szinten sem ugyanazt akarjátok.
Borsószem 2009.09.14. 09:58:24
Hát, ez nem tudom, milyen lehet, kb. 10 éves korom óta nem hagyom, hogy ennyire befolyásoljon a családom, vagy ilyen horderejű dolgokban megmondja, mi a jó nekem.
Vajon a tanulságot a lány rögtön a srác arcába vágta, vagy azt mondta: "Jó édesem, én egy életen át is várok rád!", csak aztán jött vki, aki gyorsabb volt, és a gyávázással a lelkiismeretét nyugtatja?
Caddy 2009.09.14. 09:58:29
@BUNNY - Nyuszifül: hát azt hiszem ezt nem is kommentelem.
@Dr. Jula Watson: ámen. :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:00:18
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:00:50
nem akarlak lázítani, de elvenni nem akar, a saját beteg gyereke nem kell neki. ha bajod lesz, mert elüt az autó, és tolószék kell, mi lesz veled?
olyan lebegő generációt érzékelek valahogy. felelősséget nem vállalnak, de nekik minden jár, a kötöttség, a munka, még egy kapcsolatban is ciki, de legyen jó és tökéletes, ha valaki hibádzik, dobjuk és jöhet a következő.
hát, nem tudom.
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:04:12
Milyen undorító volt, amikor a "nagysikeű" énekes, Ákos kijelentette, majd akkor veszi felesül a nőjét, ha megszülte neki a 3. gyereket. Én biztos, hogy elküldtem volna melegebb éghajlatra.
indapass90210 2009.09.14. 10:04:18
TBal 2009.09.14. 10:04:53
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:05:11
BARI 2009.09.14. 10:06:26
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:06:59
BARI 2009.09.14. 10:07:44
CIGI?
VALAKI?
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:08:15
vagy elveszettem a fonalt és összekevertem itt két sztorit? akkor bocsánat. Bunnyéra gondoltam...
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:08:19
És ha ne adj isten, baleset után kerekesszékbe kényszerülök? Vagy levágják a lábam? Vagy szellemileg sérülök? Elhagy?
Én jelenleg bármilyen baj érné, kitartanék mellette, mert hülye fejjel szeretem. Én lennék az utolsó, aki elfordulna tőle.
Mindegy, csak egy kicsit olyan ez a dolog, ha baj ér, viszlát, már itt sem vagyok. Pedig a selejtes gyerekhez is két szülő kell.
Muha 2009.09.14. 10:08:46
dr. gernika 2009.09.14. 10:09:03
Ha több gyerek van a családban, érdemes elgondolkozni, hogy nem a többiekkel kitolás-e, hogy az anya összes energiája a betegre megy el, sőt még munkát sem tud vállalni miatta, így kvázi szegénységben élnek. Ilyenkor meggondolandó valami bentlakásos intézet, ahol lehet látogatni, meg ki lehet hozni hétvégére, ünnepekre. Teljesen eldobni én sem tudnám, ez biztos.
Mindenekfelett álló jó megoldás nincs, de az élből elutasítás kicsit éretlenségre vall a párod részéről. Mondjuk, fiatal is még az ilyesmihez...
Én minden estre akkor is komolyan gondolkoztam a szakításon, mikor az akkori pasim (akivel már elég rendesen rajta voltunk a közös élet-projecten) kijelentette, hogy nem akarna bent lenni szülésnél. A legelején még mást mondott, aztán meg nem értette, miért vagyok kiakadva...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:12:37
Nem pont ezekre gondoltam, hanem arra, hogy esetleg egy szűrésnél kimutatható durván sérült gyereket is megszülnek, aztán megy a panaszkodás. Noha, megoldható lett volna a dolog, és nem szenved senki, se a gyerek, se a szülei, sem a társadalom.
@TBal:
Jó, bisztos a nyitott kapcsolat meg házasság megoldja a gondokat. BISZTOS! :D
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 10:13:08
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:14:37
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:15:10
Meg állítólag túl nagyok az igényeim, amit arra alapozott, h meghatódva szoktam hallgatni, kinek milyen ötletesen, és romantikusan kérték meg a kezét. Álmodozni még szabad, nem? Ha tudom is, h nem létezik szőke (barna) herceg fehér (inkább fekete) lovon, ahogy a mikulás sem, melengeti a lelkem, h másnak jutott. Aztán ki tudja, 2 év után elválnak, de az már csak kulisszatitok. :)))
dr. gernika 2009.09.14. 10:16:05
Borsószem 2009.09.14. 10:18:09
@Drága gernika: Én meg abban nem vagyok biztos, szeretnék-e apás szülést...
Bunny pasija meg... Azt hiszem, szerencsésnek monsdhatja magát, mert ált. azok tudnak ilyen kategórikusan kijelenteni vmit, akik pusztán elméleti síkon gondolkoznak a témáról. Vagyis még a környezetében se látott ilyet soha, ami talán segítene neki megérteni, hogy milyen nehéz és összetett is ez a döntés. Bunny, mondd, ha tévedek! :)
Főzök egy kávét, és mesélek egy sztorit az állami gondozásba adásról és a magyar rendszer csodálatos éleslátásáról. Ha érdekel vkit. :)
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:19:16
aztán meg mégse úgy gondolta, csak úgy mondta.
Bunny - egy dolgo biztos. bármit gondol is a házasságról, amit te szeretnél ebben a kérdésben, AZT semmibe veszi.
lebegő-libegő, együtt élünk, lakásunk van, gyereket is szüljön, de szépet, egészségeset, el nem veszem, mert az már azé felelősség... meg elkötelezettség.
akik bár együtt is élnek, de nem házasodnak össze, mindíg nyitva tartják a kiskaput. azt mondják, jó, jó, de jöhet jobb. bármikor.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:19:25
Ákosnak már csak a "dalai" miatt is lerugdalnám a veséit. És élvezném :)
@Drága gernika:
Bisztos azzal veszi a lábáról a nőket, hogy "olyan okossakatt mond" sok-sok idegen kifejezéssel, ha kell, ha nem :)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:21:01
indapass90210 2009.09.14. 10:21:04
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:22:45
"akik bár együtt is élnek, de nem házasodnak össze, mindíg nyitva tartják a kiskaput. azt mondják, jó, jó, de jöhet jobb. bármikor."
Vagy csak faszuk kivan a bürokráciával meg a 14234234ik illetékbélyeg felnyalásával ide-oda.Mert ugye mindené' fizetni kell :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:24:38
A házasság is olyan mint a dohányzás :) Sokba kerül, nehéz kijönni belőle, sok hátránya van, de azé' jó tud lenni :)
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:25:17
Borsószem 2009.09.14. 10:25:30
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:26:13
dr. gernika 2009.09.14. 10:26:58
De van erre egy gyönyörű ellenpélda is, mindjárt előkotrom a mélboxomból.
@Dr. Jula Watson: Kivételesen? :)) Bontok pezsgőt. :D
Mi volt az a közjáték?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:28:46
Ez olyan mintha mondjuk csirkehúst akarnál enni, de csak szalonna meg pacal lenne otthon. Ahelyett hogy elmennél csirkét venni a boltba, dacból szalonnát zabálsz pacallal! :) Logikus!
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:28:58
Pár éve még én is ilyeneket mondtam, csak azt hittem, ő is kezd megérni a szülői szerepre, de még várni kell rá azt hiszem.
Engem érdekelne, mesélj.:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 10:29:00
Nem tudom.
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:29:21
de ha kell is, csak egyszeri kiadás, ugyebár.
egyébként ha nem vagy házas, sokkal több a magyarázkodás, pl egy gyerek körül...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:29:42
Akkor mondjad eeeeel azt! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:30:35
Anélkül, nem is lehet szeretni senkit. Igazán se. Aha.
azallamenvagyok 2009.09.14. 10:31:47
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:32:00
akkor kérlek világosíts fel, hogy két fiatal felnőtt, akik szeretik egymást, közös lakást vettek, együtt élnek, és már a gyerek is szóba jött, tehát ők, nem házasodnak?
pontosan mi szól ellene?
dr. gernika 2009.09.14. 10:32:51
"Én meg abban nem vagyok biztos, szeretnék-e apás szülést..." Nem az a lényeg, hogy mi a jobb, hanem hogy az ilyesmiben ugyanazt akarjuk. Sztem.
@Kedves Nard: Engem sosem tudott meggyőzni, átüt rajta a képmutatás. Meghát ugye durván el van szállva magától. Állítólag mikor turnén volt, a zenészei nem is szállhattak fel a buszba ugyanazon az ajtón, amin ő...
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:32:56
Hogy fog egy ilyen kisfiú felnőni?
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:34:17
hanem arról, ha szeretsz valakit, akkor felvállalod és elkötelezed magad mellette. ha szeretsz valakit, miért is baj összeházasodni vele?
elvégre manapság szerelemből házasodunk, nem szülői kényszerből. vagy ha szeretsz valakit, és összeházasodsz, akkor többé nem szereted?
nem értem...
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:36:43
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:38:49
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:39:40
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:39:47
dr. gernika 2009.09.14. 10:40:38
@Dr. Jula Watson: Basszus. :(( Rendesen a kissrácon verte le a saját tehetetlenségét. Hát az ilyenből tuti nem lesz toleráns felnőtt, bennem is nyomot hagyott a vak osztálytársam gimiből, ahogy sunyi módon kijátszotta a tanárok jóindulatát felé...
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:40:48
Borsószem 2009.09.14. 10:40:52
Tegyük fel, hogy a kiszemelt párod nem az a "férjhez akarok menni, meg habos esküvői ruhát, meg zúgó templomi harangokat, meg koszorúslányt stb" típus (Sejtem, nem az! :D), de egy olyan pici félelem azért van benne, amit Jula írt asszem, hagy nyitva van a kiskapu (nem az arany :)). Ha amúgy magadban már egy életre elkötelezted magad mellette, nem ér meg ennyit, hogy a legkisebb aggodalmát is eloszlasd?
@BUNNY - Nyuszifül: :)
Ahol felnőttem, volt mellettünk egy bentlakásos nevelőotthon, szellemi fogyatékos gyerekek számára. A 150 fogyi között volt kb. 5 normális, akik nem az otthonon belül jártak iskolába, hanem a közeli általánosba, ahova én is jártam, vitte ki őket egy nevelőtanár minden reggel. Elég sokat beszélgettünk. Az egyik kislányt mért adták állami gondozásba? Mert epilepsziás. Ennyit a szülőkről. A magyar államról meg annyit, hogy emiatt osztotta a szellemi fogyatékosok közé. Szó se róla, az otthon csúcsszuper volt, meg korszerű, de egy szellemileg ép gyereknek egész más környezetre lenne szüksége a normális fejlődéshez. Szó se róla, mind nagyon el voltak maradva a korukhoz képest.
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:42:07
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:43:14
ezt akkor sem értettem, azt hinné az ember (gondoltam én), lakva ismerni a másikat, ha nem vált be, nincs házasság.
furcsa.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:43:16
Borsószem 2009.09.14. 10:43:54
Az egész csak annyit jelent, hogy momentán el se tudom képzelni, hogy ennyire közel lesz hozzám vki, hogy a legfájdalmasabb, helyenként leggusztustalanabb és kiszolgáltatottabb helyzetben szeretném, ha ott lenne.
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.14. 10:44:44
Borsószem 2009.09.14. 10:45:30
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:45:48
TBal 2009.09.14. 10:46:39
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:48:06
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:48:42
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:48:48
indapass90210 2009.09.14. 10:50:11
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:50:24
Kicsit meg fogja utálni a kishugát/nővérét és a szüleit is. Amint lehetősége lesz rá, úgy elhúz otthonról, hogy többet nem látják, hogy ne kelljen hallgatnia ezt, meg elviselnie. És ő tuti hogy nem lesz toleráns a sérültekkel. Vele sem voltak toleránsak, csak elvárták tőle és ráerőltették. Ez valószínű.
@Borsószem:
Nem mondom, hogy én házasságellenes lennék, csak nem értem hogy miért kell erőltetni. Én el fogom venni akit szeretek és a további életemet vele képzelném el.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 10:50:40
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:51:11
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:51:28
És mik azok a kínos dolgok, amik történhetnek? :) Milyen meglepő dolog az, amire nem számíthatsz? :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 10:51:43
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 10:52:12
Igazság Atyja 2009.09.14. 10:55:22
Én inkább olyan eseteket látok, ahol valamelyik (vagy mindkét) fél oldaláról jövő szülői nyomásra / ösztönzésre kötnek házasságot. (Ez főleg akkor jellemző, ha konzervatívabb közegből érkezett valamelyikük. "Bezzeg az én időmben még elképzelni sem tudtunk olyat, hogy csak összeálltak, mint a kutyák..")
Viszont ha tényleg arról van szó, hogy valamelyikük akarja a házasságot, a másik pedig hallani sem akar róla, akkor kár erőlködni szerintem. Aki a "hiszen csak egy papír" fordulatot veti be élete párjának egy számára fontos kérdésben, az úgysem az élete párja (a szó igazi értelmében).
Szibill 2009.09.14. 10:56:48
A másik pedig, hogy a rohamok egyre sűrűbbek és sérül az agy minden rohamnál.. Láttam olyan kislányt, akinek napi 6-7 rohama volt... elfelejtett olvasni, írni, néha állni, vagy ülni... Ha rohama volt, akkor veszélyes volt a környezetére, saját magára... szóval egy epilepsziás gyerek nem kis falat.. napi 26 óra felügyelet, kábé...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 10:56:52
Nem mondtam, hogy ez az egyetlen lehetőség, csak hogy valószínű. Lehet kialakul valamilyen szimpátia a sérültekkel kapcsolatban, de ha sok sérelem érte emiatt kiskorában, nagyon valószínű hogy nem a szimpátia lesz az, ami kialakul.
tuli _ 2009.09.14. 10:59:00
@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres: Optimális esetben megérik a kapcsolat arra, hogy összeköltözzenek, mondjuk egy évig együtt éljenek, utána házasság. Az én értékrendem szerint. Egy év alatt nagyjából kiderül, hogy működik-e.
Természetesen másnak más lehet a jó, az az ő dolguk.
A tapasztalat az, hogy a nagyon fiatal korban elkezdett hosszú együttélésnek szakítás a vége.
Vannak kivételeg, de a nagy átlag ezzel végződik.
És többnyire ezekből a pasi lép le, vagy kikényszeríti a viselkedésével, hogy léptessék.
@Borsószem: @BUNNY - Nyuszifül: @Drága gernika: Apás szülést csak, és kizárólag olyan férfival, aki szeretné. Nem biztos, hogy mindenki képes feldolgozni azt az élményt. Sérülhet is a kapcsolat.
Egyébként van egy áthidaló megoldás. legyen ott a vajúdás alatt, de ha nem bírja a látványt, akkor menjen ki arra a 10 percre, amikor a véres események lezajlanak. (megjegyzem, abban a szakaszban az anyának is kisebb gondja annál, ha nincs ott a társ, azzal foglalkozzon, hogy miért nincs? :))
Mindenki jobban jár ám.
Elveszett Angyal 2009.09.14. 10:59:05
azért érdekes kérdés, és nem válaszoltatok nekem, hogy ha minden rendben, szerelem van, összeköltözés, etc, akkor miért nem lehet összeházasodni? a kérdés még nincs megválaszolva. segítsetek, hadd értsem meg.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 10:59:16
Ott van pl. a fogyi Norbi és furavigyor Réka, külön fürdőszobájuk van, mert nem akarnak egymás előtt/mellett borotválkozni, stb. ami nekem azért már fura, de ők azt mondják, így mindig marad egy kis varázs, nem a kőkemény valóság, ahogy a másik pisil, vagy borotválja a lábát (mármint a Réka.).
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:01:14
indapass90210 2009.09.14. 11:02:38
@BUNNY - Nyuszifül: kaki hogyhogy? Nem adnak előtte beöntést?
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 11:03:29
Igazság Atyja 2009.09.14. 11:03:52
"Az élettársak az együttélésük alatt - a házastársaktól eltérően - a szerzésben való közreműködésük arányában szereznek közös tulajdont."
Van, akinek az esetleges jobb partynál is fontosabb ez a szempont. Elnézést, hogy beleszóltam.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:03:54
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.14. 11:03:56
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:05:21
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:05:50
Caddy 2009.09.14. 11:07:26
dr. gernika 2009.09.14. 11:08:19
@Borsószem: Értemén. Én meg úgy vagyok vele, hogy nem is szülnék olyannak, akivel nem kerültünk ennyire közel egymáshoz.
@tárhejj: A barátnőmet egy időben sorozatosan hülyítették ilyen szöveggel. Szerencsére egyszer sem hitte el, és most olyannal él, aki nem nagyon használja a "legközelebb" szót. :)
@Kedves Nard: nemtom, mennyire lehet arra lélekben felkészülni, hogy ott ilyenkor minden lyukból jön minden, főleg ha nem volt előtte beöntés. Aztán még ott van a gátmetszés és hasonló finomságok, ez sok férfit meglep. :)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:09:03
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:09:28
Borsószem 2009.09.14. 11:09:30
Nekem is van epilepsziás ismerősöm, tudom, mivel jár. De azt is, hogy megfelelően beállított gyógyszerrel szinte tünetmentessé tehető Ha már gondozásba adták, mert nem tudnak rá ennyire figyelni, mért a szellemi fogyatékosok otthonába sorolták? A kislány nem volt sérült, és tünetmentes volt.
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:11:00
Olyan elképzelhetetlen, hogy valaki valóban nem tartja fontosnak azt, hogy állambácsi is elismerje együtt élnek? Együtt vannak, és működik a kapcsolatuk, jól, akkor nem feltétlen érzik szükségét még valaminek. És nem a kiskapu miatt. Hanem mert _nekik_ így jó.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:11:14
powerpc 2009.09.14. 11:11:27
Ez minden esetben így van.
dr. gernika 2009.09.14. 11:11:39
Borsószem 2009.09.14. 11:12:16
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.14. 11:15:13
Anúgy házasságból ugyanolyan könnyen ki lehet lépni, maximum a bírósági hercehurca tartja vissza a válási procedura elindításától az embereket.
Nem kevesen vannak, akik házasok, de már külön élnek egymástól, új pasi/nő oldalán.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 11:15:15
Nem láttál még tévében sem szülést? :) Nem olyan szörnyű mint képzeled :)
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:15:26
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:16:30
inkább csak azért kérdezek ennyit, mert az elején láttam a sok leegyszerűsítő magyarázatot: házasságfüggő, rá akarja erőltetni magát, a szülők akarják, stb.
nem hiszem, hogy önmagában a házasság intézménye rossz.
inkább azt látom - hasonlóan több kérdéshez, ami itt már szóba került - hogy az emberek nem akarnak felelősségvállalást, nem akarnak elkötelezettséget, tenni a kapcsolatért, a párjukért, de nekik aztán minden jó jár. és persze a másik oldal, kit érdekel, hogy a párom esküvőt akar, nekem így jó!
és ez nem fiú vagy lány függő, mindkét oldalon látok minden táborhoz tartozót.
Borsószem 2009.09.14. 11:16:58
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 11:18:02
@Kedves Nard: sok minden lehet itt valószínű, szerintem
@savanyú a narancs ( utolsó nyári foci ): szia:-)
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:18:13
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:18:18
Borsószem 2009.09.14. 11:18:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 11:19:10
Erre gondoltam én is. De azért a házasságot nem hagynám ki :)
@Drága gernika:
www.thatwasrandom.com/content/view/148/80/1/1/
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:19:19
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 11:21:05
dr. gernika 2009.09.14. 11:21:19
@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres: Én válaszoltam, persze lehet, hogy szűrsz. :)
@Dövan: A beöntés opciós dolog. :)
@BUNNY - Nyuszifül: Én meg olyanról, aki többet effektíve dugni nem tudott, mert az a lyuk már "nem arra való"...
TBal 2009.09.14. 11:21:29
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:22:07
na jó, dolgom is van és már megint mindenről más a véleményem, az meg itt nem feltételnül népszerű.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 11:23:15
Iszonyat erős a gyomrom :)
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:24:15
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:24:40
Igazság Atyja 2009.09.14. 11:25:32
Most mondok egy példát. Egy volt osztálytársam lakodalmán találkoztam több régi osztálytársammal is. Egyikükkel hosszabban elbeszélgettem: kifejtette, hogy szerinte a házasság teljesen felesleges, csak az a lényeg, hogy jól érezzék magukat együtt, legyenek gyerekek, nagy családi ház, miegymás. Feltűnt, hogy érzelmekről nem is esett szó, de nyilván csak én vagyok ilyen maradi ebből a csapatból - gondoltam hirtelen. Aztán pár óra múlva (és néhány Jäger után) ismét előjött valahogy a téma, és akkor már előbuggyant az igazság is: lényegében a srác faterja csengetett mellényzsebből mindent nekik (menő vállalkozó volt az öreg). Mivel az előző csaja félrekefélt (mikor már jegyesek voltak), nem akart semmiféle vagyonközösséget a leendő élettársával. Keresett egy olyan nőt, aki akart gyerekeket, csinos is, de nem tartott igényt a házasság kötelékére. Így persze az "anyagi biztonság" is csak akkor adott, ha jól viseli magát - de ez benne volt a pakliban. Ha mindkettejüknek megfelel ez a felállás, hajrá. Mindenhez lehet megfelelő partnert találni.
savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.09.14. 11:25:51
@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres: Nem kell folyton olyat gyártani, elég egyszer és az elég. A többi helyen sem kell magyarázkodni.
indapass90210 2009.09.14. 11:27:48
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:28:05
Ha ezt, amikor a gyemeke megszületik, így éli meg, mi lesz, ha például valami betegség kapcsán neki kell pelenkáznia, ágytálaznia. Utána se tekint már embernek?
" Én meg olyanról, aki többet effektíve dugni nem tudott, mert az a lyuk már "nem arra való"...
"
Na ez már beteges.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:28:21
Következetesnek kellene lenni, ugyanazokat büntetni, dicsérni mind a két gyereknél. Biztos nagyon nehéz elhinni, hogy mind a két gyerek ugyanannyit ér, de így gondolom, h attól nem lesz kevesebb a másik, mert dawn-kóros, vagy valami nem stimmel vele, emiatt nem is kaphat többet.
Tudom, milyen diszkriminálva lenni, emiatt sokáig utáltam öcsémet, mert ő fiú volt, apa szemében ez olyan különbség volt, amit mindig öcsém javára kellett honorálni.
Azt mondják, mi választjuk meg a családot, h hová szülessünk. Azt hiszem, ha ez így van, elég sokat tanultam ebből a "hibámból", lehet, pont ezért, mert sokszor diszkrimináltak, egyszerűen átérzem a szintén kirekesztett emberek fájdalmát, és nem tudom bántani őket azért mert melegek, vagy zsidók, vagy feketék, vagy akármi. (Egyedül a bodzaszedőket nem szeretem, de nyitott vagyok, ismertem normálisat).
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 11:29:28
Láttam két részt a fiúk a klubból című sorozatból, szerinted elég erős a gyomrom? :)
dr. gernika 2009.09.14. 11:29:42
@BUNNY - Nyuszifül: Nardból kinézem, hogy cenzúrázatlant látott és még evett is közben.
@Kedves Nard: Óköszi.
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:29:45
de mint említettem, ki mint szeretné a saját kapcsolatában. inkább a leegyszerűsítő, mondhatni mélyhűtött, csomagolt, mikroba tehető és műanyagból ehető sztereotípiák nem tetszenek.
azt sem szeretem, ahogy az amúgy fontos, szimbolikus és rituális pillanatok kiüresednek, és ezt még sokan erősítik is. ilyen például a házasságkötés pillanata.
és nem attól függy a fontossága, hogy 100-an vannak-e a Ritzben, vagy csak páran valahol. hanem hogy ünnep a lelkedben, ahogy a választottaddal megerősíted a szövetséget és elkötelezed magad.
ja, majd most kapom mingyá, hogy minnesanger, meg romana... na igen. ki milyenné teszi a saját életét.
tuli _ 2009.09.14. 11:32:10
Borsószem 2009.09.14. 11:32:20
Lehet, ezért tették a speciális otthonba, mert ott kicsit jobb ez a számarány?
Na, asszem a 12kor kezdődő órámra azért bemegyek. Ez a fránya szorgalmi időszak! :DDDD
Puszcsi! :)
dr. gernika 2009.09.14. 11:32:43
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 11:33:03
indapass90210 2009.09.14. 11:33:26
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:34:35
dr. gernika 2009.09.14. 11:35:42
Igazság Atyja 2009.09.14. 11:37:11
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:44:50
nem vagyok elég nyitott. ez érdekesen hangzik:-)
a blog népe simán megkövezett (virtuálisan persze) már itt ártatlan embereket, például a mai posztírór is, csak mert úgy képzelte el az életét, ahogy az emberek szokták. 3 év együttjárás után nem irreális egy kapcsolat sorsáról dönteni. ő nem lötyörgni akart, hanem házasságot a szerelmével. és ehhez talált is egy partnert.
ehhez képest megkapta, hogy házasságfüggő, meg túl fiatal, meg egyebeket. és ugy egészében a házasság intézménye is megkapta a magáét. hát nem tudom...
dr. gernika 2009.09.14. 11:45:59
Azért az is sokat elárul rólad, hogy milyen reakciókat adsz a szánkba. :)
@Dövan: Passz, lehet valaki attól van rosszul, hogy pattanásig feszítsék a beleit vízzel, aztán leengedjék a tartalmát... inkább próbál keveset enni előtte, elmenni w-re amíg tud, és szőlőcukrot szopogat...
@BUNNY - Nyuszifül: Nagyon sok sebből vérzik ez az egész, de ezt már unásig hajtogattam.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:47:50
Nem tudom mit gondoljak, higgyek, de Gernika, ha úgy érzem, mennem kell, menni fogok. :)))
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 11:47:53
Caddy 2009.09.14. 11:51:23
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:51:27
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:52:32
Elveszett Angyal 2009.09.14. 11:53:25
TBal 2009.09.14. 11:56:15
Igazság Atyja 2009.09.14. 11:57:27
A posztoló következtetése ("gyávákra nem érdemes várni") is érdekes. Ha tényleg bátorságot igényel házasságot kötni vele, azért nála is lehet valami a palacsintában.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 11:57:59
BARI 2009.09.14. 11:59:48
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:00:56
Vagy egyáltalán nem érti meg. És le fog lépni amint tud. Hogy kiszabaduljon végre abból a fojtogató közegből. Ismerek ilyet, azért mondtam ezt a példát. Egy ismerősömnek a testvére volt ilyen, a sráctól mindent maximálisan elvártak, lófasz törődést kapott, mert a fogyatékos testvérével foglalkoztak. Elvárták tőle hogy ő is foglalkozzon vele, plusz még teljesítsen is erőn felül. Becsületére váljon, teljesített is mindent, de nem azért, mert elvárták tőle, hanem egyfajta menekülési eszköznek tekintette a tanulást, meg a munkát. Ahogy ki tudott fizetni egy albérletet (sőt csak egy szobát,persze zero otthoni támogatás) elhúzott otthonról úgy, hogy nem szólt hova megy, nehogy megtalálják. Azóta se szólt a családjához, senkit látni sem akar. Jól kiment külföldre, hogy minél messzebb legyen. Csak ezért mondtam, amit mondtam :)
Rebelde 2009.09.14. 12:01:32
Szibill 2009.09.14. 12:02:10
lehet hogy tényleg szemetek a szülők...
De az is lehet, hogy mondjuk az apuka lelépett... anyuka egyedül nem tud dolgozni egy epilepsziás mellett... egyszerűen egy percre sem szabad egyedülhagyni, mert az életébe kerülhet.. és csak autóval tud utazni... szóval... nagy anyagi és lelki megterhelés.. már iskolába járatni is nagy kockázat...:(
Falkavezér · http://bator.blog.hu 2009.09.14. 12:02:18
És a mondat maga sem utolsó :D
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:04:08
Elveszett Angyal 2009.09.14. 12:08:10
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:08:54
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:10:01
A Jula által vázolt problémánál is lehetséges, hogy anyuka félelmét az motiválta, hogy pl. rohamot kap a gyerek a hisztitől, ezért inkább megvette, amit akar. Nem vagyok olyan okos, hogy megmondjam ennyiből, hogy ez hiba-e és mekkora. A kisfiú is sejthetett valami ilyesmi következményt, lehet, ezért nem küzdött tovább és hisztizett, hogy ő is kapjon valamit. Javítható kategóriásnak látom azt a dolgot.
Szibill 2009.09.14. 12:11:03
Bakker.. ahányszor ott vagyunk, olyanokat mondogatsz, hogy nem mennél hozzá, nem ő lesz a férjed, stb... egy pasiban ezek félelmet keltenek, még ha poén is..
Szerintem nagyon szeret téged... simán elvenne, ha nem félne a "nem"től..
Elveszett Angyal 2009.09.14. 12:11:21
Nagy Ő ANikó Muhával járt?
Caddy 2009.09.14. 12:11:44
Nekem van a baráti körömben egy pár, sokáig kínlódtak az esküvő témán, majd egyszer csak elutaztak, valami messzi távolba, és küldtek egy sms-t, hogy összeházasodtak. Ennyi. Tetszetős megoldás.
dr. gernika 2009.09.14. 12:13:14
"a blog népe simán megkövezett (virtuálisan persze) már itt ártatlan embereket, például a mai posztírór is" és visszagondolok, hogy max. 3-an házasságfüggőzték le, és jöttek teljesen ellentétes vélemények is, nem tudok nem arra gondolni, hogy súlyos általánosítás esete forog fenn. Mintha mindannyian ugyanazt gondolnánk, csak te nem.
Holott én példának okáért ma nem is ONoltam, mert túl koki voltam, hogy megfogalmazzam, amit végül Primula mondott: nagyon kevés az infó releváns vélemény kialakításához. Akármi lehet, a szereplők jellemét nem nagyon lehetett megismerni ebből a 7 sorból.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:14:03
Természetesen ő járt vele. De már kidobta, mert a nagyőanikó őt is beleírta a könyvibe. :)
@Caddy-Samantha in SBp:
Egy hajóskapitány is össze tudja az embert egy hajón :) Megvan hozzá a joga. :)
Caddy 2009.09.14. 12:15:49
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 12:16:36
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 12:17:44
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:18:50
@Elveszett Angyal, aki Vicinális Dugóhúzót keres: Igen, nem mondta? :))))
Mercer395 · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/gazdasagi-informatikus.php 2009.09.14. 12:18:50
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:19:08
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2009.09.14. 12:20:05
nyanyanya 2009.09.14. 12:20:12
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:21:21
Az is kapitány! :)
@tarquin- k.b. ördögműalkotás:
Persze, hogy nem az ő dolga megbírkózni ezzel, de belekényszerítik. Ez is egy jó ok arra, hogy rendszeresen eljárjon a nő vizsgálatokra (persze a férfi kísérje el).
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:22:30
Szerintem meg Muha is kamuzik, nem is hentes, vagy nem is olyan értelemben. Szerintem ápolónő, vagy sztyuárdesz. :DDDD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:23:29
Miért kell lebuktatni Muhát? :(
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:24:32
Caddy 2009.09.14. 12:25:48
(ők az a pár, akik karaoke lemezt ajándékoztak karácsonyra)
Szibill 2009.09.14. 12:26:20
nekem a legkisebbik öcsém beteg..
volt kivételezés.. akkor meg is voltunk sértődve..
most versengünk azért, hogy ki vállalja, ha apuék nem lesznek már...
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 12:27:15
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 12:28:06
Caddy 2009.09.14. 12:29:45
Lui_78 2009.09.14. 12:30:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:33:43
Hamar feldolgozza a problémás pácienseket :) Ez az előnye ennek a kombinációnak :)
dr. gernika 2009.09.14. 12:35:01
@Caddy-Samantha in SBp: Jajjdeundi. :)
BARI 2009.09.14. 12:36:03
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:38:05
@Kedves Nard: történhet a szülés után is mindenféle baj. Ha valaki kényszernek érzi ezt felnőtt korában is, jobb is, ha elmenekül. Ez is egy megoldás, így is lehet kezelni a nehézségeket. Abszolút érthető.
summerstorm 2009.09.14. 12:39:18
valaki megvígasztalna... asszem megint elkezdtem utálni a pasikat...
még nem az összeset :), szóval van remény...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:39:45
Persze, de az nem olyan dolog, ami ellen lehetett volna tenni. Mintha mondjuk szántszándékkal megszülnek egy olyan gyereket, akiről tudják hogy súlyosan sérült és gyógyíthatatlan.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:40:50
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:41:01
Hidd el én is utálom őket! :)
summerstorm 2009.09.14. 12:43:10
szivecském, te miket is írtál ide korábban, amíg nem voltál naoncejelmes :))?
De értékelem, hogy szojidaliiiitasz :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 12:45:58
Én sosem szerettem a pasikat! Ilyet én nem írhattam, hogy szeretem őket :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:46:49
Snowmass 2009.09.14. 12:47:23
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:47:52
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:49:16
dr. gernika 2009.09.14. 12:49:29
@Szibill: Érdekes hallani néha a kívülállót is. :D
Lui_78 2009.09.14. 12:54:40
Rohadékok.
:D
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 12:56:56
Szibill 2009.09.14. 12:58:08
Nehéz a szülőnek, ha ott egy egészséges gyerek az oldalán és ott egy beteg is..
Nálunk is az volt, hogy "meg kell értened, hogy ő nem érti meg..." ami nem volt minden esetben igaz, de könnyebb út volt...
summerstorm 2009.09.14. 12:59:37
jaaaj, drága, hát persze, hogy tudjuk, hogy nem a másik csapatban játszol :)
summerstorm 2009.09.14. 13:00:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 13:01:08
Teljesen jogosan szerintem. Őt leszarták, csak elvárásaik voltak vele kapcsolatban, egy jó szavuk nem volt hozzá, babusgatták az értelmi fogyatékost (akiről már a terhesség korai szakaszából kiderült hogy az lesz, de megszülte anuta, mert keresztyénekné' nincs abortusz ugye). Ha ilyen selejt szüleim lennének nekem is, én sem akarnék velük beszélni.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 13:02:25
Te is magadhoz vettél némi lájtkólát! :) Meg szerintem kacérkodtál egy kis pánsípos-szimfónia hallgatással is! :D
dr. gernika 2009.09.14. 13:02:31
@Snowmass: Úgy, hogy elkezdtünk másról beszélni. :)
De most mennem kell, légyszi ne nagyon írjatok olyan fél háromig, oks? :)
BARI 2009.09.14. 13:03:19
Szibill 2009.09.14. 13:05:46
Karban lehet.. ahol én dolgoztam, ott is mindenre figyetlek... beadták a tanárok a gyógyszert... elkapták ha kellett (napi többször)
csakhát mivel a kislány agya sérült mindig, olyan suliba járt, amiben szintén sérült gyerekek voltak.. Remek hatással volt az autista gyerek rohama az ő rohamaira...
és őt már hiába gyógyszerezték...
Snowmass 2009.09.14. 13:13:03
summerstorm 2009.09.14. 13:14:38
Szerintem ezzel tönkre lehet tenni egy család életét. És ha még gondolkodna is egy keveset, akkor talán még az is eszébe jutna a kedves szülőnek, hogy ha ő meghal, akkor mi lesz azzal a sérült gyerekkel.
summerstorm 2009.09.14. 13:16:42
Nagyon kemény volt látni őket :(( isten bizony...
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 13:18:50
Caddy 2009.09.14. 13:19:52
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:20:49
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:26:14
Snowmass 2009.09.14. 13:26:28
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:29:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 13:34:06
Hát nem irigyeltem, a sérültnek bármit lehetett, mindent megkapott, a srác meg nyomorgott a saját családjában. Ruházni annyira ruházták, ne meztelenül menjen az utcára, a tankönyveket ingyen kapták mert rászorulók voltak, a kajáról, meg mit ne mondjak, némelyik hajléktalan lucullusi lakomát tolt be ahhoz képest. Elvárás meg az volt, hogy a mellett hogy tanult, dolgozzon is, meg törődjön a sérült testvérével. Vele lófasz nem törődött. Végülis ha úgy vesszük, jót tett neki ez, mert elég nagy elszántságot adott neki, hogy elhúzzon onnan. Jól tanult, jól dolgozik, jól keres. Gondolom a családja jól lehúzná, ha tudná hol él és mit dolgozik. Gondolom elvárnák a támogatást. Én megértem, hogy annyit ad amennyit kapott. Egy havi fizetésének a töredékéből kifizetné a családja által ráfordított nettó időt. Persze, lehet azt mondani, hogy "ez megfizethetetlen", ja így is gondolják akik elvárnák hogy őket támogassák. De olyan mértékű utálatot még nem láttam emberben mint benne, a családja iránt. Még nevet is változtatott, hogy eltörölje az emléküket is. Szerintem a sérültekért sem rajong, vagy empatikus velük, soha nem beszélt erről.
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:35:27
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 13:39:06
(Van olyan, amit én is elfogadok, de az ezerszer durvább történet.)
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:39:11
Snowmass 2009.09.14. 13:42:21
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:43:49
summerstorm 2009.09.14. 13:44:15
egyetértek... egy gyereknek kell egy biztos hátország... ami a család...
és ha már itt tartunk, mi mindketten egészségesek vagyunk tesómmal, mégis eszméletlen különbség van köztünk téve...
én kezelni próbálom őket, de nagyon nehéz...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 13:46:18
Végülis ez egy eléggé perverz nézőpont. De lényegében ettől lett ilyen kemény a fickó, hogy az volt a motiváló erő benne, hogy minél hamarabb eltakarodjon és a saját lábán meg tudjon állni. Ilyen szempontból hálás lehetne, de biztosan nem lesz az. Abban viszont biztos vagyok, hogy a saját gyerekével úgy fog bánni, ahogy szerette volna, hogy vele is bánjanak a szülei.
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:46:31
Anyukám szeretett volna még egy gyereket, de minden további gyermek születése anyagi csődhöz vezetett, ezért inkább öcsémet és engem próbált felnevelni, etetni, ruházni.
Snowmass 2009.09.14. 13:46:35
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 13:48:44
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:49:44
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:51:02
Dr. Jula Watson 2009.09.14. 13:51:41
Snowmass 2009.09.14. 13:52:37
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 13:53:10
Csak akkor szívás, ha a srác pl. sosem mondta el a szüleinek az őt ért vélt vagy valós sérelmeit, és így pl. nem is tudták, h mit érez, miért ment el, hiszen ők minden megtettek (vagy nem), másként látják.
Az ember, amikor tini, sok mindent túlreagál, én is gyűlöltem az egész világot, meg szüleimet sem értettem, miért nem emlékeznek arra, amikor tinik voltak, és miért nem értenek meg engem. Az a gáz, ha ebben az állapotban megmarad valaki, vagy azért, mert benne van a hiba, vagy önhibáján kívül, de a lényeg ugyanaz marad.
Lehet elég lett volna valaki mellé, aki ápolgatta volna a lelkét, és elmondja, ő is fontos ember. Talán egy idő után meg is tudott volna bocsátani a szüleinek.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 13:54:20
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 13:58:57
Alkeszeket utálni nem bűn szerintem.
summerstorm 2009.09.14. 13:59:54
Az a baj ilyenkor, hogy annyira nincs előtte minta, hogy hogyan kellene bánni a gyerekkel, hogy lehet, hogy nem nagyon fog tudni kezelni egy gyereket. Néha ilyenkor annyira kemény és elzárkózó személyiség alakul ki (a mellett, hogy erős), hogy mondjuk a végén inkább nem akar gyereket...
summerstorm 2009.09.14. 14:01:59
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 14:02:42
NyUsZiFüL · http://dailybichon.blogspot.com/ 2009.09.14. 14:04:26
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 14:05:59
A "nem volt elég, amit kaptam" típusú eseteket tudnám ezekkel egy kalap alá venni.
tarquin - védőháló nélkül 2009.09.14. 14:13:10
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.09.14. 14:16:10
Az hogy nem akar, még mindig jobb, mintha akarna, és pokollá tenné az életét.
summerstorm 2009.09.14. 14:56:22
ebben van valami :(.
nézd, mi néha nagyon keményen nyomjuk a dolgokat a családdal a mai napig. néha az okát sem tudom, hogy miért támadnak úgy nekem.
Most már lassan eljutok addig, hogy van hogy le tudom őket állítani, de van olyan is, hogy egy megoldás van, ha otthagyom őket a francba, és gondolkodjanak el azon, hogy mit is csinálnak.
A baj az, hogy néha ennek ellenére nem értik hogy mi a bajom :((((
Szibill 2009.09.14. 15:12:04
Nálunk én voltam a feketebárány... Nővérem orvosira járt, öcsém tök kocka volt, otthon volt mindig.. a kicsit nem bántjuk. hát én voltam a rossz.. egészen, amíg el nem költöztem.. Most halál büszkék rám, hogy minden megfontolt és felelősségteljes vagyok.
Csillog a szemük, mikor rám néznek.. Most az öcsém a rossz, mert abbahagyta a fősulit :)))))
summerstorm 2009.09.14. 15:20:03
figyu, nekem van 2 diplomám, egyik állami támogatott, másik ugye már fizetős, de mindkettő alatt dolgoztam, meg hát summa cum laude, úgyhogy az ösztöndíj is segített, úgyhogy sok vizet nem zavartam.
Persze otthon laktam ez idő alatt... nyilván ez költség....
Tesóm ilyen suli, olyan suli... elvégzett olyanokat, amik nagyon keményen fizetősek voltak... egyiket se használja, meeee rájött, hogy mégsem ezt akarja, szüleim fizettek mindent....
Ehhez képes nekem közölték be, hogy én vagyok a pénznyelőgép
Mondom mi a pics@ról beszéltek?
Egyébként többek véleménye szerint náluk tipikusan az van, hogy irígyek arra ahol én most vagyok, és amit az életemmel kezdtem...
Úgyhogy próbálom a lehető legkevesebb konfliktusnak kitenni magam velük kapcsolatban, de ettől még iszonyat gáz, hogy a családomtól ezt kapom :(
s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.09.14. 15:20:29
summerstorm 2009.09.14. 15:21:45
Szibill 2009.09.14. 15:29:52
Nálunk sosem mondták, hogy pénznyelő vagyok, csak mikor nem jogra mentem nappalin, akkor közölték, hogy dolgozzak és ők nem fizetik azt a szakmát, amit én választottam. Így diplomáztam le.. Közben nem laktam otthon...
Öcsémnek fizettek jogsit, stb... Viszont már neki sem fizetik a legújabb heppjét:)
summerstorm 2009.09.14. 15:34:26
jogsit tesómnak símán kifizették... 18 éves volt.
mikor én kérdeztem X évvel később, hogy beleférek e vele a családi költésgvetésbe... (valami hasonló volt még a mondat is....) akkor közölték velem, hogy mit követelőzőm...
meg hogy ez nem így megy...
hát basszus... nem azt mondtam, hogy holnaptól kezdem a tanfolyamot és ide a pénzt...!
Szibill 2009.09.14. 15:51:38
nálunk is ilyesmi volt.. nekem azóta sincsen:D
Öcsémnek van, de sosem vezet... nem szereti.. sztm még kocsit is a feneke alá tettek volna...