Mára már elértem azt a szintet, hogy az ilyenekkel nem foglalkozom, modell lettem, nem foglalkozva olyanokkal, akik nem tudják értékelni azt, aki vagyok.
Drága Szakítósok, Blogolvasók, Látogatók!
Gyermeteg és naív voltam, beismerem, de mégis.Telnek-múlnak az évek azóta, de ettől tisztán emlékszem pár olyasfajta pofáraesésre,ami talán általános, talán nem, de azért mégsem találkozik ember lánya/fia olyan személlyel,aki miután szép "tőrt szúrt belé", még jópárszor megforgatja. Vagy túl gyakran. Már olyan partnerek vannak a világon hogy húúú de borzalom.
Én kis történetem tizenéves korszakom harmadán esett meg. Naív voltam, és butuska. Miután a környéken csupa buta, hülye, önmaga szerint "menőcsávó" él csak, netes barátokba váltottam. Nagyon jól elvoltam én a saját kis "világomban", azaz azokkal, akikkel együtt tudtam élni, hiába a távolság.
Egyik ismerősszerző portálon kezdtünk hosszabb beszélgetést vagy tízen, miután úgy döntöttünk, inkább egy chat-programban folytatjuk, könnyebb, mint hülye kommeneteken kiigazodni. Aztán végül csak 3-an vagy 4-en keveredtünk oda és az egyik srác különbeszélgetést kezdett velem. Oké, jóba lettünk, barátok lettünk de ő többet akart. Sokkal többet. Nem érdekelte a röpke 100 km távolság, és hajnali egykor, mikor végül befejeztük az eszmecserét, már egem sem.
Ez volt úgy május környékén azokban az időkben. Júniusban végetért az iskola, és pár napra rá, évzáró után kitaláltuk, hogy találkozunk, lejön hozzánk. Ám legyen, belementem, már találkozni akartam vele, és anyáék sem ellenezték. Lejött. Elvoltunk. Filmetnéztünk. Meg ilyféle apróságok. Annyira nem volt nagy durranás. Aztájt volt a születésnapja kapott is tőlem ajándékot, megköszönte, stb. De tudatta velem, két hét múlva táborba megy, egy hétig nem tudunk beszélni sem semmi.
Beletörődtem, végülis kell a szabadságérzet. Ám nagyon sok szót fordított exbarátnőjére, és mondjuk ki nyíltan: borzasztóan zavart. Ne nekem áradozzon az előttem lévő barátnőjéről, ne hozza fel példának.
Na mindegy, elutazása előtt két nappal furcsán viselkedett. Éreztem, hogy valami nem okés, valami kavargott bennem. A barátnőimmel tök jól elvolt, el msn-ezgettek, de velem bunkózott, és megrémültem. Hívtam telefonon, két percet sem beszéltünk, azt mondta pakolnia kell.
Mikor hazajött a táborból közölte hogy vége, ennyi, felejtsem el. Na, kérdem én mire gondolhat az ember lánya, mikor a barátnői még ódákat zengenek az egyébként bunkó srácról, miközben az épp szakít a barátnőjével?
Eltelt egy hét, beszéltünk vagy mi, igen akadozott volt minden, pedig elég sokat tudott rólam és az életemről, miféle problémáim voltak gyermekkoromban (családi trauma, most mindenki gondoljon amire akar, a lényeg, hogy kapaszkodtam azokba, akikben bizhattam.Benne is bíztam - az első szakításunkig.) És akkor erre ezt kapom. A hét utolsó napjain rámírt, hogy na, ugyan már, bocsássak már meg neki, csak összezavarodott a táborban, hogy szeret, és kezdjük újra. Belementem - nagyon hülye voltam, de megtettem - és kétszer is találoztunk következő héten. Megint áradozott az exeiről, mintha fel akarna vágni előttem, majd mikor egy közös barátnőnkkel msn-eztünk, és megkérdezte, hogy-hogy lát minket msn-en, azt válaszolta, hogy (csak így sejtelmesen, de igazából célzatszerűen) "már megvolt"... Ez egy kcisit kiakasztott, mert a szex túlzás lett volna egy olyan kapcsolatban. Na mindegy. Akkor még rendben volt minden, de amint hazaért, és beszéltünk, ennyit mondott: vége.
Kisírtam magam anyám vállán, bíztatott, mesélt az ő fiúiról, azóta is sokmindent megbeszélek vele. Csakhogy ezzel a szakítással nem volt vége. Barátok maradtunk, bár nem tudom miért. Akivel beszéltünk msn-en csajszi, nekem nagyon jó barátnőm volt, imádtam és végig mellettem volt. Legyen neve a keveredések elkerülése végett F. És volt még két barátnőm, G és E. Ők már annyira nem álltak mellettem.
Szakításunk után két héttel fedték fel a fátylat arról, hogy E-re nagyon hajtott, de semmi nem volt, G-vel pedig találkozott is, és majdnem smároltak. Hát, azt hittem az agyam eldobom. Hónapokkal később, mikor már teljesen barátként néztem rá, nem gyűlöltem stb., ennyit láttam msn-en kiírva neki: Én is téged(L) Megkérdeztem, ki az illető, mire elárulta, hogy F, csak hát még olyan titkolt a dolog. F-fel nem is hoztam fel a témát, nem érdekelt, bár egy kicsit fájt. De valamiért sántított a dolog. Fél évvel rá F megemlítette, hogy összeveszett a sráccal, és hogy ő hogy utálja azt a pasit, és a barátnői is stb, és erre kérdeztem, hogy mi történt, hiszen jártak. Nagy, kerek, boci szemekkel nézett, hogy miről beszélek, mire bemásoltam neki egy tartalmas msn-beszélgetést, és majdnem rosszul lett, és elnézést kért tőlem, Ő, F, aki fullra nem tehet semmiről.
F-fel azóta is veszett jóban vagyunk, a srácot meg együtt küldtük el jó melegre. Vajon miért?! (ja és a srác azóta is lóg két DVD-mmel, amit kölcsönadtam neki -.- ^^)
Szóval fiúk/lányok, ha a párotok nekiáll az exéről beszélgetni, példákat hoz fel, amik a voltakhoz kapcsolódnak, és azt akarja, te is olyan légy, azonnal dobd, és ha bármi kapcsolatot vélsz felfedezni közte és barátaid közt, ami esetleg bizalmasabb mint veled, vedd a lapot, és tedd lapátra - vagy ha nem túl késő, beszéld meg vele.Mára már elértem azt a szintet, hogy az ilyenekkel nem foglalkozom, modell lettem, nem foglalkozva olyanokkal, akik nem tudják értékelni azt, aki vagyok.
Bocsika hogy hosszőra sikeredett:Cass
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Muha 2009.11.02. 11:06:13
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:09:59
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.02. 11:11:44
mütyür 2009.11.02. 11:11:54
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:12:04
Muha 2009.11.02. 11:12:21
Az is hozzátartozik bármelyik félhez, és azokon a történeteken keresztül nagyon szuperül megismerheti a másikat. szvsz
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:13:01
/me gályázik ! :(
mütyür 2009.11.02. 11:13:11
mütyür 2009.11.02. 11:14:01
tuli _ 2009.11.02. 11:14:37
@Muha: ha folyton az exekről mesél, az szerintem gáz. főleg, ha folyton összehasonlításképp, hogy te is legyél olyan.
mütyür 2009.11.02. 11:14:47
www.youtube.com/watch?v=Er5uuCYi7q4
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.11.02. 11:15:04
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:15:22
@mütyür [kesztyűlakó]: nem is picikét :))
@Muha: Így van. Sosem értettem azokat, akik nem akarnak tudni semmit a párjukról, barátjukról.
Krunpli · http://www.mobilize.hu 2009.11.02. 11:15:54
Muha 2009.11.02. 11:15:57
Idővel, mikor a másikkal már lesznek közös sztorik, akkor úgyis arra helyeződik át a hangsúly, és a keretek meghatározása is teljesen más módúvá alakul át.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:16:02
mütyür 2009.11.02. 11:16:18
mütyür 2009.11.02. 11:17:21
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.11.02. 11:17:31
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:18:26
mütyür 2009.11.02. 11:20:15
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.11.02. 11:20:18
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.02. 11:20:21
Muha 2009.11.02. 11:20:22
Azért írtam tuli-nak, hogy úgy igen.
Viszont nem ragaszkodom a poszthoz, és csupán azt említettem meg, hogy nem gáz a másiknak a voltakról mesélni.
Az "áradozás" annyiban lehet gond, hogy az jelzi, hogy a gyerek még nem zárt le valamit.
Azonban itt sem azzal van a baj, amit mond, hanem ahogy mondja.
Caddy 2009.11.02. 11:21:10
Nem érthető, zavaros, és a vége rettentő nagyképű. Nem szimpatikus.
tuli _ 2009.11.02. 11:21:12
@Muha: na így már igen. nyilván az ex is az életünk része volt, jellemző, hogy pl. miért szakítottak, vagy mi nem stimmelt kettejük között. abból lehet tanulni.
de ha már szakítottak, akkor nekem ne dicsérgesse, mert tiszteletlenség. akkor húzzon vissza hozzá, vagy hagyjon engem békén, mert még erős kötődés van.
meg.mondom 2009.11.02. 11:21:28
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.11.02. 11:21:37
EZ TÉNYLEG IGAZ!!! NEM KAMU!!!! És TUTTI, hogy működik!!!!
November 4-én éjfélkor - bárhol is vagy - igyál meg hat sört, kilenc
fröccsöt, fél liter vodkanarancsot és nyolc feles tequilát, majd nézz
föl az égre.
Két holdat fogsz látni, esetleg hármat, valamint a vodka
minőségétől függően a Napot, a Marsot a Vénuszt, az ufókat és Buddhát
egy unikornison.
KÜLDD TOVÁBB!!!!!! EZT MINDENKINEK TUDNIA KELL!!!!!!!!!!!!!
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:22:03
mütyür 2009.11.02. 11:22:32
meg.mondom 2009.11.02. 11:22:41
1-es leülhetsz.
Várom a délutáni posztot.
mütyür 2009.11.02. 11:23:28
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 11:23:49
mütyür 2009.11.02. 11:24:14
meg.mondom 2009.11.02. 11:24:38
Muha 2009.11.02. 11:25:14
Kerek perec le vannak fektetve a szabályok, de lehet úgy is, hogy életből vett példákon magyarázzuk el a dolgot. Érdekesebb, színesebb, érthetőbb.
Ezzel a célzattal nem gáz exeket említeni.
De megismétlem, az áradozással az a baj, hogy máshonnan fakad a motiváció, mint abban az esetben, ha csak szeretnéd elmagyarázni, hogy te bizony szakítasz, ha középen nyomja meg a fogkrémet.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:28:03
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.11.02. 11:28:23
Muha 2009.11.02. 11:30:03
Egyet értek.
Továbbá gyakorlati oldalról megközelítve, ugyan miért gondolnám, hogy rólam nem ugyanezzel a negatív hozzáállással nyilatkozna majd? Ha pedig úgy gyilatkozna, akkor miért próbálnék meg megtenni érte bármit is?
Muha 2009.11.02. 11:31:20
Erre a másik klasszik példám, ha úgy jön össze velem, hogy még megvan neki az előző. :)
tuli _ 2009.11.02. 11:31:28
a jogszabályok, és az életből vett történetek egyvelege a szerencsés. az első elég diktatórikus:)
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:31:32
A sztori baratnos reszetol (FEG) egorultem, es nem is ertettem. :S Annyit mondjuk levagtam, hogy ilyen baratok mellett nem kell ellenseg. :S Nooook!
ged 2009.11.02. 11:31:48
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:33:11
tuli _ 2009.11.02. 11:33:20
olyankor lehet róla szó, amikor tudja az ember, hogy értékes volt a másik, csak köztünk nem működött.
gizi6 2009.11.02. 11:34:24
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 11:34:57
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:35:09
tuli _ 2009.11.02. 11:35:25
Johnny Fiama 2009.11.02. 11:38:38
Muha 2009.11.02. 11:39:34
Továbbá nem kell mindnek szép véleménynek lennie.
Miért ne mondhatnám az egyikre, hogy mekkora egy büdös ribanc volt, ha tényleg úgy gondolom. És esetleg meg is magyarázhatom, hogy miért tartom ribancnak. Ebből a másik le tudja vonni a következtetést, hogy ezzel így együtt tud-e élni, esetleg ezen elvárásoknak meg tud-e felelni?
Ha az elején derülnek ki a nézetbeli különbségek, akkor nem olyan nagy a baj, mintha több idő telik el.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:40:06
Muha 2009.11.02. 11:40:56
Esetleg még annyi, hogy ha valaki mindig minden exét szidja és hibáztatja, az elgondolkodtató, hogy vajon milyen is a másik ember.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:41:30
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:42:42
Muha 2009.11.02. 11:43:04
Személyeskedni nem szeretnék, előre bocsátom:
És ha az asszony elmondta volna, hogy ilyen őrült dolgai volta, és mi volt az a magatartás, amivel ezt kezelni, és melyik az, amivel fokozni lehetett az segítség lenne/lett volna?
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:43:18
Taknyosmakikaki 2009.11.02. 11:43:35
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:44:43
mütyür 2009.11.02. 11:44:45
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:46:04
Snowmass 2009.11.02. 11:46:25
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:46:36
mütyür 2009.11.02. 11:47:40
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:48:22
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 11:48:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 11:49:43
mocsokmacso 2009.11.02. 11:49:54
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2009.11.02. 11:49:57
mütyür 2009.11.02. 11:50:19
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:50:51
@mütyür [kesztyűlakó]: Pikkelsz a fonokeidre. :D En pl az ellenorokkel vagoyk igy. Mire lehet ebbol kovetkeztetni? Sokat BKVzom. :D (Nem ertheto mire gondolok? Szamomra az exek nem adnak kulonleges plusz infot.)
Snowmass 2009.11.02. 11:51:14
mütyür 2009.11.02. 11:52:48
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 11:53:03
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:53:10
mütyür 2009.11.02. 11:53:56
Muha 2009.11.02. 11:55:33
Ezt így értem ám, csupán a hangsúlyt nem az exre helyezem, hanem arra, hogy a parnerednek mik azok a dolgok, amik jól esnek, melyek azok, amik bosszantják.
Nem feltétlenül kell az ex módszereit alkalmazni, azonban lehet, hogy segítség, hogy olyannal ne is kísérletezz, amiről már bebizonyosodott, hogy csak olaj a tűzre.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 11:56:14
Snowmass 2009.11.02. 11:56:19
dr. gernika 2009.11.02. 11:56:56
Nem lehetne, hogy végre felnőtt történetet kapjunk? Hiába teltek-múltak az évek azóta, a posztíró agyilag ugyanolyan zokni, mint amikor történt vele ez a semmiség.
Bár meg se írta volna.
mocsokmacso 2009.11.02. 11:57:36
Snowmass 2009.11.02. 11:57:41
mütyür 2009.11.02. 11:58:35
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 11:59:15
Tartom, hogy nem adnak az exek semmilyen plusz infot. Max. nemibetegseg teren. (:)) Mert vegyuk a kulsot. Mashogy nezel ki. Akkor mar nem is tetszel?! Tartom, hogy kozkeletu tevedes, hogy az exek pluszinformaciot szolgaltatnak.
Snowmass 2009.11.02. 11:59:40
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:01:17
Muha 2009.11.02. 12:02:07
Akkor minden bizonnyal csak én vagyok olyan egyszerű, hogyha valami zavar, akkor az másban is zavar, függetlenül attól, hogy máshogy néz ki.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:04:11
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:04:50
És nem feltétlenül az exek, hanem a múltban átélt események, az általuk kiváltott érzések, személyiségváltozások, gondolatok azok, amik infot adhatnak.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:05:44
Muha 2009.11.02. 12:07:51
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:08:41
Spec. en is pont ezt irtam, hogy az exekrol beszelni tok felesleg, mert nem adnak tobb infot masmilyen emberi kapcsolatoknal, nem fetisizalni, prvilegizalni (mi a jo szo?), hogy "ebbol tanulhatsz"...
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:08:45
Muha 2009.11.02. 12:11:07
Továbbá lehet úgy is, hogy elmondom, hogy két bogyóval szeretem úgy, hogy fele KV fele tej, sőt ha van egy kis tejszínhab, azt sem vetem meg.
Ezen ismeretek birtokában már nagyjából van egy kép, hogy hogyan iszom a kv-t. Ezek után fura lenne, ha 4 cukorral hozná tej nélkül.
Minél inkább ismered a másikat, annál inkább a kedvében tudsz járni. Hogy az infók meg honnan vannak tökmindegy.
Persze a másik, hogy úgy is kiderülhet hogy hogyan szeretem a KV-t, ha hoz egy mézes kvt, aminek nem örülök, és akkor elmondom a preferenciáimat.
3 mondattal meg lehet spórolni egy felesleges kört. :)
tuli _ 2009.11.02. 12:11:10
egyébként hogyne adnának plusz infót. pl. ha hazudozós vot az előző, akkor tudható, hogy egy elhallgatás is akár kivághatja a biztosítékot. az exektől _is_ leszünk olyanok, amilyenek vagyunk egy kapcsolatban.
@Dr. Jula Watson: igen, erre is írtam fentebb, amit fricinek.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:12:02
tuli _ 2009.11.02. 12:12:40
Muha 2009.11.02. 12:13:05
"nem fetisizalni, prvilegizalni (mi a jo szo?), hogy "ebbol tanulhatsz"...
Közeledünk. Egyszerűen úgy gondolom, hogy az információszerzés egyik módozata lehet, és mint lehetséges eszközt nem kell elvetni.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:13:16
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:14:45
Muha 2009.11.02. 12:16:48
Node elmondom hogy miért gondolom _én_ így.
Engem speciel érdekelnek a másik ezen dolgai.
Úgy érzem, hogy ezáltal sokkal jobban megismerhetem őt. Nem csupán mint embert önmagában, hanem embert párkapcsolatban.
Kevesebb a félreértés lehetősége talán, és megint más, ha úgy érzem, hogy értem is a másikat és nem csak a vaksötétben tapogatózok.
Snowmass 2009.11.02. 12:17:06
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:17:26
Sztem nem az exektol. Csak kis szeletei a korulmenyeknek.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:18:10
Mondjuk kerültem már én is olyan helyzetbe, amikor nagyon kiakadtam, hogy az átélt rossz pillanatokat elkerülhettük volna, és hogy ezzel a közte lévő esetlegesen előforduló jó pillanatokat is elrontotta, mert azok is hazugsággá váltak. Haragszom ezért a tettért való igaz, de ez csak egy tett. Attól ő még lehet mondjuk jó a szakmájában, amit elismerek, vagy bármi más pozitívuma. Kicsit bonyi lett :S
MaxiFeel · http://www.maxifeel.com 2009.11.02. 12:18:17
Muha 2009.11.02. 12:18:50
dr. gernika 2009.11.02. 12:20:47
@mütyür [kesztyűlakó]: Ez van az iwiw adatlapomon is :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:21:51
A multbeli vakbelmutetem vajh mi kevesse befolyasolja a mostnai tudogyulladasom kezeleset. Egyetlen relevans info, ha van antibiotikum allergiam, es akkor derult ki. Viszont parkapcsolatban ritkan vanank ilyen hordereju tortenesek. Ertsd ez nemibetegseggel, hitellel lenne ekvivalens.
Oke, elmeleti pelda: baratom szerette, ha a talpat masszirozta az exem. En nem csinalom, ellenben az exxel ellentetben baromi jokat fozok. Mennyire relevans info szamomra? En masban vagyok jo. Nekem is massziroznom kenne, csak mert az ex csinalta? Vagy elfogadjuk, hogy mas ember vagyok, es igy vagyok jo?
alumi 2009.11.02. 12:22:02
Miért van az, hogy mindig a leghülyébbek igyekeznek a sztorik végén általuk bölcsnek vélt megállapításokat tenni?
Ez a sztori is agyelhalálsos volt. Még folyik a kárfelmérés, de a fél agyam tuti kisült, mire elolvastam.
Snowmass 2009.11.02. 12:22:04
S0und 2009.11.02. 12:22:41
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:23:15
Felreertes ne essek, minimalisan en is tajekodozodom. De ez mar emberi gyarlosagom, hasznat nem latom. Tenyleg nem.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:24:29
tuli _ 2009.11.02. 12:25:30
@Dr. Jula Watson: de párkapcsolatban megbukott. szarom le, hogy szakmailag jó. azt értékeljék a munkahelyén. (najó, ez persze kötözködés, értem, amit mondasz)
van, aki annyira rohadék, hogy nem érdemes foglalkozni azzal, hogy bármilyen jó tulajdonságát is idézgessem. a harag eltűnhet, de a másik értékítélete marad, ha nagyon nagyot vétett.
Snowmass 2009.11.02. 12:29:26
szamoca00 2009.11.02. 12:30:04
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:30:22
Allitom, hogy onkritikai helyen, es megcsak gyanura sem adok okot. :)
mütyür 2009.11.02. 12:31:49
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:31:53
Alapvetően én nem ilyen pédákról beszélek, hogy masszírozni, kávét főzni stb. És nem hiszem, hogy hasonlítani kellene bármiben is. Mert akkor már az ember nem önmaga. De például ha a lánnyal mondjuk erőszakoskodott a párja, akkor nem baj, ha a másik ezt tudja, hogy úgy tudják kezelni a felmerülő problémákat.
Vagy mondok egy példát, ami nem feltétlenül párkapcsolat. Őszi szünet az oviban, csüt-pénteken a gyerek másik csoportszobában másik ovinénivel. Csütörtökön megy vidáman, hazajön semmi gond, semmit nem mond, ovinéni se. Másnap reggel sírás, hogy ő nem akar menni, pedig nem szokott ilyet csinálni. Mi csak álltunk értetlenül, mi történt. Délután megyek érte, amikor kérdeztem, hogy milyen volt a nap, akkor mondja ovinéni, hogy nagyon megdicséri, rendes volt, nem volt sírás, nem úgy mint előző nap, mikor végig hisztizte a napot. Én meg csak néztem kikerekedett szemekkel, hogy jaaa, ezért volt a reggeli gond is. Ha ezt tudjuk le lehet kezelni, információ hiányában azonban nem igazán tud mit tenni az ember.
Muha 2009.11.02. 12:33:11
Ebben is igazad van. ezek azok a kérdések, amikről úgy szoktunk beszélgetni, hogy Te azt mondod, hogy az enged, akinek kevésbé fontos.
ettől függetlenül megkockáztatom, hogyha egy nagyon jó estét akarsz a párodnak, akkor megmaszírozod a talpát. Ott akkor egyszer. Aztán meg nem.
Cs@tLós 2009.11.02. 12:33:48
Szőke lelkületű posztolónk szerintem arra szeretett vna kilyukadni, hogy azok az emlegetett "exek" valójában nem exek voltak, hanem a barátnői, csak annyira sötét volt, hogy ennyit nem tudott érthetően megfogalmazni.
"Mára már elértem azt a szintet, hogy az ilyenekkel nem foglalkozom, modell lettem, nem foglalkozva olyanokkal, akik nem tudják értékelni azt, aki vagyok. "
Ebből is látszik, hogy milyen szellemi magasságokba emelkedett a posztoló, merthogy nem a külső a lényeg ugye....aztán olvashatjuk majd a következő posztját, "hogy brühühü minden pasi olyan szemét velem, csak a külsőmért akarnak, pedig én olyan okosisvagyooook".
Broáf.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:34:19
Viszont a Julanak irottakkal nagyon egyetertek.
mütyür 2009.11.02. 12:35:49
Snowmass 2009.11.02. 12:36:03
Muha 2009.11.02. 12:36:43
A szex az elég alap, és elég fundamentális kérdés, míg a KV nem. :]
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:38:17
De Jula, ezek ok-okozati osszefuggesek. Egy parkapcsolat nem ilyen racionalis, linearis valami, inkabb egy tobbvaltozos egyenlet. Ha a-t kicserelem, akkor maris mas b es c fekvese.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:41:36
De itt mar kenne az, hogy mirol beszelunk, tenyleg. Akar lehetne olyan dolog is, ami elveid ellen van, ergo ugysem csinalnad. Nagyon keves sztem az erdemi info, amit egy multbeli kapcsolat szolgaltat az uj par szamara.
Muha 2009.11.02. 12:41:49
Például Snowmass által felvázolt infó releváns volt.
Jula kauzalitásos elmélete szintén ide kapcsolódik.
Továbbá más, ha érted, hogy miért rinyál a másik, mintha csak azt látod, hogy rinyál látszólag ok nélkül.
Lehet, hogy kapott egy olyat a múltban, ami miatt így reagál, és amig nem érted a körülményeket, nem is fogod tudni megbeszélni vele, hogy mit lehet tenni ezen problémák megoldása érdekében.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:45:46
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:46:48
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:48:07
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:49:26
Mi meg ugye arról, hogy a múltbeli történések kapcsán az ember változik, tanul, sebeket szerez. Ha ismerjük, mi történt, akkor jobban megérthetjük, hogy miért is reagál úgy, ahogy. Nem az exek a lényeg, hanem a hatásuk, amit hagytak az aktuális párunkon.
Más nézőpontból vizsgáljuk a problémát.
s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.11.02. 12:49:48
Snowmass 2009.11.02. 12:50:10
De még ha úgy is éled meg, hogy mindegyikben csalódtál, olyanmérvű csalódás ez minden esetben, hogy csak és kizárólag rosszat tudnál mondani róluk egytől-egyig?
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:51:02
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 12:51:49
Muha 2009.11.02. 12:52:01
(hülye példával, de irodalomórán sosem tanultam verselemzést. Megtanultam a verselgető életútját, és abból lehetett érdemben mazsolázgatni, hogy vajon mégis mi a gyíkra gondolhatott a költő)
nem gondolom, hogy kitalálom, hogy mit gondolt, de közelebb vagyok az igazsághoz, és annyira nem lövök mellé.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 12:52:51
Snowmass 2009.11.02. 12:52:59
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 12:53:48
Muha 2009.11.02. 12:56:55
Szerintem az fontos infó és példa, hogy esetleg folyamatosan hazdoztak neki és átverték/megcsalták, és ezért egy általam mondjuk nem olyan fontos infót nem mondok el, és erre előjön belőle a régi bántás és sérelem, és ezért hülyén kezd el viselkedni velem, amit esetleg nem értek, ha nem ismerem a múltják.
Az infó birtokában viszont figyelhetek arra, hogy tényleg érezze, hogy nincs semmi bibi a kapcsolatban.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:57:11
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 12:58:38
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:03:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 13:03:56
Ja, nem akarod, hogy lázítsam a kis szöszit! :)
Snowmass 2009.11.02. 13:04:23
Nem vagyunk egyformák. Máshogy működünk, és ez nem baj. Én csak kivételes esetekben tudok emberekhez ilyen módon viszonyulni.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 13:04:51
Hello és elmenet egy szia is :DDD
Majd később re!
Muha 2009.11.02. 13:05:17
Uram. Akkor had tegyek fel kérdést.
Fontosnak tartja-e, hogy ismerje a másik fél múltját?
Amennyiben igen, fontosnak tartja-e a másik párkapcsolati múljának (mint egyébként a múltja részének) ismeretét?
A múlt ismerete magyarázatként szolgálhat a jelenbeli történésekre?
*és itt most Önről, hogy mit kellene tennie, vagy mit sem, vagy mit hogyan nem szerepel*
Snowmass 2009.11.02. 13:07:09
Muha 2009.11.02. 13:07:29
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:08:26
@Kedves Nard: Nem is tudnad. :P
Muha 2009.11.02. 13:08:52
Most ebbe nagyon beleszaladtam, de fontos tudni, hogy szerintem olyan, hogy önmagában, olyan nincs. legalábbis gyakorlati szintem. Laboratóriumi gondolati szinten lehet, de a gyakorlatban nincs.
Minden összefüggésben áll valamivel és azoknak úgy van értelme.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:09:57
baraka 2009.11.02. 13:10:17
mocsokmacso 2009.11.02. 13:10:27
Csak mondok egy példát, a leányzó beszáll a kocsimba ( ami nem egy kiskocsi) és közben tesz egy megjegyzést, hogy milyen kis aranyos autó, közben én meg tudom, hogy az előző barátja állandóan egy ferrárival vitte hozta, akkor ezt a mondatot nem fogom tőle zokon venni.
Muha 2009.11.02. 13:10:28
Nagyon szar példa, de önmagában egy "NEM" válasszal nincs baj,
csupán akkor, ha mondjuk arra a kérdésre válasz, hogy Szereted-e a másikat. Hűséges voltál-e? Viszont a megcsaltál kérdésre meg nagyon jó kis válasz. Pedig mindkét esetben "NEM" szerepel, mégsem ugyanaz.
szamoca00 2009.11.02. 13:11:11
Snowmass 2009.11.02. 13:15:12
Muha 2009.11.02. 13:17:10
Kérdezek még.
Az a baj, hogy személyes. Offold le bátran, ha túl tolakodó, de
vajon máshogy tekintenél-e a partneredre, ha tudod, hogy kevés kapcsolata volt, hosszabbak, és mindig hűséges és odaadó volt, mintha tudod, hogy rengeteg kapcsolata volt, általában ő csalta meg a párját.
A kettőtök kapcsolata pedig harmónikus, kiegyensúlyozott, nincs rossz szó.
Snowmass 2009.11.02. 13:17:11
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:18:21
@Muha: Ma veled is egyetértek. Fura egy nap. :)
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:20:16
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:21:24
kissé zavaros a leírás.
A pasi gáz.ennyi.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:21:57
Muha 2009.11.02. 13:23:41
(gyakorlati oldalról megközelítve különös tekintettel arra, hogy a párunkkal szeretnénk együtt élni, és nem az exszével.)
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:24:29
Jó tudni a másik oldalt is.
Abból is sokat megtudni, hogy az épp aktuális kiszemeltünk hogyan és miért szakított(szakítottak vele)
szamoca00 2009.11.02. 13:25:12
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 13:25:35
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:26:49
mütyür 2009.11.02. 13:27:10
mocsokmacso 2009.11.02. 13:27:15
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 13:27:20
a legjobb, ha kívülállóként meg tudod hallgatni mindkét felet. :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:27:27
Mas ember, mas korulmenyek.
tuli _ 2009.11.02. 13:28:14
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:30:32
egyikkel sem tartom a kapcsolatot..
:-D
Bár nemrég iwiwen társalogtam az egyikkel..
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 13:30:38
felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.11.02. 13:30:54
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:31:05
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 13:31:38
Muha 2009.11.02. 13:33:59
És ha a párod a múltbeli kapcsolataidba kérdez, komolyat és sokat, válaszolsz őszintén?
Esetleg hülyének nézed, hogy mit érdekli?
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:34:01
nem így értettem.
Nem az ő véleményükre építeni.
De sok tanulságos dolgot mondhatnának.
Pont azért mert általában negatív dolgokat hall az ember a másik exéről,vmiért mégis szeremlmes volt bele, és járt vele x évig...szóval valszeg nem csak a másik lehetett gáz, valamit a leendő párunk is elronthatott.
Ezt lenne érdekes és tanulságos megtudni.
mütyür 2009.11.02. 13:34:07
Snowmass 2009.11.02. 13:34:23
wagabound 2009.11.02. 13:34:51
Másrészről, ha viszont dicséri az exeket, akkor tegyük a szivünket a kezünkre: melyikünkben nem támad fel a féltékenység?
Szóval, csak módjával, tapintatosan és okosan szerezzünk infókat az ex(ek)ről. Csak annyit, amennyit feltétlenül szükséges. Beszélni róluk, kéretlenül, csak úgy, szerintem egyszerűen tapintatlanság.
--
- Tudod, drágám, az előző pasim/nőm sokkal jobb volt nálad.
- Igen? És ő most hol van?...
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:35:06
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:35:43
valami ilyesmire gondoltam én is
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 13:36:51
Gazz 2009.11.02. 13:38:53
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.02. 13:38:53
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:39:49
pontosan..addig kell meghallgatni,amíg nem leszek szerelmes és kurva elfogult.:-))
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:40:19
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:41:08
az evés nálam is érzékeny pont.
aztán lehet, hogy én is gázosan eszem.
Muha 2009.11.02. 13:43:11
Értem.
Akkor is muszáj kérdeznem. Ezek alapján Téged nem érdekel a másik múltja, ha jól értelmezem. Ezzel semmi baj. Azonban akkor hogyan értesz meg dolgokat a megfelelő előismeretek nélkül?
vagy esetleg az adott probléma részleteibe próbálsz belemászni. Mit teszel, ha ott szembesülsz egy ex által elkövetett valamivel kapcsolatban esetleg. Akkor hagyod?
*nem baszakodok, csak szeretném megérteni*
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 13:44:44
lehet, hogy legtöbbször kurvára megéri kívülállónak maradni? :))
Az evés viszont szerintem is elárul dolgokat, bár néha túlmagyarázzuk.
Én zabálok, azon nincs mit magyarázni :)
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:47:15
2009.11.02. 13:47:57
Muha 2009.11.02. 13:48:36
Egy bizonyos szint mindenképpen kell.
Például én sosem jönnék össze olyannal, aki mindig éppen valahogy eszik.
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:48:39
ezért is megyek bele kurva nehezen egy "tartós" kapcsolatba.ha már benne vagyok, nem vagyok kívülálló.
Pedig sokkal könnyebb az észt osztani másoknak a kacsolatáról,kapcsolatokról..:D
uhhh (törölt) 2009.11.02. 13:49:39
és ha éppen mindig csak eszik?
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:49:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 13:53:33
"- Tudod, drágám, az előző pasim/nőm sokkal jobb volt nálad.
- Igen? És ő most hol van?..."
Ez egyértelműen azt jelenti, hogy ő volt kevés/nem megfelelő.
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 13:53:53
Én megyek és kipróbálom Snowmass által ajánlott indulatlevezetési technikát, vagyis sportolni fogok. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 13:55:29
Ha ő kérdezi és te válaszolsz neki őszintén, akkor nem gond. Ha kéretlenül állandóan ezt a témát nyomod, az gáz. Ha azt mondod, nem akarsz róla beszélni, akkor gyanús leszel, hogy titkolsz valamit. Ha meg túl sokat beszélsz róla, az a baj. Arany középút a megoldás. Mondj is meg ne is.
céerem 2009.11.02. 13:58:31
No comment. Micsoda kapcsolat.
A modell lettem miért fontos? Nem egyszerűbb az, hogy megtaláltam önmagam, vagy végre azt csinálom, amit szeretek és tele vagyok önbizalommal?
Modell lettem. Hát, sokra vitted, hacsak nem vagy Mihalik Enikő... De szerintem nem vagy.
tuli _ 2009.11.02. 13:59:38
ráadásul, ha velem tennék, én kurvaideges lennék, ha kibeszélnének a hátam mögött.
ugyanis _én_ tudnám a helyére tenni a dolgokat, de a partnerem összefüggés hiányában nem tudná helyén kezelni a dolgokat.
még olyan esetben is problémák merülnek fel, ha közös ismerős beszél mindkét féllel.
Madpapa 2009.11.02. 14:00:04
tuli _ 2009.11.02. 14:03:28
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 14:18:50
@Muha: Nem veszem cseszgetésnek, beszélgetünk. Jól értelmezed, úgy értem meg a dolgokat, hogy megkérdezem, nem? Lehet, hogy erre egy ex-es sztori lesz a válasz, mert neki az a meghatározó élmény ezzel kapcsolatban. Én pedig ebből arra fogok következtetni, hogy még nincs túl rajta. Vajon tévedek-e?
"Akkor hagyod?" Kit/mit?:-)
uhhh (törölt) 2009.11.02. 14:18:57
teljesen elvi síkon mozgok.tudom,hogy ez kivitelezhetetlen.
Olyan is volt már, hogy az akkori csajom nekem panaszkodott, hogy az előző pasija nem hagyja békén.
Egy őrült aki állandóan hívogatja és többször megvárta a házuk előtt és mennyire utálja és undorodik ettől az embertől.
Mikor egy idő után felvetettem, hogy az nem lehet,hogy nem küldi el "rendesen" a csávót és azért próbálkozik ennyi idő után is, én lettem a leggázosabb a világon.
Aztán egyszer pont akkor hívta a pasi mikor én is vele voltam.
Elvettem a telefont és a kurva anyjába elküldtem az illetőt, egy megkereséssel és megveréssel kombinálva(pedig nem vagyok agresszív),ha nem hagyja abba a zaklatást.
Erre a srác csak annyit mondott, hogy fogalmam sincs a lány mit mond neki, és hogy egyáltalán nem küldte el.
Ez szöget ütött a fejembe, mire a lány kiakadt, hogy én nem bízom benne, és a srác egy idióta és minket akar csak elválasztani.
Ő nem akar tőle semmit mert utálja.
2 év múlva szakítottunk a lánnyal, és rá 1 hónapra már a zaklató exbaráttal járt.. :D :D
Minimal · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/346-opel 2009.11.02. 14:19:10
BARI 2009.11.02. 14:20:27
nem bírtam elolvasni.a hiba biztos nemmem van...:(
uhhh (törölt) 2009.11.02. 14:20:52
lehet,hogy hajmodell
BARI 2009.11.02. 14:21:06
Muha 2009.11.02. 14:21:23
Csak a kérdést megpróbálni megérteni.
tuli _ 2009.11.02. 14:22:47
nade te sem tanultál belőle, úgyhogy láthatod, hogy gyakorlati síkon ugye nem működik.
sajnos sok ilyen "zaklatós" sztorit hallottam már. ezekkel az a baj, hogy miattuk a komoly zaklatások egy részét sem hiszik már el.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 14:26:58
De nem szívesen firtatom ezt, mert én fogom félreérteni. Nem megyek be a hetedik ajtón.
Curval 2009.11.02. 14:32:35
absztraktor.blog.hu/
Borsószem 2009.11.02. 14:35:26
Ez a poszt egyszerűen kritikán aluli, nem érdemli, hogy szikrázó elmém csillogtassam rajta. (Ez amúgy értelmes mondat?)
És különben is, mért olyan az egész, mintha angolból fordította volna a google translate? És mi volt a szakítás oka? Hogy egyéb tartalmi problémákba ne menjek bele. Mi értelme volt ezt idehányni?
(Hány éves a posztíró, 14???)
Tarkin kormányzó 2009.11.02. 14:35:36
uhhh (törölt) 2009.11.02. 14:36:17
de tanultam belőle.
még jobban nem bízom a nőkben...:-))
Egyébként most,hogy mondod eszembe jut egy másik történet.
A legelső komoly kapcsolatom.
Az első egy hónapban voltunk (2000 nyara,zp)Ne mentem le a zp-be.
Ő ezt annak vette, hogy én nem szeretm eléggé.
Odament hozzá egy srác, de ő elhajtotta.Ezt mesélte nekem.
Aztán elkezdtek a panaszok jönni felém,hogy valaki hajnalban vonalas telefonon( akkor 20 éves volt, és otthon élt még a szüleivel)hívogatja egy férfi hang, hogy ő a lelkiismerete és lecsapja.Persze állította,hogy nem tudja ki lehet és mit akar.
Ez vagy 2-3 hétig tartott, nekem sírt, hogy nem érti ki zaklatja,és fél.Én meg vigasztaltam.
Én furcsáltam eléggé, hogy valaki ismeretlen ilyen szöveggel hívogatja..
Fél év múlva kiderült, hogy találkozgatott a sráccal,leveleztek(szerelmes levelek),aztán mikor én éppen elutaztam egy hétre, akkor elküldte a srácot.
Ezért voltak a telefonok.
Hogy mi történhetett a hátam mögött durvább én nem tudom.
Lehet,hogy jobb is...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 14:36:24
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 14:38:11
Snowmass 2009.11.02. 14:41:13
Borsószem 2009.11.02. 14:42:51
Vajon pontosan hány év? Egész vagy törtszám? :D
Borsószem 2009.11.02. 14:44:28
Legközelebb írok egy posztot arról, hogy hogyan szakítottam Ervinnel, a képzeletbeli barátommal. Persze előbb még szakítanom kéne. :)
Borsószem 2009.11.02. 14:44:59
mütyür 2009.11.02. 14:46:32
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 14:48:38
Borsószem 2009.11.02. 14:49:57
dr. gernika 2009.11.02. 14:50:00
mütyür 2009.11.02. 14:51:58
Muha 2009.11.02. 14:52:05
Bisztos ez is modell.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 14:53:25
tuli _ 2009.11.02. 14:55:34
szerintem tudod nagyjából mi történt a hátad mögött:S
és nem csak a nőkben nem szabad bízni. elárulom, a pasikban sem .
tuli _ 2009.11.02. 14:56:07
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 14:56:29
Kham 2009.11.02. 14:58:00
mütyür 2009.11.02. 14:58:08
uhhh (törölt) 2009.11.02. 14:58:23
pasival még nem jártam.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 14:59:26
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 15:00:32
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:01:39
egyébként annyira egy naiv fasz voltam,hogy tényleg elhittem azt,hogy semmit nem történt..
Mostanáig el sem gondolkodtam ezen..mondjuk eszembe sem jutott.
Segítség!!!Megcsaltak!!
:-)
mütyür 2009.11.02. 15:02:24
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 15:03:38
mütyür 2009.11.02. 15:05:26
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 15:06:37
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 15:07:42
tuli _ 2009.11.02. 15:08:46
az első kapcsolatoknál még tud hülye lenni az ember. a későbbiekben már profin kell csinálni, hogy ne legyen gyanús.
konklúzió. bármikor, bárki megcsalhatja az embert, nem mindegy, hogy a jeleket hamargyorsan észrevesszük, és úgy rúgjuk ki a másikat, vagy később verjük a fejünket a falba, hogy milyen birkák voltuk.
(bocs BARI :D)
pasival gondolom, nem is óhajtasz járni :D
2009.11.02. 15:08:53
BARI 2009.11.02. 15:11:33
tuli _ 2009.11.02. 15:17:13
naugyehogy ugye.
vannak nélkülözhetetlen információk :D
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:17:46
Mindjárt felhívom az exemet és lebaszom!:D
Sajna,ha valaki meg akar etetni valakit, akkor meg is eteti..
Ha nagyon akarja az ember, akkor soha nem derül ki..
Pl ha ez a barátnőm nem nekem panaszolja el az éjszakai zaklatót, soha nem tudom meg.
Így is 9 évvel később esett le basszus..:-)
dr. gernika 2009.11.02. 15:17:53
@Kedves Nard: Arra már úgyis van egy közmegegyezéses jelünk, ha túl sokat beszélsz.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 15:17:58
A főnök megdicsérte a nadrágom. Francba.:S
BARI 2009.11.02. 15:20:18
na osonkodom is :)
mütyür 2009.11.02. 15:22:06
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 15:22:16
tuli _ 2009.11.02. 15:22:50
szerintem is olvass be neki :DD
egyébként hidd el, előbb-utóbb mindig, minden kiderül.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 15:23:56
BARI 2009.11.02. 15:27:24
mütyür 2009.11.02. 15:29:58
tuli _ 2009.11.02. 15:36:26
egyébként is, az új, tökéletes pasik/nők a családban először a potenciális sorozatgyilkosok.
( A potenciális sorozatgyilkos ismérvei nagyon
pontosan körülírhatóak: 25-40 év közötti, heteroszexuális, fehér férfi,
nehéz gyermekkorral, magas IQ-val, átlagos, vagy annál jobb külsővel rendelkeznek)
ha kiderül, hogy van hibájuk, márpedig kiderül, ejtjük a jelzőt :DD
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 15:40:23
Biztos abban bizzunk tulikam? ;))
tuli _ 2009.11.02. 15:41:33
hát, igazad van. bízzon benne Nard :DD
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 15:41:41
Snowmass 2009.11.02. 15:45:31
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:45:42
sztem azon is múlik,hogy mennyire profi megcsalós az ember.
Nekem van olyan ismerősöm, aki ezt nagyon jól nyomja.
Szinte csak akkor bukik le, ha ő is akarja.
Egyébként általában az ember rendességén, vagy egy másik ember szemétségén(bekavarásán) múlik.
Hangsúlyozom.Általában.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 15:49:17
Egyedül csinálja? Vagy álnéven?
dr. gernika 2009.11.02. 15:50:03
tuli _ 2009.11.02. 15:51:19
ha a tökéleteset. akkor maradhat, ha kiderül róla, hogy nem az. mert ha az marad, akkor menekülni kell tőle, hiszen csakis, és kizárólag sorozatgyilkos lehet :DD
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: :)))
@Klájd: lehet, hogy egy-egy esetet meg lehet úszni, de kizárt, hogy működik hosszú távon. ráadásul, aki nagy pofával nyomja, hogy ő milyen ügyes, az szokott a legtöbbször lebukni. nekem is van ilyen ismerősöm. azt hiszi, milyen ügyes, de annyira mégsemnem, mert szokott bukta lenni. a legváratlanabb időben, helyeken.
lehet, hogy a másik ember szemét, meg bekavar, de azért mégiscsak a csaló fél az igazi szemét.
Muha 2009.11.02. 15:51:28
Azt hallottam, hogy meg akarod ölni Nard-ot. Ez igaz? :]
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 15:52:42
@mütyür [kesztyűlakó]: nah, hazatértem. tovább folytatom az ördögi terv végrehajtását :)
mütyür 2009.11.02. 15:53:42
Muha 2009.11.02. 15:54:11
Úgy csináld, hogy valami másodosztálybeli csajt szedsz össze, aki mellett befűzöd az igazit.
mütyür 2009.11.02. 15:54:48
tuli _ 2009.11.02. 15:55:56
@Muha: milyen az a másodosztálybeli?
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:56:20
egyedül csalja meg a barátnőjét??
mármint saját magával?
a maszturbálás is megcsalásnak számít?
:D
nem.van barátnője sok éve, és számtalanszor megcsalta.
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:57:22
és nem bukott le.
dr. gernika 2009.11.02. 15:57:28
Uhh, kicsit aggódva olvastam a sorozatgyilkos ismérveit, de Nard gyerekkora elég átlagos volt, sőt inkább könnyű mint nehéz, nem vagyok veszélyben.
@Frigyesur: Ezen viszont egyáltalán nem vagyok meglepve. Eddig is gyanús voltál.
Snowmass 2009.11.02. 15:58:23
uhhh (törölt) 2009.11.02. 15:58:24
egyébként is azt vallom,hogy előbb-utóbb minden kiderül.de most elbizonytalanítottam magam.:-)
dr. gernika 2009.11.02. 15:59:56
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 15:59:58
BARI 2009.11.02. 16:00:39
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:01:26
:DD
@Drága IV gernika: Lattatok?! Nem tagadta a sztorit. :)))
dr. gernika 2009.11.02. 16:01:56
tuli _ 2009.11.02. 16:02:00
@Snowmass: vááááá:DD
profilalkotóként azt mondom, hogy ne kötözködj :DD
@Klájd: ügyes vagy:)) de azért vigyázz, ha így folytatod, identitászavarral is küszködhetsz még :DD
mütyür 2009.11.02. 16:02:22
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:02:26
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:03:26
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:04:20
igen.erre értettem,hogy a másik szemétségén(kavarásán)is múlik a dolog.
Eddig megúszta.
Egyébként nemrég én is párhuzamosan voltam együtt 2 nővel(az elején még 3 volt)2 hónapig bírtam.
Tudom:MPG
Az egyik tudott a másikról,sőt ismerte is.
logisztikailag is nehéz megoldani,már a végén nem tudtam kinek mit mondtam.
De ami a legfőbb, rájöttem,hogy ez nekem való érzelmileg.
Most egyedül vagyok.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:04:44
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:04:56
Megdumálom saját magamat is..:-))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:05:13
@mütyür [kesztyűlakó]: nos a palotám egyik szárnyában van a dolgozószobám. most átjöttem abba a szárnyba ahol a szállásom van :D
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:05:52
nem nekem való érzelmileg, ezt akaram írni
Snowmass 2009.11.02. 16:06:33
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:07:34
mert kinyír mindenkit aki tud róla..:-)
Snowmass 2009.11.02. 16:08:26
Snowmass 2009.11.02. 16:09:27
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:09:31
franc..na.így buktatja le magát az ember.
dr. gernika 2009.11.02. 16:11:45
@Frigyesur: Nem, neki roppant nehéz volt a gyerekkora (legalábbis úgy élte meg a tök átlagosat, és később is sok mindenért hibáztatta az anyukáját).
Muha 2009.11.02. 16:13:30
@Drága IV gernika: Bocsánat, nem figyeltem. Nem vettem észre, hogy a pletykafészkek épp becsapnak. :)
@hasznavehetetlen régensherceg: olyat ajánlok, akit nem sajnálsz majd egyáltalán. Sőt, kifejezetten érzéki örömet okoz majd megbántani, megalázni és elhagyni. :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:13:35
tuli _ 2009.11.02. 16:13:55
@hasznavehetetlen régensherceg: miből tart összeszedni egy őhencegségének? csak meséld elmindenkinek a titulusod, oszt jó eséllyel indulsz. avagy keresnek neked egy jó pszielőtagú doktort. mindenképpen jól jársz :D
@Snowmass: az hát :D
@Klájd: nem vertek meg? :P
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:15:22
@Klájd: nehezen bírom elviselni a sumákolást. Bennem van a hiba.
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:15:38
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:15:56
Muha 2009.11.02. 16:16:51
mütyür 2009.11.02. 16:16:51
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:16:58
békével váltunk el.persze attól még ők lehet,hogy utálnak..
tuli _ 2009.11.02. 16:17:27
@Drága IV gernika: el nem tudom képzelni, hogy nem vette el más kiaótóját :D
@Muha: abból van elég
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:18:31
alapból én is.ez a párhuzamos dolog tök véletenül jött össze.
Muha 2009.11.02. 16:18:37
Könyörüljetek rajtam. :]
Snowmass 2009.11.02. 16:19:16
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:19:32
@tuli_: a pszi előtagú doki a másik énemnek segített :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:20:27
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:20:44
@tuli_: Ööö, toled? :S
Muha 2009.11.02. 16:20:50
Snowmass 2009.11.02. 16:21:10
mütyür 2009.11.02. 16:21:39
tuli _ 2009.11.02. 16:21:55
@Snowmass: nagyon élesek a szirmaim, van tanúm rá :D
@hasznavehetetlen régensherceg: és ő hogy van? :D
Muha 2009.11.02. 16:22:46
@hasznavehetetlen régensherceg:
az itteni posztokból megtanulható, hogy jól meg kell csalni, meg rommá alázni, és mielőtt visszakönyörögné magát, nekünk kell a bocsánatáért esedezni, és akkor tutira nem bocsát meg, de sebaj, hisz nem is az a cél :)
mütyür 2009.11.02. 16:22:54
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:24:05
@Snowmass: akkor azon fog lebukni, nem?:-) Jellemző lesz rá, hogy milyen hibákat követ el.:-)
Snowmass 2009.11.02. 16:24:28
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:25:31
mint írtam, az egyik mindenről tudott.ez enyhítő körülmény?
Muha 2009.11.02. 16:27:09
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:27:38
@mütyür [kesztyűlakó]: fú, valami leszedáló kellene. mondjuk a BAmbi :D
tuli _ 2009.11.02. 16:27:38
@Muha: a nagy ővel nem szabad, és azzal sem, aki ugyan nem nagy ő, de rendes, normális, csak legfeljebb nem lett ceji belőle. a büdöskurvákkal lehet :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:27:40
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:27:53
dr. gernika 2009.11.02. 16:29:40
@Frigyesur: Jaaaa őt néha szívesen elgáncsoltam volna. De mára nem maradt bennem rosszindulat, főleg hogy már apa. Az ő életét is megkímélem.
@tuli_: Nos, ennyire részletekbe menően nem ismerem a gyerekkorát, de az óvónénik szerették, az biztos.
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:30:14
egyik semlegesíti a másikat,így olyan mintha nem jártam volna egyikkel sem.:-)
Muha 2009.11.02. 16:30:49
Az a baj, hogy minden büdöskurva rendeslányból lett a sérelmekből kifolyólag.
Vajon rosszat teszünk-e, ha rendes lányból kurvát csinálunk másnak.
Amelyik lány nem akar kurva lenni, az úgysem lesz.
@Frigyesur: Legalább a komolyság látszatára törekedjünk Uram! :]
Frigyesur (törölt) 2009.11.02. 16:31:04
tuli _ 2009.11.02. 16:31:06
@Klájd: nem. mert aki tudott mindenről, az része volt a harmadik átbaszásának. ilyen esetben lehet utálni a megcsalt félnek mindkettőt. téged is, és a másik nőt is.
ugyanis alapelv, hogy nem tesszük meg a másikkal azt, ami nekünk is rosszul esne.
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:31:55
egyébként soha nem mondtam a másiknak, hogy nincs más mellette:.:-):D
igaz,nem is kérdezte.
meg 2 hónapról van szó.heti 1-2 találkozással.én még járásnak sem nevezném
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:32:33
Snowmass 2009.11.02. 16:32:58
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:33:27
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:33:36
alapból én is így gondolom.
tuli _ 2009.11.02. 16:35:08
@Muha: van, aki alapból büdöskurva, mert hiányzik belőle a tisztesség, csak saját maga számít. nem hinném, hogy ezekhez kell besegítés.
aki alapból normális, az is marad.
na, őket nem illik átverni.
bár szerintem alapból senkit.
tuli _ 2009.11.02. 16:37:32
uhhh (törölt) 2009.11.02. 16:39:09
izé...inkább nem mondom....
Muha 2009.11.02. 16:39:55
Aki nem akarja megcsalni a párját, az nem is érez vágyat rá szerintem.
@tuli_: Így már értem. A rendes embereket tényleg nem illik bántani.
A baj, hogy őket élvezetes. A rosszemberek nem veszik magukra olyan fájdalmasan.
mütyür 2009.11.02. 16:40:30
Snowmass 2009.11.02. 16:41:00
mütyür 2009.11.02. 16:41:21
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.02. 16:42:28
további jóságot mindenkinek
Muha 2009.11.02. 16:42:47
Elismerésem.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:43:40
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 16:44:29
tuli _ 2009.11.02. 16:45:00
@Snowmass: ez valóban így van, csak mire írtad a saját maga átverését?
@Klájd: ???
engem meg megöl a kíváncsiság :DD
mütyür 2009.11.02. 16:49:48
viszont Gőgös gúnár nincs:(
Muha 2009.11.02. 16:56:54
Sziasztok.
BARI 2009.11.02. 17:05:36
há'hogy van ez kérem?nem is cseteltek? :)
mütyür 2009.11.02. 17:07:11
SivatagiRohamKukac 2009.11.02. 17:08:21
aztaaaaaa.....
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:09:36
Most ne már! Visszaolvastam, satöbbi, aztán így hagysz félbe? Hát tudod! Mindjárt durci leszek!
:)
SivatagiRohamKukac 2009.11.02. 17:10:04
12?
Gonosz leszek, erre kár volt pazarolni a posztot. Hosszú,zavaros semmi komolyabb cselekmény.
Persze, lehet ,hogy érzelmileg komoly volt...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:10:15
Óóóó, téged is? :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:11:06
Most nem azért, hogy okoskodjak, de tudod te, hoyg micsoda fene nagy erő kell ahhoz, hogy csak majdnem?
:)))))
dr. gernika 2009.11.02. 17:12:03
Mint én, mikor kiböktem hogy egyszer liánoztam...
BARI 2009.11.02. 17:12:47
Hát ez borzasztó szar volt!Mi ez?
Cass, Te szerintem olyan szőke vagy, hogy az is maradsz!
(legalább a vérnyomásom felment)
Snowmass 2009.11.02. 17:13:47
Arra értettem, hogy sokszor azért vannak ilyen sunnyogások és kerülőútak, mert az emberek nincsenek teljesen tisztában a saját érzéseikkel, illetve a cselekedeteik következményeivel. Főként a hiányos tudás (önismeret hiánya) vagy akarás (önáltatás) miatt. Egyik variáció sem kedvez annak, hogy olyat ne tegyenek, amit ők maguk is rosszul viselnének, ha velük tennék meg.
BARI 2009.11.02. 17:14:39
*erősen figyel*
@SivatagiRohamKukac: érzelmileg komoly?szerintem kb mint egy molylepke
raszt@ · http://stoppolas.blog.hu/ 2009.11.02. 17:15:30
Kattints ide a regisztrációhoz:
www.erepublik. com/en/referrer/raszta
Egy kis segítség az első napokhoz:
sites.google.com/site/ereptutorial/elsonapok
mütyür 2009.11.02. 17:16:47
na megyek hajat mosni, ha már holnap mhelyen töltöm a szabimat:SSS
Elemózsia 2009.11.02. 17:16:58
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:19:09
(és fáj a hátam :( - picsába')
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 17:19:09
Én meg posztolok... valaki lőjön le!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 17:21:00
"Aki nem akarja megcsalni a párját, az nem is érez vágyat rá szerintem."
Ez így van. Aki rendben van, annak eszébe nem jut, hogy más arankákat húzzon a brére.
BARI 2009.11.02. 17:22:51
kicsi ÉNEM, váltalak?holnap, holnap után nem melózok :D:D:D
tuli _ 2009.11.02. 17:23:04
@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): úgyvalahogy :))
dr. gernika 2009.11.02. 17:35:17
@raszt@: "Magyarország nagyhatalmi pozíciója"
LOOOOOL
@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): Hol???
@Kedves Nard: Na ettől most felébredtem.
Elemózsia 2009.11.02. 17:39:56
Tudja ez a lyány, mi az az együtt élni???
mütyür 2009.11.02. 17:43:12
tényleg lőjünk le?:)
@BARI: nem vicces ám:S de legalább pihenj helyettem:))
Elemózsia 2009.11.02. 17:43:14
Már most érzem, hogy el fogom veszteni a fonalat. :-D
mütyür 2009.11.02. 17:44:05
Muha 2009.11.02. 17:44:40
hello-bello
Elemózsia 2009.11.02. 17:45:47
Elemózsia 2009.11.02. 17:47:07
mütyür 2009.11.02. 17:47:28
Elemózsia 2009.11.02. 17:48:16
mütyür 2009.11.02. 17:48:20
Muha 2009.11.02. 17:49:37
Ennek örömére egy fél-káming-áutot tennék.
saját tapasztalatom, hogy akkor kopogtat be a mesésnek tűnő harmadik, ha gebasz van a kapcsolatban.
Akkor sem azért tűnik fel általában, mert szebb, vagy jobb lenne az aktuálisnál, hanem csupán azért, mert azzal kapcsolatban nem a problémák jutnak eszünkbe, hanem a problémamentes boldog együttlét.
Azonban úgy gondolom, hogy mindez maximum ideig-óráig szebb és jobb, mint az aktuális. Ott is lesznek problémák, csupán az adott pillanatban az a könnyebb út. Kilépni a problémák elől, megcsalni a másikat, hazudozni.
Viszont felnőtt emberek lévén úgy gondolom, hogyha szereted a partneredet, akkor meg lehet oldani a problémát. Minden problémát meg lehet oldani, ha mind a két fél meg akarja oldani.
A probléma megoldása sokkal keményebb és kínkeservesebb meló, mint rálépni a könnyebb útra, azonban csak és kizárólag a kemény munkának van igazán élvezetes gyümölcse, továbbá meggyőződésem, hogy ha sikerül megoldani a problémát, akkor az megerősíti a két ember kapcsolatát, továbbá biztosabbá teszi az alapokat, és még a másikba vetett bizalmat is megerősíti.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:50:07
A hátamon! (azt kaszabolták szét!), most mondd meg! Van remény :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 17:50:45
!!!!!!!!!!!!!!!
:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 17:50:50
BARI 2009.11.02. 17:50:52
@Drága IV gernika: szilárd meggyőződésem, hogy ez valami felvett modell "művésznév":)
@Muha: szijjaCüni!Koffíszigarett? :D
mütyür 2009.11.02. 17:53:03
OK, majd szólj, ha megint olyan érzésed támad, hogy meg akarsz halni:)
@BARI: :)))
uhhh (törölt) 2009.11.02. 17:55:44
@tuli_:
közben hazaértem.
Szóval a másik kapcsolatnak értékelte asszem..megkérdezte,hogy beállíthatja-e aztaz iwiwen,hogy kapcsolatban..én meg mondtam,hogy nekem mindegy,felőlem..
Na.ezek után azt hiszem az el camino a minimum a vezeklésemért.:-)
Elemózsia 2009.11.02. 17:56:39
A többiek úgysem értenék. ;-)
mütyür 2009.11.02. 17:58:13
Elemózsia 2009.11.02. 17:58:30
dr. gernika 2009.11.02. 17:58:51
@BARI: Najó, elfogadom. :)
Muha 2009.11.02. 17:59:13
Elemózsia 2009.11.02. 17:59:24
BARI 2009.11.02. 18:00:34
@mütyür [kesztyűlakó]: ki nevet a végént játszunk ?:DD
@Elemózsia: óvni akartalak, magamat is óvtam, de hát a kiváncsiság kérem.. :)
mütyür 2009.11.02. 18:04:58
@BARI: aha:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 18:05:39
BiSZtos a Cassandra név rövidített változata :)
Répa Rómeó 2009.11.02. 18:12:26
BARI 2009.11.02. 18:13:42
dr. gernika 2009.11.02. 18:15:22
BARI 2009.11.02. 18:21:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:29:04
BARI 2009.11.02. 18:30:04
mütyür 2009.11.02. 18:31:11
@hasznavehetetlen régensherceg: nem akarják, hogy írjak neked:D
(azt írtam, te túléled, ha lelőnek?:))
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.02. 18:36:05
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:36:12
a blogmotor tudja, hogy velem nem érdemes szóba állni :)
Snowmass 2009.11.02. 18:36:45
mütyür 2009.11.02. 18:38:28
@Snowmass: tééényleg, köszi az infót:)
BARI 2009.11.02. 18:41:02
Mr. Homn 2009.11.02. 18:41:39
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:42:05
mütyür 2009.11.02. 18:42:11
(ja, nem is szabad írnom senkinek:S:))
mütyür 2009.11.02. 18:45:40
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:46:58
Snowmass 2009.11.02. 18:46:59
nekem pl. nem engedte meg, hogy leírjam, hogy milyen finom réteshez jutottam ma:)
Muha 2009.11.02. 18:47:33
de még milyen cekci lány ez. huhúúú. nagyon. :]
mütyür 2009.11.02. 18:48:06
mütyür 2009.11.02. 18:49:17
mütyür 2009.11.02. 18:49:48
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:50:07
Snowmass 2009.11.02. 18:52:12
Mr. Homn 2009.11.02. 18:52:22
képzelj el engem.
szőkén.
naugye.
:)
mütyür 2009.11.02. 18:53:14
mütyür 2009.11.02. 18:54:30
@Mr. Homn: most miért? vicces lenne:)
tuli _ 2009.11.02. 18:55:08
Snowmass 2009.11.02. 18:55:25
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 18:56:24
Snowmass 2009.11.02. 18:57:13
mütyür 2009.11.02. 18:59:08
Mr. Homn 2009.11.02. 18:59:12
dr. gernika 2009.11.02. 19:00:52
Mr. Homn 2009.11.02. 19:01:45
mütyür 2009.11.02. 19:05:34
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 19:07:28
Hát minden elismerésem. Nem teszek felkiáltót, mert most egy csomót elhasználtam előre. De szerintem te magad vagy a kommunikációs csoda. Wow. Hullámozzunk Klájdnak. Te, hülye, te :)
@Drága IV gernika:
Sőt. Egyenest azért mentem. Zsírleszívás a hátamról. :P
:DDD
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:08:49
mütyür 2009.11.02. 19:09:50
Snowmass 2009.11.02. 19:12:19
Snowmass 2009.11.02. 19:15:59
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 19:19:16
@Muha: annyira szép volt amit írtál, hogy majdnem megkönnyeztem, csak én már nem vagyok királylány, szóval ez mind szépen hangzik, hogy: "...Viszont felnőtt emberek lévén úgy gondolom, hogyha szereted a partneredet, akkor meg lehet oldani a problémát. Minden problémát meg lehet oldani, ha mind a két fél meg akarja oldani...." Van amikor már nem lehet,és nem is szabad, én pl 23 év után válok, szerinted ennyi idő alatt nem voltak mély és hosszas beszélgetések, a kapcsolat, házasság megmentése érdekében.
Kölcsönösen nem csaltuk meg egymás legjobb tudomásom szerint,a harmadik is csak akkor jött mikor már mind a ketten tisztában voltunk, hogy nincs értelme ezt a kapcsolatot tovább fenn tartani, onnantól szabad kezet kapott mindenki.
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 19:23:50
Muha 2009.11.02. 19:29:37
@Hétpettyes_lovag: Nagyon sajnálom. Tényleg. A 23 évhez én még olyan fiatal vagyok, hogy a tojáshéj a seggemen van.
Tényleg nem bántásból, de a beszélgetés az első lépés, viszont kellenek a tettek.
Banális példa, de a fogkrémes tubusos klasszikus példához visszatérve, ha megbeszéljük, hogy
a.) egye fene, nem szólok azért, hogy középen nyomja meg, akkor tartsam magam ahhoz, hogy ne szóljak
b.) ő ígéri meg, hogy soha többet nem ott nyomja meg, akkor ne nyomja meg
c.) Snowmass féle, akkor mindenkinek legyen saját fogkréme, és mindenki úgy csinálja, ahogy neki jó.
Ki kell találni egy olyan optimális pontot, ami a közös érdeket szolgálja maximálisan, és ahhoz tartanunk kell magunkat.
Egyszó mint száz, a kommunikáció nagyon fontos, azonban tett nélkül semmit sem ér.
Olyan mint a telefonszex és a tényleges ágyleszakasztó szex közti különbség. :]
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:32:56
mütyür 2009.11.02. 19:35:38
Muha 2009.11.02. 19:38:01
Viszont bedobnék még egy gyöngyszememet.
Utólag végiggondolva a kapcsolataimat, mindig a lehető leglényegtelenebb dologból volt probléma. valahogy a mindennapok során a legfontosabb dolog az, ami szemelől veszik. Sajnos.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:38:53
mütyür 2009.11.02. 19:41:02
BARI 2009.11.02. 19:43:56
Muha 2009.11.02. 19:44:14
Mindazoktól függetlenül, amit leírtam, el kell fogadnom, hogy valóban van olyan pont, ami után sajnos nincs tovább. (azonban megkockáztatom, hogy ebben az esetben teljesen mindegy hogy melyik fél, de valamelyik már nem úgy áll a dolgokhoz.)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:45:39
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 19:47:10
@Muha:olyan szépen leírtam a reagálásomat, még egyszer nem fog menni :S
Igen nagyon fontos az hogy beszéljük meg, mi a gond, kinek mivel van gondja. Mi 2szer megmentettük már ilyen többhetes beszélgetéssel, de a 3. nem hozta a várt eredményt. A fogkrém egy aprócska gond ami a többi 100 aprócska problémával már hatalmassá tud válni,hosszú évek után valaki ki fogja mondani hogy : Nekem ez már nem kell! Elegem van belőle!
mütyür 2009.11.02. 19:48:18
:))
mütyür 2009.11.02. 19:49:05
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 19:50:32
Én szerencsés vagyok, mert azt is megtudtuk beszélni, hogy ez így egyikünknek sem jó és aránylag békésen el tudunk válni. (remélem )
mütyür 2009.11.02. 19:51:14
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:51:45
Muha 2009.11.02. 19:52:37
el kell ismernem, hogy ilyen téren még nincs tapasztalatom, úgyhogy csak a fantáziámra bízhatom magam.
Mégis azt gondolom, hogy amikor személy szerint nem tudtam kapcsolatot megmenteni, akkor vagy a másik, vagy az én érzéseimmel volt a gond, és nem az apró cseprő dolgokkal valójában. Azok már csupán az érzelmi változás megnyilvánulásai voltak. Szerintem.
És igazat kell adnom Neked, van, amikor nincs tovább, de azt gondolom, hogy ott valamelyik fél érzéseivel van gond, amin persze a másik, ha megszakad, akkor sem tud két szóval meg egy palacsintával változtatni.
Van, hogy elmúlik.
mütyür 2009.11.02. 19:53:07
BARI 2009.11.02. 19:54:26
mütyür 2009.11.02. 19:55:18
tuli _ 2009.11.02. 19:55:20
kérdésem van. mindkettőtöknek van harmadik? mert akkor esélyes a békében válás. ha nem, akkor csak kívánni tudom, hogy legyen az. az egyik fél mindig könnyebben emészti meg. rendszerint az, akinek van hova mennie. a másiknak később esik le, hogy egyedül marad. még akkor is, ha úgy hiszi, ez a jó megoldás.
Muha 2009.11.02. 19:55:51
Ebben pedig szerintem szerencsés vagy, hogy békésen el tudtok válni, el tudjátok fogadni, hogy elmúlt.
mütyür 2009.11.02. 19:57:00
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 19:59:21
Muha 2009.11.02. 19:59:29
BARI 2009.11.02. 20:01:20
@hasznavehetetlen régensherceg: Te ki vagy?:)
@Muha: hideg van kint Cüncim:)
tuli _ 2009.11.02. 20:01:48
és ezt sem : Műholdvevő a birkák közt (The Dish)
:D
mütyür 2009.11.02. 20:02:05
Mr. Homn 2009.11.02. 20:02:16
mütyür 2009.11.02. 20:02:42
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:02:43
@mütyür [kesztyűlakó]: majd azért remélem ellátod az égési sebemet. a leírtakból ítélve harmadfokú lesz :)))
Mr. Homn 2009.11.02. 20:02:50
Muha 2009.11.02. 20:02:50
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 20:03:30
@Muha: Szerintem ez is mint minden a kapcsolatokban emberfüggő, mennyire tiszteled a másikat, az elmúlt időt, a gyermekeid szülőjét. Ehhez azért némi "intelligencia" se árt ;)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:03:53
mütyür 2009.11.02. 20:04:37
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:05:22
mütyür 2009.11.02. 20:07:09
BARI 2009.11.02. 20:08:23
@hasznavehetetlen régensherceg: audiencia elől, menekülsz az alattvalóktól? :)
@Muha: kettőt is :D
mütyür 2009.11.02. 20:08:58
tuli _ 2009.11.02. 20:10:53
azt hallottam a tévében, hogy a húszéves Kata annyira biztos volt abban, hogy a lantművész úr őt választja, hogy már a lánybúcsúját is megtartotta. erre az öreg kibaszta, most meg szegény összetört.
lehet, hogy olvashatjuk majd posztként ezt a megrázó történetet? :DD
Dr. Jula Watson 2009.11.02. 20:11:15
tuli _ 2009.11.02. 20:14:33
najó, de akkor is érdekes cím, azt tessék elismerni :))
@Hétpettyes_lovag: intelligencia, és valóban a másik megbecsülése. sokaknak nem megy. kívánom nektek, hogy sikerüljön.
egyébként ismerek ilyen házaspárt, nem lehetetlen.
Muha 2009.11.02. 20:16:41
@tuli_: Volt szerencsém megnézni szintén. Klasszikus többet gondolt bele mint ami volt eset. :)
És urambocsá, de hogy néz már ki az a kritika nélküli csoffadás? Azért a randaságával egyenes arányban állt az álmodozása. :)
@Dr. Jula Watson: keziccsókolom.
dr. gernika 2009.11.02. 20:18:03
@BARI: *buksisimi*
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:18:07
@BARI: igen, ellenőrizni akarták mit csinálok :)
@tuli_: ez nem megoldás. csak úgy érzem mostanában, h minden zavar :/ :)
@Dr. Jula Watson: Viszont! :)
tuli _ 2009.11.02. 20:19:15
@Dr. Jula Watson: neked is szépet Jula
mütyür 2009.11.02. 20:20:58
tuli _ 2009.11.02. 20:21:28
BARI 2009.11.02. 20:21:57
@hasznavehetetlen régensherceg: és menekültél, te bitang :D
@Muha: szerintem már olyanok vagyunk :DDD
@Drága IV gernika: mert megérdemlem? :D
Muha 2009.11.02. 20:22:01
Nade ez most olyan, mintha én vennék egy repjegyet amerikába, és máris aszinném, hogy a Scarlett Johansson - pláne, hogy azon a napon született mint én UJJJAJ ISTENEM MICSODA JEL - tuti meglát, és onnantól kezdve csak a muhával akar lenni élete hátralevő minden másodpercében. jaja, leányálom grimmesekötetbe foglalva.
mütyür 2009.11.02. 20:23:09
Hétpettyes lovag 2009.11.02. 20:23:30
Muha 2009.11.02. 20:24:08
Dramatic Look, Serious Chipmunk
www.youtube.com/watch?v=ln4yOP4BB0Y
Mr. Homn 2009.11.02. 20:24:56
tuli _ 2009.11.02. 20:25:03
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:25:27
@tuli_: azt nem mondom, h nagyon jó társasága vagyok magamnak. pl nem tudok magammal olyan beszélgetést folytatni, amiből többlet infóhoz jutnék. jobbat meg nem találok, meg nem is akarok :D // fú ez a vég kezdete
@mütyür [kesztyűlakó]: vagy dijavetítővel, vagy sehogy. Te és a dijavetítő, e 2 kell nekem :D
mütyür 2009.11.02. 20:26:55
BARI 2009.11.02. 20:27:08
@hasznavehetetlen régensherceg: nem, de megnézem szívesen :D
@mütyür [kesztyűlakó]: ha nem kell...nem erőszak:)
*a zistenit!tépi szét a fénymásolatot, lövi agyon a galambot*
mütyür 2009.11.02. 20:27:55
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:30:25
@BARI: most hírtelen nem tudnék filmcímet mondani :)
mütyür 2009.11.02. 20:32:22
tuli _ 2009.11.02. 20:32:42
van olyan, hogy az ember nem is akar...
@Hétpettyes_lovag:
igazán nincs mit, semmibe nem került :))
@Mr. Homn: mostanában kevés filmet nézek, de majd talonban tartom.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:35:26
@tuli_: fú, nem tudom. néha ilyen vagyok meg néha olyan. majd talán a másik énem ráér ezzel foglalkozni :)
BARI 2009.11.02. 20:35:39
@mütyür [kesztyűlakó]: ne nevess! :)
Muha 2009.11.02. 20:36:29
@BARI: :)
BARI 2009.11.02. 20:37:25
mütyür 2009.11.02. 20:37:54
@BARI: jó, akkor megyek is sírni:D
Muha 2009.11.02. 20:38:04
dr. gernika 2009.11.02. 20:38:18
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 20:40:44
Mint egy kifordított bundakesztyű? Vagy papucs orrán pamutbojt?
:)))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:43:15
@mütyür [kesztyűlakó]: jó, holnap bemenek egy optikai bótba és veszek szimpla nagyítót :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:44:42
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 20:46:37
Én úgy sajnálom! :D *vihog*
tuli _ 2009.11.02. 20:48:44
@Drága IV gernika: engem nem zavar. csak hüledezem, hogy mik vannak. mert attól még vannak, ha nem látjuk.
@Muha: ráadásul muhácska simán talál szebbet, jobbat nála :D
(najó, gazdagabbat lehet, hogy nem:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:49:23
Kedves Szakítósok!
Én, nevezzük magamat K-nak szerettem volna ha elvesz nevezzük D-nek....
Mondjuk így a K sokat elmond :D
Muha 2009.11.02. 20:49:30
tuli _ 2009.11.02. 20:50:03
BARI 2009.11.02. 20:50:10
@hasznavehetetlen régensherceg: tudom, hogy abban is játszol ::DDD György herci :D
@mütyür [kesztyűlakó]: ne tedd, NE TEDD!!!:))
@Muha: voltam kint, bbbááááá, veszett hideg van :D
dr. gernika 2009.11.02. 20:50:34
BARI 2009.11.02. 20:51:40
Muha 2009.11.02. 20:53:28
BARI 2009.11.02. 20:54:19
de te eztet honnan tudod?
*morfondírozik*
tuli _ 2009.11.02. 20:54:32
sok csalódásban volt részem, amikor egyszercsak kiválasztott álmaim férfija egy tévéműsorhoz. (azt nem árulom el, hogy melyik műsorról van szó, mert fő a dziszkréci(j)ó)
mondjuk azt az elején láttam, hogy vannak apróbb hibái. pl. böfög és fingik az asztalnál, öreg is, hülye is, de úgy gondoltam, adok neki egy esélyt, hogy felfedezze hamvas fiatalságom belő értékeit. (sic)...
:D
dr. gernika 2009.11.02. 20:55:15
tuli _ 2009.11.02. 20:55:25
BARI 2009.11.02. 20:55:46
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:55:51
@BARI: aztat nekem le kell tőtenem :)
Muha 2009.11.02. 20:56:26
"hamvas fiatalságom belő értékeit"
Szerintem nekem nagyon egyirányú gondolkodásom lehet, de most csak egy dologra tudok gondolni ez alapján.
mivel ez nem találós kérdés, és még az sms-díjakból sem tudok meggazdagodni, nem kell tippelni, hogy mire gondolhattam. :)
Muha 2009.11.02. 20:56:59
BARI 2009.11.02. 20:57:57
tőcsd :D
Muha 2009.11.02. 20:58:33
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 20:59:18
folytatni nem tudom, mert nem láttam az ominózus műsort :)
nembaj, majd letőtöm azt is :)
BARI 2009.11.02. 21:00:37
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 21:01:37
azért inkább úgy nézd a Benkő-sagát, mint egy pattogósabbra megírt Barátok Közt-öt. :)
A kiscsajnak ennyi volt megírva.
Muha 2009.11.02. 21:03:58
@codeine / King of Kebab:
ez ilyen nagyős műsor, csak faszival, nem?
Muha 2009.11.02. 21:05:49
-Tchibo.
-He?
-Hát a legtöbb, mi adható.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 21:06:44
műfajra reklám alapján annak gondolom, de hogy élvezeti érték-e akár annyi is van-e..
most vagy csak a reklám volt kihegyezve a faszos poénokra, vagy végig ez van.
mindegy is.
tuli _ 2009.11.02. 21:07:51
@hasznavehetetlen régensherceg: azé Kata nem leszek:D
@codeine / King of Kebab: a Barátok köztöt is itt-ott nézem, semmit nem veszítek a kihagyott részekkel, asszem ezzel is úgy leszek:)
BARI 2009.11.02. 21:08:16
Móricka, ragozd el a menni igét!
- Én megyek....... te mész....... izéé..... ő megy......
- Egy kicsit gyorsabban!
- Én futok, te futsz, ő fut..
Muha 2009.11.02. 21:09:24
Azt még megértem, hogy a csajok bambulják a 15 mucho macho ficsúr udvarlását, mert esetleg a sört ivó meccset néző faszijukból hiányzik a romantika, de ezt kijafaszom nézi? A nők minek?
Pasik meg minek?
nem értem ezt a műsort.
2009.11.02. 21:11:05
Szóval: szép estét tinitagozat!:)
Muha 2009.11.02. 21:11:21
Muha 2009.11.02. 21:12:12
Itt a lelkisegély vonal.
Mi az az egy, amit ma nem foghattál meg, és ami miatt rosszul érzed magad? :]
BARI 2009.11.02. 21:15:22
*hajat tekerget az ujjára, közben rágózik keményen :))))
@Muha: ó, ez nálam alap :D
BARI 2009.11.02. 21:16:14
- Jean, hozza a kardomat!
- Mi célból, uram?
- Acélból.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 21:20:30
2009.11.02. 21:22:03
2009.11.02. 21:24:48
Alig élek, nem hogy fogdossak egyébként..:((
@BARI: Szasz fiacskám!:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 21:25:06
Hát hogy szegény csaj, akit kidobtak a Benkő-féle "valóságsóból", már annyira rákészült arra, hogy elveszi az az elaggott ripacs, hogy már a lánybúcsút is megtartotta előre :) Annyira tudom az ilyeneket sajnálni! :)
mütyür 2009.11.02. 21:27:52
BARI 2009.11.02. 21:28:01
Muha 2009.11.02. 21:29:22
Itt az ideje elvonulnom.
jóéjt Nektek.
Sziasztok.
BARI 2009.11.02. 21:29:48
2009.11.02. 21:35:18
2009.11.02. 21:37:09
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 21:44:55
A Skorpió megeszi az Ikreket reggelire .
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.02. 21:48:06
Én nem nézem, csak hallottam erről a tévében, meg tuli_ is mesélte :)
2009.11.02. 21:49:27
2009.11.02. 21:51:34
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 21:51:59
2009.11.02. 21:52:41
2009.11.02. 21:55:20
Pápápápá
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 21:57:52
Én megmondom. Szarrá hülyíti ezeket a nyomorult nőket.
De ha nem tud most újat mutatni, nem nézem meg többet!
(most tutira beszartak, asszem)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:00:14
@mütyür [kesztyűlakó]: Jó éjt mütyürke ! :)
BARI 2009.11.02. 22:06:15
Müty elment?most akartam kivinni meffatyni :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:10:48
ez az egyetértés sóhaja :D
BARI 2009.11.02. 22:11:43
:D:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:14:59
vót má azóta hamburger? :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:21:23
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:21:57
:D
Répa Rómeó 2009.11.02. 22:23:07
BARI 2009.11.02. 22:23:33
engedted lelépni, ne nyiffogj :D:D:D
Répa Rómeó 2009.11.02. 22:24:55
vannak érdekes dolgok benne, még akkor is ha csak forgatókönyv az egész.
persze a szokásos szarkavarás már megy, de mi lesz itt késöbb? hajtépés? :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.02. 22:28:01
Smoke City . Mr. Gorgeous
www.youtube.com/watch?v=-oh800vqmI8
BARI 2009.11.02. 22:29:24
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:29:38
@Répa Rómeó: én akkor nézném amikor télleg egymásnak esnének a nők Benkőért. Az lenne az igazi abszurd dráma :D
BARI 2009.11.02. 22:36:03
nehogy megint ide közvetítsetek, léccilécci!! :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 22:36:36
komoly lenne, é s nem is zárom ki
Ennyi egyszerű kurvát egyrakaton, jesszum
Azt a kis roma nőt sajnálom is, az tényleg komolyan gondolja (ill. annak tűnik) - aztán ki tudja!
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 22:37:29
bocs
szorri
nehari
:)
BARI 2009.11.02. 22:45:27
www.youtube.com/watch?v=r7vN2RL0te4&feature=related
Notre Dame de Paris song 16 Dechire
BARI 2009.11.02. 22:46:21
jucyfruit86 2009.11.02. 22:53:50
hát ez aztán a vicci :D:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.02. 22:56:22
www.youtube.com/watch?v=680eIPWM_q4
Na, Jó éjt émbörök! :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 22:58:59
Pain of Salvation - Second Love
BARI 2009.11.02. 23:00:03
meg mindenkinek
'álmokat :)
LyukasBogrács 2009.11.02. 23:00:49
Ebben a posztban mindenki paraszt.
DJ Offtopic · http://djofftopic.blog.hu 2009.11.02. 23:02:42
Répa Rómeó 2009.11.02. 23:15:14
@hasznavehetetlen régensherceg: már kezdik. egyelöre csak a furkálás megy, de lesz itt még olajbirko tuti :)
@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): az haggyán de ezek ráadásul vén kurvák :)
mondjuk nem lep meg hogy nebkö is ugyanazt a három csajt vitte el akit multhéten emlitettem. de most van az a fiatal jocicis, az is teccik már :)
egy menetre bevállanám
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.02. 23:24:03
2009.11.02. 23:49:06
2009.11.02. 23:50:47
BARI 2009.11.02. 23:54:30
@Répa Rómeó: minden vágyam :)
@DJ Offtopic: némi cinizmust érzek a betűidből sugározni.
dr. gernika 2009.11.02. 23:57:56
@BARI: Mit néztél?
Mr. Homn 2009.11.02. 23:59:16
amúgy jól beszélsz, nekem bejön ez a harisnyakajálásos dolog. persze kell hozzá egy ilyen csaj, ilyen nézéssel, és ugye egy tiszta harisnya :))
BARI 2009.11.02. 23:59:17
dr. gernika 2009.11.03. 00:08:37
2009.11.03. 00:09:24
@Drága IV gernika: Pók nemvolt? vagy vmi más érdekes táma? Kisállattartás, v orális keksz - ilyesmik? :)
BARI 2009.11.03. 00:12:21
dr. gernika 2009.11.03. 00:12:24
BARI 2009.11.03. 00:14:36
2009.11.03. 00:15:10
2009.11.03. 00:16:27
Mr. Homn 2009.11.03. 00:18:15
persze amúgy meg azt mondom, egy jóféle combfix fennmaradhat ;)
Mr. Homn 2009.11.03. 00:19:06
Mr. Homn 2009.11.03. 00:21:21
2009.11.03. 00:23:51
dr. gernika 2009.11.03. 00:28:27
@Pink szabadságon: Én nem nyilatkozom, már felnőtt voltam, mikor elkezdtem msn-ezni..
Parázs jó volt, csak sajna nem mesélhetek, mert Kitty és Nard nem engednék meg, hogy kiadjam a homoerotikus annekdotáikat. :P
Frici olyan félelmetes volt, hogy Homn már a látványára is bevallotta, mit csinál valójában. Beigazolta a legrosszabb sejtéseimet. :D
Volt Leti is, vele meg a macskablogot folytattuk. :)))
Mr. Homn 2009.11.03. 00:29:16
de igazad van, saját cipzár nehéz ügy, inkább a partnerét.
mindenesetre még én is megpróbálnám így vén derékkal is, ha azon múlna a dolog :))
Mr. Homn 2009.11.03. 00:31:49
2009.11.03. 00:34:52
@Mr. Homn: jaja, partnerét, az más *megin kekszblog*
dr. gernika 2009.11.03. 00:36:23
Mr. Homn 2009.11.03. 00:38:18
@Drága IV gernika: őőőőőőő... izééééé... :)
dr. gernika 2009.11.03. 00:41:07
@Mr. Homn: ...vagy elnézted volna, ahogy náspángol minket? :P
2009.11.03. 00:44:12
dr. gernika 2009.11.03. 00:47:58
de én most elmegyek lefeküdni, mert itt már egy órával később van. :)
2009.11.03. 00:49:32
dr. gernika 2009.11.03. 00:50:48
Mr. Homn 2009.11.03. 00:50:50
ilyen esetekben felpattanok, kihúzom magam, majd szabályos hátraarc után futólépésben elhagyom a helyszínt. méghogy nézni... nekem lelkem van!
Mr. Homn 2009.11.03. 00:54:09
jóccak nektek! :)
Borsószem 2009.11.03. 06:26:26
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 06:36:02
2009.11.03. 06:49:27
@Zsit (nyújtózós macs; E.T, Dubai): akit lehet, csak azt hülyítenek. El tudom képzelni, milyen szellemi képesség kell ahhoz, hogy egy ilyen műsorban részt vegyen valaki, főleg egy ilyen fallokrata Benkő mellett. Szóval tippem, azok nem is nők, hanem "lukak" beszélő szájjal.
2009.11.03. 06:52:01
@Kedves Nard: Szia Nard!:) Nagyon kegyetlen. És a fogam szétdurran...Szóval én nyertem.:((
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 06:52:28
Szia Leti! :)
Borsószem 2009.11.03. 06:56:02
Ó bazz, mingyár indulnom kell, és itt ülök pizsiben. Mért? Úgyse tudnám a pizsifölső ujján áthúzni a kávésböcit, anélkül, hogy kilötyögtetném a nedüt. :)
2009.11.03. 07:06:20
Borsószem 2009.11.03. 07:17:31
kentem színt a szememre, felöltöztem, (nem, nem fésülködtem! :D), és most elhagyom a bázist!
Puszcsi! :)
Caddy 2009.11.03. 07:19:40
2009.11.03. 07:19:58
Légy jó! Puszcsi!:)
2009.11.03. 07:21:35
Csáó, szép napot nektek!:)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 07:24:18
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 07:45:40
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 07:47:15
Zselenszky-A közös dalunk
www.youtube.com/watch?v=AuBE6oAXNAw
mütyür 2009.11.03. 07:50:15
jobbreggelt mindenkinek:S
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 07:54:42
mütyür 2009.11.03. 07:55:56
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 08:02:51
amúgy szia. :)
@hasznavehetetlen régensherceg: sziiia :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 08:06:17
mütyür 2009.11.03. 08:08:29
adjatok nyugtatót
dr. gernika 2009.11.03. 08:16:23
mütyür 2009.11.03. 08:18:45
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 08:19:15
mütyür 2009.11.03. 08:20:37
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 08:24:17
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 08:25:28
Pedig nem. Komolyan!
És jó reggelt.
Fájnak a lukaim!
(nem röhög, mert ütök ...)
mütyür 2009.11.03. 08:25:59
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 08:33:05
megyek gyüjtögetni, meg felvetetem a baleseti jegyzőkönyvet :)
mütyür 2009.11.03. 08:36:50
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 08:38:38
10 drugs not to take before driving
www.youtube.com/watch?v=Dw_zdwNZ1aE
Muha 2009.11.03. 08:39:01
*Remélem H1N1 tagadásért nem kerülök börtönbe. :)*
Muha 2009.11.03. 08:39:34
Szóval:
Jóreggelt.
:]
mütyür 2009.11.03. 08:45:01
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 08:56:10
@mütyür [kesztyűlakó]: vááá. mikor először láttam lefordultam a kanapéról. :D:D:D
www.youtube.com/watch?v=vI7fY_RRkPw
most ezen szakadok és azt hiszem belezúgtam. bele bizony.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 08:59:43
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.03. 09:11:22
jóságot mindenkinek
Muha 2009.11.03. 09:15:14
hol?
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.03. 09:16:12
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 09:16:29
Itt is! :)
(szép-szép, de egy kicsit korán érkezett, no meg nincs téli gumi az ótómhoz :( )
mütyür 2009.11.03. 09:16:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:18:12
Muha 2009.11.03. 09:21:19
Csinálnék baltás angyalkát. :)
BARI 2009.11.03. 09:22:12
Nyomni kellene intravénásan egy koffít!
BARI 2009.11.03. 09:24:48
tuli _ 2009.11.03. 09:27:56
szerintem menjünk haza :)
BARI 2009.11.03. 09:29:28
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:30:06
@tuli_: jó reggelt :D menjünk :)
BARI 2009.11.03. 09:31:26
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 09:31:42
mütyür 2009.11.03. 09:32:55
mütyür 2009.11.03. 09:34:02
tuli _ 2009.11.03. 09:34:09
@BARI: hozzádhaza? kűggyé helikoptert:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.03. 09:35:52
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 09:35:52
Muha 2009.11.03. 09:38:04
juhuuuuu dejólesssz. :]
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.03. 09:38:33
T2 Theme
www.youtube.com/watch?v=uXQTzJgU6qc
BARI 2009.11.03. 09:42:03
www.hatterkep-ingyen.hu/targy/helikopter/helikopter002_1400x1050.jpg
@a mesemondó: én hozattam előrelátóan tejet, mert múltkor cukorral kellett innom és bbbááááá...:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:42:49
@tuli_: ok, ezt megbeszéltük :))
@BARI: miután ilyen jól elengedtük magunkat, akár mehetünk is :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 09:44:18
öööööööö
HE?
BARI 2009.11.03. 09:44:18
mütyür 2009.11.03. 09:44:19
háááá, örülnének nagyeszűek, ha most elkezdenék Rammsteint üvöltetni?:D
mütyür 2009.11.03. 09:45:35
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 09:47:30
Celldweller - So sorry to say
BARI 2009.11.03. 09:47:35
BARI 2009.11.03. 09:51:21
A hangya az oroszlánt is megemészti.
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 09:53:13
BARI 2009.11.03. 09:54:17
tuli _ 2009.11.03. 09:54:43
mütyür 2009.11.03. 09:54:44
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 09:56:16
annyit azért nem, de 4 simán. Meg sok tej :D
(megbocsájtom a nemnormálist - igencsak szétesett vagyok én is :P)
BARI 2009.11.03. 09:56:22
www.noilapozo.hu/szerencsesuti
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.03. 09:56:47
Vedd észre a közeledő herceget!
Simán úgy olvastam, hogy közlekedő herceget. Talán, ha kiírná magára egy nagy táblán, hogy ő a közlekedő herceg...:-)
Muha 2009.11.03. 09:57:52
"Ez egy igazán kívételes nap, valami nagyon jó dolog fog veled történni!"
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 09:58:23
www.youtube.com/watch?v=KepZBzbwuwE
/újra nyárra, meg vízicsatára./
BARI 2009.11.03. 09:59:07
Jah, mai fejfájásom is ingyen vihető !!!
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 09:59:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 09:59:50
@BARI: wow, helikopáterral? de izgi! tuli_ hozd a helikopátert :D.
mütyür 2009.11.03. 09:59:51
"Kérj az ellenségedtől tanácsot - s tedd az ellenkezőjét."
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:00:00
Nekem viccesebb:
"Amikor valaki szóval, vagy tettel megbánt, nem könnyű odatartani neki arcod másik felét is."
BiSZtos odatartom a másik felét az arcomnak, inkább tettleg inzultálom jobb lábbal.
@tarquin- 1forma ördögműalkotás:
Ezt a sütit Muha is megkapta már :)
mütyür 2009.11.03. 10:01:34
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.03. 10:01:35
mütyür 2009.11.03. 10:03:48
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 10:07:00
BARI 2009.11.03. 10:07:20
@hasznavehetetlen régensherceg: jaja, de aztán nem ám randalírozni, meg lenyúlni a helikopcsit :DDD
dr. gernika 2009.11.03. 10:08:02
"Tele vagy kreatív ötletekkel - ne hallgasd el őket, a főnököd is értékelni fogja!"
Hiszi a piszi. Az csak hagyján, hogy én milyen kreatív ötletekkel vagyok tele, ami a főnökömet illeti, de ha még hallaná Nard ötleteit is...
mütyür 2009.11.03. 10:11:17
@BARI: vérzik az orrom:S
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 10:11:44
láttam minap a vasedénybe vagy hol virágalátétet, ami kávéscsésze alakú volt, de azt mondta párom, hogy azért nem kapom meg, mert akkor vennie kellene nekem egy komplett kávé üzemet és birtokot is, hogy a havi adag meglegyen. :(
BARI 2009.11.03. 10:13:27
@a mesemondó: na ő csak a normál csészével :DDD
mütyür 2009.11.03. 10:16:16
@BARI: majd lobogtatom Nagyeszű előtt a véres zsepit, hátha hazaküld:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:16:24
Én nagyon kreatív tudok lenni, ha genyóságról van szó :)
@a mesemondó:
Cukorral ihatatlan a kávé. Szigorúan tisztán fogyasztandó. Néha megengedhető egy kis lazulás tejjel, de édesítőszer és cukor nélkül. Nem is lesz íze, ha van benne cukor :S
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 10:17:07
@mütyür [kesztyűlakó]: jobbulást, rajtam kevesebb bőr lett :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 10:21:42
Te, többünknek sikerül elfogyasztani, szóval ez az ihatatlan majdnem hogy költői túlzás! :P
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 10:22:31
@Kedves Nard:
öööö. nem értek egyet. nekem kell a cukor, nagyon sok sok cukor, engem az tart életben délután 5-ig.
Muha 2009.11.03. 10:22:49
AZONNAL:
GVCGRMCLFLRTMFFNT!
BARI 2009.11.03. 10:23:26
@mütyür [kesztyűlakó]: sápadj is el picit :D
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.03. 10:23:28
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 10:26:47
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 10:27:26
hestyle.blog.hu/2009/11/03/napi_favorit_designer_kiflik_es_zsemlek
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 10:28:44
uhhh (törölt) 2009.11.03. 10:30:09
ez miért is fontos?:-)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 10:30:29
MEgint alattunk hegesztenek épp?
Frigyesur (törölt) 2009.11.03. 10:32:56
mütyür 2009.11.03. 10:35:03
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:37:52
Láttam pénteken, hogy milyen durva vagy :(
uhhh (törölt) 2009.11.03. 10:38:20
rajongói klubot is alakítotok?:-)
uhhh (törölt) 2009.11.03. 10:38:51
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 10:39:08
mütyür 2009.11.03. 10:40:04
Frigyesur (törölt) 2009.11.03. 10:40:14
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:42:57
Hát Kittyvel eléggé durván bántál! :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.03. 10:44:11
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 10:44:39
Őszinte imádat, nem sikítozós fan-klub, vagy mi :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:46:46
Engem nem szokott bántani gernika! :) Pedig törékeny kis virágszál vagyok mint Kitty! :)
tuli _ 2009.11.03. 10:48:22
hát azért, mert ha azonnal, akkor aggódnék érted, és lelkedre kötném, hogy öltözz fel alaposan, nehogy megfázz a hosszú úton :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.03. 10:49:43
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 10:54:59
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 10:55:01
Nem is éheztet. Nagyon fincsiket csinál nekem. Pont akkor nem éhezem amikor együtt vagyunk :) Magammal sokkal szigorúbb vagyok mint ő velem :)
mütyür 2009.11.03. 10:56:53
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 11:03:19
mütyür 2009.11.03. 11:07:18
(most megy a körbekérdezés, akarunk-e influ-oltást... én mondtam, nem. remélem, ezért nem fognak kirúgni, mint potenciális veszélyforrást:D)
uhhh (törölt) 2009.11.03. 11:08:47
az jó,de a sikítást is bírom néha..:-))
mütyür 2009.11.03. 11:09:01
uhhh (törölt) 2009.11.03. 11:11:54
igen.közben rájöttem,hogy nehéz feladat elé állítottalak a visszakérdezéssel.
Egyébként 16.45-kor indultam.Elvittek egy darabig kocsival,és rendesen,rétegesen felöltöztem.;-)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.03. 11:14:48
dr. gernika 2009.11.03. 11:16:04
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.03. 11:18:13
A csikizés nem számít bántásnak :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.11.03. 11:37:37
Höhö. Rossz a füled? :D
uhhh (törölt) 2009.11.03. 11:53:51
igen,csak így hallom/tudom ha jó...:-)