Aztán augusztus 23-án elmondtam neki,hogy marhára kedves volt tőle,hogy átvágott és hogy rohadtúl nincs jó kedvem, erre ő azt írta msnen,hogy neki meg az van.

Sziasztok!
Én egy 18 éves srác vagyok. Kb. 5 évvel ezelőtt,találkoztam egy nagyon helyes lánnyal egy
vidéki strandon(szándékosan nem árulom el,hogy melyiken), csak mivel akkor nem volt még telefonom,
ezért én hülye nem tartottuk a kapcsolatot.
(Annyit még hozzátennék,hogy nem láttam még soha addig
az ideig flegmának,míg nem akarta,hogy szakítás legyen. Utána viszont kőkeményen az volt. Ez volt az első kapcsolatom)

Majd nyár elején szintén a strandon újra megtaláltuk egymást, amiből kapcsolat lett és nagyon jól éreztük magunkat
kb egy olyan másfél hónapig. Addig minden nagyon szuper volt. Msnen beszéltünk,webkameráztunk
és minden úgy ment ahogy kellett mennie! Persze szex még nem lett belőle,de közeledtünk az felé.
Egyszerűen éreztem azt,hogy ekkor még szerette azt,hogy foglalkoztam vele.
(Ekkor el is mondta,hogy a többi férfi,akivel volt,az senki nem törődött vele annyit,mint én)
Majd ahogy egyre jobban telt az idő, úgy vettem észre,mintha már egy KICSIT megváltozott volna.
Úgy vettem észre,hogy már nem közeledik annyira felém,mint én ő felé. Idáig akárhányszor megöleltem,mindig örült,
és persze a smárolás se maradt ki, majd egy idő után már azt mondta,hogy nem szereti,
ha ölelgetik és smárolgatják. Aztán eljött az augusztus 20-a,amikor ott aludtam náluk,vele
szerettem volna egy ágyban aludni,de az anyja nem engedte,de ezt leszámítva egész jól elvoltunk,
filmet néztünk, beszélgettünk,tűzijáték nézés stb stb. Egész nap 1x nem hagyta hogy adjak neki puszit vagy valamit.
Majd másnap reggel(21-én) nagyon fúrcsán viselkedve azt mondta,hogy lehet,hogy most mondok valamit,aminek nem fogsz örülni.
Azt mondta,hogy már megunta azt,hogy vele akartam foglalkozni és hogy már nem szeret. Hát mit mondjak
marha hülyén éreztem magam, úgy éreztem,hogy nagyon át lettem vágva és hogy mekkora egy állat vagyok.
Aztán pár percig gondolkozott és azt mondta, hogy tartsunk egy kis szünetet és majd hív hogyha magához tért.
(Én még mindig nem jöttem rá,hogy miért baj az,ha egy férfi foglalkozik egy nővel,azzal akit szeret, na mind1)
Megbeszéltük,hogy iskolakezdés előtt szeretném látni,azt mondta,hogy jó,okés,rendben.
Aztán telt-múlt az idő, egy pár napig nem beszéltünk msnen és telefonon sem. Ahogy elkezdődött ez a "szünet"
rá pár nap múlva azt vettem észre,hogy eltűntek a közös képek,amiket az iwiw és a myvip-re töltött fel.
Majd egy olyan 2 nap múlva felhívtam,hogy ezt miért csinálta,hogy már nem szeret vagy mi történt?
Erre az ő válasza a következő volt: "Letöröltem, és?"
Innentől kezdve hagytam egy darabig, majd egy pár nappal később délután írt nekem msnen és beszélgettünk,
nos, ebből már gondoltam,hogy minden rendben,magához tért és folytathatjuk.
(bár amiket írt egyből dobnom kellett volna,így utólag belegondolva)
Erre itt jött a fekete leves,ahogy azt hittem,hogy minden rendben van, este már nem akart velem beszélni és mondta,hogy
hadjam élni. Megkérdeztem,hogy mi van, mi a helyzet, dobni akarsz? És megkérdeztem,hogy szeretsz-e még?
Ahogy megkérdeztem,hogy szeret-e azt a semleges választ adta,hogy erre inkább nem válaszolnék!
Aztán augusztus 23-án elmondtam neki,hogy marhára kedves volt tőle,hogy átvágott és hogy rohadtúl nincs jó kedvem,
erre ő azt írta msnen,hogy neki meg az van. Úgy,hogy végülis szakított velem,bár nekem előbb kellett volna,
de hát sajnos nem látunk bele,mi férfiak a nők agyába. (hozzáteszem,néha jobb is:) )

Kérdésem: 1) Lehet-e azt elhitetni közel 2 hónapig,hogy szeret-e egy nő?
          2) És miből lehet azt észrevenni,hogy egy nő mást szeret vagy,hogy már nem szeret?
          3) Szerintetek túl sokat foglalkoztam vele és nem hagytam élni, ezért lett vége, ezért sokallt be?

Köszi,hogy elolvastátok ezt a hosszú történetet ;)
Várom a kérdéseimre a válaszokat,további szép napot!