A szám egyben véget is vetett mindennek.

Dicsőséges huszas éveim elején állandó kapcsolat mellett összejöttem egy vagány csajjal. Olyan Angelina Joliesan vadóc lányzó volt (annak minden előnyével és hátrányával). Tudta, hogy nekem van valakim és megegyeztünk hogy ’Csak szex és más semmi’ jeligével találkozgatunk néha. Eltelt pár hónap, nagyon jól müködött a dolog. Tőle megkaptam mindent, amit a ’biztostól’ nem. (MPG vagy mifene ) Ő egyre gyakrabban célozgatott rá, hogy komolyabban is el tudná képzelni ezt a valamit kettőnk között. Sejtettem hogy sokáig nem fogom húzni. Egy – szokás szerint – végigszexelt éjszaka után megkérdezte:
- ’ Az elmúlt 3 hónapban hány lányban volt a f@rkad?’

- ’4’


Őszinte voltam. Szedhettem a motyómat.

Utána mégegyszer összejöttünk, de már nyíltan vállalva egymást és nagyszerű 1,5 évet töltöttünk együtt. Na az a szakítás is megérne 1 misét.......