Ez az alap szakítási módom. Akármelyik csajnál megcsináltam semmi bajom.
Max vissza akarták könyörögni magukat.
 
 
 
Mostanába sokat olvasom a blogot. Így gondoltam kiírom magamból az eddigi szakításaim és megosztom a plebszel..
- Fogadásos.
    Na első szakítás, amit már igazán kapcsolatból kilépés volt.
A csaj szakított, kb 3 hét után, bele estem voltam 15-16 éves.
Fogadásból jött velem össze. A fogadáshoz tartozott a szakítás is.
500 Huf-ot kapott érte. (Egy doboz cigit értem mai viszonylatba.. =[ ).
Az egész úgy kezdődött hogy oda jött suliba hozzám és dumáltunk egy idő után elkezdtem próbálkozni, bejött.
Nem sejthetem hogy ez csak egy átverés. Nagy hiba volt.
Együtt vagyunk vad csók csaták meg minden erre placs a harmadik héten, bocs nem szeretlek ez csak fogadás volt.

- Szokásos.

    Ez az alap szakítási módom. Akármelyik csajnál megcsináltam semmi bajom.
Max vissza akarták könyörögni magukat.

Na szóval ez abból áll hogy ha nem leszek szerelmes kb 2hónapon belül akkor lassan leépítem a csajt.

Nem azért mert más kell, csak ő nem kell.
Egyszerűen el-el maradoznak a találkák, nem vagyok olyan mint szoktam lenni alapból. Vidám és humoros.
A végén pedig a utólsó döfés. A mondat amit rühelek kimondani, "Te jobbat érdemelsz nálam. Nem akarlak bolondítani tovább."
 

Ha ezeket veszik észre a csajok pasikon akkor bajban vannak..

 

- Nem vagy elég komoly.

 

    Na ezt kaptam meg a legtöbbször, pedig komoly vagyok csak sose kértek arra hogy úgy viselkedjek.

 

A lejobb mindig azok a csajok mondták akik azért kedveltek meg humorizáltam és mindig vidám voltam.

 

A legjobb szó kapcsolat ezzel így - "Nem vagy elég komoly, nekem egy komoly pár kell."

 

Ezt mondta egy 18 éves csaj aki utánna vagy 2 hónap alatt 5 pasin ment át.

 

Ezek voltak így elsőre nekem. Amik gyakoriak voltak, most van egy kapcsolatom és ez jó. 

 

De ha lesz valami koptatás akkor írok még.

 

B.S. voltam Koptasátok egymást.