Belengetett Párizsi hétvége után lelépni az elég szemét dolog, akármi is volt rá az indoka (mert hogy nem az, hogy fiatal még, az tuti)

 
 
Sziasztok!
 
Az én történetem:
 
Tömören annyi, hogy én - Alíz 21, ő - Laci 22 már együtt voltunk 3 éve. Régebb óta tervezgettük az összeköltözést is, nagyon jó volt a kapcsolatunk, kivetnivalót nem lehetett találni benne.
Egyik csütörtökön nézegetjük az utazási ajánlatokat, de jó lenne tavasszal elmenni mondjuk Párizsba egy hosszú hétvégére (szeptember volt). Laci mondta, hogy menjünk, foglaljunk helyet hétfőn, minek halogatni, így legalább olcsóbb lesz a repjegy.
Szombaton átjön, látom rajta kicsit furcsa. Leül és azt mondja: Nekem ez így nem jó. Fiatal vagyok még egy komoly kapcsolathoz. Bocsi. Nem te tehetsz róla. Bennem változott meg valami.
Én csak néztem és megkértem, hogy távozzon. Nem igazán tudtam felfogni, hogy mit mondott... Utána pár napra átbeszéltük a dolgot, de véglegesen szakítottunk. Bár azt a mai napig nem tudom, hogy akkor előtte 2 nappal miért akart még annyira repülőjegyet foglalni egy tavaszi kiruccanásra... :)
 
Így lassan 7 hónappal a szakítás után már csak röhögni tudok rajta, hogy 3 év neki nem volt komoly kapcsolat... Akkor ő honnantól számítja komolynak?! (ez a mai napig rejtély számomra) :):)
 
Alíz