Nahát igen, ezért nem kell járni, meg összeköltözni, mindig mindenből csak a baj van!

A kép innen

A level megirasanak alaptortenete, hogy miutan mar kimondtuk, hogy szakitunk, megprobaltam a lany lakasobol elhozni a szemelyes targyaimat az elore megbeszelt idopontban. A dolog ott kezdett elfajulni, amikor kihuztam a konektorbol a TV-t, majd mielott befejeztem volna a cuccok ramolasat, mar ajton kivul talaltam magam. Majd a bejarati ajto kukucskalo ablaki is eltort, illetve reszben az en keresemre rendoroket is hivtunk, ami azert is necces, mert az illeto holgy a rendorsegen dolgozik. A kapcsolat pont egy evig tartott, a "melyebb resze" 10 honapig. A szakitas oka velemenyem szerint a fennalo anyagi helyzetben levo kulonbseg, es en "onzo modon" nem vagyok megfinanszirozni neki egy negynapos sieles, ami also hangon is 50-80 ezer forint, plusz a felszereles - ez lehet kolcson is - valamint szamara a sioktato, mivel meg eleteben nem sielt. A negy napbol meg 2-3 napot megintcsak "onzo modon" nem voltam hajlando oktatassal eltolteni.

Azota a kapcsolatfelvetel 2-3 sms, es 2  telefonhivas nem jart sikerrel es mar zaklatova valtam. Az ugyved cimboram javaslatara megfogalmaztam egy levelet, amiben a targyak elhozatalat kerem irasban. Ime a level:

Kedves Bori!
Bocs a tegnapi felfordulasert, az uvegtoresert, amit lehet, hogy ebben a hidegben a bejarati ajto fa es uveg reszeinek eltero hotagulasabol adodo feszultseg is okozhatott es kopogtatasra betort. A serulesed okozhattak a szilankok is, bar az ido alatt, amig leugrottam a cuccokal a kocsihoz a szandekossagot sem tartom kizartnak, hiszen tobbszor volt mar korabban olyan fenyegetesed, hogy feljelentesz nemi eroszakert, es mivel a rendorsegen dolgozol, "tudod hogy kell intezni" az erre utalo nyomokat.

A kisse emelt hangu, feszult reakciomat jellemzoen az valtja ki,  ha a szemembe hazudnak (pl. nincs mar itt semmim), inkorrektul viselkednek, hulyenek neznek. Persze te minden esetben elfelejted az ok-okozati viszonyt, valamint a viselkedesek kivalto okat.

Azert abbol a semmibol, ami nincs ott , azert szeretnem legalabb az alabbiakat visszakapni.

- Nemet nyelvu konyveim (kb 4-5 db?),
- T-Home set box doboza,
- DVD filmek, kb. 15-20 db
- TV es DVD taviranyito,
- A szamitogepem maradhat, esetleg az USB-s wifi kartyanak orulnek, meg az optigai egernek. Ez utobbi a multkor is ki volt keszitve
- Tefal serpenyoim,
- Aranygyuru,
- Tisztalkodo szereim,
- Magyar-angol keziszotar (?),
- Maszirozo agy kellekei(?)
- Edesapam szerszamai, fogok, csavarhuzok, fazisceruza stb.
- Leatherman tipusu univerzalis szerszam.
- A teagyertyas illatositora nem tartok igenyt, azt ugyis Andrea anyjatol kaptam
- Szinten lemondok a par napja vasarolt. mintegy 22-25 ezer forinert beszerzett elelmiszer, haztartasi es vegyiarurol. Jo etvagyat hozza, illetve hasznald egeszseggel, vagy szamold bele a januari rezsibe.

A kapcsolatunk elejen elejtett megjegyzesed, miszerint amit behozok a lakasba, azt mar ki nem viszem analogiajara szinten lemondok a vasalodeszkarol es a viragtartokrol, mivel mar korabban igeretet tettem. Igaz en ezt viccnek szantam, de ugy nez ki, nem vicc lett.

Most hirtelen ennyi jut eszembe.  Mivel 2 percet sem kaptam a cuccok osszeszedeser, mert kituszkoltal a lakasabol, es nem volt idom korulnezni, felkeszulni, igy nem figyeltem oda a reszletekre, csak a nagyobb dolgokra. Azt hittem, hogy korrekt elvalasra szamithatok, de ez nem igy tortent. Na mindegy, ebbol is tanultam, legkozelebb, ha hasonlo a szituacioba kerulok, akkor magamnal tartom a lakaskulcsot es nem jelentem be elore az elkoltozes szandekat. Egyebkent mar azt erdekes jelnek kellett volna vennem, hogy a lakaskulcsbol csak a bejarati ajto egyik zarjahoz valo kulcsot kaptam meg, azt is csak ideiglenes hasznalatra, ha peldaul korabban mentel el, vagy varnom kellett peldaul a kaputelefon szereloket. Ezt a bizalom es a fontossag jelekent kellett volna ertekelnem? Te meg eroltetet a kozos kalapot, kozos kasszat.

Mivel 1 kompakt fenycsonel tobbet nem csavartam be, valamint a plusz tv veteli helyen es a WC deszkan kivul mast nem szereltem fel, igy kijelentem, hogy nem kivanok leszerelni semmit, nem ugy, mint amikor te voltal forditott helyzetben es az egyik korabbi pasidtol hoztad a radiatorokat es a kombi kazant is, mondvan, hogy kozosen ujitottatok fel a lakast. Ha az en viselkedesem meguti a "gyerekes szintet", mert elhoztam a kapcsolatunk idejen vasarolt TV-met es DVD lejatszomat, akkor ez? Bar a velemenyem tovabbra is az, hogy a korrektseg es gerincesseg egyik feltetele az pontossag, oszinteseg, egyenesseg. De neked minden bizonnyal a kicsinyesseg fog eszedbe jutni a fenti felsorolason.

Nyugtaztam, hogy elvalasunk hatartalan oromet valtott ki beloled. Igy nincs lelkiismeretfurdalasom, es hasonloan oromet, nyugalmat, megkonnyebulest erzek. A "beolvasasod" is megmosolyogtato volt. Nem csodalkozom, hogy a korabbi elvalasaid is hasonloan viharosak voltak, illetve az exferjed a csaladbol valasztott egy jobbat.  Nem lep meg az sem, hogy a kozvetlen csaladtagjaiddal is hideg a viszonyod es anyukaddal es a nagyneneddel is tetlegessegig fajul a helyzet,  majd megsertodsz, ha nem allnak szoba veled. Azt hiszem nem nekem kell onvizsgalatot tartani, elgondolkozni, hogy mit kell valtoztatni, ha hosszu tavu kapcsolatot szeretnek. A szamomra komolynak velt kapcsolatok szamaban meg mindig kettonel tartok, mert ehhez hasonlo mar tucatnyi volt. Ami kiemeli az atlagbol, az a szex volt, de ezt mindketten tegnap a heves vitaban is elismertuk.

Jelezted, hogy irjam ossze az un. tartozasaidat, amire penzt kertel kolcson., illetve keresedre vettem meg, fizettem ki. Mivel nem vezettem semmit sem excel tablaba, igy sok mindent nem tudok hirtelen felidezni. A nagyobb tetelek, a tandijad volt, 220 ezer forintal,  kb.  55 ezres minusz a folyoszamladon, valamint az elozo pasid altal felhalmozott kozuzemi tartozasok, fizetesi felszolasok csekkjeinek befizetesei. Volt nehany dolog, amit kertel, hogy vegyek meg, de amikor atadaskor felmerult, hogy ki kell fizetni, akkor elintezted, azzal, hogy erre most nincs penzed, mint pl.  a havi BKV berleted. Ezeket a teteleket ugy 70-80-100 ezerre becsulom. Ez gondolom a szepen dossziekba lefuzott szamlak, a csekkek befizetesenek idejebol es helyebol gyorsan visszaellenorizheto, A kozos bevasarlasokat, meg a kulfoldi repulos utakat, ezen idoszak alatt a elshoppingolt osszegeket betudom a kozos kasszaba, illetve ajandek kategoriaba, mivel a "rautalo magatartas" meg volt, igy ezzel kapcsolatban kovetelesem nincs.

Abban az esetben, ha nem sikerul a fentieket megnyugtatoan rendezni, akkor tervezem, hogy ezt az e-mailt - vagy annak egy reszet elkuldom nehany kozos ismerosunknek, hatha elfogadod oket, mint bekito partnert az ugyunk megnyugtato rendezesere. Szerdaig varok visszajelzest. Ha ez sem megy, akkor ugyvedi felszolitasba foglalom a tulajdonom visszaadasanak kereset. Bizom benne, hogy az elso lepesig sem kell majd eljutni.

Udv
Bruno (A kicsinyes fejostehen, akinek elapadt a teje, illetve becsukodott a penztarcaja es kinyilt a szeme)