Szemeteszsákkal elüldözött anyóspajtás, mosógépben mosott nem kevés pénz, nyüszítő kutya lenne ennek a posztnak a filmváltozatában.

A kép innen

No az én sztorim hosszú és kb. 4 évet ölel fel, de megpróbálom sűrítve leírni.

T-vel egy munkahelyen dolgoztunk. Magas, kék szemű, barna hajú, olyan pasi aki a hivatalos szerveknél dolgozó nőket képes úgy elvarázsolni a személyiségével és külsejével, hogy tartozását simán eltüntették. Ezt így higgyétek el....

T egy zseni...... de egyben őrült is, erre csak később jöttem rá. Egy vékony cérnán egyensúlyoz, és éppen attól függ hogy milyen a hangulata, hogy merre billen ki...

Szóval T-vel egy ideig minden rendben volt, gyorsan szerettünk egymásba és hirtelen össze is költöztünk. Ő akkor még az öccsével élt együtt, én költöztem hozzájuk. A cégnek viszont akinek dolgoztuk és főleg a vezérigazgatóját nem szívleltem. Amolyan igazi borg-osító figura, aki képes mindenkit meggyőzni arról, hogy neki van igaza. Hát engem nem sikerült. Ebből aztán T-vel aki nem sokra rá kereskedelmi ig. lett a cégnél sok vitánk volt, ráadásul a vezérigazgató lakásában laktunk. 1 év után ha valamivel nem értettem egyet T-vel, közölte, hogy én csak azért vitatkozom, hogy neki ellent mondjak. Legtöbbször az szidott, hogy ne szapuljam azt az embert akinek a lakásában lakunk. Hozzáteszem rendes lakbért fizettünk érte! Tehát nem ingyen volt a fenekünk
alá tolva, innentől kezdve pedig úgy éreztem, hogy miért ne oszthatnám meg a párommal a nemtetszésemet a főnökünk iránt, még ha az lakásában is élünk.

Közben az öccse elköltözött tőlünk. Boldog voltam, hogy talán végre sikerül mint egy normális pár kettecsként birtokolni a lakást.

Aztán jött a következő csapás, éppen karácsony volt a szüleimnél voltunk. T krétafehér arca jött felém, az anyjától kapott sms-t. Ennyi állt benne: Rosszindulatú rákos daganatom van. Én meg mivel szociálisan érzékeny vagyok, mit mondhattam volna... Az édesanyja hozzánk költözött. Az életterünk lecsökkent 20m2-re. Innentől jött a kálvária. Anyám legjobb barátnője onkológián dolgozik fej-nyak sebészeten, bevittem leendő anyósomat soron kívül vizsgálatra. Hát amit ott művelt! Üvöltött a doktornővel, hogy itt mindenki hentes, hogyan gondolja hogy engedi elvégeztetni a biopsziát, és itt meg akarják ölni. Égett a pofámról a bőr. Aztán kiderült nem is rosszindulatú daganata van, hanem cisztája. Persze mindeközben nem dolgozott, nálunk lakott, a mi pénzünkön járt a Széchényi Fürdőbe, és amikor rosszul ment, akkor megjegyezte nekem hogy
már nagyon unja a tészta ételeket, úgy hogy egy fillért sem adott. Műtét helyett, velem íratott imakéréseket amerikai papokhoz, hogy segítsenek rajta, imádkozzanak érte (velem aki ateista) és nem lehetett neki megmagyarázni hogy amik üzenetek jönnek vissza azok automatikusak, annyit jelent hogy megnyitották a mélt. Egyik nap éppen munkából sétáltunk hazafelé T-vel amikor rákérdezett szeretem-e az anyját. Kicsúszott a számon, hogy nem. Aztán anyósomnak sikerült munkát kapnia egy kislányra vigyázott napközben. Azon a nyáron a kislány szülei levitték magukkal a Balatonra. Én pont előtte vettem egy égszinkék nadrágot. Általában nem hordok színeset nem szeretem, de egy nappal azután hogy anyósom elutazott kerti party-ra voltunk hivatalosak. Kerestem égen-földön az égszínkék nadrágot hát nem volt sehol. T felhívta az anyját hogy nem-e vitte el váltig állította hogy nem. 1 hét múlva a fogason ismét ott lógott a nadrág a szekrényben. Ekkor mondtam T-nek hogy vagy ő vagy az anyja.

Titokban keresgettünk új lakást, időközben én eljöttem a cégtől nem bírtam tovább a légkört és terveztük T-vel egy saját cég beindítását. Megvolt az új lakás, 2 héttel előtte szóltunk az anyjának hogy mi költözünk. Költözés utolsó napján jött a cuccaiért, és fekete szemetes zsákokba pakolt, csak hogy még jobban megalázzon minket, és rosszul érezzük magunkat, hogy ő a cuccait szemetes zsákban viszi el a buszon. Taxit hívtunk, kifizettük.

De a kapcsolatunk innentől kezdve T-vel megromlott. Elindítottuk a saját üzletünket, T egy havi fizetésével ami akkor kb. 300e körül volt, plusz a szüleimtől kaptunk egy kisebb összeget az indulásra, és ezen felül vállaltam két bevásárló kártya hitelt. Az összes aranyam a zaciban volt, hogy fenntartsuk magunkat, én közben dolgoztam másnak hogy legyen biztos bevételünk, ha esetleg nem megy majd. A szüleim ha kérdezték miért nincs rajtam a gyűrűm, a nyakláncom, a fülbevalóm, mindig azt mondtam: áh most nem hordom. Szerencsére hamar beindult a cég, és mi hirtelen nagyon jól éltünk. 180M2 házba költöztünk, lett egy kutyánk. Aztán jött az új pénzügyes nő, P. Annyi idős volt mint mi éppen egy válás kellős közepén, két gyerekkel. Amikor először találkoztam vele, már akkor tudtam hogy szemet vetett a páromra. T pedig rengeteget mesélt neki rólam, hogy miket csinálunk...stb...stb. Következő alkalommal mikor találkoztam P-vel úgy éreztem mintha lenne egy ikertestvérem. Vagy mintha lemásoltak volna. P pedig pontosan tudta
pénzügyesként hogy mennyi pénz folyik be hozzánk. Gondolom sejtitek.......

T elkezdett furán viselkedni, addig soha nem vitte magával a telefonját sehova. A telefon nálunk nem volt tabu téma, de soha egyszer nem néztem bele. Még a nadrág zsebeibe sem nyúltam bele, mert én otthon azt tanultam egy férfi zsebe tabu, így volt hogy nem kevést pénzt mostam ki. Szóval elkezdte magával vinni a telefonját mindenhova, a kádba, az illemhelyre, és egyre kevesebbet járt haza. Persze erre én meg hisztizni kezdtem, többször nagyon csúnyán összevesztünk ezért. Aztán egyszer csak P hirtelen egyik napról a másikra elment. Nagyon csodálkoztam. De elkezdtem gyanakodni. Elmentem pár napra az anyámmal és a legjobb barátnőmmel Velencébe, előtte T azt mondta, hogy majd ha hazajöttem meglátjuk mi lesz. Akkor már egy puccos, Pest megyei városban laktunk, 210m2-es álomházban, 3szoba, nappali amerikai konyhával, fürdőszoba, külön gardrób,
mosókonyha. Hazajöttem, ő nem jött haza. Telefonon beszéltünk, aztán elkezdtem összerakni a puzzelt. Mikor végre hazajött rákérdeztem: Viszonyod van P-vel? A válasza az volt, hogy NEM! Átfogalmaztam a kérdést: Viszonyod volt P-vel? Erre már igen volt a válasza. Kiborultam, mert egyrészt jellemtelennek tartottam, hogy csak megfogalmazás kérdése volt, hogy megmondja az igazat, de nem csapkodtam, csak kértem költözzön el. Elköltözött, de a ruháit ott hagyta. Majdnem az összeset!

Aztán kiderült hogy a nő azért távozott a cégtől mert ő nyilvánossá akarta tenni a kapcsolatukat, T viszont akkor még vacilált, mondta neki hogy szeret engem. Ezért szakítottak, és P felmondott.

T-vel való szakítós beszélgetésünk után 1 héttel ők már ismét együtt voltak. Hát mégsem szeretett annyira. De mivel a kutya közös és T imádta a kutyát, néha meglátogatta, a saját volt közös otthonunkba volt hogy hívta a nő, ő meg kint a teraszon beszélt vele. De volt úgy is hogy lemondta a kutya visit-et mert a nő direkt rászervezett. Aztán jött P részéről a zaklatásom, mert T nem akart vele összeköltözni, és azt hitte ennek én vagyok az oka. Undorító smsek, telefonhívások érkeztek tőle. Végül besokaltam és elmondtam T-nek mit művel a jelenlegi barátnője. P tudta hogy ameddig közös cégünk van T-vel addig én mindig ott leszek a feje felett mint Demoklész kardja, ezért mindenképpen ki akart túrni.

Végül elköltöztem a puccos városból, a puccos házból, nem bírtam tovább ott élni. Utolsó nap sem jött a ruháiért T, a barátait küldte el érte, mondván neki ez nagyon fájdalmas.

Majd jött skype-on a nyüszögés, hogy ő olyan egyedül van, hogy nincs mellette senki. Javasoltam költözzenek össze P-vel. Jah és mindeközben ugye a cégünk közös maradt, együtt csináltuk, a hasznot pedig feleztük. Aztán fél év múlva P-vel szétmentek. T alapjában nem gyerekcentrikus, ez volt a fő váló-ok.

Majd megismerkedett K-val. K, 11 évvel fiatalabb T-nél! K, 20 volt amikor összejöttek, annyi idős mint T öccse, T akkor volt 30. K, mostohaapja gazdag, és ez T-nek nagyon imponál. Aztán egyszer csak azt vettem észre hogy elkezdtek eltünedezni az emberek a közös cégünkből. Később kiderült, hogy T csinált K-val egy új céget és oda vitte át az embereket. A közös céget aminek fénykorában egy 400m2 elterülő központja és 7 al-irodája volt teljesen letérdeltette. Vízfolyás szerűen hazudott.

Az apját és az öccsét akik már a K-val közös cégüknél dolgoztak üvöltve rúgta ki. Az apjával én azóta is hetente beszélek, ő a fiával az üvöltözés óta nem.

Hihetetlen, hogy mennyire meg tudnak változni emberek. Életemben nem gondoltam volna, hogy az a férfi, aki ha elkezdtem egy mondatot ő befejezte, akivel ennyire ismertük egymás gondolatát, így tud viselkedni. Az aki nem csak szexuálisan, hanem lelkileg is a társad volt, képes veled ilyet tenni.

Kíváncsi vagyok a véleményekre.