Hihetetlen, ugye? Erre én: Micsoda? Ő: …hogy vagyok neked!
 
 
Sziasztok,
Ma nem volt poszt…arra gondoltam, nincs mit kitenni, ezért segítek rajtatok.
 
Ez nem fájdalmas, hanem vicces szakítás. Nekem legalábbis…
Tavaly tavasszal sógornőm bemutatott egy ismerősének, aki facér volt, mint én…kb. 1 hét telt el, mire megkérdezte sóginőmet, elkérheti-e a számomat, én megadtam és felhívott.
3 hetéig randizgattunk; én is(lány), ő is 30 évesek…csak a rend kedvéért. Fura fiú volt, egyetlen idegen szót ismert: effektíve. De ezt képes volt egy tőmondaton belül háromszor mondani!
Egyik randi alkalmával megcsókolt, majd utána megkérdezte: Hihetetlen, ugye? Erre én: Micsoda? Ő: …hogy vagyok neked!
Kitört belőlem a röhögés, nem bírtam máshogy reagálni J
Nem sokkal később mondtam neki, hogy hagyjuk ezt…jó gyerek ő, de nem passzolunk. Mire felajánlotta, hogy: holnap egy baráti mozi? Mondtam nem, holnap kezdődik a  foci EB…erre Ő, az örök optimista:ááááh, akkor ezért szakítok! J
 
Üdv,
Tökfej