Se egy vessző, se egy pont, semmi! De legalább jó éjszakát kívánt. Hát nem aranyos, hogy megmentett saját magától?

A kép innen

A srác a volt pasim egy nagyon jó barátja, ha nem a legjobb. Én
szerzek neki munkát a munkahelyemen, és egyre többet vagyunk együtt,
de még bennem nem körvonalazódik a dolog, hogy igazából lehet hogy
tetszem neki.

Szakítok a pasimmal, összejövünk S.-sel, majd szakítunk 3 nap után,
mert nem stimmel mégse a dolog, hisz neki a legjobb barátja a volt
pasim, majd karácsonykor elő áll azzal, hogy januártól újra
kezdhetnénk-már ez nonszensz-, de megbízok benne, és szeretném is a
dolgot, hisz szeretem, vagy mi.

Várom a januárt, aztán elhívom randizni, de azzal ráz le, hogy majd
szezon után, úgyhogy kibukik belőlem, hogy én valami másra
számítottam, és nem történik semmi, szóval most mi a helyzet?

Ezzel a dumával állt elő a srác, miután megmondtam neki, hogy tudom,
hogy nem kellek, és nyugodtan a szemebe mondhatja. Igazából egy sms
formájában kaptam meg a következő szívhez szóló üzenetet:

"Ne hari nagyon szerizlek téged és nagyon értékes embernek tartalak
jobb ez így magamat ismerve csak ártanék neked ha mi egy párt
alkotnánk rohadék vagyok nem érdemelnélek meg pusz és jó pihit jo
éjt!"

Se egy vessző, se egy pont, semmi! De legalább jó éjszakát kívánt. Hát
nem aranyos, hogy megmentett saját magától?!

Mivel nem reagáltam le az sms-t és úgy gondoltam, hogy nem írok,
másnap számon kért, hogy mi volt ez? Ezt szóban a munkahelyen.
Majd kaptam egy sms-t még mindig a munka helyen:
Jó akkor ez így nagyon jo, ez megold mindent!

Még Ő van megsértődve!:D

Amúgy egy 32 éves pasiról van szó, elnézést kérek az Ő nevében is az
édi-bédi "ne hari"-zásért, és a "szerizlek"-ezésért'!