Másnap csak nem nyugszom felhívom névtelenül:-Tényleg otthagytál volna a Dunaparton?
 
 
Kittivel találtunk ezen a csodás új alkalmazáson egy cuki pasit.Bringázik szeret fotózni stb.Ideális.Olyan izgatottak lettünk hogy mint utólag megtudtam tőle 10 db üres üzit küldtünk neki 5-öt bevállalok a többi Kittié mer otthagytam a gépnél:D Felveszem msn.Beszélgetés nagyon kedves.Majd ecseteli hogy személyesen jóbb mint így virtuálisan.Megszervezzük a találkozót.Legyen a szerda.Közben már megbeszéltem erre as napra egy Margitszigeti sörözést egy másikkal.mind1 lemondom kitaláltam egy indokot Szasza előbb jön haza Bécsből és az szent.Eljött a randi napja hazarohanás készülődés stb.Direkt nem rakok rendet a szobámban hogy még véletlenül se cipeljem haza:)Már látom a buszról tényleg magas:)Ferenciek tere.20:00"puszi majd javaslom vegyünk bort és irány a Duna-part.Nézzük a hajót dumálunk átkarol majd megtörténik a tsók.Jó sokáig tart 22:20 elmegy pisilni.Rossz érzésem támad.Elszívok egy cigit és elindulok haza a hídnál magamhoz térek és megnézem mennyi az idő.Látom sms:tudom hulyebunkoparaszt es fasz is vagyok,nem akarlak megbantani,de eljottem.Mindez ékezet nélkül mert úgy olcsóbb persze.Nem hiszem el ez tényleg otthagyott volna.Hazaérek.Még msn-en is közli kb ugyanezt.Majd kilép vagy inkább letilt.alig várom hogy elmeséljem daninak és jókat röhögjön az újabb lúzer randimon.Kitti persze ilyenkor nincs fent..Írok a bunkónak wiwen:Ha nem jövök be neked akkor azt meg lehet mondani.Valószínűleg nem fogok sírógörcsöt kapni.Van ilyen.Kifelytenéd esetleg pár szóban hogy mi volt a problémád?Köszönöm Látom elolvasta semmi válasz.Mit is vártam egy ilyentől. Másnap csak nem nyuxom felhívom névtelenül:-Tényleg otthagytál volna a Dunaparton?-ühüm majd lereakja a telót.Hogy a bunkóságot is lehet überelni azt tudtam,de hogy ennyire az már botrány.Borz-alom