Nem egyszer, nem kétszer, voltam szerelmes is, próbáltam egyszer borítani, hogy akkor váljunk el, mert én nem tudok vele élni, mást szeretek.
ezt elk*rtam... Több mint egy évtizede kötöttem egy házasságot, amit nem igazán akartam, de mivel jött a gyerek, úgy éreztem nem tehetek más, próbáltam ráhangolódni, hogy jó lesz ez így. Idővel lett ház, nekem munka, kocsi, aztán még egy gyerek. Sokat kellett utaznom a munkám, tanulás miatt, keveset voltam otthon, de azért a gyerekek dolgából igyekeztem kivenni a részem meg voltak közös programok de közben egyre kevesebbet beszéltünk feleségemmel az élet dolgairól, valahogy eltávolodtunk, Ő nem dolgozott, otthon nevelgette a gyerekeket, eléggé bezárkózott. A szex sose volt egy nagy durranás vele, de ebből is egyre kevesebb lett. Úgy alakult, hogy megcsaltam a feleségem. Nem egyszer, nem kétszer, voltam szerelmes is, próbáltam egyszer borítani, hogy akkor váljunk el, mert én nem tudok vele élni, mást szeretek. Nagy veszekedés, minden, külön szobába költözés, csak közben a barátnőm megelégelte ezt a helyzetet és a feleségem is bejelentette, hogy terhes a harmadik gyerekünkkel. Maradtam. De közben akivel lehetett, lefeküdtem. Nagycsalád lettünk, feleségem is kapott autót, egyre jobb munkáim lettek, egyre több pénzt hordtam haza és valahogy közben beletörődtem, hogy most már ez így lesz, a gyerekeimet szerettem, szeretem is, a feleségemmel meg elviseltük egymást, hol jobban, hol kevésbé de éltük az életünket. Megfogadtam magamnak, hogy hűséges leszek hozzájuk. Így telt el jó pár év, amikor munkahelyen találkoztam valakivel, akinek nem tudtam ellenállni, sokáig tépelődtem közelítsek-e vagy ne, ugye a fogadalmam, a gyerekeim, az életem. Annyit tudtam, hogy ő egy klassz, fiatal csaj, okos, kedves, érzelmes, csomó közös érdeklődési pont, egyedül nevelte a három gyerekét, nem tudtam, hogy van valakije, sose beszélt róla, akkor derült ez ki, mikor észrevette, hogy akarok tőle valamit. Láttam, hogy nagyon felkavarta a közeledésem én meg hülyén éreztem magam, hogy nem tudtam magamnak parancsolni. Egy ideig nem beszéltünk, aztán ő írt egy mailt, hogy beszéljük ezt meg, mert hogy fogunk így tovább dolgozni, meg hogy azóta sem tudja hova tenni a dolgot, hisz nekem családom van, nem értette mit akarok tőle. Én sem értettem. Leveleztünk, elég sokat elmondtunk magunkról egymásnak, szakított időközben a barátjával és hajlandó volt velem eljönni egy randira. Megbeszéltük, hogy nagyon vonzódunk egymáshoz, és hogy nem tudjuk mit várhatunk egymástól, de adjunk egy esélyt magunknak, hogy kiderülhessen. Teljesen belezúgtam, úgy hogy le sem feküdtünk még, nagy dilemmában volt, hogy szabad-e nekünk ezt az egészet. Sikerült meggyőznöm, hogy igen. Innen indult nagyjából a kapcsolatunk, én tényleg úgy éreztem komolyan akarom vele, soha ilyen jó nem volt senkivel, úgy éreztem megtaláltam a társam. Eleinte megértő volt, hosszú ideig hallgatta az otthoni nyavalyáimat, megbeszéltük, hogy egyikőnk számára sem csak egy kaland, vagy ilyesmi, hogy szeretjük egymást, kérte, hogy alakítsam otthon a dolgaimat, megérti, hogy lassan, nehezen megy, de ha komolyan gondolom, akkor ne feküdjek le a feleségemmel, beszéljek vele, ne azért mert van valakim, hanem amiért eddig sem tudtam őszintén, szeretetben vele élni. Én azt mondtam neki, hogy így lesz. Hát, nem így lett, pedig nem akartam őt elveszíteni de láttam otthon, hogy ez mennyire elképzelhetetlen a feleségemnek, lebuktam a telefonszámlával, akkor mondtam, hogy van valakim, de úgy megijedtem a kiborulásától, hogy azt mondtam, csak valami vonzalom. A barátnőmnek azt hazudtam, hogy már külön alszunk a feleségemmel, hogy nehezen is de haladunk a különéléshez vezető úton. Ami részben azért igaz volt, hisz mondtam otthon, hogy el akarok válni de a feleségem hallani sem akart erről, öngyilkossággal fenyegetőzött, meg azzal, hogy akkor neveljem én a gyerekeket, ő kivonul az életünkből. Nyugtatókkal tudott csak valamennyire normális életet élni, nem bírtam elviselni, hogy miattam megy így tönkre, így éltem inkább ezt a kettős életet. Eközben a barátnőm terhes lett, nagyon megijedtem, javasoltam, hogy vetessük el, mert hogy most nem fér bele az életünkbe még egy gyerek, se neki, se nekem. Nagyon kiborult, ő is érezte, hogy nem időszerű a gyerekvállalás, bánta, hogy nem tettünk meg mindent azért, hogy ne legyen gyerek, de valahol már elkezdett kötődni a babához, nehezére esett eldönteni mi legyen. Ebben a feszültségben, meg az otthoni veszekedések, kiborulások okozta hülye lelkiállapotban bevallottam a barátnőmnek, hogy lefeküdtem a feleségemmel, hogy még mindig együtt alszunk, pont mielőtt ultrahangra ment. Úgy voltam vele, hogy már minden úgy is annyira szar, kínlódás az egész, legalább őszinte leszek. Nagyon kiborult, hogy gyakorlatilag hosszú hónapokon át hitegettem, nem hagytam neki választási lehetőséget, hazugsággal tartottam magam mellett. Azt mondta eldöntötte, hogy elveteti a gyereket, mert nem érzi, hogy számíthatna rám, nem tud bízni bennem, egyedül meg nem tud négy gyereket nevelni. Úgy éreztem hiába mondok már bámit, úgysem hisz nekem, eljátszottam a bizalmát. Otthon is elmondtam, hogy terhes a barátnőm, persze a feleségem tajtékzott, a gyerekek előtt is jelenetet rendezett, így kellett megtudniuk, hogy az apjuk egy szemétláda. Még a barátnőmet is felhívta, úgy hogy én is ott voltam, választás elé állítottt, azt mondtam el akarok válni, a barátnőmmel szeretnék élni. Azóta túl vagyunk az abortuszon, nagyon nehezen viselte, persze igyekeztem vele lenni, ahogy tudtam mentem, segítettem de azt mondja ezek után ez neki nem elég a bizalom helyreállításához, hogy én még mindig haza megyek hétvégén, hétközben is csak ritkán, éjszakára tudok hozzá menni, hogy akarom így újrakezdeni vele. Nagyon szeretem őt, tudom, hogy elrontottam, látom, milyen súlyos következményei vannak ennek a hazug, beszarós, megúszós életemnek, mindenkit megbántottam. Le akarom zárni tisztességgel a házasságom, rendezni a gyerekeimmel a kapcsolatom, kialakítani egy új életet, amit a barátnőmmel élhetek. Odahaza már tényleg külön szobában vagyunk de a feleségem még mindig nem képes elfogadni a válást, mint lehetőséget, a gyerekekkel is nehéz, neheztelnek ők is, a barátnőm meg teljesen el van keseredve, nem tudom valaha is meg fog-e tényleg bocsátani, talán ha látja, hogy tényleg válok, tényleg elköltöztem, tényleg csak a gyerekekhez megyek haza és mellette, a gyerekei mellett is vagyok, ha még engedi, akkor talán. Nem tudom, hogy lehet ezt jól csinálni. "sodródós"
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Hogyan tudok túllépni azon, hogy megcsalt? 2011.10.07. 01:52:10
Trackback: Társat lehet-e keresni? 2011.05.16. 13:38:00
Trackback: A gyerekhez miért kell összeházasodni? 2011.05.16. 13:35:19
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Caddy 2011.05.16. 08:17:23
Muha 2011.05.16. 08:47:14
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 08:55:27
Undorító, döntésképtelen fasz.
Muha 2011.05.16. 09:02:15
Jim Raynor 2011.05.16. 09:02:41
Jano962 2011.05.16. 09:02:51
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 09:03:29
má megint más a képed :)
jah - de inkább ez, minthogy véletlenül olyan legyek, mint ez az izé, ott fent a posztban
Szerintem az a cikibb.
fizetekmegegysort 2011.05.16. 09:06:17
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:06:52
nem ítéllek el, sajnos sok helyen "így alakul"... ez a "jön a gyerek, összeházasodunk" a leg hibásabb döntés, amit egy pár meghozhat - már ha pusztán a gyerek miatt lesz házasság... az ilyen esetek elenyésző része végződik jól... pláne még született két gyerek...
jó lenne, ha mindenki tisztában lenne vele, hogy az ember nem tudja magát belekényszeríteni egy semmilyen házasságba hosszú távon hűséggel, pusztán a gyerekek miatt... hazugság a társsal, magunkkal, és a gyerekekkel szemben... pláne, hogy ilyen családmodellt látnak... randa dolog ilyet mondani, de bizony anno azt a magzatot el kellett volna vetetni...
most viszont minnél hamarabb tisztázd a helyzetet, a lehető legjobban, hazugságban, és kínban élni, és hagyni bárkit, nem fair - magaddal sem.
egy élete van mindenkinek, azt joga, és kötelessége a lehető legjobban élni. ez a gyerekeidre is vonatkozik, akik jelenleg bele vannak kényszerítve egy abnormális helyzetbe, a szülők rossz döntéseinek okán.
tessék tisztességes helyzetet teremteni.
nem lesz könnyű, és zökkenőmentes, de az egyenes út a legjobb - már ezek után.
fontos, hogy azért a végén legyen olyan része ennek az őrületnek, amire azt mondhatod, hogy végülis emiatt még a tükörbe tudsz nézni.
nem feltétlenül az elkövetett hibákból derül ki, milyen ember vagy, hanem abból, hogy azt hogyan rendezed le.
sok sikert!
Muha 2011.05.16. 09:07:57
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 09:08:17
Elemózsia 2011.05.16. 09:13:33
Jaj, de szép...
tuli _ 2011.05.16. 09:13:36
dr. gernika 2011.05.16. 09:18:16
Eleve nem kellett volna elvenni valakit, akit nem szeretsz, csak mert jön a gyerek. Lettél volna egy gyerek hétvégi apja, most meg lehetsz háromé, plusz egy abortusz is szárad a lelkeden. Borítékolom, hogy a barátnőddel sem lesztek már boldogok.
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:19:47
na ezt akartam még írni, erre sajna nagy az esély...
a férfiak legtöbbször csak akkor "kapcsolnak" mikor már állig ér a szar.
bboriska 2011.05.16. 09:20:49
sargarigo 2011.05.16. 09:22:46
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:23:25
Mindazonáltal a feleségét sem értem, anno a szar döntésben Ő is benne volt rendesen, tudta, hogy a férje csalja, ergo nem álomházasság - hogy finoman fogalmazzak... és még szült 2 gyereket...
Ismerek ilyen nőket, nekem ez sem szimpatikus. Ez persze nem menti fel a férj bűnét, de érdemes elgondolkodni ezen... is.
dr. gernika 2011.05.16. 09:23:47
tuli _ 2011.05.16. 09:24:31
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:26:05
nem is értem a csaj miért esett teherbe... akart egy negyedik gyereket egy olyan férfitól, aki csak mondta amit, de még együtt volt a hites feleségével??? az ilyen dumának aki hisz 3 gyerekkel, az sem lehet egy ikúfájter életből.
bboriska 2011.05.16. 09:26:43
WE 2011.05.16. 09:31:11
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:32:57
Borcsika 2011.05.16. 09:34:41
dr. gernika 2011.05.16. 09:35:01
Az már egy másik dolog, és valóban kíváncsi lennék, hogy hogy sikerült teherbe esnie, 3 gyerek után már lehetne annyi esze, hogy tudja, mitől lesz a gyerek, és mit kell tenni ellene.
A hites feleségre is ugyanez vonatkozik, bár róla inkább feltételezem, hogy a megterhesedést megtartási eszközként használja, elvégre férjet is így sikerült fognia.
Kedves posztírónak melegen ajánlom az óvszer használatának elsajátítását, mert nagyon sanszos, hogy jönni fog a következő bejelentés.
Begérke 2011.05.16. 09:35:51
Érdemes lenne abba belegondolni, hogy elég sok helyzetben nincsenek jó megoldások, csak rosszak és kevésbé rosszabbak. Pl. a "Nem kellett volna elvenni"-nél az is benne van a pakliban, hogy akkor a gyerek apa nélkül nőhet fel + az ő gyereke is. Tehát nem fekete-fehér döntés.
Viszont azt gondolom, hogy a posztolónak legalább . 40 évesen lehetett volna annyi tartása, hogy legalább barátnőjének ne hazudjon arról, hogy milyen a kapcsolata a feleségével. Látnia kellett volna, hogy ezzel csak újabb lavinát indít el. Szerintem egy szeretői viszont sokkal inkább a realitásra és azz igazságra lehet csak alapozni, mint egy házasságot.
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:37:47
Egyetértek vele. Hazug, és álságos. Olyan látszólagos biztonságot ad, ami valójában nincs is... a nők elengedik magukat, és azt hiszik, a gyerekek száma, és a papír megvédi őket mindentől, a férfiak úgyszintén. Aztán jön a pofáraesés, és a perben osztozkodás - némi fájtolás után.
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:39:09
anyám mondta mindig, lányom, gyereket csinálni a hülye is tud... ahhoz nem kell ész... igaza van.
WE 2011.05.16. 09:43:42
m.gray 2011.05.16. 09:44:41
hétfő reggelre ez a sztori elég erős volt... és 3 gyereke van, döbbenet
dr. gernika 2011.05.16. 09:46:07
tundrazuzmo (törölt) 2011.05.16. 09:46:14
Lefeküdni pedig a házastárssal kell, de hogy ne tűnjek prűdnek, megemlítem a másik lehetőséget is - VÉDEKEZZÉL te majom, ha nem akarod, hogy egy kis kaland tönkre tegye az életed.
Ebben a sztoriban két bizonyíték is van, hogy egy önző állat vagy, aki még egy gumit sem bír felhúzni, mert ennyire nem érdeklik a következmények. Amely következmények egy rossz házasság - a becsúszott gyerek miatt, és egy abortusz - a becsúszott gyerek miatt.
Gondolkozzál már!
Mindazt, ami történt megérdemled. Te tehettél volna ellene.
És még idejössz sírni.
Menj haza, ülj le egy sötét sarokba, és sírjál, hogy mennyi eszed van. Ne félj, nem sok!
lárvalányhaj 2011.05.16. 09:47:23
Begérke 2011.05.16. 09:47:32
Azaz túl kevés empátiát látok ezekben a kommentelőkben.
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:48:34
cdrom70 2011.05.16. 09:48:44
Nem lesz egyszerű megoldanod a helyzetet..
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:50:10
Kytia 2011.05.16. 09:50:29
Cpt. Flint 2011.05.16. 09:52:55
dr. gernika 2011.05.16. 09:55:00
SzJ1982 2011.05.16. 09:55:11
m.gray 2011.05.16. 09:57:16
amúgy árulja már el nekem valaki, hogy hogy lehet 3 gyereket csinálni egy olyan emberrel, akit nem szeret??? mert oké, egy becsúszik (ilyen nincs és ezt nőként mondom, de legyen, becsúszott), nade 3?
ennyire nem lehet hétfő, asszem kell az a köv. cigi
Begérke 2011.05.16. 09:57:46
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 09:59:05
WE 2011.05.16. 09:59:13
blah 2011.05.16. 10:01:16
dr. gernika 2011.05.16. 10:02:12
tundrazuzmo (törölt) 2011.05.16. 10:03:01
Nem vagyok egy pszichológus, de csak nekem tűnik úgy, hogy a posztoló le se szarja a többi 8 szereplőt?
Az egész siránkozós levél arról szól, hogy "Ő" hogyan tud kijönni legjobban a dologból. Hogy "Ő" ne sodródjon tovább, hanem tudjon végre a farka után menni, és minél előbb szabadulni a családjától.
Ez egy féreg. Ennek nem az fájt, hogy a gyerekei összeomlottak, hanem az, hogy "Ő" szemétláda lett a gyerekei szemében.
Ennek nem az fájt, hogy a barátnője abortuszt csinált, hanem az, hogy az "Őbelé" vetett bizalma megingott.
Ennek nem az fájt, hogy a felesége és a gyerekek élete tönkremegy, hanem az, hogy nem fogadják el, hogy "Ő" válni akar.
Ez egy féreg, bottal nem piszkálnám.
És legfőképpen nem bíznám rá a maradék 8 szereplő problémájának megoldását, mert az ilyen ember csak rombolni tud.
Kíváncsi vagyok mennyire lesz tartós a kapcsolata az abortuszba kényszerített barátnővel. Vagy ott is csak az első gyerekig tart majd a fellángolás?
Murderface 2011.05.16. 10:03:41
Hát persze :D Ezek a dolgok csak úgy alakulni szoktak: megy az ember fia az utcán, megbotlik, és éppen egy pinába zuhan bele, éppen véletlenül álló fasszal :D Tényleg, tök tipikus véletlen balesetek ezek... :P Lófaszt! Csórikám, te alapvetően a megbízhatatlan, farkával gondolkozó kan archetípusa vagy. Ráadásul idióta is, mert még a saját hibáidból sem tanulsz, hanem újra és újra elköveted őket. Felelőtlen fasz.
"...öngyilkossággal fenyegetőzött..."
Azért az asszony is alkot... Na ez az, amit kibaszottul nem bírok. Eddig egy nőm fenyegetőzött vele, abban a pillanatban összepakoltam a cuccait, a kezébe adtam a dobozt, és viszlát. Valahogy ("meglepő" módon) mégse lett öngyilkos, sőt, utána hónapokig kapart nálam.
A posztoló sajnálkozik, hogy jaj milyen szerencsétlen, de észre se veszi, hogy ebben a játszmában ő keveri legjobban a szart, és ő kapja a legkisebb pofonokat.
A gyerekeket nagyon sajnálom, hasonló családi légkörben nőttem fel (jön a gyerek, házasodjunk, aztán meg ne váljunk a gyerekek miatt... Persze az állandó hisztit, meg feszkót pont mi, a kölkök szívtuk meg legjobban), amint lehetett el is költöztem otthonról.
Most őszintén, ha már valaki van annyira horgasfejű galandféreg, hogy megcsalja a másikat, olyan kurva nehéz lenne egy csomag kibaszott kotont venni, vagy megfinanszírozni egy esemény utáni tabit?
Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.05.16. 10:06:35
Ez se volt egy nagy durranás.
" több ponton egyeznek " - ez lenne a lámúr...
A munkahelyi barátnőnek befuccsolt a palifogás.
Majd másnál újrázik.
Kicsit feltűnő a kétségbeesett akaszkodása.
7 gyerek és két családanya eltartása meg már úgyis problémás lenne.
Rebelde 2011.05.16. 10:07:06
szerelem nélkül nem érdemes házasodni, de ha csak az van, akkor sem
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 10:07:20
Akkor sem mindig. Csak amikor az állig érő szar elkezd hullámzani! :)
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 10:07:51
jimhun 2011.05.16. 10:09:13
babel 2011.05.16. 10:09:58
dr. gernika 2011.05.16. 10:10:35
:DDDD
Egyébként az igaz, hogy pont megérdemlik egymást a feleségével. Csak a gyerekeket sajnálom.
sargarigo 2011.05.16. 10:12:05
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.05.16. 10:12:17
az még nem lenne baj ha szimplán tőrölmetszett tapló kis pinabubus lennél (sok ilyen kis fasz rohangál a világon) de az, hogy másra lapátolod a szart, az már tényleg túlzás.
a gyerekeid biztosan büszkék rád.
keptelen kepkeret 2011.05.16. 10:13:03
Késes Szent Alia 2011.05.16. 10:14:12
parrre 2011.05.16. 10:15:00
fizetekmegegysort 2011.05.16. 10:15:24
A posztoló helyében pedig:
1. Szakítanék az asszonnyal, persze gondoskodva róla és a gyerekekről, sűrűn bocsánatot kérve, hogy bár soha nem szerettem, mégis vele éltem ennyi ideig.
2. A gyerekeim előtt egyenes gerinccel felvállalnám amit tettem, még akkor is, ha nehéz, és még akkor is, ha most sokáig egy rohadéknak tartanak (igazuk lesz), valószínűleg sok év kell ahhoz, hogy ezt a döntésemet értékeljék.
3. A szeretőtől bocsánatot kérnék, és időt... legalább fél évre szakítanék vele is
4. És sürgősen húznék valami terápiára, a fél év MAGÁNYOMBAN, hogy rájöjjek, mi a fenéért hiszem azt, hogy ha fűt fát virágot megdugok, akkor én milyen klassz pasi leszek... aztán ha megvan a megoldás, és megváltozni is képes leszek, és még mindig a szerető álmaim asszonya, akkor megkérdezném, hogy újra kezdhetjük -e.
Persze mindez kockázatos, és fáradtságos munka. Mennyivel "egyszerűbb" hazugságokban élni.
Mellesleg azért megnézném az asszonyt is... aki ilyen pasinak még gyerekeket szül. Gyanítanám, hogy vagy nagyon szerelmes belé, és ezért hagyja magát alázni, vagy szimplán "jól megy a szekér" és büdös lenne az önállóság, a vele járó gondokkal (munka, döntések felvállalása, áldozat szerep elhagyása).
Anatómus 2011.05.16. 10:16:13
" Házasodni azzal kell, akivel egy életen át is együtt tudsz maradni...' Azelőtt ez nem volt divat, mert a család gazdasági (morfológiai :-) és nem emócionális egységet alkotott, így ment minden a világ rendje szerint, szerette-nem szerette, ez volt. A megoldásokat pedig a nagy romantikus regényíróktól pedig olvashattuk. De a civilizációs hatások nem tudják elnyomni a genetikai kényszert (soha nem is tudták), hogy a genomot a lehető legtöbb helyre szét kell szórni, mert ez a siker, minél több utódod van - ebben nem az agykéreg vezérli a cselekedeteket.
"...A hites feleségre is ugyanez vonatkozik, bár róla inkább feltételezem, hogy a megterhesedést megtartási eszközként használja, elvégre férjet is így sikerült fognia. ---" - ez is tipikus XX-ösztön, senki nem vethet semmit a szemére egyik nőnek sem, ha Szendi &co előhozhatja a paleolit étkezést (ami megjegyzem kevésbé áll meg, pont az enzimrendszerek evolúciós adaptációja miatt, ergo nagyobb marhaság ennél) akkor mindegyik csak azt csinálta ami a feladata, nem mérlegelt, mert ehhez nem a józan eszét használja a főemlős.
"...az ilyen dumának aki hisz 3 gyerekkel, az sem lehet egy ikúfájter életből. .." - két felmentés is van erre - azt olvastuk, hogy szerelmesek voltak, szerelemben nics IQ, csak a dopamin nyüzsög a középagyban fellőve egy- egy adagot a törzsdúcokba( (VTA, accumbens stb, a teljesség igénye nélkül) ilyenkor mindent elhisz az ember fia/lánya, a másik pedig, hogy neki (megint nem az agykéreggel mérlegelve) a család biztonságos felneveléséhez (mert már van 3 másik gyerek) olyan hím kell, ahonnan a pénz sem hiányzik. Erre bizonyíték a másik oldal rendezett mivolta és az ottani fészekben a másik három gyerek.
Mégis, mindent megértve, sajnos rossz döntést hozott először, amikor szerelemtől megrészegülve a pasi mellé feküdt,,, és csakis a nő hibáztatható, mert lányom, neked kellett volna, hogy eszed legyen, a pasik felkínálkozásnak nem fognak ellenállni (Don Juan).
A férfit is elítélhetjük, mert ő is jobban tudhatta volna, hogy úgysem fogja az asszonyt otthagyni, mert fenntartja a szexuális kapcsolatot, ami nem a teljes elhidegülés jele. Van nem egy olyan házasság, ahol egyáltalán nincs szex, az egy másik fejezet, de itt még erről sem volt szó. A mai fogalmakkal élve szerencsétlen lúzer a betolakodó, mert nem sikerült elvenni a hímet a feleségtől, de lúzer a pasi is, mert mostantól nem lesz szex a másik nővel.
Ejj, de szép kísérlet!!!
ArgonX 2011.05.16. 10:16:38
A kommentelőkkel ne törődj, a nagy részük álszent faszfej. Okosak mind, az életről pofáznak, de fogalmuk nincs róla. Anyucinál laknak, van egy átlagosan unalmas csajuk/pasijuk, talán már egy közepes orgazmusuk is volt, és ettől azt hiszik, tudják mi az élet. Pfff...
jimhun 2011.05.16. 10:17:03
Megmondana valaki hogy az miert teljesen "normalis" hogy a ferj a kocsog es kozben meg a gyerekek termeszetesen a felesegnel maradnak. A ferj szabad lesz mehet hajkuraszni fiatal csajokat az artatlan, huseges feleseg meg marad 3 gyerekkel es el van cseszve az elete mert mart a kutyanak sem kell.
Szar az egesz tortenet a kommentelok meg nagyreszt primitiv visszamaradott emberszabasuak.
jimhun 2011.05.16. 10:19:51
tuli _ 2011.05.16. 10:22:33
tuli _ 2011.05.16. 10:23:09
Begérke 2011.05.16. 10:23:17
Anatómus 2011.05.16. 10:26:24
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:26:54
miért nőne fel apa nélkül? Azért mert nem vette el a nőt, akinek gyereket csinált, nem szűnik meg apa lenni.
Lehet ezt normálisan is.
Posztolóból nem nagyon nézek ki semmi jót, sajnos.
És azért, mert hibázott valamikor, senki nem bántaná. De ez egy halmazati fostenger, hadd legyen meg a sarkos vélemény róla!
jimhun 2011.05.16. 10:30:32
zombika 2011.05.16. 10:31:01
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:31:12
csak azét lehet, aki hagyja
Én a posztoló felesége helyében úgy húznék el, mint a vadlibák.
Kinek kell egy ilyen puhapöcs?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:32:40
eggge
ezt kéne
te látsz _bármi_ reményt a posztolóban?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 10:32:48
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.05.16. 10:33:12
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:34:16
köszönjük :)
én csak egy nick vagyok, komment-bot, nem is létezem
pause 2011.05.16. 10:34:24
fizetekmegegysort 2011.05.16. 10:34:56
Elemózsia 2011.05.16. 10:35:13
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.05.16. 10:35:33
"...Teljesen belezúgtam, úgy hogy le sem feküdtünk még, nagy dilemmában volt, hogy szabad-e nekünk ezt az egészet. Sikerült meggyőznöm, hogy igen..."
Sikerült meggyőznöd?
Azért az szomorú ha meg kellett győznöd. Te az a fajta lehetsz akivel a nők inkább szánalomból mennek el.
Te tényleg egy pöcs vagy.
tuli _ 2011.05.16. 10:36:46
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:37:13
éééérdekes javaslat
Szerinted akkor ez vajon milyen mintát mutat a gyerekeknek?
Nyugodtan kúrjunk félre, csináljunk mindenfelé még gyereket, ha elbasztuk, akkor is megmarad a melegpicsa-melegmálé, hisz nem történt "semmi".
Anyám...
és szavazóképes állampolgárok
nagy lebowski 2011.05.16. 10:39:00
úgy látszik, az rendben volt
szal mindenkinek benne van az ujja ebben a levesben, hülyeség bárkit bűnbaknak kijelölni
küzdő felek, szét, lesz vesztes, meg vesztes
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:39:38
pontosan
én ezt így nem bírnám elviselni, ez nem lenne élet így, még vegetációnak se hívnám :(
@fizetekmegegysort:
jó, örülök, hogy egyezik a véleményünk :)
Lőjjük fejbe rituálisan? :DDD (szar vicc vót, még mielőtt bárki nekem esik, de nem bírtam ki)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:40:13
ez csudálatos kép :)
jimhun 2011.05.16. 10:41:28
primitiv...
fizetekmegegysort 2011.05.16. 10:42:08
WE 2011.05.16. 10:42:09
Miért is tartod ezt primitív véleménynek?
Elemózsia 2011.05.16. 10:42:34
Látom, itt az enyém az egyetlen konstruktív javaslat. :-D
Még több itt: @Elemózsia:
pause 2011.05.16. 10:43:02
fizetekmegegysort 2011.05.16. 10:44:24
dr.pupak30 2011.05.16. 10:47:18
jimhun 2011.05.16. 10:47:21
Egy igazi APA sem csinal ilyent. Gondolom tobbet nem kell hozzafuzni....
Egyebkent nem neked szolt, hanem azoknak akik szerint a ferfi menjen el es kezdjen uj eletet mert egy elete van es legyen boldog.(a tobbi meg le van szarva, (no, gyerekek))
kungfupanda 2011.05.16. 10:48:09
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:49:03
höhö
ne sajnáld, nem tudják, hogy nekik rossz; mindig a világ a hibás, ha ráadásul valami történik :)
dr.pupak30 2011.05.16. 10:49:23
WE 2011.05.16. 10:51:00
tuli _ 2011.05.16. 10:52:37
mondjuk őszintén, van is benne valami. hiszen ő már nem kell, férje meg boldogan él, más gyerekeit nevelgetve minden nap.
jó esetben magára talál, és boldogabb lehet, mint valaha, nem belesüppedve ebbe a mocsárba, ahol eddig éltek. ha tudná, hogy így lesz, biztosan nem félne az újtól.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 10:52:55
nyilván zsarolás, nyilván nem gondolja komolyan, ahogy egy nő sem gondolja komolyan azt, hogy az apjukra hagyja a gyerekeit.
Meg is lenne a véleménye róla mindenkinek (bár enm értem, miért, ez is járható út)
És nyilván én sem hagynám el a gyerekeimet.
@fizetekmegegysort:
én kettővel csinálom. Logisztikáját tekintve majdnem ugyanaz :)
És igen, nem vagyok biztos benne, hogy az asszony meg tudná csinálni. De nyomás alatt iszonyú dolgokra képesek az emberek (nem cska a nők). Igaz, ez nem játék itt, hogy ha elrontom, visszacsinálom ....
jimhun 2011.05.16. 10:55:05
De azert meg mindig nem vagom hogy agy apanak miert van tobb joga elhagyni a gyereket mint egy anyanak a mai buzi vilagban...
nagy lebowski 2011.05.16. 10:56:43
nézzétek, nektek, másként jár az agyatok, tudom
a nő akar egy embert maga mellé, és azt hiszi, ettől kezdve ez egy nyugdíjas állás
kérdés: miért nézelődött a pasi más felé?
mert otthon a nő már a nyugdíjas életre rendezkedett be
van gyerek, ház, meg pasi,aki fizeti,és ez így lesz mindig, erről papírom van
lehet hisztizni, luvnyák
énis 2011.05.16. 10:57:14
No mármost, van egy adott gyerek, aki miatt elvette adott apu feleségül adott anyut úgy, hogy állítólag nem szerette.. akkor nem szeretem nőnek még kettőt?! Ha nem szeretem, öt gumival dugom nemde?
:-))
fizetekmegegysort 2011.05.16. 10:57:16
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:00:51
Mindezek után minek minősítsük a pasit, aki a szeretők mellett gumi nélkül dugja az "utált" asszonyt, és még két gyereket csinál neki? Hmmm.... szegény áldozat??? :)
Hurri Kán 2011.05.16. 11:02:52
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:04:00
WE 2011.05.16. 11:05:35
@Zsit (nyau és rémizé): @jimhun: Én is azt mondtam, hogy nem ő kezdte, de tényleg nem szép ilyet mondani. Egyszer-kétszer becsúszik, vérmérséklettől függően, de a nő hosszabb időn keresztül fenyegetőzött. Nem, nincsen több joga az apának elhagyni őket, és én nem mondom azt, hogy nem megoldás, ha az apánál maradnak a gyerekek. De az első káanyázások és veszekedések után, meg kellett volna tenni azt a lépést, ami anyunak, apunak és a gyerekeknek is megfelelő. Nem pedig egy ilyen mindenkinek szenvedést okozó szarba belemenni.
És igen, nagyon közelről láttam ilyeneket. És nem volt vidám senkinek a kínlódás, bárcsak meg lehetett volna beszélni, de az nem mindenkinek sikerül, ez viszont tény.
nagy lebowski 2011.05.16. 11:06:53
esendőek vagyunk, ezt szeretik bennünk a nők :)
jimhun 2011.05.16. 11:07:45
nagy lebowski 2011.05.16. 11:10:57
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 11:11:47
viszont alapvetően csak hozod az átlagot. csak azt nem értem, miért kell mindenhol gyerekeket potyogtatni?
és úgy egyébként.
nézz rá az életedre. mind a két esetben egyszercsak jött egy gyerek véletlenül. az egyik miatt egy boldogtalan házasság lett (de az a plusz két gyerek értelmezhetetlen ebben az esetben), a másikból meg egy abortusz és egy újabb lehetetlen helyzet. mindig ugyanazt karmázod be, talán nem véletlenül.
itt lenne az ideje sodródás helyett tudatos felnőtt emberként élni, és nem homokba dugni a fejedet.
te vagy a szituban a gyenge láncszem.
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:11:56
ferinando 2011.05.16. 11:12:18
KOmolyan, ezért regisztráltam, soha még nem írtam blogba, meg sehova, de ez, ez annyira hazavágott, hogy nem bírtam megállni. Én négy gyereket hagytam ott annak idején, 16 éves házasság után. Igen, beleszerettem egy nőbe, aki nem a feleségem volt. És volt hitel a közös házon, satöbbi. Három hónapig kínlódtam, hogy lehet ezt, ahogy Te is írod, jól csinálni.
A feleségemmel már tudtam, hogy jó nem lehet és akkor az a gyerekeknek sem jó. Az tuti. Bepakoltam egy táskába, és eljöttem otthonról. Nem, nem a nőmhöz, hanem egyedül laktam egy darabig. Hagytam a gyerekeknek időt, meg a feleségemnek is, közben beadtam a papírokat. Ezt nem a feleségemmel megbeszélgetve, hanem ügyvéddel tettem. Abból látta ő is, tisztán, egyértelműen, hogy egyrészt komolyna gondolom, másrészt meg hogy hogyan fogok GONDOSKODNI róluk!!! Igen, a paírból, Mert az ott van feketén fehéren. Nem arról szól hogy én mit hablatyolok összevissza. Hanem a tényekről. Utób bebizonyosodott, hogy a feleségemnek, aki szintén kijátszotta az öngyilok kártyát, is ez volt a legnagyobb bizonyosság és bámilyen fura, a segítség is. Egyszer nem mentem többé úgy haza, hogy én otthon alszom, külön szobában is akár, hanem csak mentem a gyerekekért, (megjegyzem pár hétig nem is láttam őket, csak telefonon beszéltünk, amikor is megnyugtattam őket, hogy szeretm őket, de mosz el kell rendeznem az életem, hogy velük is rendesen tudjak foglalkozni) és megértették. A legkisebb 5 éves volt ekkor.) A feleségem látta, hogy pénzt adok, és egy idő után mentem, ELVITTEM a gyerekeket hogy együtt legyünk, nem a megszokott körülmények közt voltunk együt, mert hogy már az nem működött, láttam hogy a feleségemnek is nehéz lenne viselni a pofámat. Kényelmesebb lett volna ott ellenni a gyerekkel, de nem volt szabad ezt a könyebb utat választanom.
És szép lassan eljutottunk oda, de csakis ezzel az egyértelmű, támogató működéssel, hogy a feleségem elfogadta a dolgot, ha neheztel is rám, de agyerekek abszolut elvannak, hogy jöhetnek ide is, ahol már van egy kis féltestvérük, nem azt mondom hogy habos kakaó minden, meg rózsaszín vattacukor, de nem is az kell senkinek, hanem egy őszinte tiszta élet, amiben mindenkinek megvan a helye és a szerepe, a miben valamennyire önmagát tudja adni. Az új nőm, azóta a feleségem és hálás vagyok neki nagyon hogy ilyen nehéz háttérrel is elfogadott és tesz kettőnkért azzal hogy szeretttel fogadja a négy gyerekünket, ha jönnek, és a közösünknek az édesanyja, hogy engem szeret, bitat támogat, hogy tudjak élni, dolgozni, tenni mindannyiunkért. De ehhez kellett, hogy egyértelmű legyek, hogy ne hitegessek senkit és ne kényelmeskedjek, és igen, vállani a mit tettem. Én is lefeküdtem a feleségemmel, nagyon hülye voltam, csak hogy megnyigodjon. El is mondtam a barátnőmnek. De aztán döntöttem, tettem, léptem. Nehéz volt. Kibaszottul. De most már jó. Nem könnyű, de jó. De nem szabad ott lenni, a gyerekeid miatt sem, ahol már nem az a dolgod, hogy féfiként helytállj. Nem szabad. Mert abból csak új szarkavarás lesz. Legyél egyértelmű, EGY. Ne kettő, nem három satöbbi. Ez egy nagy fordulópont. Ne baszd el!!!! Most ne, legalább. Bocs hogy hosszú lettem, de nagyon megérintett. Megértelek barátom, de most kell felnőni. Én sem vagyok tökély, tudom. De élünk mindannyian, a közös gyerekünk is, talán még nektek is lehet a barátnőddel, de nem muszáj. Nem az alényeg. MInden helyzetnek van megoldása. Ne félj! Légy férfi.
jimhun 2011.05.16. 11:12:38
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 11:13:55
minek az ilyen embernek gyerek? (vagy bármi, amiért felelősséget kell vállalni?)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:15:11
azér' naggggyon jó spermái vannak ennek a díszhímnek, átmennek még a gumin is (mer biztos védekeztek a barátnővel is, a gyerek meg szűznemződött beléje)
jimhun 2011.05.16. 11:15:13
SciNu 2011.05.16. 11:17:00
ajronka 2011.05.16. 11:17:46
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.16. 11:19:02
Szar alak vagy.
Hurri Kán 2011.05.16. 11:19:33
Szűznemzés is lehet. Vagy simán a fényre gyüttek :DDD
nagy lebowski 2011.05.16. 11:20:55
nagy lebowski 2011.05.16. 11:21:42
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 11:22:12
merhogy szorít, meg nem úgy érzi a dolgot, stb.
én ezt nem is vitatom, de sok esetben kiderül, hogy azért gumival is menne az a dolog, csak kis türelem kéne, de az nincs.
előadják a hattyú halálát,hogy fú, de szar, és hogy jaj, hát én úgy nem tudok elmenni, de nem gond, legalább neked jó szívem. mindezt bánatos kiskutya nézéssel. melyik nő ne lágyulna be ettől? főleg mondjuk a tizedik ilyennél? meg ugye a fenének nincs kedve mindig blow jobbal befejezni a műsort.
és ekkor jön a "na jó, de időben vedd ki" -kör. tíz esetből kilencszer sikerül is tán, de a tizedikre nem fog és akkor jön az a rész,hogy " pedig védekeztünk, de hát véletlenül becsúszott a gyerek.."
a másik tipikus meg a "nem tudnál fogamzásgátlót szedni?" mondják ezt a férfiak olyan természetességgel,mintha tudnák milyen a szervezetedet évekig hormonokkal terhelni.
tuli _ 2011.05.16. 11:23:44
@fizetekmegegysort: anyunak lesz ideje mindenre, mert ő úgyis egyedül marad, apunak viszont jár a boldogság.
nyilván ezért ragadt benne ő is ebben az egészben, mert pontosan tudja, hogy nem túl tisztességes lelépni.
és mégis... azt sem tudnám mondani, hogy maradjon. azt viszont igen, hogy ha már lép, ezerrel támogassa a gyerekeit. és többet foglalkozzon velük, mint eddig bármikor.
ferinando 2011.05.16. 11:23:47
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:24:24
riszpekt
@Éden Zina:
az első sokkban mond mindenfélét az ember
és tényleg nem tudod, hogyan lehet megoldani, és mit csinálj, gondold el: összeomlik a világod
Aztán szépen ki lehet ebből jönni.
Aki folyamatosan fenntartja ezt a fajta fenyegetést, az tényleg segítségre szorul - szerintem is.
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:24:51
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 11:28:27
én csak azt nem értem,hogy nyilván voltak előzmények. anyjuk sejthette is,hogy gáz van, lesz. ilyenkor nem kezd el b terven agyalni.
kezdhette volna azzal pl, hogy elmegy dolgozni, és nem szül egy harmadik gyereket, csak hogy otthon héderezhessen.
CarreyB 2011.05.16. 11:28:37
Én nem akarom bántani szegény poszolót, mert elég szar történet, amiben nyakig benne van Ő is, meg a kedves neje is...Ismerjük, amikor anyu férjet akar, és gyorsan összehozza a babát is...
Én inkább azon elmélkedtem, hogy tényleg emberek úgy akarják leélni azt a kis életüket - mert azért véges ám, és olyan sok időnk nincs... - hogy BOLDOGTALANOK? Miért kell a gyerekkel takarózni. Szerinted kedves posztoló a gyereked nem látja, nem érzi, hogy milyen jó a viszonyotok? Az miylen neki, hogy pontosan tudja, hogy gáz van, de azért ölitek egymást?
A feleséged meg - és nem akarom bántani - de tipikus mai életképtelen feleség...Megcsináltatja a három gyereket, elvan háziasszonyként, de ezen kívűl semmi életcélja, sikerélménye. Annyira nem tud megállni a lábán egyedül, hogy inkább nyel egy szar házasságot élete végéig, mint hogy megpróbálkozzon a nehezebb úttal.
Szóval gratulálok mindenkinek. És igazán nem akarlak megbántani, de én azt gondolom, hogy sose fogsz elválni...Mindig lesz egy újabb kifogás...Szóval a barátnőd helyében én nagyon gyorsan mást keresnék magamnak.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:29:29
a midikloriánok vótak, én már tudom!
Okos vagyok, okos :)))
babraba 2011.05.16. 11:29:55
Úgy örülök, hogy az új csajoddal minden klappol... Miért hagytad el a régit? három gyerek után nem úgy szorít a punci, mint 25 éve? nyugi, új anyunál sem úgy fog... akkor majd ő is kuka? és miért nem Te neveled a kölykeidet? vagy új anyu annyira nem akarja nevelni őket (az, hgoy két hetente mosolyog, az nem kiváló hozzáállás, hanem kéthetente egy háromórás program)? vagy esetleg nem lenne időd új gyereket csinálni új anyuval, ha a négy régi ott tombolna? és mondd... elviszed hét közben is a kölyköket, hogy régi anyu is felszedhessen vmi bikát, akivel ő is boldog lehet? vagy Te kéthetente két napra elviszed őket, egyébként meg dögöljön meg régi anyu, a régi kölykökkel, má' van új neked?
továbbá a posztolónak: Te rohadék! már egy másik nővel eljátszottad ugyanezt! dugod őt, dugod a régi nődet, játszod az eszed... Bazdmeg Te féreg! van gumi a világon, vagy az csökkentené az élvezetedet? ráadásul nem adnád tovább a mindenhonnan összeszedett nyavalyáidat (mer' kedves posztoló, kétség nincs bennem, Te nem csak ezeken az alkalmakon dugtál félre, inkább akárhányszor tudtál)
Igazi önző féreg pöcs vagy... Nem a megcsalás miatt (az máshol is előfordul, de más nem büszke rá, mint Te), hanem ahogy fentebb leírták, csak Te,Te,Te vagy a fontos, mások (kölykeid, nők) dögöljenek meg... Te nem azért nem váltál el, mert anyu öngyivel fenyegetőzött (ha érdekelne anyu hogyléte, nem gumi nélkül dugsz) hanem mert ráparáztál, hogy +még egy kötelezettség! Nyugi, miután itt sem álltál helyt, máshol sem fogsz, kár aggódni ezen, úgyis el fogod baszni ezt is!
Dr. Körömlakk ® 2011.05.16. 11:31:21
mártírkodni lehet, meg szart dobálni, de az élet sajna ilyen. meg még ilyenebb...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:31:32
ehhez nem kell hím, csak csavarhúzó, meg sziloplaszt (régiek kócot használnak)
Én is megcsinálom.
Akkor most miért is kéne téged tartani?
@Éden Zina:
én ebben radikális vagyok: akkor nem dugunk. So simple :)
Pa.macska 2011.05.16. 11:31:55
szegeny pasi, jol eltolta.
(bocs, ezen a gepen nincs magyar billentyuzet)
ArgonX 2011.05.16. 11:32:25
És milyen igazad van... Ha gyerek van, akkor már semmi más nem számít. Nincs alternatíva, márpedig az apának a gyereke mellett a helye. Tönkremennek benne a szülők, a gyerekek is roncsok lesznek mire felnőnek, de TE megmondod a frankót. Így kell lennie.
Mondd már el, te hol élsz???
babraba 2011.05.16. 11:32:58
Én is láttam olyan családot ahol: ez a jelenlegi férjem kedvenc whiskey-ej, ez a volt férjemé, ez pedig a volt férjem, jelenlegi nejének a kedvenc likőrje... :))) de ez ezerből egy!
ArgonX 2011.05.16. 11:33:33
És milyen igazad van... Ha gyerek van, akkor már semmi más nem számít. Nincs alternatíva, márpedig az apának a gyereke mellett a helye. Tönkremennek benne a szülők, a gyerekek is roncsok lesznek mire felnőnek, de TE megmondod a frankót. Így kell lennie.
Mondd már el, te hol élsz???
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:33:56
téged nemrég hagytak el, ugye?
@Éden Zina:
ezt a részét én sem értem ...
Pa.macska 2011.05.16. 11:36:31
es meg egy kerdes: akkor o hogy tudott egyaltalan lefekudni a felesegevel?
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:37:32
A saját fájdalmaid ne azon kevés férfiegyedeken verd le, akik adott helyzetben az elvárható legértelmesebb döntést hozták, és korrektül viselkedtek.
Hurri Kán 2011.05.16. 11:38:53
Meglehet... Nekem valaki ellopta a midikloriánjaimat... :S
fizetekmegegysort 2011.05.16. 11:39:57
jimhun 2011.05.16. 11:40:06
Tomato Tomi 2011.05.16. 11:40:14
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 11:40:31
Luke és Leia lehetett az!
Panaszkodjunk Fricinél?
System failure. :) 2011.05.16. 11:41:19
nagy lebowski 2011.05.16. 11:42:38
jimhun 2011.05.16. 11:43:35
"Mondd már el, te hol élsz???"
Igazad van, en gondolom rosszul mert ez a vilag ilyen...szar...nincs becsulet, tartas,megyunk a farkunk utan....
Hurri Kán 2011.05.16. 11:44:41
Most már valahogy feldolgozom ezt a tényt.. HA emiatt kell szomorúan bolyonganom ebben a világban, hát tudomásul veszem...
_______________ 2011.05.16. 11:45:08
Mikrobi 2011.05.16. 11:48:15
seagull 2011.05.16. 11:50:52
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.16. 12:15:19
Az életed olyan amilyenné teszed,ahogy megéled.Ha szar emberekkel barátkozol,szar ételeket eszel és RTL klubot nézel mitől ne lenne szar?Üres,műanyag,képmutató,ócska műmájereknek megfelelni vágyó...
CarreyB 2011.05.16. 12:16:03
Ugyan nem az én irományomra reagáltál, de a Te felvetésedre írnék néhány sort, ha nem baj
Egy kapcsolat sajnos nem tart örökké. Az a ritkább, amikor két ember boldogságban, egyetértésben leéli az életét.
Régen sem volt ez másként, csak akkor még inkább hallgattak, és gyűrték az életet, mert ugye az nem könnyű. Ma már sokkal több a lehetőség.
De azért mindenkinek jár a boldogság. A posztolónak is és a nejének is. Az meg elég világosan látszik, hogy ezt nem egymás mellett találnák meg...
Persze nem könnyű az újrakezdés, és hajlamosabbak vagyunk beletörődni a sorsunkba, de szerintem sose késő újrakezdeni.
Persze ezt nem lehet fájdalommentesen, de mindenkinek az lenne a jobb, ha külön mennének.
De ehhez persze jó adag bátorság és kitartás kell. és való igaz, hogy a legnehezebb borítani a biztosat, és ráállni egy sokkal nehezebb, bizonytalanabb útra.
A gyerekek meg pontosan érzik, hogy szar van a palacsintában, szóval csak miattuk maradni szerintem felesleges, és hogy őszínte legyek, önző dolog is. Annak érdekében, hogy ne kelljen rálépnem a rögösebb útra, álszent módon ismételgetem, mint egy mantrát - talán, ha elég sokat mondogatják, még igaz is lesz? - hogy a gyerekek miatt teszem, nekik jobb így. Ló*aszt! Csak nem mernek meghozni egy baromi nehéz döntést. És ezzel pont azokat bántják, és teszik rtönkre, akiket elvileg védeni akarnak...A gyerekek miatt kellene felül emelkedniük saját magukon, és jó döntést hozni. Így a gyerekek látni fognak két megtört, meggyötört, egymás mellett megsavanyodott, boldogtalan szülőt. Hát fantasztikus. És az is sanszos, hogy majd ezt a példát viszik tovább, és az ő életük is ilyen fergeteges lesz.
Én nem azt modnom, hogy minden esetben borítani kell a bilit, hisz van olyan, amikor rájön két ember, hogy tényleg egymás mellett a helyük. De ehhez az kell, hogy az elején is meglegyen az a szívből jövő szeretet. És ebben a sztoriban azért elmondta a posztoló, hogy messze nem volt szívből jövő, őszinte házasság. Akkor meg semmi értelme. Persze három gyerkőcöt nem könnyű ott hagyni, de hosszú távon szerintem mindenkinek jobb.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 12:22:50
Én is utálom a gumit, de ez van. Vagy gumi vagy kismajmotska. Inkább a gumi.
m.gray 2011.05.16. 12:23:04
gondolom a többségnek az verte le a biztit, hogy az első "balesetgyerek" után befigyelt még kettő annak a nőnek, akit állítólag sose szeretett, aztán sikerült teherbe ejteni az új barátnőt és, miközben fennhangon megy a NYÜSSSZ
rengeteg helyen lett volna kiszállási pont a sztoriból, mondjuk az első gyerek után rögtön. akkor lett volna egy dühös exfeleség, és egy gyerek, aki "megszívta". nem azt mondom, hogy mindenképp KELL valaki, aki szív, de a belátás ilyen mérvű hiánya sztem gázos
persze, mindenki hibázik, nade ennyiszer ugyanazt? taigetosz pozitív
és bocsánat a hangnemért, de nem tudok indulatmentesen kommentelni a témában
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 12:25:16
az nem kellemes.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 12:25:23
képzeld, van olyan, aki tapasztalatból dumál
Persze, én is elítélem a sok fröcsögőt :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 12:26:16
nekik is gyártanak már gumit ám :)
Moan 2011.05.16. 12:26:59
Igazából tudod és tudtad a megoldást végig, csak nem merted járni az utat. Saját példából okulva mondhatom, hogy minden helyzet "megoldható", úgy, hogy mondhatni, az igaz ösvényre lépsz. Hiába közhely, de ha igaz módon cselekszel, azt amit a szíved diktál, és nem azt figyeled, hogy ki milyen eszközzel próbál befolyásolni, bűntudatot kelteni, terrorizálni és zsarolni, hanem csendben teszed azt ami benned van...akkor a helyzet meg fog oldódni.. nagyon hamar...és elhiheted a végén kincs vár. De menni kell...és tenni.. nem toporogni, és ahogy mondod "sodródni". Ami igazából nem sodródás, csak éned azon részének követelése, amit eddig olyan jól ápolgattál. :) Mit várhatnál mást önmagadtól, ha úgy cselekszel ahogy mindig is?
fizetekmegegysort 2011.05.16. 12:27:00
Penelope 2011.05.16. 12:30:11
Új imádott barátnőd - ha mellette is maradsz - sosem fogja magát túltenni a miattad elszenvedett abortuszán, amit igazából a Te hazugság áradatod indukált. Elindul ott is a feszkó, de mivel nem egy könnyen lépős faszi vagy, ezért mellette maradsz, majd az új áldozataidnak is azt kezded mondogatni, hogy együtt vagy egy nővel akit igazán sosem szerettél csak menekülés volt a rossz házasságodból. Szóval a Te kínspirálodnak sosem lesz vége, ha csak nem keresel profi segítséget! Sok sikert!
becsoccsent 2011.05.16. 12:31:56
jimhun 2011.05.16. 12:32:58
En csak azt nem tudom megerteni hogy miert olyan nagyon egyertelmu hogy pl a nonel maradnak a gyerekek? A ferfi volt a bunko, es otthagyja not gyerekekkel, vigan uj eletet kezd akar minden nap uj 20 eves ribiket szed fel. Ellenben a no 3 gyerekkel orul ha talal valakit, de valoszinubb hogy nem. (valoszinuleg normalis eletszinvonalat sem tud biztositani a gyerekeknek.)
Ez az amit a ferfiak nem vesznek figyelembe amikor lelepnek.
Es igen, ha van 3 gyerekem azt neveljem fel, ne lepjek le mert meglattam egy fiatalabb puncit. Akkor mar nem feltetlenul az en boldogsagom az elso, ha mar 3 gyerekem van.
Nem tudom mi a jobb, mivel sok ismerosom van akiknek a szulei elvaltak es az anyuka mellett not fel a lany, hat eleg lelki nyomorekok lettek (vannak kivetelek) es mindegyik az apat keresi a kapcsolataiban es altalaban nem mukodik nekik semmi. Lehet hogy jobb felnevelni a gyereket es ha nagyobb akkor elvallni. Legallabb addig kitartani ha mar felelosseget vallalt valamiert.
A dolgok nem vonakoznak a poszt irojara mert lathatolag o keptelen barmiert is felelosseget vallalni es egy szar.
ArgonX 2011.05.16. 12:36:09
Na, tessék...
Te írtad: ha nő lép le, kurva. Ha a pasi, akkor megy a farka után. Hol itt a különbség? :D
Egyébként pedig jó lenne, ha nem csak a végeredményt néznék az emberek "elhagyta a gyerekét", "félrekefélt". Hanem annak előzményeit is, az odavezető utat. Mert mindennek oka van. A "minden férfi" disznó típusú sztereotípiáktól meg jobb óvakodni...
Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.16. 12:36:17
Mielőtt megköveznétek, sajnos nagyon is tudom miről beszélek.
Moan 2011.05.16. 12:38:58
fizetekmegegysort 2011.05.16. 12:39:54
Egyébként az én környezetemben azért van példa jó néhány normális válásra, ahol apa nem csak 2 hetente veszi ki a részét a gyereknevelésből, hanem sokkal többet (pl. hét közben minden héten 2 nap apuka napja, amikor ő hozza el a gyereket oviból/suliból, és este viszi haza anyának, a 2 hetente hétvégék pedig csüt-vas estig szólnak) Ezekben a mintákban látnám a megoldást, és azt látom, hogy ilyenkor tud anya is párt, munkát, egzisztenciát, boldogságot találni a válás után is. Persze, ehhez kell egy apuka, aki nem csak facércsávóskodni akar a válás után.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 12:43:28
Én is sokmindenre az vagyok. No pain, no gain! :)
nestara 2011.05.16. 12:45:04
Bejgli 2011.05.16. 12:47:57
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 12:48:18
Ha talál egy balfaszt, aki más majmát neveli, akkor talán.
jimhun 2011.05.16. 12:49:08
Leooo 2011.05.16. 12:51:12
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 12:51:20
vagy te elintézed, vagy így jártál.:)
nestara 2011.05.16. 12:52:39
nestara 2011.05.16. 12:54:45
DepecheAndi 2011.05.16. 12:58:16
Sokan azt mondják, hogy egyszer el lehet nézni, ha valaki "megbotlik". Én ezt teljes mértékben ellenzem. De az, hogy valaki ezt folyamatosan teszi és közben bevállal még három gyereket is, számomra teljesen összeegyeztethetetlen a házasélettel.
Az a baj, hogy az emberek nagy része nincs tisztában azzal, mit jelent a házasság, az összetartozás, a hűség!
párnalárva 2011.05.16. 12:59:32
jimhun 2011.05.16. 13:00:04
párnalárva 2011.05.16. 13:00:17
nestara 2011.05.16. 13:01:21
rokafogtacsuka 2011.05.16. 13:02:36
nestara 2011.05.16. 13:02:47
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:06:04
apercipiálni?
wow! orgazmizálok! :)
Egyébként azt akarod mondani, hogy aki nem HTB, az nem terhesül?
@Éden Zina:
na, ez mondjuk erősen igaz
a mai nap tapasztalata egyébként az - ezidáig -, hogy nem tudom, hogyan pisilnek a hímek, ha nem tartja közben senki a farkukat!
(ennyi balfaszt, hihetetlen)
Peter__Blau 2011.05.16. 13:06:59
ivrilider 2011.05.16. 13:08:32
CarreyB 2011.05.16. 13:08:33
Abban teljesen igazad van, hogy általában a nő marad nehezebb helyzetben egy válás után...
Na de, kérdem én, ki kényszerítette arra, hogy teljesen alárendelje magát a gyerekeinek, meg a házasságának?? Ez megint a jól bevált női praktika, amire már előző hozzászólásomban céloztam. Azt hiszik a nők, hogy majd háziasszonyként szépen eléldegélnek, gyereknevelés címén nem csinálnak semmit, aztán amikor apu lépni akar, sírnak, hogy mi lesz...Mert ott a gyerek, hogy nevelem fel őket, hogy élek majd meg.
És ne érts félre, az anyaszerep egyáltalán nem könnyű!
DE szerintem egy nő ugyanúgy felelősséggel tartozik magáért és az életéért. És nem mondhatja azt, hogy én gyereket nevelek, és azon kívül se munkája, se egzisztenciája, se B terve...
A legkönnyebb azzal jönni, hogy ő gyereket nevelt, meg melegítette a családi fészket, oszt jóvan.
A normálsi az lett volna, ha anyuci is aktív, nem mondom, hogy karrieristának kell lenni, de senki nem kényszerít, hogy otthon üljek, és gyereket neveljek 24 órában. Egy nő igenis álljon ki magáért, legyen képes egyedül is helytállni. És ha borul a bili, természetesen az apa segítségével! de megállja a helyét.
Azt gondolom, hogy a posztoló szereti a gyerekeit, és nem lenne vasárnapi apuka. Meg lehet azt beszélni, hogy tevékenyen részt vegyen a gyereknevelésben. Csak ehhez is inteligencia kell.
De azok a nők, akik úgy viselkednek, ahogy leírta a posztoló általában erre képtelenek, Megy majd a gyerekek hülyítése, apátok egy szemét, aki itthagyott minket, nem szeret már minket stb.
De lépni kell, mert a boldogtalan házasság szerintem jobban megviseli a gyereket, mint az, ha a szülei felnőtt módjára viselkednek, és az ő érdekében inteligensen, szeretettel megoldják a válást.
Mondjuk azt sose értettem se egy nőben, se egy pasiban, hogy miért kell három gyerek, ha már az első sem volt szerelemből...
Hurri Kán 2011.05.16. 13:11:43
Magad uram, ha szolgád nem ér rá :D
CarreyB 2011.05.16. 13:12:50
A felelősséget és a döntést pedig vállalni kell.
nestara 2011.05.16. 13:14:21
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 13:15:06
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 13:16:03
nestara 2011.05.16. 13:16:45
Hurri Kán 2011.05.16. 13:16:51
TE valami közhelyakadémián végeztél?
nestara 2011.05.16. 13:18:34
Reggie 2011.05.16. 13:18:36
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:19:05
ne aggódjá', apuci ilyenkor szokta benyögni, hogy ő lett az utolsó a sorban, mer' az asszony folyton dolgozik, meg a háztartás, meg a gyerek és őt már meg se látja és ő ezt nem bírja, jajjjajajajajjjjj
ez se jó terv, vázolj, légyszi, egy C-t
@gyvy:
te tudsz egyedül pisilni? és a nadrágod se lesz közben olyan, meg a környezeted sem? :)
nestara 2011.05.16. 13:19:37
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:20:06
aha, a sok ribanc, vérszívó némber :)
már élezem én is a fogaimat, el kell kapjak egy pót-majmotschka-nevelőt :D
Hurri Kán 2011.05.16. 13:20:41
Általában, ha nem vagyok másnapos, nem csuklom, nem remeg közben a kezem, akkor szokott menni.
Kis szerencsével a fajanszba is beletalálok. :D
Zorgo 2011.05.16. 13:21:49
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 13:23:50
Jó, de komolyan, hogy lehet elvárni, hogy más gyerekét neveljem, pénzeljem?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:24:01
ritka lehet ez :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:25:01
amúgy neked érdekes tapasztalataid lehetnek
kerdesek05 2011.05.16. 13:25:54
MI A FASZNAK HÁZASODNAK EMBEREK MEG CSINÁLNAK GYEREKET HA NEM 1000 %IG BIZTOSAK BENNE?
HOGY MAJD JOBB LESZ MEG AZ IDŐ MINDENT MEGOLD?
HE????
CarreyB 2011.05.16. 13:25:55
Neeeem. Ezzel abszolút nem értek egyet. Nem arról van szó, hogy éjjel-nappal dolgozzon, nem is arról, hogy legyen karrierista.
Csak arról, hogy ne várja aputól, hogy élete végéig eltartsa.
Ez most lehet, hogy naívan hangzik, de ha két ember szereti egymást, és úgy vállalnak gyereket, akkor nagy gáz nem lehet. Mindkettő kiveszi a részét a gyerek bizniszből is, és nem arra vár az egyik, hogy a másik lapátolja a pénzt élete végéig...
A gyereket be lehet adni bölcsibe, otthon lehet mindenki egy kicsit házias és segíthetnek egymásnak.Egy normális házasság így működne szerintem. És akkor mindenki megkap mindent, és kiveszi a részét mindenből.
Arról nem beszélve, hogy eszembe nem jutna elvetetni magam valakivel, aki csak a gyerek miatt vesz el...Legyen mér egy kis tartása a nőknek.
sodródó 2011.05.16. 13:26:01
Nem én írtam le és nem én küldtem be a történetem, nem kértem se segítséget, semmit, nem érdekel a véleményetek. Aki megírta és beküldte biztos tudja miért, mindenesetre sikerült kavarnia egyet ezen a nehéz töténeten. Nem vagyok se büszke, se boldog attól hogy így aalkult az életem, tudom hogy én avgyok a felelős érte, de azért is hogy a későbbiekben hogyan alakul. Hiszem hogy a szemétségem ellenére azért lehetnek valamennyire normális kiutak ebből. Hogy kivel és merre.. az most már egyre nagyobb rejtély. Azért jó csámcsogást, okoskodást.. Ti csináljátok másképp, jobban, okosabban.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:27:01
sehogy, miért kéne ilyet elvárni?
nestara 2011.05.16. 13:27:55
nyehehe 2011.05.16. 13:28:46
Otthon anyucinak megadni a "biztonságot", amíg nem talál magának valakit ő is.
Aztán már egyszerűbben fog elengedni.
Írasd be a nőt mindenféle kondira, meg kozmetikushoz, hátha hamarabb "elkel"!
És nem ártana egy gyermektelen barátnőt szerezni, mert ez így túl sok!
CarreyB 2011.05.16. 13:29:51
Már ott elrontották mindketten. Aztán már szépen elindult a lavina...
Megint a könnyebb út...Ha állandó farkalhatnékom van, gondoskodom védekezésről, pláne ha nem akarok gyereket, és azt a nőt sem szeretem.
Ha meg becsúszik, bevállalom azt a döntést, hogy neveljük fel, mert felelősséggel tartozom érte, de nem veszem el, ezzel elindítva egy jó szar házasságot.
Nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy a nő az első gyerkőc érkezését csak akkor vette észre, amikor már vagy hat hónapos terhes volt...A pasik meg benyalják azt a baromságot, hogy a nő nem veszi észre, hogy terhes...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 13:30:26
ó, kisszívem, látsz majd mindenfélét, még olyat is, hogy ami szuper volt, el tud romlani. Mert ilyen is van.
Azért a hit és a bizalom fontos, komolyan.
@sodródó:
de nem csámcsogás, hé!
Itt mutatjuk épp, hogy máshogy is lehet. Ja, fáj, ha a tükörkép nem olyan, mint amit hiszel magadról, de azért csak nézz bele!
(most akkor ebből a fajtából nem csak egy van?)
CarreyB 2011.05.16. 13:31:05
De ha döntesz, akkor ahhoz tartsd is magad.
nestara 2011.05.16. 13:31:13
nyehehe 2011.05.16. 13:31:38
idiesel 2011.05.16. 13:31:53
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.16. 13:33:36
idiesel 2011.05.16. 13:34:38
jimhun 2011.05.16. 13:38:21
Ismerek nem egy olyant hogy meglett a gyerek a no egybol elhizott (nem a terhesseg kozben, otthon gyesen, utana), nem torodott magaval es a ferjjel sem(sex alig stb..). A ferj meg csak nezett hogy mi van...holott o adott magara stb..
A tortenetbol ez nem derul ki teljesen hogy a feleseg elhanyagolta-e magat meg a ferjet. lehet. Az hogy emliti a posztiro hogy a sex nem volt olyan jo. Ez logikus egy ido utan normalis hogy nem olyan mint az elejen. De ez nem indok, foleg hogy lehet a ferj volt bena a sex-ben.
Egyebkent nem tudom hogy a ferjnek van-e "B" terve arra a lehetosegre ha a gyerekeket megkapna. Lehet akkor mar nem is lenne olyan egyszeru.
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 13:39:14
sokszor inkább függés, megszokás.
na ezért kapni fogok:)
@Zsit (nyau és rémizé): hát eddig mit tétlenkedtél már?:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 13:39:44
Csak sokszor látom a krokodilkönnyeket, hogy ha van gyereke a nőnek, a pasi azt nem fogadja el mint sajátját és nem, vagy szájhúzva neveli.
Hát igen, ez a kapcsolt áru a nő mellé. :) A hejjespasee lelépett a megunt nő mellől, így már a csaj csak a maradék Dezsőkékből válogathat.
nestara 2011.05.16. 13:40:40
pl.: autóban ültök a pirosnál, dögös maca átmegy előttetek, pasinak csorog a nyála mint állat, nő teljesen gázul érzi magát, pedig nem bányarém (minden barátnőmmel megesett már)
pl.: elmeséled a napodat a pasidnak, marhára nem érdekli (az apámat sem, pedig jó ember, komolyan) - konzekvencia - a barátnő való beszélgetésre, a pasi csak arra, hogy te meghallgasd. - de komolyan, melyik pasi kíváncsi arra, hogy milyen szemét volt a koleganő???
pl.: 2 éve élek nagyon jó párkapcsolatban, és milyen jó, mikor hozzávágják az embehez, csak úgy spontán: "Én úgysem veszlek el" (és ez azt jelentené egy pasinál, hogy nem szeret? nem hiszem, csak már nem kell ahhoz valakit feleségül venni, hogy lefeküdjünk vele)
nyehehe 2011.05.16. 13:40:57
Látszik hogy nő vagy! Én csak kurváknál használok gumit. Mert teljesen más úgy a szex, ha beleélvezhetek a kis puncitokba. Sokkal jobb. Belsőségesebb. Ha az aktuális barátnőm majd gyereket akar, akkor előtte ezt közösen megbeszéljük. Legalábbis nagyon remélem, mert ha nem, valszeg ki fogja belőlem hozni az állatot. (főleg ilyen sztorik olvasgatása után)
Dökvín 2011.05.16. 13:43:12
A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.16. 13:43:34
ezután keresni partnert, aki megadja a kellő szabadságot és viszont.
és mindig legyen egy nőnek b terve. csak annyi gyereket vállaljon, ahányat akár egyedül is stabilan fel tud nevelni. (esetleg családi, állami segítséggel és önerőből)
ha már az érzelmi faktort kizárni nem lehet (és nem is kell), akkor legalább ilyen szinten gondolkodjon el mindenki, mielőtt házasságra, családalapításra adja a fejét.
szigorúan hangzik, de kb. szerintem az egyetlen járható út ez.
ahogy a főnököm mondja: "akárhogy is van, de egy nő alapvetően mindig magának szül, még , ha van is mellette férj, élettárs"
nyehehe 2011.05.16. 13:44:35
Tomato Tomi 2011.05.16. 13:48:47
Van klasszik szerelem is azért.
Persze ehhez a "jó kis lyuk, meg a két cickó" önmagában baromi kevés.
nestara 2011.05.16. 13:49:30
agatsu 2011.05.16. 13:50:51
sajnálom, hogy még nem találkoztál azzal, akit az évek múlásának ellenére ugyanolyan szépnek, vonzónak látsz, remélem csak azért, mert fiatal vagy. 13 év után a felesgemet szebbnek látom , mint valaha, pedig szült két gyereket ...szóval nem csak a cickó feszessége számít, hanem az is ,hogy kire van ránőve!
nestara 2011.05.16. 13:51:15
nestara 2011.05.16. 13:56:48
Tomato Tomi 2011.05.16. 13:58:28
@nestara:
Valóban vannak nők, akiket mi férfiak csak két cickónak és jó kis lyuknak tartunk, de mielőtt butaságot csinálnál jelzem, hogy az ő számukra egyvalamit biztosan nem akarunk nyújtani: hosszú házasságot.
No offense, csak kikívánkozott.
Caddy 2011.05.16. 13:58:59
A feleség ragaszkodik egy idiótához nem engedi,de minek is tartja???? A barátnő meg a három gyerek mellé egy negyediket is behúz ettől a semmirekellőtől. A pasi meg szóra sem érdemes, nem sodródó, hanem elmebeteg. Ja és mindenképp húzzon gumit, ha már nem bírja visszafogni a magvait.
phaszfej 2011.05.16. 14:00:02
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:00:50
Szerintem a barátnő is be akarta lasszózni :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 14:01:11
Ez sajnos igaz :( De nem csak a nőkre.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 14:01:50
Ja, családapákkal kavarni ősi román szokás! :)
Rocks 2011.05.16. 14:03:27
Caddy 2011.05.16. 14:03:50
Caddy 2011.05.16. 14:04:47
CarreyB 2011.05.16. 14:04:59
No és mi lenne, ha az aktuális kis buksza odaállna eléd, hogy terhes? Gondolom, otthagynád a picsába őt is, meg a gyereket is. Amit valahol megértek, mert azért a nők tudnak pofátlan módon gyerekkel pasit fogni, DE ehhez is két ember kell. A kialakult helyzetben vastagon benne lenne MINDKETTŐTÖK hülyesége...
nestara 2011.05.16. 14:05:19
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:05:19
Nem bizony, de az se normális aki ilyennel kezd.
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:06:51
Szerintem ha a választ nem tudod, akkor ne is rágódj rajta, jó lesz neked így is.
phaszfej 2011.05.16. 14:07:03
nyehehe 2011.05.16. 14:07:29
A másik megjegyzésedhez:
@nestara: "De biztos nem a lelkedbe szeret bele..." (mármint egy férfi)
Arról szerintem nem én tehetek, hogy eddigi nőim közül csak kettő fogott meg igazán. Vagány, belevaló, önálló csajok voltak, akiket nem nekem kellett "szórakoztatnom", hanem még én kapaszkodtam, hogy tudjam tartani a ritmust. Ők teljesen felbolygatták az érzelmi életem. Nagyon jó érzés volt. A nők között jóval kevesebb az ilyen húzóegyéniség, így annyiban igazad van, hogy "a nagy szerelmek" közötti csajszik, tényleg csak úgy "vannak". Elvagyok velük, .. nem idegesít a társaságuk. -és persze legalább nézzenek ki jól! De a nagy szerelemnél nem számít a test. (bizonyos -széles határok között). Ezt elhiheted.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 14:08:42
uhh-uhh, futok-szaladok, serényen dogozom az ügyön e pillanattól
:)
@Nard:
ez baj, nagyon nagy baj - én nem szeretném, ha más nevelné az enyimeket
Mondjuk ebből fakadóan sohanapján fogok valószínűleg összeköltözni újra valami hímmel, de nem nyígok, mert ez az én döntésem
Másrészt tényleg kapcsolt áru, és tényleg nem ér ezt felróni a nőnek, ez egy ilyen vásár. Ha elfogadják így, az jó, de utólag ezért siránkozni száni.
@nestara:
nem értem... ha az autóban ülő nem csorgatná, akkor meg az lenne a baj; ha faggatózna, hogy mi volt a munkahelyen, akkor meg az...
Ha meg bánt ez a mondat, hogy nem vesznek el, akkor mégiscsak erre vágysz valahol.
Én azt gondolom, hogy azért abban lehet valami, hogy olyannak értékelnek téged, amilyennek te látod magad. Ha nem beszélsz arról, hogy mi esik neked szarul, akkor ne csodálkozz. De komolyan.
Az összesből nem az a levonható konzekvencia, hogy a nők nem mások, mint melles lukak. Szerintem ezt rosszul látod.
CarreyB 2011.05.16. 14:08:49
Azzal, hogy elhanyagolja magát a nő, egyetlrtek. Sajnos milliószor előfordul.
És ebben nem az játszik szerepet, hogy nincs ideje, egyszerűen csak azt hiszik, hogy ha megvan a gyerek, megvan a faszi is meg a pénztárca is életük végéig.
Ismerek olyan asszonykát, akinek a fia 20! éves, de még mindig azon a címen lejmol apucitól, hogy el kell tartani a drágát...
nestara 2011.05.16. 14:09:10
CarreyB 2011.05.16. 14:10:36
Azért a nők is nagy játékosok szerintem...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 14:11:49
nagyon bensőséges ám a nemibeteg-gondozó is
meg az elkaparás is nagyon vidám és oldott, családias légkörű
Pizsi16 2011.05.16. 14:12:34
A feleség helyében én nem engedném vissza ,menjen a búsba. Inkább ne legyen pasim, de ne csapjon be egy sem. Nő szexpartnert bármikor talál.
nestara 2011.05.16. 14:13:02
Caddy 2011.05.16. 14:13:58
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:16:17
Ha paraszt, akkó' paraszt.
Miért nem kérded meg a két éve tartó, jó kapcsolatodtól?
Mit számít neked az én véleményem?
Dökvín 2011.05.16. 14:18:00
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:18:30
Engem ne akarjon a HÉV lekapni :D
Caddy 2011.05.16. 14:20:42
@kiscickány: hasonló problémákkal küzdünk . :)
nestara 2011.05.16. 14:21:03
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 14:21:53
mégis miből?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 14:23:02
ez most nagyon tetszik: két dinnye a fűben :)
Szeretnék én olyan gondtalan lenni, mint 2 dinnye a fűben :D
Dökvín 2011.05.16. 14:25:08
Caddy 2011.05.16. 14:25:25
Micsoda elméletek vannak itt, csak kapkodom a fejem.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 14:26:40
*asztalra borulva röhög*
nestara 2011.05.16. 14:27:00
Koori 2011.05.16. 14:27:21
Szerintem itt mar csak profi segitseggel lehet kijonni a temabol. (Jol mar ugysem fog senki... sem feleseg sem baratno sem a gyerekek. de a serulest lehet minimalizalni)
Itt meg a kommentek nagy resze velemenyez!! erre van szukseg???
Dökvín 2011.05.16. 14:27:35
dorikadorika 2011.05.16. 14:27:42
És igen, válás után is van élet, még a gyerekeknek is, tudom. Még normális is. Nem csak szar. Ez biztos. De nem úgy alakul...az is biztos. Ezt alakítani kell. Legfőképp a pasinak, aki az egész szart kavarta,
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:28:41
lehet hogy így akar asszonytól megszabadulni.
nyehehe 2011.05.16. 14:29:12
nestara 2011.05.16. 14:30:09
Dökvín 2011.05.16. 14:31:18
2011.05.16. 14:34:27
De ezt mondjuk nem 3 gyerek után lehet megtanulni...
Te nem sodródó vagy posztoló, hanem egy gyenge jellemű idióta.
CarreyB 2011.05.16. 14:36:48
Én abban hiszek, hogy ha két ember szereti, tiszteli egymást, nem szükséges egy házasság. Nekem az a papír nem adna semmivel sem többet, mintha azt mondja, hogy szeret. Én egy esküvőben nem látok annyival több kinyilatkoztatást, de mondjuk ez az én véleményem. Ha bízom benne és szeretem, nem az a papír fog számítani. Ha meg menni akarok, vagy ő menni akar, nem a papír miatt maradunk majd együtt. Csak azért meg, hogy legyen egy papír, nem érzem fontosnak a dolgot.
Nem tudom, hogy te hol élsz, de a mai világban elég gyakran történik, hogy a nő akarja a házasságot, a pasi meg szarik bele, mert végül is van aki kiszolgálja, főz, mos, takarít rá, így akár bele is mehet...A gyerkőccel meg remekül lehet revolverezni. Nem egy ilyen példát látok magam körül...
Az az ideális, ha két ember szerelemől nősül, de sajnos manapság ez elég ritka...szerintem.
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:36:52
Hát de odaállna ő, csak a nő meg akarja öngyilkolni magát. Hatalmas szíve van ennek az embernek ám :D
Dökvín 2011.05.16. 14:37:35
Az a pasi meg, aki meg ilyen nőt választ, még ha csak futó kapcsolatnak is, meg is érdemli. Félelmetes, hány férfi totál igénytelen a saját érzelmi és/vagy szexuális életével kapcsolatban!
JMC 2011.05.16. 14:37:57
Dökvín 2011.05.16. 14:39:44
Dökvín 2011.05.16. 14:41:24
Tomato Tomi 2011.05.16. 14:44:01
Amíg egymást boldogítják, addig én nem kesergek az ő sorsukon. Egyedül a gyerekeket sajnálom mert két igen nagy balfaszt fogtak ki maguknak.
CarreyB 2011.05.16. 14:46:29
De ha még azt is mondjuk, hogy a házasság fontos dolog, legyen. Na de ebben a sztoriban pont az derült ki, hogy már a házasság sem a nagy szerelem miatt volt...Tehát vannak ilyen pasik.
A nők meg szépen eljáttszák a megesett lányt, és kierőszakolják a házasságot.
Három gyerekkel nagyon nehéz jól dönteni, de az oda vezető úton is ők hozták meg a szar döntéseket.
nyehehe 2011.05.16. 14:47:10
Koldun 2011.05.16. 14:49:18
Dökvín 2011.05.16. 14:50:15
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 14:50:25
no pain no gain.
CarreyB 2011.05.16. 14:52:31
Egy mediátoron keresztül mindkét fél elmondhatná a félelmeit, véleményét, vágyait, stb. Meg tudnátok beszélni korrekt módon, mindkét fél véleményét figyelembe véve a szitut, és talán egyszerűbben hoznátok döntést.
Sajnos ilyenkor az a baj, hogy a két ember elkezd izomból, haragból, megbántottságból cselekedni, és az nem vezet jóra.
Az nem árt, ha egy objektív szemlélőn keresztül próbálkoztok a kommunikációval. Mert szerintem ebben az egészben tényleg az a legfontosabb, hogy indulatok nélkül, őszintén kommunikáljatok. Egy csomó dolog szerintem letisztulna, és mindenkinem egyszerűbb lenn.
Dökvín 2011.05.16. 14:52:41
CarreyB 2011.05.16. 14:57:04
Szerintem nem szar senki, csak olyan, mint a legtöbb ember.
A döntés nem mindig könnyű, és ha elindult a lavina, nem könnyű kiszállni.
Persze nem mondom, hogy minden esetben jól cselekedett, no de ki az, aki sosem hibázik.
Ott kezdődik a felnőtté válás, ha a döntésekért felelősséget vállalunk, és akkor is lépünk, ha ez nagyon nehéz.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 14:57:30
Extrém, de sokan csinálják. Vagy nagyot szakít, vagy nagyot bukik. Pakliban benne van.
CarreyB 2011.05.16. 14:58:45
vakvarju69 2011.05.16. 14:59:05
Dökvín 2011.05.16. 15:02:58
Az "ötlet" jó, viszont a mai emberek valahogy nagyon rosszul "használják". Azért házasodnak, mert azt elvárásnak érzik valamiért (életkor, gyerek, társadalom, stb.), nem pedig azért, mert megtalálták azt az embert, akivel igazi párost alkotnak tűzön-vizen át, jóban-rosszban. Ettől kezdve pedig alapból el van cseszve az egész. És innentől a papír már csak még tovább ront, hiszen sokan csak azért maradnak az eleve elcseszett házaságukban, mert azt "úgy illik", meg nehézkes, drága a válás, stb.
Vannak persze kivételek, hiszen léteznek klassz, működő házasságok is, de ezek nem az elvárásból születettek, hanem azok, amelyek eleve szerelmen, megbeszülésen, tiszteleten alapuló kapcsolatok voltak papír nélkül is.
Dökvín 2011.05.16. 15:04:07
CarreyB 2011.05.16. 15:04:18
Ami szuper volt, el tud romlani. Na ja, pont ezért kell úgy csinálni, hogy mindig tudjak lépni. És ne kelljen egy rossz kapcsolatban maradnom ahhoz, hogy élni tudjak. Ez nem is élet, hanem túlélés...
Dökvín 2011.05.16. 15:05:39
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 15:20:21
úúú, blöe
láttam már olyat, hogy nemi szervi izé a szájon ütött ki, egy kankós nyelv milyen vonzó tud lenni!
el333t 2011.05.16. 15:21:24
A poszthoz talán annyit, hogy felesleges ekézni a fickót, ő maga is érzi, hogy para van. De hülyeség, hogy nem lehet jól elválni, mert lehet, írtak is rá példát. Ha összeadom a posztból áradó szenvedést, tiszta véralgebra, hogy a könnyebb út a dolgok határozott és céltudatos rendezése!
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 15:22:17
de hát _mindig_ tudsz lépni, könyörgöm
Azzal, hogy bizonytalanságban tartasz mást, nem hagysz szabadabb utat - szerintem
Azt gondolom, hogy a választásainkon sok múlik. És ha szarba lépek, azért abból illik tanulni. Mondjuk nem azt, hogy sohase-többet se emelem fel a lábam :)
el333t 2011.05.16. 15:24:25
A tipikus szájbetegség ami nemi úton terjed, a herpesz. Persze sosem attóóóóól vaaan... csak van. :-)
Bugyi letol, aztán jön a szomorúság, hogy "a Pisti becsapott, azt mondta, vigyáz, meg én vagyok az első...".
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 15:32:23
csók! :)
igen, a herpesz tipikus, de vannak atipikusak is, és ettől most momentán felfordult a gyomrom... viszont a véralgebra tecccett! :D
el333t 2011.05.16. 15:34:34
Egy kis ízelítő, hogy mibe nyalhatsz bele:
ginec.ro/szolgaltatasok/ngyogyaszati-fertzesek-kezelese.html
www.genoid.net/images/uploads/AV_TP__t%C3%A1j%C3%A9koztat%C3%B3_2011__6_.pdf
el333t 2011.05.16. 15:36:40
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.05.16. 15:42:08
Ha valakik igazán szeretik egymást, akkor nincsen okuk a papírt nem megcsináltatni. Ha mégsem akarják, akkor ott valami nem stimmel.
nyehehe 2011.05.16. 15:42:22
Pedig ebben volt 4 év, ami kőkemény kurvázással telt. (2-300 nő, natúr francia, gumis szex) És képzeld, semmi bajom :-)
További jó parázást! (ebből élsz, én megértem...)
CarreyB 2011.05.16. 15:45:16
De most legyünk már őszinték. Egy nő három gyerekkel, aki már hosszú évek óta semmit nem csinál az anyaságon kívül, szerinted mekkora eséllyel akar lépni?
CarreyB 2011.05.16. 15:47:28
De ez nem egy kötelező kör.. A papír nem szükséges dolog. Szerintem ha valakik szeretik egymást egy idő után nyilván felmerül az a lehetőség, hogy összeházasodnak, de akkor sem mert úgy illik, meg ezt várják el, hanem mert akarják.
De azt ne mondd, hogy a mai házasságok a nagy szerelemből köttetnek...A többség szerrntem nem.
sajtos pogi 2011.05.16. 15:51:29
Hogy tudnak ennyire jellemtelen férfi mellett megmaradni?
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.05.16. 15:52:41
"Szerintem ha valakik szeretik egymást egy idő után nyilván felmerül az a lehetőség, hogy összeházasodnak, de akkor sem mert úgy illik, meg ezt várják el, hanem mert akarják. "
Így van, én is pontosan ezt állítottam. Ebből viszont az következik, hogy ha valakik csak azért sem házasodnak, akkor ott valami nincs rendben, vagy valami még nincsen rendben.
"De azt ne mondd, hogy a mai házasságok a nagy szerelemből köttetnek...A többség szerrntem nem. "
Igen, a többség nem, de ki nem szarja le a szomszédot/kollégát/rokont, az én házasságom nem lesz attól rosszabb, hogy mások ugyanezt szarul csinálják.
Johnny Tinenbalm 2011.05.16. 16:02:57
GO DIE IN A FIRE
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 16:11:07
hazugsághoz elég egy is, a másiktól csak az a fránya bizalom kell :S
@CarreyB:
nem tudom
én azt gondolom, hogy a posztban említett helyzetnél nagyjából minden jobb
De aláírom, vannak kockázatkerülőbb és "vegetatívabb" lények is. Már elnézést. Nekik ez valóban megoldás lehet, ha maradnak a hígfosban. Ettől ez még nem lesz megoldás és emiatt aztán tényleg sajnálom a gyerekeket.
gmower (törölt) 2011.05.16. 16:13:45
A probléma nem a házasság intézményével van. Ott a gond, hogy mostanság nagyon nagyon énközpontú világot élünk, minden csak az individumról szól, aminek természetes következménye hogy a házasságok sem úgy sikerülnek, ahogy kellene. Manapság szinte senki nem akar felelősséget vállalni semmiért, és csak olyan dologért hajlandó tenni is valamit, ami önmagának jó. Ilyen társadalmi mintával minden közösség foszladozni kezd, nincs ez másként a családdal, házassággal sem. Egy jó házassághoz nagyon nem elég a kezdeti nagy tűz (viszont mindenképp szükséges), mert az bizony gyorsan alábbhagy, akkor pedig nagy szükség lesz az egymás iránti tiszteletből fakadó kompromisszumokra. Nem a másiknak való alárendelésre, hanem kompromisszumokra. Családot pedig csak akkor kellene alapítani, amikor már alábhagyott a tűz, van már együttélési tapasztalat, és még mindig úgy gondolja mindkét fél, hogy egy életen át így is marad. Nem úgy kell hozzáállni, hogy van "b tervem" is, és gyorsan beleugrani, legfeljebb majd kiszállok, mert akkor tényleg az is lesz a vége...
Egy apuka, aki bár messze nem tökéletes, de boldog házasságban él, és tud parancsolni az ösztöneinek...
Dökvín 2011.05.16. 16:17:38
Jocó papa 2011.05.16. 16:19:21
Ha már mint nőt semmibe veszi a feleségét, akkor legalább a három gyermeke édesanyját tisztelhetné benne - legalább olyan formában, hogy ha már mindenképpen válni akar, akkor megvárja a gyermekei "kiröpülését".
Aztán megöli a saját negyedik gyermekét, merthogy "most nem alkalmas".
És még azt írja, hogy normalizálni akarja a kapcsolatot a gyermekeivel... mégis, hogyan? Nem baj apu, hogy ahelyett, hogy minket neveltél volna mást jártál dugványozni szabadidődben, nem baj, hogy lazán úgy döntöttél hogy itt hagysz minket, nem baj, hogy anyánkat hülyének nézted, azért szeretünk és be happy... Mert ez már csak így megy. Szóval a posztoló lelkén cirka 8 ember életének a tönkretétele szárad - hát igazán gratulálok.
Dökvín 2011.05.16. 16:20:21
CarreyB 2011.05.16. 16:21:28
De most tényleg azon csodálkozol, hogy marad? Ez a helyzet szerintem a nők szerint nem is a legrosszabb...Simán eléldegélnek úgy, hogy zsarolják a palit a gyerekekkel, eszük ágában sincs lépni. Akinek nem inge...Ez manapság szinte bevett szokás.
A környezetemben millióan vannak, akik mindent megtesznek azért, hogy a szert jónak adják el. Kifelé játszák a hiper-szuper boldog házasságot, legbelül meg minden rohad. Úgy mennek el otthon egymés mellett mint két idegen, de azért paksi atomerőmű méretű energiákat feccölnek bele a látszatba.
Én most nagyon boldog kapcsolatban élek, talán még gyerkőc is lesz. Engem speciel teljesen hidegen hagy a házasság gondolata, egyszerűen nem foglalkozom vele. Nekem annyit nem ad a dolgo, így nem is túrázok azon, ha nem lesz. Egyszerűen éljük az életünket együtt, és kész.
Nekem épp elég, ha belenézek a szemébe, és látom, hogy szeret. Ennél nagyobb kinyilatkoztatás nem kell.
Majd ha egyszeer nagyon szeretne elvenni, elsétálunk egy kis kápolnába ketten, minimális vendégsereggel, összeadnak minket, oszt jóvan.
Azt is megkockáztatom, hogy a sok milliós esküvőnek semmi köze az érzelmekhez. Inkább a rongyrázás a cél...
Dökvín 2011.05.16. 16:22:29
CarreyB 2011.05.16. 16:24:04
Inkább mondják a gyerekek, hogy köszi apa, hogy maradtál.
És minden nap a savanyú képeteket kellett néznünk. Megspékelve néhány üvöltözéssel, ordibálással.
Köszönjük, hogy az otthoni légkör elviselhetetlen, rideg, gyűlölködő, szomorú volt, és köszönjük, hogy megmutattátok, hogy két ember kapcsolata mennyire el tud fajulni, hogy tudnak kivetkőzni önmagukból.
És köszönjük, hogy mindezt miattunk tettétek.
Dökvín 2011.05.16. 16:24:39
Perkele 2011.05.16. 16:26:49
nyehehe 2011.05.16. 16:26:57
lapos a Föld 2011.05.16. 16:27:06
CarreyB 2011.05.16. 16:27:34
Jocó papa 2011.05.16. 16:28:02
Dökvín 2011.05.16. 16:28:12
nyehehe 2011.05.16. 16:29:35
CarreyB 2011.05.16. 16:30:57
Aha, mert ez így szokott lenni...Akkor nézz körül, hogy egyí ilyen házasság mennyire működik...Egész életében nem tud színlelni.és gyűlölni fogja azt a nőt/férfit, aki miatt elbaszta az életét.
A gyerek meg nem hülye...Pontosan érzi, hogy gáz van.
fizetekmegegysort 2011.05.16. 16:44:03
fizetekmegegysort 2011.05.16. 16:48:14
Hurri Kán 2011.05.16. 16:49:15
Főigazgató úr 2011.05.16. 16:51:27
Ernoke 2011.05.16. 16:54:04
10 éves korom körül megláttam, h az egyik osztálytársam szülei kézenfogva járnak. nekem ez akkor egyenesen beteg dolognak tűnt, hiszen ők már szülők, ez undorító tőlük! ráadásul a gyerekek is élvezték a közös családi nyaralásokat, ezt pedig egyszerűen nem értettem.
hidd el, a gyerekre átragad a ki nem mondott feszültség, a szeretettelen légkör. akárhogyan is szeretik őt, a párkapcsolati mintát a szülőktől fogja hozni, és az bizony nem lesz egészséges, ha ilyen körülmények között nő fel. senkinek nincs joga a gyereke életét kényelemből talán egy életre eltorzítani, ha nem megy, el kell válni.
Főigazgató úr 2011.05.16. 16:55:11
Nem hiába mondják: "vigyorog,mint akit baszni visznek"!
Főigazgató úr 2011.05.16. 17:03:57
Kis elfuserált csökevény aki nem látja mi folyik a világban.Hahahaha!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 17:12:45
Szerintem az egy kitervelt lejárató-akció volt. Gondolod egy ilyen volumenű ember, ennyi pénzzel amennyije van, nem hívhat 5 percenként magának luxusribiket? :) Nekem valahogy nem volt életszerű az egész.
Főigazgató úr 2011.05.16. 17:16:32
Most sokba került.
nyehehe 2011.05.16. 17:19:30
Főigazgató úr 2011.05.16. 17:20:16
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 17:25:48
Azt nem veszitek figyelembe, hogy kinek milyen haszna származik ebből. Sárközy legnagyobb ellenfele ez a csóka, a madjar-francia törpe pedig nem tagadja meg a származását és ilyen aljas (és átlátszó) trükkhöz folyamodott. Magyar stílus, le sem tagadhatná (bár teszi, és megértem) a származását! :)
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.16. 17:34:15
De szerintem is sima kis félrekúrás,mint mindig.Nála már amúgy is a sokadik eset amin megbukik...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 17:35:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.05.16. 17:36:11
A választásokon nagy ellenfele, szerintem tuti hogy ez van a háttérben. Persze, hogy sokadik eset, naés, 62 évesen vagy mennyi a csóka, elég jó eredmény :)
becsoccsent 2011.05.16. 18:17:32
Hurri Kán 2011.05.16. 18:22:26
Békaemberek jelentették vajjon, hogy mikor van a szállodában a góré? És biSZtos úgy csempészték be a csajokat is, akiket Gogolák elvtársnő jóelőre kitanított, hogy mit kell mondjanak :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 18:29:38
A Svábhegyi Rém O..O 2011.05.16. 18:32:57
fumerin 2011.05.16. 18:34:21
Most össze sikerült számolnom, mennyi szerencsétlen áldozata is volt a történetnek (gyermekek).
Egy halálos is.
Én komolyan sírok az ilyen dolgokon. :(
Hurri Kán 2011.05.16. 18:37:08
Ja, nem, csak eggyel. Csak ma nem vagyok másnapos, ezért előfordulhat, hogy félrebeszélek :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.05.16. 18:39:53
igen
nekem nem fér össze a világképemmel, én minden olyanra rácsodálkozom!
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 18:49:15
- te, neked van ikertestvéred?
- nincs
- akkor megint bebasztam..
:D
Hurri Kán 2011.05.16. 18:52:20
Valami ilyesmi :)
BARI 2011.05.16. 19:32:01
Muha 2011.05.16. 19:33:06
:)
BARI 2011.05.16. 19:37:07
mütyür 2011.05.16. 19:38:14
Die Atzen mit Nena - Strobo Pop
www.youtube.com/watch?v=-u0qqmuCv2o&feature=fvwrel
Hurri Kán 2011.05.16. 19:40:36
Inkább, mint engem :DDD
Muha 2011.05.16. 19:41:55
:*
Hurri Kán 2011.05.16. 19:44:01
Akkor megnyugodtam cicám :*
Hurri Kán 2011.05.16. 19:44:32
Elkaptál valami kergekórt? :D
mütyür 2011.05.16. 19:45:29
BARI 2011.05.16. 19:46:36
Muha 2011.05.16. 19:47:09
BARI 2011.05.16. 19:47:26
Hurri Kán 2011.05.16. 19:50:00
Akkor valami más. Valami rosszabb :D
@Muha:
Óh, nem fogok :)
@Dark Duchess:
Ez most vicc volt? :)
mütyür 2011.05.16. 19:54:13
@gyvy: nem, tényleg élveztem :)
Hurri Kán 2011.05.16. 19:55:50
Azt se tudom, meddig esett reggel? :)
mütyür 2011.05.16. 19:57:05
Hurri Kán 2011.05.16. 19:58:57
Sztem én akkor A oldalamról a B oldalamra fordultam épp :)))
BARI 2011.05.16. 19:59:33
@gyvy: annyira rossz, hogy már jó :D
Muha 2011.05.16. 20:00:21
Hurri Kán 2011.05.16. 20:02:02
Akkor hajrá :))) És tessék inni rendesen :P
mütyür 2011.05.16. 20:02:43
@BARI: YES :D
@Muha: itt már süt a nap, de tényleg szerettem ma az esőt, képzeld :P
Hurri Kán 2011.05.16. 20:05:03
Vigyázz magadra, nehogy megfázzál! :)
@Dark Duchess:
Nem bírom a korán kelést, na.
Muha 2011.05.16. 20:07:01
mütyür 2011.05.16. 20:08:20
@Muha: NA, a fújás nem jó :( tehetem be a vasgolyókat a zsebembe, el ne fújjon a szél :((
Muha 2011.05.16. 20:08:57
Hurri Kán 2011.05.16. 20:10:22
Erről nem lehet engem meggyőzni :))) Nem fog menni, eddig senkinek se nem sikerült :D
@Muha:
Akkor jó.
mütyür 2011.05.16. 20:13:10
Muha 2011.05.16. 20:13:33
Hurri Kán 2011.05.16. 20:15:41
Hazamegyek indulás előtt fél órával mulatozásból, úgy indulok. :P
mütyür 2011.05.16. 20:18:19
@gyvy: pfffff :))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:19:33
mütyür 2011.05.16. 20:20:29
Hurri Kán 2011.05.16. 20:22:04
De csak azér, nehogy elaludjak :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:23:01
mütyür 2011.05.16. 20:25:07
@hasznavehetetlen régensherceg: na csak vigyázz!!! :P
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:28:41
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:30:07
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:31:02
Hurri Kán 2011.05.16. 20:31:22
Izgis? Én nem nézem... Az én koromban már vigyázni kell a szívkoszorú-ereimre :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:33:34
Hurri Kán 2011.05.16. 20:35:18
Ha jól sejtem, Balekoszt nem az eszéért fogja szeretni egyik lány sem :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:39:02
mütyür 2011.05.16. 20:39:20
mütyür 2011.05.16. 20:40:05
mütyür 2011.05.16. 20:41:11
jóéjt, szépálmokat:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:42:45
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:43:53
mostantól csak így kommentelem a posztokat
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 20:46:11
szerelem a legfölsőbb szinteken
"Úgy alakult, hogy megcsaltam a feleségem."
mindÉg, minden körülmények között
nah, megy ez :D
BARI 2011.05.16. 20:48:26
Hurri Kán 2011.05.16. 21:03:33
Az biztos! Világraszóló lakodalmat csapnának Alekék érdi kulipintyójában! :D
@Dark Duchess:
Eddig nem tűnt fel:? :D
@BARI:
Cseréld le :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 21:08:49
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 21:11:11
Régensherceg torta
Hurri Kán 2011.05.16. 21:13:15
Szerintem is ott a helyünk :D
Muha 2011.05.16. 21:13:34
BARI 2011.05.16. 21:33:23
Hurri Kán 2011.05.16. 21:35:19
Muha 2011.05.16. 21:39:32
Hurri Kán 2011.05.16. 21:40:22
BARI 2011.05.16. 21:41:12
mütyür 2011.05.16. 21:45:25
Hurri Kán 2011.05.16. 21:47:54
Mit veszítettél el már megint? :D
mütyür 2011.05.16. 21:47:55
BARI 2011.05.16. 21:48:45
Muha 2011.05.16. 21:50:30
Hurri Kán 2011.05.16. 21:53:08
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 21:53:09
mütyür 2011.05.16. 21:53:49
Hurri Kán 2011.05.16. 21:54:10
Csittt!!!
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 21:54:36
Hurri Kán 2011.05.16. 21:55:13
Hol nézel géjszekszet?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 21:55:32
Muha 2011.05.16. 21:57:45
Hurri Kán 2011.05.16. 21:58:53
NEm szeretnélek fenyegetni, de nem tűröm a tiszteletlenséget :D
mütyür 2011.05.16. 22:00:09
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:04:24
mütyür 2011.05.16. 22:05:14
na jóéjt, sziasztok.
Hurri Kán 2011.05.16. 22:05:55
Mi köze ennek az esőhöz?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:06:14
Hurri Kán 2011.05.16. 22:07:10
Szintén! :)
Muha 2011.05.16. 22:08:31
:)
Hurri Kán 2011.05.16. 22:10:48
Csicsibubuuuu!!! :D
mütyür 2011.05.16. 22:14:10
Hurri Kán 2011.05.16. 22:15:07
Nem. Vannak olyan időszakaim, amikor magammal sem értek egyet :D
mütyür 2011.05.16. 22:21:08
Hurri Kán 2011.05.16. 22:23:09
Kinek a fenekét? :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:31:53
Hurri Kán 2011.05.16. 22:34:42
Amíg el nem dől, nem feküdhetek le aludni :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:36:28
Hurri Kán 2011.05.16. 22:37:38
No de kitől kapunk választ? Kérdezem én, kitől?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:39:45
Edrik 2011.05.16. 22:40:33
edition.cnn.com/2011/WORLD/asiapcf/05/15/australia.planking.death/index.html?iref=obinsite
Hurri Kán 2011.05.16. 22:40:54
Ilyenkor bezzeg lapít! :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:49:32
Hurri Kán 2011.05.16. 22:50:27
Én is ettől félek... Nézhetem hajnalig a mennyezetet...
LyukasBogrács 2011.05.16. 22:53:47
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 22:55:22
Hurri Kán 2011.05.16. 22:58:17
Minden értekezleten lehet aludni. Vagy félig benyomva bemenni. Még jobb, ha be se mész :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.05.16. 23:00:12
Hurri Kán 2011.05.16. 23:02:55
Esetleg próbáld ki akkor a lófasz bingó nevű, kimondottan értekezletekre fejlesztett játékot :D
Edrik 2011.05.16. 23:04:45
dear plastic 2011.05.17. 00:59:33
CarreyB 2011.05.17. 11:00:48
Elég nagy szemétség, hogy próbálod a férjedet a gyerek ellen hangolni. Ha évekig része volt az életének, teljesen érthető, hogy ragaszkodik hozzá, ezt el kell fogadni.
Nem lehet, hogy érzi a gyerek, hogy nem kedveled, és ezért viselkedik úgy, ahogy?
Nem az a módja az életetek normalizálásának, hogy a volt barátnővel ölitek egymást, amibe még szerencsétlen gyerekeket is belevonjátok.
Tomasz_a_gozmozdony 2011.05.18. 18:21:13
Liz@Bunny 2011.05.19. 12:27:32
Ha nem képes végre a kezébe venni az életét és erős akarattal kiállni a saját boldogságáért, akkor továbbra is épp azoknak fogja a legnagyobb fájdalmat okozni, akiket a legjobban szeret.
Az élet nem egy "megúszós" játék. Minél gyávább vagy ezt felfogni, annál nagyobb kárt okozol mindenkinek, aki csak a környezetedben él.
Cs@tLós 2011.05.23. 02:15:40
Másik konklúzió a kommentelőknél:a megcsalás elkerülhetetlen. Bocsi, ez a gyenge emberek dumája, én nem vagyok hajlandó bedőlni neki. A szerelem elmúlik (gyorsan), a helyébe marad a szeretet, és őszinteséggel, hűséggel, gerincességgel, és a másikra való odafigyeléssel tenni kell folyamatosam a kapcsolatért és akkor a szeretet örökre megmarad, és baromira nem fogja egyik felet sem érdekelni egy futó kaland, hülye lesz mindent feláldozni.
2011.06.09. 10:08:00
Borítékolom, hogy ilyen környezetből kikerülő gyerekek is vascsőérettek lesznek, hisz ezt a mintát látták.
kiraaaaa 2011.06.09. 19:55:20
Potyogtatja a kölköket rendesen.