Jó alaposan kimostam a számat, és arra gondoltam, hogy ha ez a csókolózás, akkor többet nem akarok ilyet.

Sziasztok! Az én említésre érdemes szakításom kb. 10 évvel ezelőtt történt, 15 évesen. Eddigre a korombeli lányok nagyrésze átesett az első csókokon, vagy szexuális élményen (vagy legalábbis ezt mondták). Nálam ez ekkor következett be, leglábbis a csók része. A fiúval egy rendezvényen ismerkedtem meg, egész nap körülöttem legyeskedett, csapta a szelet. Alapvetően ismertem már a suliból, de még nem kerültünk közelebb egymáshoz ez előtt. Este hazakísért, és a házunk előtt megcsókolt. Életem legrosszabb csókja volt, úgy lefetyelt a számON (!), mint egy szomjas kiskutya. Próbáltam minél hamarabb elhúzódni, de azért nem akartam megbántani, hogy az első csókomat nem éppen így képzeltem el. Elbúcsúztam tőle, majd bementem a házba, jó alaposan kimostam a számat, és arra gondoltam, hogy ha ez a csókolózás, akkor többet nem akarok ilyet. Fél órán belül jött tőle egy sms, hogy jól érezte magát velem, és akkor holnap találkozzunk, amire én visszaírtam neki, hogy szerintem ezt ne eröltessük, nem szeretném vele folytatni. Még egy darabig próbálkozott, de nem volt bátorságom megmondani neki, hogy "Fiam, béna vagy...." Még én is az voltam... :)