Pizzát kellett rendelnem. Jött a futár, természetesen én fizettem, eszébe sem jutott, hogy ő fizetne.

 

A történetem igazából egy rosszul sikerült randiról szól. Egy netes társkeresőn ismerkedtem egy velem egykorú férfival (én 30, ő 31). Kb 2 hét intenzív csetelés után találkoztunk. 30 km-re lakik tőlem, egyik este úgy döntöttem, tudnom kell, hogy érdemes-e foglalkozni vele, elautóztam hozzá. Csak 1,5 órát késett, de nem ez a lényeg (már akkor tudnom kellett volna, hogy ez nem lesz jó). Szimpatikus volt. Következő találkozás az én városomban volt. Mivel elég későn jött, úgy döntöttünk, hogy felmegyünk hozzám. Előzőleg megbeszéltük, hogy mindketten szeretjük a vörösbort, ezért vettem egy üveggel a hipermarketben kapható felső kategóriából. Felbontottuk, majd azt mondta, hogy ő éhes. A hűtőben lévő főtt kajára húzta a száját, ezért pizzát kellett rendelnem. Jött a futár, természetesen én fizettem, eszébe sem jutott, hogy ő fizetne. Kért ketchupot, egy bontatlan flakon felét ráöntötte a pizzára, teljes kiszolgálást kapott. Tekintettel arra, hogy már nem ülhetett volán mögé, nálam maradt éjszakára. A vacsora után lepihentünk, már késő volt. Elkezdett simogatni. Majd „rágabalyodtam”. Szó szerint hanyatt fekve hagyta magát kielégíteni, ő meg sem mozdult. Gondoltam, hogy van még egy-két patron, ám ehelyett inkább befordult a falhoz és elaludt. Reggel annyit mondtam neki, hogy ne hagyjon pénzt az asztalon, mert így nem érzem magam úgy mint egy fizetős. Nem értette a dolgot. Este még cseteltünk néhány sort. Szóvá tettem neki, hogy engem úgy hagyott. Azt mondta, hogy az elsőnél mindig ilyen. A beszélgetés azzal zártam le, hogy ez esetben nem vagyok kíváncsi a másodikra. Még csak meg sem köszönte a vendéglátást. Azóta nem hallottam róla. Balek voltam.