Azt mondta, szeretne apa lenni, de még nem most. Vártam.
Sziasztok! Elmesélem nektek, hogy estem a saját hiszékenységem csapdájába. 29 voltam, amikor megismertem "álmaim pasiját". Két évvel volt idősebb nálam. Hamarosan összeköltöztünk. Fél éve éltünk együtt, amikor felmerült a családalapítás kérdése. Azt mondta, szeretne apa lenni, de még nem most. Vártam. Újabb fél év telt el, megint szóba hoztam a dolgot. A válasz az volt: "Korai még." Ezt is megértettem. Úgy gondoltam, hagyom a témát, rá bízom a tempót. A következő egy évben igyekeztem a rokonság támadássá fajult célzásait kivédeni, nehogy azt higgye, sürgetem, zsarolom, stb. Amikor legközelebb szóba hoztam a témát, 33 voltam. A válasz megint csak az volt, hogy "Persze, hogy akarom, majd egyszer." Akkor leültünk beszélni. Elmondtam a terveim: eljegyzés, házasság, nagyobb otthon, gyerek. Mindez az elkövetkező két évben, mert.... mert nem leszek fiatalabb, és ő sem. Aztán ő is elmondta a terveit: utazgatás, haverok, nagybetűs élet még néhány évig, utána majd valamikor eljegyzés, házasság és gyerek. Próbáltam megértetni vele, hogy az én időm rövidebb, mint az övé, és neki ugyan lehet gyereke negyven évesen, de én akkor már egy négy-öt évessel (esetleg kettővel) szeretnék foglalkozni, nem a pelenkázással. Nem engedett az igazából. Azt mondta, akkor keressek más balekot, ő nem fogja feláldozni a legszebb éveit, meg különben se biztos, hogy egyáltalán kell neki gyerek. Nem biztos? Akkor mi volt az a duma, hogy egyszer apa akar lenni? Tudta, hogy nekem fontos a család, mégis szemrebbenés nélkül elvett az életemből négy évet úgy, hogy nem volt benne biztos, ő akar-e gyereket. Bevallotta azt is, hogy csak áltatott, mert a kapcsolatunk "olyan kényelmes és meghitt" volt, nem akart elveszíteni. Abban a hiszemben adtam neki időt, hogy majd egyszer rááll, lesz családunk. Átvágott. Már nem tartom túl valószínűnek, hogy találok majd valakit, akivel gyerekeket vállalhatok. Nincs idő...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Easyke (törölt) 2011.08.02. 08:53:15
Volt barátod meg szarjon tarajos sült, farfekvésest.
mütyür 2011.08.02. 09:04:38
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:09:35
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:10:29
mütyür 2011.08.02. 09:10:37
Easyke (törölt) 2011.08.02. 09:14:28
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:14:53
mütyür 2011.08.02. 09:17:09
@hasznavehetetlen régensherceg: szerencsére nekem nem kell félnem :D
mütyür 2011.08.02. 09:19:50
nemkellex 2011.08.02. 09:21:22
nemkellex 2011.08.02. 09:23:50
Mondom: évekig várt, hogy a pasi elszánja magát. Ez messze nem az a helyzet, hogy épp csak kiderült: még nem akar gyereket.
Dökvín 2011.08.02. 09:24:42
mütyür 2011.08.02. 09:26:02
Me.Lena 2011.08.02. 09:26:32
Utálom a lapítós, sunyítós "nem mondok nemet, mert akkor elhagy, de igent se mondok" gondolkozású, gyáva pasikat!
mütyür 2011.08.02. 09:27:07
Easyke (törölt) 2011.08.02. 09:27:15
Persze bármikor lehet alkalmazni a mondás szerinti módszert, miszerint "a gyerekhez két ember kell. A nő meg a génsebész." De lássuk be, az azért nem az igazi...
nemkellex 2011.08.02. 09:27:21
Nekem is úgy tűnik a posztból, hogy akkor inkább nem vállal gyereket, mert nincs/nem lesz időben megfelelő kapcsolat hozzá.
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 09:27:48
Persze tudtam én eddig is, hogy te nem akarsz áldozni a kényelmes életvitelből, de azt hittem, sikerül behálóznom és mexikóban majd jól felcsinálsz, erre te betekiláztál, én meg hoppon maradtam.
Nem baj, már kiszemeltem egy másik balekot, aki ma-holnap felcsinál. Igaz, egy évre rá elválunk, mert rájön, hogy egy lustageci vagyok, aki el szeretné tartatni magát, meg egyébként is kirúgják és már nem keres 600+ ezret, így nem tudja megadni a kiccsaládnak a biztonságot.
/A történet persze nem valós és annak szereplői kitalált személyek. Bárminemű hasonlóság a valósággal CSAK a véletlen műve. :) /
mütyür 2011.08.02. 09:28:04
szcsk (törölt) 2011.08.02. 09:30:09
Caddy 2011.08.02. 09:30:57
Pasi meg egy féreg, aki a legnagyobb szemetek egyike a világon, hogy valóban hitegette ezt a szerencsétlent.
Gyönyörű poszt, fel is húztam magam.
nemkellex 2011.08.02. 09:31:56
Nekem mást mutatott... az elsőmet benyelte, aztán meg... néha átrendeződnek a kommentek... nálatok nem? :P
És én úgy értettem, hogy fél év együttélés után hozta fel... vagy nem? Mindegy is, mert ezt jobb az elején tisztázni, nem? Ha nem hozta volna fel, most azzal jönne mindenki, hogy néma gyereknek anyja se érti a szavát, beszélni kellett volna erről. :D
mütyür 2011.08.02. 09:32:45
@Köldökszösz (csodalampa): lájk
mütyür 2011.08.02. 09:34:06
michaela77 2011.08.02. 09:34:21
Teljesen megértem az elkeseredettségedet. Bár azt mondják, manapság a szüléskori átlagéletkor egyre inkább kitolódik, de azért ha akarnék gyereket, így 34 évesen már én is el lennék keseredve, hogy éveket pazaroltam olyanokra, akik nem is akartak családot és normális kapcsolatot.
Szóval fel a fejjel, nem vagy még elkésve. Lehet, hogy egy hét múlva találsz egy jófej srácot, akivel egy év múlva már a gyerekeket tervezgetitek.
@Caddy: azért ha a csajnak a boldog és tökéletes élethez szükséges a gyerek is, akkor kicsit érthető az elkeseredettsége.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:35:22
volt már itt a posztok között is erre példa :]
Dökvín 2011.08.02. 09:36:31
Szar helyzetbe került, és a pasi áltatása miatt. Normális eset nyilván neki is az lett volna nyilván,hogy egymásba szeretnek az ipsével, utána házasság, gyerek. Az volt a szopó, hogy a pasi nem így gondolta, mégsem engedte el őt.
mütyür 2011.08.02. 09:36:51
mütyür 2011.08.02. 09:38:29
ma amúgyis jókedvem van :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:39:14
mütyür 2011.08.02. 09:40:00
nemkellex 2011.08.02. 09:41:57
No, ebben egyet kell értenem! Bizonytalanra nem várunk!
@michaela77:
Hát én bizony megmondtam a főnöknek, 35-ig szülök, utána szüljön ő, ha gyerek kell! :D
@Kugeln - Rock me Amadeus:
Szerintem is a pasi a hunyó. De a kérdés az, hogy tényleg ezek után is szelektál majd a csaj, vagy minden mindegy alapon beleugrik valami hímnemű karjaiba, aki elejti, hogy gyereket akar? Szar ügy, de valószínűleg így lesz.
ketroot 2011.08.02. 09:42:15
De siess, mert ketyeg az óra!
Easyke (törölt) 2011.08.02. 09:42:32
Dökvín 2011.08.02. 09:42:41
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:42:46
:D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 09:42:55
Amugy meg egy pasi azzal jon, hogy a legszebb evei 33 utan vannak es meg haverok-buli-satöbbi kell. Vazze, mit csinalt ez a luzer huszonevesen? :D
Caddy 2011.08.02. 09:43:15
Nem mentem fel a tökéletes pasit sem, ettől még ő egy féreg, és nem kellett volna hintáztatni.
Az én problémám az, hogy kerek perecke kijelenti, hogy nem lesz már gyereke mert ő már ÖREG!!!!!
"Már nem tartom túl valószínűnek, hogy találok majd valakit, akivel gyerekeket vállalhatok. Nincs idő..."
Hm?
nemkellex 2011.08.02. 09:43:20
Nekem az nagyon teccett! :D Nemanyu és Nemapu! A megfogalmazás nagyon jó volt! :)
dr. gernika 2011.08.02. 09:44:08
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:44:13
nemkellex 2011.08.02. 09:45:41
:D És akkor még rosszul is számoltál, a nő volt 33. A pasi 35!!! :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 09:45:55
Szoval ha a kapcsolatomat ugy jellemezni a masik felni, hogy 'kenyelmes', azt verforralonak talalnam. Olyan pasit kell keresni, ahol nem erzed ugy, hogy meg te kerj elnezest, huzd be fuled-farkad, mert valami komolyabbat akarsz. Akarhany evesen nem akarok bohockodni evekig valaki mellett. Mert kenyelmes.
Puch Cavette 2011.08.02. 09:46:27
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 09:46:57
mütyür 2011.08.02. 09:47:31
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:47:41
@nemkellex: azaz. :))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 09:48:43
Hurri Kán 2011.08.02. 09:49:05
mütyür 2011.08.02. 09:49:48
@gyvy: :))))
nemkellex 2011.08.02. 09:52:05
Télleg, hol az a gyerek? Megint kékül valahol? Hogy figyel rá az apja???? :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 09:53:10
"This is a happy moment. The happiest moment of my life."
www.youtube.com/watch?v=s3GOAKk7UUI
Es amugy is. Muha micsoda tunderke lett mar?! :D
Me.Lena 2011.08.02. 09:55:29
De az másik kérdés, hogy a posztíró nem vette észre, hogy aki mellette él, az nem a társa..
mütyür 2011.08.02. 09:56:19
nemkellex 2011.08.02. 09:59:27
Abszolúte elfogulatlan apai nyilatkozatot hallottunk a tündéri kis Muhácskáról... :D :D
@Me.Lena:
Ez bizalom kérdése. A csaj elhitte, amikor a pasi azt mondta neki, hogy majd. Csak azt felejtette el megkérdezni, mikor majd? És milyen kapcsolat lett volna ez, ha a csaj nem hisz a pasinak? Hm?
mütyür 2011.08.02. 09:59:44
megpróbálom "értelmesen" megfogalmazni. ELSŐ dolog, amit akar(hat) az ember (lánya), hogy olyan társra találjon, akivel együtt tud megöregedni (stbstb blabla). a MÁSODIK, hogy gyerek. ha szeretem a társamat, de nem akar gyereket, akkor lelépek, keresek mást? ha vki egy jóból emiatt kilép, akkor borítékolható, hogy az első jöttmenttel fel fogja csináltatni magát.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 10:00:03
@nemkellex: az ERŐ segítségével :))
michaela77 2011.08.02. 10:01:20
Nyilván ha eltelik pár hét, már ő is elkezd majd újra reménykedni.
Hurri Kán 2011.08.02. 10:02:43
Ezt talán ne feszegessük... :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 10:03:12
@hasznavehetetlen régensherceg: ;)
nemkellex 2011.08.02. 10:04:09
:D :D
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:04:43
:DDD
SciNu 2011.08.02. 10:10:54
Amúgy meg ne keseregj, közvetlen környezetből tudok ellenpéldát.
@Caddy: Azt mondta majd egyszer. Ez lehet 10 év múlva is. Az hogy a lány fél évet gondolt bele már az ő baja.
@Frigyesur: Tanult egyfolytában, hogy később jobb élete legyen? És most kiélvezi?
@Köldökszösz (csodalampa): azért ennyire még nem kell leírni szegény lányt. :D
Me.Lena 2011.08.02. 10:11:46
mütyür 2011.08.02. 10:15:35
tényleg nagyon nehezen tudom felfogni/megérteni azt a hozzáállást, hogy az alapján szelektáljak a pasik közt, ki akar gyereket. de készséggel elhiszem, hogy vannak ilyen nők. :)
nemkellex 2011.08.02. 10:16:04
Jaja, én is ezen tűnődtem: mitől álompasi, ha a nő álmaiban gyerek is szerepel? Ha nem akar gyereket, akkor ennek a nőnek nem ő az ideális pasi és kész. Kicsit sokáig tartott rájönni.
Hurri Kán 2011.08.02. 10:16:18
Igazad lehet, ám de ilyenkor én mindig fel szoktam tenni a kérdést: ha a másik nem akar gyereket, mások a céljai, akkor miért kell lógni rajta, és nyúzni, hogy decsakazérismajdémmegmutatom... akkor miért nem lehet azt mondani, szép volt, jó volt, elég volt, következő, haladjon a sor? Ja, hogy posztoló fél attól, h megin kell valakit találni, a bizonytalanság, stb.?
Dökvín 2011.08.02. 10:16:37
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 10:18:11
@Köldökszösz (csodalampa): Hat öööö...
@SciNuBob -I hear you, mon!-: Eccerubb beismerni, hogy egy luzer volt :D
mütyür 2011.08.02. 10:19:57
Dökvín 2011.08.02. 10:23:15
Hurri Kán 2011.08.02. 10:23:16
Egyértelmű, h nem kell feszegetni... :D
mütyür 2011.08.02. 10:24:53
Me.Lena 2011.08.02. 10:26:47
Flagiore 2011.08.02. 10:27:38
Ez hatalmas!!!!!
Amúgy tipikus a sztori. Ezer ilyet hallok és egyszer én is belesétáltam ebbe. Le is léptem. A srác azóta együtt van egy másik lánnyal, persze őt is hülyíti a "házasság-gyerek" mézesmadzaggal, aztán borítékoljuk a folytatást: szar sem lesz belőle, mert előtte még megvesszük a plazmatévét, előtte még ez, meg az, és a gyerekhez amúgyis több pénz kell, ami meg nincs, úgyhogy hagyjuk a fenébe, amúgyis kifutottál az időből anyukám.
Ha a fiúkra bíznánk a dolgot, kihalnánk. Kényelem oké, család minek?
Nem gond, ha fél év után rákérdez valaki, sőt, egy normális harmincas pasi nem érzi kényelmetlenül magát, ha erre terelődik a téma és akár pár hét után meg lehet tárgyalni a gyermeknevelési elveket. Ilyen is van! Az Istenért, nem vagyunk már tinik, tudjuk mire vezet az összeköltözés, felelősségvállalást nem lehet megúszni egy munkahelyen sem, nemhogy a magánéletben!
Poszternek: Amúgy sikersztorik is vannak, soha ne mond, hogy soha!
Hurri Kán 2011.08.02. 10:28:26
:XDDDDDDD
Ugye nem baj, ha nem kérdezem meg, h mit olvastál? ;)
@Me.Lena:
HA megmondta, hogy pár év, az miért is hazugság?
SciNu 2011.08.02. 10:29:46
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:31:20
Ezzel abszolút egyet kell, hogy értsek.
mütyür 2011.08.02. 10:31:56
@gyvy: gondolom, sejted ;)
SciNu 2011.08.02. 10:32:02
Dökvín 2011.08.02. 10:32:29
Hurri Kán 2011.08.02. 10:33:57
Több az, mint sejtés... :D
SciNu 2011.08.02. 10:34:25
Dökvín 2011.08.02. 10:35:06
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:35:07
mütyür 2011.08.02. 10:35:50
@SciNuBob -I hear you, mon!-: :D hát komolyan megijedek tőletek :D
mütyür 2011.08.02. 10:36:44
Me.Lena 2011.08.02. 10:38:10
Meg aztán kinek mit jelent a pár... Nekem pl. kb. 5 év még belefér a pár év fogalmába, de 6-7-től már nem...
Dökvín 2011.08.02. 10:38:14
mütyür 2011.08.02. 10:38:32
Walt Kowalsky · http://grafonania.freeblog.hu/ 2011.08.02. 10:39:28
Úgy látom, abban az egyben nagy az egyetértés, hogy a hitegetős pasi milyen szemét. Ami azért szerintem csak az egyik szemszög. Én is egy szemét geci hitegetős pasi vagyok, úgyhogy hadd írjam meg az én nézőpontomat.
Szóval én egy genya vagyok, aki olyan hülyeségekben hisz, mint pl. hogy gyereket akkor érdemes csinálni, ha apa-anya szereti egymást és harmónia van otthon. És bizony én is megmondtam a hangosan ketyegő 32 éves nőmnek, hogy majd. Ha hipp-hopp bárkitől akar, az nem én leszek, és szerintem hülye, ha ezt csinálja, és jó eséllyel két-három ember életét teszi vele tönkre. Ha neki olyan kurva sürgős, akkor erre előbb kellett volna gondolni, de akármilyen "késő" is van, egy normális kapcsolatnak szerintem kb. 2 év, amíg odáig jut, hogy gyereket felelősséggel be lehessen vállalni.
És ha én fél év után azt mondom, hogy még idő kell, hogy megismerjük egymást, akkor nem azt mondom, hogy oké, két év és _egészen biztosan_ csinálok neked gyereket, hiszen ezalatt az idő alatt ismerem meg, és lehet, hogy a két év után inkább szúrnám magam tökön, mint hogy. És akkor azt fogom mondani, hogy nem. Tudom, borzasztó szemét vagyok.
Egyébként meg van egy hét éves lányom egy rossz házasságból. Csak még mielőtt valaki megvádolna, hogy egy olyan "selejtpasi" vagyok, aki nem is szereti a gyerekeket, és ideológiát gyárt.
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:40:07
mütyür 2011.08.02. 10:40:09
Hurri Kán 2011.08.02. 10:41:15
Én is.... ha lány lesz, Leokádiának fogják hívni.
Dökvín 2011.08.02. 10:41:19
mütyür 2011.08.02. 10:41:28
@Köldökszösz (csodalampa): félredugsz.
SciNu 2011.08.02. 10:41:31
Me.Lena 2011.08.02. 10:42:13
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:42:36
Dökvín 2011.08.02. 10:42:39
mütyür 2011.08.02. 10:44:36
michaela77 2011.08.02. 10:45:07
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.02. 10:45:41
Három gyerek az ideális.
Két gyerek esetén csak reprodukálod magad és a párod, tehát nem lehet szaporulatról beszélni. Ezért kell egy harmadik. Meg azért is, hogy ne vesszen kárba a sok holmi.
nemkellex 2011.08.02. 10:46:46
Összegezzük: adott egy 33 éves nő, aki 2 éven belül családot akar alapítani, és egy 35 éves pasi, akinek az a kifogása, hogy most jönnek a legszebb évei, és majd valamikor egyszer talán... Négy éve vannak együtt. Ki is siet?
Dökvín 2011.08.02. 10:47:25
SciNu 2011.08.02. 10:47:44
Akkor lett volna hazugság ha azt mondja hogy 1 év múlva akar és 1 év múlva újra 1 évet mond.
Dökvín 2011.08.02. 10:49:17
SciNu 2011.08.02. 10:49:19
Caddy 2011.08.02. 10:49:56
@SciNuBob -I hear you, mon!-: nyilván, de a hitegetés a pasi részéről, akkor is szemétség.
nemkellex 2011.08.02. 10:51:58
Hagyd már a hülyeséget, nem igaz, hogy nem érted! Évekig állította, hogy "apa akarok lenni", aztán amikor arról volt szó, hogy 2 éven belül (nem két órán belül!!!), akkor jött azzal, hogy nem is biztos, hogy akar gyereket, soha nem is volt biztos. Hazudott. Ez van.
mütyür 2011.08.02. 10:51:59
BARI 2011.08.02. 10:54:44
30 fölött valóban lejár a nők szavatossága.
Tessék szépen kiharapni az ereidet, de gyorsan, mert boldog már nem lehetsz, mert nem is akarsz az lenni.
Nem értem én az ilyet.Öreg vagyok ilyenekhez.
:D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 10:56:13
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:01:34
Ellenben ha az ember látja a szülést, valahogy azt is nehezen hiszi el, hogy egyre is vállalkozna. De testvér azért kell.
Ja, és gondolom leendő gyerekeid közül az egyiket Frigyesnek tudod, mert már 20 évesen felismerted, hogy mennyire roppant menő egy név :D
@BARI: Szülés terén igenis nem annyira alkalmasak a körülmények. A testnek van szavatossága. Ahogy 60 felett már szinte minden elromlik, úgy a szaporító anyag minősége is romlik mindkét nemnél. Hangsúlyozom mindkét nemnél! A férfiaknál is több a mutáció.
Hurri Kán 2011.08.02. 11:03:01
Akkor én így 17 évesen már kezdjem nézegetni a koporsókat, és válasszak idézetet? :D
Walt Kowalsky · http://grafonania.freeblog.hu/ 2011.08.02. 11:03:23
@nemkellex: állítólag fél év után felhozta, aztán évekig szóba sem hozta. Ez így eléggé "szűrt" történetnek tűnik. A pasi meg lehet, hogy közben nem állt elé, hogy szakítsunk, mert nem akarok tőled gyereket, de egy több éves kapcsolatban tapasztalataim szerint nem is azt szokta érezni az ember, hogy most, 3 év, 5 hónap és 13 nap után billent át a kapcsoló és tegnap még nem tudtam, ma már tudom, hogy nem te leszel életem párja. Nyilván volt a kapcsolat olyan-amilyen, talán sokáig a pasi is bízott benne, hogy egyre jobb lesz, de nem lett, és amikor választás elé lett állítva, esetleg ő is akkor szembesült vele, hogy ebbe bizony most nem szeretne belevágni. De végül szakítottak, mert a csajnak nem volt elég jó a bizonytalan válasz. Kérdezhette volna egy évvel korábban, akkor egy évvel kevesebbet bukik. Én sem attól leszek biztos abban, hogy valakitől családot szeretnék, hogy X év eltelik, hanem attól, hogy odáig fejlődik a kapcsolat. De hadd ne én rúgjam már ki a nőmet, mert "nem haladunk elég gyorsan".
Flagiore 2011.08.02. 11:04:04
Az életkor előrehaladtával fejlődik az ember- és társismeret és minél többet szívtál, annál jobban kikristályosodik milyen jelekre figyelj vagy mit keress. Vagy egyáltalán eldöntsd, hogy TE mit akarsz, mit tudsz nyújtani és mit vársz el.
Ha annyira jól működik, pár hónap is szolgálhat meglepetésekkel...
SciNu 2011.08.02. 11:04:27
@Frigyesur: Előbb utóbb úgyis előjönne a kimaradt évek pótlása és 60 évesen nem annyira ugranak az emberre a 18 éves csajok :D
@nemkellex: Én az igazság csavarását nem mondom hazugságnak. Az hogy lehet nem is akart gyereket lehet csak ingerültségében mondta mert a hárpia rászállt.
@BARI: Isten hozott az öregek klubbjában. :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:05:57
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:07:39
nemkellex 2011.08.02. 11:11:01
Aha. Ez így stimmel.
@SciNuBob -I hear you, mon!-:
"Lehet." Ja, lehet. És talán az eső is esett, amíg beszélgettek. Ez is kb olyan jól megalapozott állítás, mint a tiéd.
Hurri Kán 2011.08.02. 11:11:21
A fertőtlenítő-elefántra keresek idézetet...
mütyür 2011.08.02. 11:12:10
SciNu 2011.08.02. 11:13:39
BARI 2011.08.02. 11:13:53
Itt annyi van, hogy görcsösen akar.És mivel pánik van, bebeszélte magának, hogy már neki ennyi volt az életből.
BARI 2011.08.02. 11:14:57
Hurri Kán 2011.08.02. 11:15:24
Nem úgy van az... Brit tudósok bebizonyították, hogy 30 fölött már minden nap ajándék, tehát onnantól nagyon át kell gondolni, hogy mit csinálsz :DDD
nemkellex 2011.08.02. 11:15:48
Mejt én okosabb és szebb vajoooook!!! ;)
@SciNuBob -I hear you, mon!-:
No, most ott a pont! :D :D Ettől még nem lett kebelbarát a pasi, de újragondolom...
BARI 2011.08.02. 11:16:47
SciNu 2011.08.02. 11:18:21
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:19:29
@BARI: 35 felett már rohamosan megnőnek a kockázatok (a gyereké is!). Plusz az ezerszer elmondott fel is kell nevelni dolog. Ha az ember gyereket akar, akkor ezt realizálja magában. Ezért nem kell jönni a 'miértpánikol' dologgal. Nem lehet a végtelenségig kitolni az életet, különben 'megbosszulja' magát.
Hurri Kán 2011.08.02. 11:19:36
És szejjény iss :DDD
@BARI:
Igazából ha újra kezdhetném, mindent máshogy csinálnék... még ennél is durvábban :DDD
mütyür 2011.08.02. 11:19:40
@gyvy: hja, lassan keresnem kell vki fiatalt, aki bevállalja a macsekom nevelését, miután én befejeztem földi pályafutásomat :)
nemkellex 2011.08.02. 11:21:31
Igen, igen, a szejjény kimajadt, pedig az naon! Az a leginkább ám!!! Szejjény, mint nemkellex. Ismejitek azt a mondást? Még meg se szüjettem, máj ezt mondogatták!! :D
mütyür 2011.08.02. 11:22:35
Hurri Kán 2011.08.02. 11:23:53
Most nagyot csalódtam benned.... Befogadni egy macsekot, akinek nem biztosított a békés öregkora... Felelőtlenség netovábbja... :D
@nemkellex:
Utána meg mondogattak mást is... :P
SciNu 2011.08.02. 11:24:52
lh6.googleusercontent.com/-qMsVOkO-J1g/TWlaUr3-O1I/AAAAAAAAAW0/6Jh-UJ00Oo4/s1600/10407-bigthumbnail.jpg
SciNu 2011.08.02. 11:26:05
mütyür 2011.08.02. 11:26:20
mütyür 2011.08.02. 11:27:33
nemkellex 2011.08.02. 11:27:43
:X
@gyvy:
Dejaznemvoltigaaaaaaz!!!! :D
@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Persze, ártatlan áldozat! Hogyne! Elhiszem, mejténolyankisnajívisvagyok. :D
BARI 2011.08.02. 11:27:46
@Frigyesur: igazad van.de szerintem pont erre is szolgál az orvostudomány, hogy netán esetleg majd a későn szülni akaró anyukáknak felhívja a figyelmét arra, hogy kicsit talán figyeljen oda jobban, meg óvatosabban, meg blablabla....
Bár szerény véleményem szerint, aki így fogja fel, hogy teszem azt szül 37 évesen és elkezd azon agyalni, hogy nem lesz időm felnevelni, akkor ott már bajok vannak agyban.Annak nem is lesz ideje úgymond.
@gyvy: na én azért lehet inkább csak máshol :D
Hurri Kán 2011.08.02. 11:29:25
Akarsz róla beszélni? :DDD
@nemkellex:
Elegendő információ hiányában nem tudom eldönteni... :D
@BARI:
Mindegy, a lényeg, hogy jó legyen :D
nemkellex 2011.08.02. 11:37:39
Brühühühühüüüüüüü!! A gyvy nemcejeeeeeeeet!!!;(
:D :D
Hurri Kán 2011.08.02. 11:38:33
Hiszti helyett végre szembe kéne nézni a tényekkel :DDD
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:41:30
Miért, szted ha valaki talán az unokáit se látja az jó?
mütyür 2011.08.02. 11:43:45
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 11:49:00
nemkellex 2011.08.02. 11:49:45
Nem szabad félnem.
A félelem az elme gyilkosa.
A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet.
Szembenézek félelmemmel.
Hagyom, hogy áthaladjon rajtam, fölöttem.
És amikor mögöttem van, utánafordítom belső tekintetemet, követem útját.
Amikor a félelem elment, nem marad semmi, csak én magam.
mütyür 2011.08.02. 11:50:38
michaela77 2011.08.02. 11:51:08
Hurri Kán 2011.08.02. 11:54:16
Beszéltek már neked a túlzásba vitt délelőtti italozás veszélyeiről? :D
nemkellex 2011.08.02. 11:54:46
Óccsó:
www.szellemlovas.hu/wb_fantasy/index.php?main_page=product_book_info&cPath=1&products_id=2884
nemkellex 2011.08.02. 11:55:19
Nem, még sose! Mesélj, és én iszom a szavaidat!! ;)
Hurri Kán 2011.08.02. 12:05:03
Nem tudok... az a baj nekem se beszéltek, és összeakadnak már az ujjaim :D
BARI 2011.08.02. 12:10:06
@gyvy: helyes a hozzáállás. :D
Na, akkor KVCG. :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 12:30:57
@BARI: Azért az nem kell :D Csak tényleg ne áltassuk magunkat. Az első gyereknek ideális 30 alatt megszületnie. Ebben a korban érthető, ha már valaki erre is hajt. Nem azt mondom, hogy pánikolni kell, vagy bárkivel elmenni, de tényleg kárba veszett idő egy ilyen fazonnal a kapcsolat, pláne több év.
nemkellex 2011.08.02. 12:32:16
No jól van, majd akkor szólj, ha énekelni támad kedved! ;)
mütyür 2011.08.02. 12:32:41
nemkellex 2011.08.02. 12:33:32
Főnöktől is azt hallgatom: korai. Dobbantsak? De olyan szép ez a gyűrű... hé... engem megvettek???? :D
Hurri Kán 2011.08.02. 12:36:01
Ahhoz mindég van :P
Hurri Kán 2011.08.02. 12:36:57
Há izé... nem mindenkit szignálnak 16 évesen :D :D :D
mütyür 2011.08.02. 12:37:05
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:38:28
Nagyon jó kamufeljelentőket kaptunk ma, amiket megjelentetni nem fogunk, viszont ide tökéletesek lesznek. Jöjjön is az első: "Tisztelt Velvet! Ha jól láttam, ma reggel a Thököly úti hentesnél XVI. Benedek Pápa állt előttem sorban. 25 deka csirkefarhátat kért az olcsóbbikból, meg egy darab lábat, amit oda is adott a pulikutyájának egyből. A nevét nem értettem pontosan, azt hiszem, Csibész" - jelentett Takács K. János.
nemkellex 2011.08.02. 12:39:34
www.youtube.com/watch?v=r7mWiRpLX9o
:D
@mütyür alias Dark Duchess:
Megnyugodtam. Már majdnem repült a gyűrű, de megmentetted a főnököt (vagy engem?). ;)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:39:35
mütyür 2011.08.02. 12:41:10
@hasznavehetetlen régensherceg: az a gyerkőc után, de pszt, ne vedd el a szerelmesek kedvét :))
Hurri Kán 2011.08.02. 12:41:30
Kizárólag klasszikusokban utazom... :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 12:41:34
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:43:04
Caddy 2011.08.02. 12:43:39
mütyür 2011.08.02. 12:44:07
nemkellex 2011.08.02. 12:44:49
Már a múltkor is majdnem összeugrasztottál minket a "tévedtem" szöveggel, most meg ez. Hercegem, fáj, ha ellenem dolgozol!!
@mütyür alias Dark Duchess:
Nem vagyok szerelmes. Kell ez az állás!! :D :D
mütyür 2011.08.02. 12:45:37
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:46:03
nemkellex 2011.08.02. 12:46:50
Jó, igazad van. Azt a rész ezennel rád is bízom. Ha szükség lesz rá, szólok!!
@Caddy:
Mert a főnököm. Eccer elkövette azt a hibát, hogy megvédett egy nyomuló kolegától. Én meg helytelen következtetést vontam le, aztán most meg ez van. :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:47:33
Hurri Kán 2011.08.02. 12:48:05
Szerintem nem... A kedv állandó, csak a kedv tárgya változik :D
mütyür 2011.08.02. 12:49:19
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:49:22
vagy nem?
elbizonytalanodtam :/
Caddy 2011.08.02. 12:49:29
@nemkellex: hát ez még így is talányos. :)
Szóval belasszóztad a főnöködet a jó állásért,és biztos egzisztenciáért? :D
nemkellex 2011.08.02. 12:49:48
Gyes alatt nem rúghat ki. :) Vigyázat, már tájékozódtam! :D
@hasznavehetetlen régensherceg:
De a te szavad a Galaxis törvénye! Miért lepődsz ezen meg? Mi a mi kapcsolatunk a te ítéleteddel szemben?? ;)
Hurri Kán 2011.08.02. 12:50:41
Csöbörből vödörbe... :P
Hurri Kán 2011.08.02. 12:52:03
Megy Gyesre? :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:52:08
mütyür 2011.08.02. 12:54:16
mütyür 2011.08.02. 12:54:49
nemkellex 2011.08.02. 12:54:57
Ahogy mondod. Számító dög vagyok, és találtam egy balekot. :D És azt hiszi, az egész lepapírozás (házasulósdi) az ő ötlete volt. Ehhehehe... :D
@gyvy:
:D :D :D :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 12:55:07
nemkellex 2011.08.02. 12:58:02
Igenis, Hercegem... Jó, akkor nem azért. ;)
Caddy 2011.08.02. 13:11:38
dr. gernika 2011.08.02. 13:33:22
@mütyür alias Dark Duchess: 2. v. 3. randi szvsz.
mütyür 2011.08.02. 13:36:40
hany eves a kapitany 2011.08.02. 13:45:29
tizenketto 2011.08.02. 14:24:00
Csak azt kaptad vissza amit nyújtottál, taktikázásra taktikázást.
tizenketto 2011.08.02. 14:32:03
Te igen korlátolt vagy. A nők 30 fele már lófaszt sem akarnak tőled, csak hogy csinálj nekik gyereket, kábé bárkire ráugranak aki hajlandó erre. Ez ám az igazi őszinte szerelem.
Pont úgy kell büntetni őket ahogy a poszter csávója tette.
mütyür 2011.08.02. 14:34:22
tizenketto 2011.08.02. 14:39:03
Miért baj ha mi meg csak dugni akarunk és nem akarunk az első szembejövő ronda, mentálisan instabil, depressziós nőnek egy tucat gyereket nemzeni és az összes lóvénkat elkölteni rájuk?
Mi meg ettől érezzük teljesnek az életünket.
dr. gernika 2011.08.02. 14:39:30
dr. gernika 2011.08.02. 14:59:55
dr. gernika 2011.08.02. 15:06:37
dr. gernika 2011.08.02. 15:07:08
dr. gernika 2011.08.02. 15:09:47
mütyür 2011.08.02. 15:12:18
dr. gernika 2011.08.02. 15:13:04
Mert egy ilyet azért megdugsz, mégha gyereket nem is?
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 15:26:57
"Már nem tartom túl valószínűnek, hogy találok majd valakit, akivel gyerekeket vállalhatok. Nincs idő..."
Időd éppen lenne, plusz még annyi szerencséd is van, hogy agydaganattól nem kell tartanod, baszod.
kiraaaaa 2011.08.02. 15:32:06
A csaj meg a végén már rámenős lehetett, az is idegesítő lehet.
Az idő meg relatív:)
tizenketto 2011.08.02. 15:36:53
Mert egy ilyet azért megdugsz, mégha gyereket nem is?"
Sajnos meg kell, mert nincs tul nagy valasztek, kb az osszes szembejovo ilyen...
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 15:38:42
ja, egyébként a srác végig azt mondta (posztoló saját szavaival), hogy:
"Azt mondta, szeretne apa lenni, de még nem most."
"Korai még."
"majd valamikor eljegyzés, házasság és gyerek"
Szóval az átvágás nekem kicsit erős, posztoló önként és dalolva adta oda ezt a négy évet, mert 'hátha', pedig első perctől tudta hogy a pasi nem partner a gyerekvállalós projektben.
dr. gernika 2011.08.02. 15:41:07
kiraaaaa 2011.08.02. 15:43:13
Rém idegesítő lehet egy nő, ha gyereket akar, s nem kapja meg.
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 15:45:17
A szomorú az, hogy négy évig együtt élt a pasival és a jelek szerint fingja nem volt arról kicsoda és mit akar.
kiraaaaa 2011.08.02. 15:46:41
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 15:47:39
Sokkal idegesítőbb, amikor nem mondja mit akar és nem is kapja meg.
michaela77 2011.08.02. 15:49:34
Ne legyünk már ennyire magasan a posztírók felett. Ha nekem valaki azt mondja, most nem akar gyereket, majd később akar, akkor nekem honnan kellene belelátnom a gondolataiba, hogy esze ágában sincs gyereket vállalni?
Szerinted lehet valakit teljesen ismerni? Te még sosem csodálkoztál rá elmúlt kapcsolatodra, hogy jézusom, ki ez az ember, vagy mit szerettem benne?
Nem olyan eccerűek ám a dolgok, mint ahogy kívülről látszanak...
Hurri Kán 2011.08.02. 15:50:05
Sokan inkább futnak a veszett fejsze nyele után, minthogy váltsanak...
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 15:56:53
Ne mondd már, hogy négy év alatt nem tűnik fel neked, hogy a partnerednek bármi fontosabb a családalapításnál. Ehhez jóstehetség és gondolatolvasás sem kell. Nem levelezőtársak voltak, akik minden hónap első vasárnapján írtak egymásnak egy kétoldalas levelet, hanem együtt éltek.
És a kérdésedre: nem, nem fordult elő ilyen, max. olyan ismerőseimmel, akikkel szökőévente beszélgettem. Kapcsolat után soha. Pontosan tudom kivel voltam együtt és hogy miért.
kiraaaaa 2011.08.02. 15:56:57
-Mi bajod?
-Semmi!
szituáció:))
Másrészt megértem asrácot, gyerek mellett a szórakozás is csupa logisztika:)
Ki mikor és hogy megy bulizni, ki vigyáz a kölkökre, másnapos sem jó lenni gyerek mellett ..ááá, csupa bonyodalom.
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 15:57:49
dr. gernika 2011.08.02. 15:59:11
michaela77 2011.08.02. 16:00:10
De hát nem vagyunk egyformák.
Akkor te szerencsés ember vagy. Én még saját magamban sem vagyok biztos, hogy kétszer ugyanarra a helyzetre ugyanúgy reagálnék, hiszen folyton változom, reményeim szerint fejlődöm is. Így nem is merném azt mondani, hogy bárkit is tökéletesen ismerek és nem okozhat meglepetést.
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:00:22
Hurri Kán 2011.08.02. 16:01:55
Hát nem tudom... részemről inkább bep..sálok néha, mint hogy mellrákot kapjak :DDD
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 16:03:11
Én nem értem meg, mert egy balfasz. Tudta jól, hogy a csaj ezt akarja, ha ő még "élni" akart, akkor illendő lett volna lelépni.
Mindkettő megérdemli a sorsát.
dr. gernika 2011.08.02. 16:03:53
kiraaaaa 2011.08.02. 16:05:33
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:06:08
@gyvy: Haaat, nem gyakori. De ilyen alapon gyogyszert sem szedhetsz. Pl. Viagra. Meg lehet tole suketulni, aztan megis szedik.
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:07:41
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 16:08:32
Félreértettél, nem arról beszéltem, hogy kétnaponta kell ezt leegyeztetni, de ha együtt élsz valakivel akkor azért a cselekedeteiből, hozzáállásából elég sokat le tudsz szűrni.
És nem tartom magam különösebben szerencsésnek, viszont csak azért sosem kezdtem bele egy kapcsolatba, hogy ne legyek egyedül, és ha már belekezdtem, akkor odafigyeltem a másikra. Persze szerencsés vagyok abból a szempontból, hogy notórius hazudozók és szerepjátszók elkerültek.
Csalódni persze lehet bárkiben, csak ha utána végiggondolja az ember, akkor elég sokszor kiderül, hogy ez bizony benne volt a pakliban.
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:09:20
michaela77 2011.08.02. 16:10:28
Csak valahogy tegnapig én is osztogattam itt az okos tanácsokat, mára pedig megvilágosodtam, hogy kívülről sokkal könnyebb ám okosnak lenni.
Ha benne vagy valamiben, sokszor nem látsz tovább az orrodnál:)
Hurri Kán 2011.08.02. 16:13:47
Az kevésbé zavar, hogy nem hallom közben a visítást :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:17:30
dr. gernika 2011.08.02. 16:19:04
Tényleg, ádámcsutka rák nincs?
dr. gernika 2011.08.02. 16:20:51
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 16:20:58
Persze, nyilvánvaló hogy könnyebb. De mivel abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy kívülről szólhatok bele, ezért nem fogom azt mondani hogy szegény posztoló, hiszen marhára nem így gondolom, egyik szereplőt sem tudom sajnálni.
Másrészt ez nem szerepjáték, nem én vagyok a posztoló, a pasija sem vagyok, miért kéne beleképzelnem magam a sztorijukba? Az én hülyeségem meg majd más szakérti meg, aki szintén kívülről okoskodik, és emiatt talán tisztábban is lát.
kiraaaaa 2011.08.02. 16:22:41
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:26:59
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lQN8S_xrCNYJ:drinfo.eum.hu/drinfo/pid/0/betegsegKonyvProperties/oid/0/KonyvReszegyseg.4_5279%3Bjsessionid%3D44289626DE567689084FAD60072B7431+toxikus+epiderm%C3%A1lis+nekrol%C3%ADzis&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a&source=www.google.hu
Nem ismert gyakorisagu mellekhatas a hatoanyagnal.
Ez egy olyan: ha hat, akkor mellekhatasa is van, ergo elony-kockazat ertekeles. Persze nyilvan nem ezek a legveszelyesebb szerek.
michaela77 2011.08.02. 16:27:13
Hurri Kán 2011.08.02. 16:27:16
Van, aki utána sem....;-)
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:29:55
Orulok, hogy nem merultek fel olyan infantilis gondolatok, hogy az agytumor noknel kizart. :)
dr. gernika 2011.08.02. 16:37:45
kiraaaaa 2011.08.02. 16:39:59
Frigyesur (törölt) 2011.08.02. 16:44:32
KLMS 2011.08.02. 17:38:28
eMJe 2011.08.02. 17:59:57
hiroshige 2011.08.02. 18:02:30
satie · http://321.hu/sas 2011.08.02. 18:04:51
Fuck, You, Index.hu !!!
Muha 2011.08.02. 18:04:55
Hurri Kán 2011.08.02. 18:06:08
Ez a beszéd :)
Hurri Kán 2011.08.02. 18:09:08
Ez a beszéd :)
morgo1229 2011.08.02. 18:16:20
Miert, hat kezikonyv van arra hogyan kell viselkedni ? Milyen taktikat kell kovetni. ? Tilos megemliteni egy nonek, hogy igen szeretne ferjhez menni, igen, szeretne gyerekeket.
Szoval errol nem szabad beszelni soha ? Alszent mod kussolni rola a bekesseg kedveert. Hanem, mikor mar eltelt x ido akkor lehet emliteni. Mondd megis, pontosan mikor is ? erre is gondolom szabalyzat van. 3-4-5 ev ? Nem jo ezt tisztazni koran ? Mert, ha pasi nem akar, akkor lehet mozdulni tovabb. Nem igy a jo ?
Szoval a pasi dont a hazassag idopontjarol a gyerekrol.
A nonek meg kuss. Annyira unalmas mar ez egesz.
Es katolikus egyhaz is radob egy lapattal. Mikor hallgatom a predikaciot vasarnaponkent, allandoan a nokre hegyezik ki az egeszet, hogy ezek a szingli karrierista nok nem akarnak gyereket. Nem errol van szo. Egyszeruen mar eleg regota ciki ezt felhozni egy parkapcsolatban a ferfiaknak, hogy kisbabat szeretnenk. Miert tabu ez ennyire ? Azt nem tudom, hogy egy bizonyos pasival akarom leelni a hatralevo eletement. De azt biztosan tudom hogy akarok meg gyereket.
magyar ember teli szájjal 2011.08.02. 18:16:48
morgo1229 2011.08.02. 18:22:14
36 az tok jo ! Ha jo pszihes allapotban vagy akkor talalsz tuti !!!
Az is lehet, hogy ki kell terjeszd kicsit korhatart (a leendo pasiet.) Es lehet, hogy csak egy elvalt ember jut, vagy egy olyan akinek mar van csemeteje.
De kerlek ne mondj, foleg ne irj le ilyet, mert vesodik meg predesztinal !! Hajra !
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 18:34:47
Priceless.
morgo1229 2011.08.02. 18:38:35
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 18:39:19
Kedves egészségedre.
VOGAben 2011.08.02. 18:46:32
Én nem nősülök, elég volt egy hatéves kapcsolat, a gyerekem most 9. De az is igaz, hogy ezt jelezni szoktam még időben.
R. · http://macskanyelv.freeblog.hu 2011.08.02. 18:48:23
VOGAben 2011.08.02. 18:48:45
morgo1229 2011.08.02. 18:49:21
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 19:11:32
A másik meg az, hogy lenne ciki ilyesmit szóba hozni? Akár első, tizedik randin vagy akár x év után? Az olyan kapcsolat rég kuka érett ahol az ember nem mondhatja ki a vágyait, gondolatait, véleményét, mert jaj mit szól a másik, és biztos elrontok mindent... Ha ez van akkor az illető nem társ. Kommunikáció és egymás ismerete emberek!
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:16:10
Persze hogy kukaérett, ezért nem kellett volna négy évig húzni.
eMJe 2011.08.02. 19:20:55
"Fél éve éltünk együtt, amikor felmerült a családalapítás kérdése"
"rokonság támadássá fajult célzásai"
Amiből az ex is biztos elkapott néhányat. Kérem ez alapján értelmezni tömör, néhány soros észrevételem, ami nem tartalmazta azt, hogy nem lehet témába hozni, sőt, kell is, csak nem mindegy, milyen módon és gyakran. Remélem segítettem, hogy hasonló butaságot Te ne kövess el (és ahogy elnézem, jó páran észrevették ezt, bár nem merültek még ennyire sem bele). Ha pedig ezek után sem érted a mondandóm, akkor a hiba nem az én készülékemben van, és lehet MPG-ni,csak épp mellétrafálsz.
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 19:20:58
A "most nem jó, de majd" szöveget meg is tudom értni, én 21 éves koromtól gondoltam úgy, hogy most még nem aktuális, de 2-3 év múlva már jó lenne.
Muha 2011.08.02. 19:21:47
De előbb egy SÖRt. :D
Legyen már mire fogni.
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 19:23:39
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 19:24:12
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:26:50
Na de négy éven keresztül a "most nem, majd" elég gyanús. És ugye ezek csak a szavak, gondolom látszott rajta az is, hogy hogy áll az élethez.
@Muha:
Vigyázz, mert megjön tőle a gyerekcsináló kedv :)
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:28:03
Arról nem beszélve, hogy ha én azt mondom: "jó, majd", akkor az azt jelenti, hogy na ehhez kurvára semmi kedvem :)
Hurri Kán 2011.08.02. 19:28:50
Muha 2011.08.02. 19:35:50
@Boris the Bullet dodger: Az a cél. Valahogy engem is rá kell venni. :D
morgo1229 2011.08.02. 19:37:23
Haggya ma beken ezzel a taktikaval. Szoval megis van valami kezkonyv erre, hogy mit, mikor es hogy kell mondani.
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:39:24
De csak mértékkel, nehogy csak a kedv maradjon :D
Azt hiszem én is feltöltöm a hűtőt :D
kiraaaaa 2011.08.02. 19:46:22
@Muha:
ha sört iszom lesz gyerekem?:)
Muha 2011.08.02. 19:46:37
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:47:48
Csak ha te vagy alul. :)
kiraaaaa 2011.08.02. 19:48:40
érdekes gyereknek nézek elébe
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:48:54
Ezt mondjuk én is tudom :)
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:50:15
Nem.
A sörösüveg akkor már nem játszik, csak sorakozik a társaival az asztalon.
kiraaaaa 2011.08.02. 19:53:01
azt hittem előbb üvegeznem kell:))
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 19:57:07
Éppen lehet úgy is, csak ahhoz túl sok potenciálisra van szükség :)
kiraaaaa 2011.08.02. 19:57:56
Boris the Bullet dodger 2011.08.02. 20:00:41
Ne csüggedj, végül is egy is elég, csak kellően széles legyen. Vagy ügyesen kell pörgetni.
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 20:13:15
Muha 2011.08.02. 20:24:21
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 20:25:12
Hurri Kán 2011.08.02. 20:27:31
Olyat még nem hallottam, hogy tejtől sör legyen... :D
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 20:29:50
Hurri Kán 2011.08.02. 20:31:39
Lehet... De mindent csak szépen, sörjében :D
Dr. Jula Watson 2011.08.02. 20:36:32
Hurri Kán 2011.08.02. 20:38:11
Ezért legyen saját söröd, amiben állsz :) Akkor nincs tömeg :D
márta)) 2011.08.02. 20:46:20
Ja. és pofátlan is, mert egy nyugodt kapcsolatban,csak húzza az éveket.
Közben meg belül "üres". Igaz ezt egy nőnek észre kellene venni.
márta)) 2011.08.02. 20:48:22
:))
dr. gernika 2011.08.02. 21:01:04
kiraaaaa 2011.08.02. 21:24:29
Muha 2011.08.02. 21:37:47
A legjobbaknak a legjobb jár! :D
BazLájkír 2011.08.02. 21:39:09
kiraaaaa 2011.08.02. 21:39:19
BazLájkír 2011.08.02. 21:42:35
Hurri Kán 2011.08.02. 21:49:52
Azt :)
indapass90210 2011.08.02. 22:02:49
indapass90210 2011.08.02. 22:05:09
Ki jön?
kiraaaaa 2011.08.02. 22:20:35
indapass90210 2011.08.02. 22:22:10
kiraaaaa 2011.08.02. 22:23:08
Muha 2011.08.02. 22:33:36
KÖZÉPEN NYOMTAM MEG A FOGKRÉMET!
Hurri Kán 2011.08.02. 22:38:44
Egy állat vagy...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.02. 22:40:59
btw, és akkor a tubus hol volt? :D
Hurri Kán 2011.08.02. 22:45:04
Máshol...
deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.08.02. 22:51:49
Hurri Kán 2011.08.03. 00:27:13
kepfeltoltes.hu/view/110803/gyerek..._www.kepfeltoltes.hu_.jpg
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.03. 01:05:45
Muha 2011.08.03. 05:20:57
nyihihiiii
:D
Muha 2011.08.03. 05:44:02
Muha 2011.08.03. 05:55:42
www.demotivalo.net/pic/1312057565-rLY8p2.jpg
Frigyesur (törölt) 2011.08.03. 11:01:51
Frigyesur (törölt) 2011.08.03. 11:02:28
LyukasBogrács 2011.08.03. 20:16:46
Dolgoztam, tanultam, sportoltam, betonoztam, fuvet nyirtam.
Szep lassan mindenki elhagyott, illetve en hagytam el mindenkit.
Joe69 2011.08.04. 17:14:10
Szerintem is valami olyasmi lehetett, hogy a pasinak terhes volt már az, hogy egy megúnt házasságra kezdett hasonlítani az egész. Ráadásul az időről időre megismétlődő letámadások, rokoni segítséggel..brrrrr..
Ugyanakkor egy csomó 40+ férfi szeretne gyereket (pont azért, amiért nem kellett neki 30+ évesen), de már nem kell fertilis nőnek. Beleértve vastagon az örökifjúság felé haladó 33+ év körüli korosztályt.
Ha a posztíró úgy áll hozzá, ahogy írja, hamarosan lesz gyereke. Egy 26 éves pasitól, aki majd otthagyja. Vagy egy nős férfitől - az is férj, még ha nem is az övé..