Na én ezt a történetet nem nagyon szerettem volna elhinni, hiszen azért hülyének mégse nézzen.

Sziasztok! az én történetemben nem velem szakítottak, inkább én szakítottam. A lényeg az, hogy egy nagyon se veled se nélküled kapcsolatot tudtam talán lezárni, két év után. Két hónappal később megismerkedtem egy sráccal. Minden jó volt, jól éreztem magam vele, többször aludtam már nála, kezdtem érezni valamit iránta. Legalábbis vonzódtam hozzá. Aztán kb a második hét után együtt lementünk bulizni Siófokra, az ő barátaival. Ment a buli, meg minden, és amikor már mindenki elérte a megfelelő alkoholszintet, akkor leültünk beszélgetni. És akkor előadott nekem egy sztorit...A lényeg az, hogy én végül is már találkoztam vele, többször, amikor még az előző barátommal jártam, mert néha feljárt hozzánk, tehát végül is már ismertem őt valamennyire. Szóval előadta nekem, hogy ő besúgó, titkos ügynök, és azért járt fel hozzánk - a volt barátomhoz és hozzám - hogy megfigyeljen minket. Na én ezt a történetet nem nagyon szerettem volna elhinni, hiszen azért hülyének mégse nézzen. Ja és persze erről senki sem tud, de bennem annyira megbízik, hogy nekem elmondja. Mindegy szóval elkezdtem kutakodni, nyomozni, kérdezgettem őt, hogy hátha belebukik a hazugságba, és a lényeg hogy semmilyen valóságalapja nem volt a dolognak, de még ezek után is váltig állította, hogy ez igaz, és hogy ezt még meg fogom bánni!!! Szóval ezek után nem vettem fel a telefont, és nem válaszoltam neki semmit...Még egy-két napig hívogatott, aztán abbamaradt. Úgyhogy sajnos nagyon nehéz találni egy normális pasit aki nem néz hülyének, vagy nem hazudik!!!