Eleve nincs az a nő, akiért érdemes ennyit vezetni havonta. A távkapcsolatot az értékellek mint embert szerkesztősége egyébként sem támogatja, könnyű "beleszaladni a bohóc utcába" - ez az egyik kedvenc fordulatom ebben a levélben. A bohócos motívum és a felvezetés ellenére sem vicces történet következik.

Mulatságos történet az enyém,de valahogy én magam nem tudok nevetni rajta...
Tavaly nyáron megismerkedtem 1 lánnyal a neten,másnap tali.Minden jól alakult,összejöttünk.

Olyanok voltunk mint 1 film főszereplői,minden nagyon jó volt.Szép lassan kezdte beadagolni a dolgait,miszerint Angliába dolgozott,és volt ott barátja amit még nem zárt le teljesen...Gondoltam sebaj,ő ott van,mi meg itt.December elején közölte velem hogy hazajött a barátja,de már szakítottak és nem jelent neki semmit sem. Mivel a szülei is ott dolgoznak,ezért kiment karácsonyozni oda,és úgy volt hogy január 3.-án jön vissza.Mint kiderült a volt barát még barát,és nem itthon van hanem kint.Na ezen nem kicsit buktam ki...

Január végén hazajött hozzám,nagyon megbánt mindent szöveggel...Itthon volt majdnem 2 hétig mire rájött hogy az volt a hiba hogy hazajött hozzám.Normális hangvételű szakítás,és mindenki ment a maga útján tovább.Idén szeptemberben újra egymásra akadtunk a neten keresztül,megint kezdett kialakulni a románc.Mivel fuvarozó vállalkozásom van,könnyen kivitelezhető volt hogy meglátogatom Angliába.Megszerveztem mindent,nagyon vártuk már a találkozást.Kamionnal 34 óra !!! alatt kiértem hozzá,minden rendben volt látszólag. Egy nap után rájött hogy ez neki nem működik...Hazajöttem lógó orral,de közben folyamatosan keresett telefonon.Adtunk még 1 esélyt a másiknak,1 hónap után újra útnak indultam hozzá.Közben ő már a közös vállalkozásunkat tervezte,mert haza szeretett volna jönni.Szóval megint beszaladtam a bohóc utcába,de ez még az elmondottakhoz képest is durva volt...Megérkeztem hozzá,természetesen azonnal ágyjelenet lett belőle,majd hosszú beszélgetés után némi alvás.Reggel 9-kor elment azzal a szöveggel hogy mosni kell,1.5-2 óra múlva jön vissza.Délben már kezdtem morcos lenni,küldtem 1 sms-t,amiben kérdeztem hogy minden rendben van-e. Válasz semmi.Hívtam többször-válasz semmi.Eljött az este,nagy nehezen elaludtam,de nagyon bántott a dolog.Másnap délben megjelent,és azt mondta :bocsi,átaludtam az egész napot,ezért nem mentem ki hozzád...

Elmentünk sétálni,majd vissza a kocsihoz.Újabb szeretkezés végén közölte:már kaptál puncit,most lelépek 2 órára,sietek vissza.Na azóta is jön...

Telefonon hívott,annyit mondott nekem, hogy túl jó vagyok neki.Tökéletes a sex,figyelmes,romantikus vagyok.Számomra ez kicsit felfoghatatlan.Ha így érez valaki,akkor miért nem mer igazán komoly kapcsolatot kezdeni???Ja,nekem ő a nagy "Ő" az életemben...

Tudom hogy 1 igazi barom vok,de ennyire szeretem őt.