Kitartok elhatározásom mellett, szórom a rövideket rátok. Mert fel lehet készülni szép nagy monológokkal, de tulajdonképpen felesleges, mert úgyis valami hülyeséget fognak rá válaszolni, akkor meg úgyis rögtönözni kell.

kedves Szakíthabírsz!


Az én kedvenc szakítós történetem se nem hosszú, se nem bonyolult, ellenben vicces (vagyis eddig mindenki, akinek elmeséltem, eléggé kinevetett). Egyetemi kapcsolat, megélt vagy 3 hónapot is a dolog. Én (lány) rájöttem, hogy ez részemről nem épp az, aminek lennie kellene. Fiatalember bájos, kedves, szavam nem lehetett, egyszerűen nem volt meg a vibrálás, gondoltam ne erőltessük. Sms megy, beszélgetni kellene, találkozó, én nagymonológ (nembennedvanahibaténylegneharagudj). Halál komoly arccal a következő néhány mondatot mondta:

Az smsed után három ötletem volt, hogy miről akarsz velem beszélni:

Szakítasz velem
Terhes vagy
Nemi beteg vagy
A harmadik pont elhangzása után gondolatban megveregettem saját vállam.

üdv, d