Igen, a szakítósvideón én magyarázom keresztbeállt szemekkel, hogy mennyire nincsenek bennem lezárva a kapcsolataim. Nahát, ki gondolta volna ezt rólam? Szabad szombaton dolgozóknak küldöm, és persze mindenkinek aki szereti, a sztorit, amelyből muszáj vagyok idekopizni: "Először is számít a megjelenés, a kisugárzás, másodszor az ész, az intelligencia és harmadszor a szexuális kultúra"  Így és ez lenne a sorrend?

 

Véletlenül találtalak meg benneteket...
Érdekes, meglepő, fura sztorikat olvastam és mivel velem is kissé érthetetlenül történtek a dolgok, megosztom veletek a tapasztalataimat.

A sztori:

Netes párkeresőn ismerkedtünk meg.
Egy-két hétig leveleztünk. Bizonytalan, tétova voltam, nem reagáltam elég érdeklődéssel a célozgatásaira. Aztán elmaradtak a levelek.
Volt a pasasban valami, ami nem hagyott nyugodni, meg akartam ismerni személyesen is. Újra írtam neki. Kapok második esélyt - mondta, és ismét levelezni kezdtünk, de most a társkeresőtől függetlenül.
Már a levelekből kiderült, sok a közös téma, hasonló az értékrendünk, az érdeklődési körünk.
Találkoztunk.
Mintha mindig is ismertük volna egymást ... így a szex teljesen természetesen lett része az estének.
Nagyon, nagyon klassz volt...
Párszor találkoztunk, minden, igazán minden jó volt.
Úgy gondolta, egy jó kapcsolathoz 3 feltételnek kellene teljesülnie - az ő értékrendje, az ő elvárásai szerint.
Először is számít a megjelenés, a kisugárzás, másodszor az ész, az intelligencia és harmadszor a szexuális kultúra. Általában jó, ha két dolog többé-kevésbé jól összejön. Annak az esélye, hogy mindhárom szempont megfelelően teljesüljön, nagyon csekély, szinte reménytelen. Ő még nem találkozott ilyen nővel. Eddig...

Másnap az ígérete ellenére nem hívott fel. Hívtam én, nem vette fel, sőt kikapcsolta a telefonját. E-mailre sem válaszolt, elérhetetlen lett.
Nem értettem az egészet...
Nem vártam örök hűséget, még betartandó ígéret sem volt.
Mondhatott volna valamit. Pl. Ezért, vagy azért, de ez nem működik, fejezzük be. Vagy különösebb indok nélkül csak annyit, itt a vége. Csak MONDJON VALAMIT! De ez a hallgatás, meglepő és érthetetlen volt.

Eltelt pár hét, aztán kaptam egy sms-t. "Nem tudlak törölni sehonnan. Hibáztam."
Felhívott, kérte találkozzunk, hisz neki is jár egy második esély...
Belementem. Vacsora közben sokat beszélgettünk miért tűnt el, mik a tervei, lehet-e közös jövőnk.
Reggel azzal váltunk el, hogy a délutáni-esti programot nekem kell kitalálni, háromkor hív.
Fél négykor felhívtam. A telefonja ki volt kapcsolva. Másnap újra eredménytelenül próbáltam elérni.
Két nap múlva kaptam egy sms-t: "Én lezártam. Tedd te is. Most."

No comment ....