Általános iskolás koromban imádtam az Édesvölgyi suli szerelmes ikrei című sorozatot - szigorúan könyvben, a sorozatot már kifejezetten utáltam. A lényeg, hogy már akkor sem értettem, hogy mi az hogy szerelmes ikrek? Egymásba szerelmesek? Ugyanabba a fiúba szerelmesek? Két különböző fiúba szerelmesek?

Sok jó storyt olvastam már nálatok, leirnám az enyémet is.
Ikrek vagyunk a nővéremmel, neki van 12 perc előnye, és 18 év kisvárosi élet után együtt is költöztünk egy nagyvárosba, hogy egyetemre járjunk. Közösen bérlünk lakást, az eltelt három évben nem volt titkunk egymás előtt.
A pasik jöttek és mentek, főleg nálam, neki valahogy mindig hosszabb kapcsolatai voltak. Aztán megismertem egy aranyos srácot egy partyn, akiivel hamar összejöttem. Minden remekül ment vele, öt csillagos szerető volt, fél év után már az összeköltözést fontolgattuk. Közben a nővérkém éppen szakított egy pasival, és ekkor a barátom elkezdett furcsán viselkedni. Többször is célzott rá, hogy hármasban is ágyba bújna, egyszerre mindkettőnkkel. Én meg még a nővéremmel sem akarok osztozni senkin, úgyhogy nemet mondtam. Neki meg sem emlitettem.


Aztán jött a nagy leleplezés, szinte mint a filekben. Suliból megyek haza, nővérem szobájából a sex félreérthetetlen hangjai hallatszottak ki. Előbb még örültem is, hogy újra van valakije, aztán kinyilt az ajtó, és kilépett a pasim meztelenül, ölében a tesóm, ugyanúgy, irány a fürdőszaoba.
Sirva rohantam a szobámba, nem tudom, hogy ment el és mikor. Szerencséjére nem volt pofája magyarázkodni vagy visszakönyörögni magát. A nővérem meg azzal védekezett, hogy neki azt mondta a pasi, hogy dobtam őt. Azóta nem lakunk együtt.