Az erkölcsi aggályokat félre lehet tenni egy hármas szexért? Vagy egy konzervatív ítpusú lánynak csak a szerelem és a szív útjai számítanak?

Sziasztok!2 rövid, de velős sztorim van.Sok-sok éve egy nyári ifjúsági fesztiválon asztalt keresve egy távoli ismerősöm távoli ismerőseit fedeztem fel, és jobb híján melléjük ültem, és ott is ragadtam hajnalig. Köztük volt egy pár, akik néhány órán át láthatóan élvezték egyás közelségét, közben iddogáltak. Egy idő után a srác kissé kiütődött, a csaj meg felpörgött, de miután a pasija már lassan mindenre képtelen volt és el is aludt, a másik oldalán ülővel melegedett össze, ebben azért valószínűleg az alkoholnak is nagy szerepe lehetett. Nagyban smaciznak, amikor a kiütött pasi felemeli a fejét, látja, hogy a csaja mással kavar, megböki és nagy nehezen kinyögi: most mi van?Mire a csaj döbbenten: Te még itt vagy?A srác nem szólt semmit, leesett a feje és visszaaludt. (A folytatást nem tudom, mert többet nem láttam őket.)..................

Konzervatív típusú lány vagyok. Volt egy pasim, akivel jól elvoltunk, de egy idő után állandóan azzal tréfálkozott, hogy milyen jó lenne hármasban, én választhatom ki a másik lányt, és mutogatta az utcán, hogy olyat vagy olyat akarok, vagy inkább keressünk a neten stb. Nem vettem komolyan, de mindig kikértem magamnak, hogy én aztán sosem, már csak elvi okokból sem. Egyszer megyek a törzshelyünkre, ahol általában össze szoktunk futni, meglátom, és odaülök vele szembe. Kicsit kimért, de hát istenem, előző nap még minden rendben volt, nem gyanakodtam. Kis idő után a mosdóból kijön egy csajszi, odaül mellé, és azonnal intim módon simogatni és csókolgatni kezdi. Döbbenten kérdezem, hogy ő meg kicsoda.Pasi: Ő Ági. Szívesen bevennénk téged harmadiknak, de hát tudom, hogy neked ezzel erkölcsi aggályaid vannak. Persze, ha meggondolod magad, csak hívj nyugodtan.(Nem emlékszem már pontosan, mit motyogtam, de alapvetően köszönés nélkül mentem el.)Hát ennyi volt.Kukucsi