A szerelemben sajnos mindenkit meg lehet vezetni, egy bedobott törökországi nyaralás pedig mindenki számára maga a crazy love. A csávó egy hal, hogy nem merte a csajnak megmondani a tutit. Tényleg szurkoljunk a lánynak, hogy túlélje ezt a szitut. Pár nappal a nagy családi találkozás után lépte meg ezt a féreg.

Innen loptuk

Sziasztok!

Az én sztorim még igen friss, ám egyben nagyon tanulságos, bár lehet kicsit hosszúra sikeredett.

Az egész kicsivel több, mint fél évvel ezelőtt kezdődött, és eleinte teljesen elutasítottam a dolgot. Nem arról volt szó, hogy ne lett volna vonzó, okos és szimpatikus számomra immár ex-emberem, hanem elég nagy korkülönbség állt közénk az ő javára.

Aztán teltek a napok és egyszer csak azt éreztem, valami megmozdul bennem. Jól esett, hogy valaki végre igazán udvarol, úriemberként viselkedik velem és a tenyerén hordoz úgy, hogy mégsem éreztem eközben, rám akarna telepedni. Jobbnál jobb közös programokat szervezett, bemutatott a barátainak és nem mellesleg a szex is remekül működött. Nem zavart az előélete sem, mert tudjuk, mindenkinek van múltja.
Gyönyörűen alakult a kapcsolatunk, a Párizsba tartó repülőjáraton kérte, hogy éljek vele, mert neki igazi társ kell, olyan, mint én, akitől gyereket szeretne.

Csak egy dolog árnyékolta be felhőtlen boldogságunkat: szüleimnek ekkor még nem számoltam be róla, mert tudtam, mennyire ellenzik a nagy korkülönbséggel járó kapcsolatokat. Azonban éreztem, egyszer nekik is meg kell ezt tudniuk.
Ennek tudatában tervezgettük nyaralásunkat is, együtt mentünk el befizetni egy csodás utat.

Múlt az idő, és egyszer csak valami kezdett megváltozni. Mondogatta, hogy sok a gondja, rengeteget dolgozik és eléggé kimerült. Már nem fordított rám annyi időt, és hétvégenként sem ért rá arra, hogy együtt lehessünk. Persze én megértően bólogattam, és vakon bíztam benne, hogy majd elmúlik, minden olyan lesz, mint régen. Eközben egyre többet sürgette a szüleimmel való találkozást, aminek nem örültem, mert éreztem, hogy nem áll mellettem száz százalékig.

Aztán most hétfőn csak összejött a nagy találkozás. Várakozásaimmal ellentétben szüleim nagyon megértően viselkedtek velem szemben, kettőnk előtt jelentették ki, hogy nem fognak közénk állni. Repestem örömömben, végre boldogság, végre szerelem!

Férfim, aki már ex ezt követő napon, azaz kedden beállított hozzám és közölte velem, hogy múlt pénteken visszamondta az utazási irodában a nyaralást. Áll leesik, száj tátva marad, mit tud az ember lánya ekkor csinálni, ha két nappal a tervezett idő előtt tudja meg, hogy pasija a háta mögött teszi ezt vele?

Arra hivatkozott, hogy azt hitte, nem fog összejönni szüleimmel a találka, mert ugyebár ő nem eltitkolt szerető akar lenni, hanem társam mindenki előtt. Mondta szeret és ne haragudjak. Én csak annyit fűztem hozzá, ha menni akar menjen, nem fogom visszatartani. Maradt.

Vártam azt az egy hetet, mikor nyaralni mentünk volna (most is tengerben kéne áztatnom lábam), hiszen szabaddá tette magát. Vártam (én butuska), hogy majd együtt leszünk, és minden rendben lesz.

Aztán 2 napja (mikor eredetileg indulnunk kellett volna) bejelentette, hogy elmegy 3 napra külföldre, mert egyedül(!) kell lennie, pihenésre van szüksége, hiszen annyi nehézséggel kell szembenéznie nap mint nap, blablabla. Én erre csak annyit bírtam kinyögni, hogy ha elmegy ne is jöjjön vissza, tudja merre az ajtó.

Persze hívott: jól van és várja, hogy hozzám jöhessen haza, mert szeret és hiányzom neki. A háttérből hallottam nagy társasággal van, ennyit az egyedüllétről.

Ekkor nehezemre esett, de döntöttem. Tudom gáz, de sms-ben írtam meg neki vérző szívvel, ne keressen többet. Hívott, nem vettem fel. Üzent egyet, hogy jön haza ahogy megbeszéltük, de gyenge embernek tart, mindezek ellenére szeret.

Én csak most érzem igazán erősnek magam: annak ellenére, hogy nem tudom miért változott meg ennyire, biztos vagyok magamban 100 százalékig, hogy soha többet nem akarom látni!

Szurkoljatok, hogy így is legyen!