Délutáni rövid, kemény tini csaj, rimánkodó kamaszfiú, és egy winter ninja.

A kép innen

Sziasztok,

ez nem egy hosszú történet. Tényleg fiatalok voltunk. Mondjuk én most sem vagyok idős, 17 vagyok most a srác 19. Kb 2 éve történt ez az egész.
Áprilisban érdekes telefonhívást kaptam. A srácot nagyon égette a vágy, h elveszítse. Nekem még erre így nem volt igényem, mondtam neki keressen meg egy lányt, aki köztudottan könnyű préda. Megkereste. Nem lett belőle semmi. Elkezdett könyörögni, hogy járjunk. Így szeret meg úgy. Jó mondtam, hogy járjunk. Jó is lehet a vége.
Elkezdtünk járni. Két hét öröm-mámor-lila köd- meg miegymás. Aztán a srác elkezdte sürgetni a témát. Én jó kislány hárítottam.Aztán május 1-én felhívott, hogy találkozzak a családjával, mondtam, hogy jó, de előtte találkozzunk, beszélnünk kell. Találkoztunk.
A srác már tudta, hogy mit akarok. Elmondtam. Nézett mint az a bizonyos. Igazából engem már régóta idegesített egy mondata. ,,Sose azt nézd!'' Aztán elkezdtünk beszélgetni motorokról(motor mániás), filmekről meg ilyenekről. Aztán mondtam neki, hogy sajnálom tényleg, biztos talál mást meg ilyenek. Én már menni akartam haza, dolgom lett volna, erre a következő beszélgetés zajlott le köztünk:
-Semmi baj, sose azt nézd...
-Miért akkor mit nézzek bazd meg, mit?!- enyhén szólva tiszta ideg lettem tőle...
Hát ez az első komolyabb szakításos sztorim, bocsi a vulgáris kifejezésekért. Hali, :)