Majd megnő és másképp látja a dolgokat.

A kép innen

Ő - fiú, (27), Én - lány (36)
6 hónap és 4 "szakítás" után

Ő:  szerintem jobb ha vegleg kimondjuk hogy vege
én:  ha így gondolod
Ő:  nincs kedvem ehhez az orokos kuzdelemhez
én:  nyilván nem tartod fontosnak
Ő:  foleg az ilyen beszolasaidhoz idiota kielemzeseidhez nincs kedvem
én:  ok
Ő:  persze tudom hogy te mindent jobban tudsz
hiaba erzek irantad valamit, azonnal kiirtod belolem
es nincs kedvem kielemezni az egeszet
Elküldve (péntek, 9:32)
Ő:  hiaba gondolod azt hogy sokat teszel ertem, az hogy
elpakolod a zoknikat meg lemosod a konyhaasztalt nekem nem jelent
semmit
én:  nyilván nagyon szarul esett az elmúlt időben is a bókok amiket
írtam, mondtam, hogy megyek hozzád, hogy segítek, hogy bújok....
Elküldve (péntek, 9:32)
Ő:  az sem hogy atjottel hozzam
nem ezen mulik
én:  ja, bocs
Ő:  amin mulik az meg hianyzik
nem takaritonot keresek
én:  akkor sok sikert ahhoz h megtaláld akit keresel
Ő:  jolvan viszlat
Elküldve (péntek, 9:34)

(az iwiw-en már nem vagyok az ismerősei között)