Zoli leveléből kiderült, hogy vannak még fiúk, akik hisznek a problémák kibeszélésében, de minek? Mi megmondtuk volna, hogy ez lesz a vége, hiszen mi lányok szeretjük túlreagálni a veszekedéseket. Szerencsére Zoli is előre látta a kimenetelt, ezért -nagyon helyesen- rövidre zárta a beszélgetést.

Fél évig voltam eggyütt egy lánnyal, semmi veszekedés, nézeteltérés már
már azt hittem megtaláltam a másik felem:)
Majd egyszer nézeteltértünk....
Másnap megjelenik, csak oldalpuszi, semmi csók (én adtam:)
bevonul a lakásba és az első mondat:

Ő:  - Na mondjad....
ÉN:- Meg kéne ezt beszélnünk....
Ő: - Tudod az a helyzet,hogy te önző vagy, állatias ösztöneid vannak és különben is kiábrándultam belőled.
ÉN: - Aha....Akkor most összeszeded a cuccaid és hazamész?
Ő: - Honnan tudod?
ÉN: - Nos...Ebben azért már van rutinom....

Ez történt.
Csaj el....
Én pedig elkezdtem a világvége partykat a cimborákkal:)