A szívatási potméter kiugrott a helyéről, annyira csúnyán elbántak Bee-vel, amit mi csak harsány vihogással vettünk tudomásul, bár szívünk mélyén átéreztük a balekság intézmányes rendjét. Ez annyira vicces történet, hogy javasoljuk levédetni, nehogy az S.O.S. szerelem! 3-ban lássuk újra. Még egy kérdés merül fel: Kedves Bee, hogy szopathattad meg magad ennyire?

Az oldal jobb felső sarka szerint a város legjobb lekoptató szövegeit keresitek, de nem írtátok le, melyik városról van szó. Ez nem Bp., de szerintem megéri...

A legjobb az egészben, hogy a még szerelmes oldal nem is fogja fel rögtön, mire igen, addigra már kicsit könnyebb is az egész.

Körülbelül egy hónapja jártunk a hölggyel annak ellenére, hogy közös ismerőseink nagy része nem örült ennek. Ekkor egy pizza mellett megbeszéltük, hogy milyen szemetek, és jól át kellene verni őket. Ekkor ez a frappáns ötlet jutott az eszébe:

"Csináljunk úgy, mintha szakítottunk volna. Csak egy pár hétig."

Én úgy is csináltam, mintha szakítottunk volna (én barom). Ő meg tényleg szakított. Kellett egy hét, mire felfogtam. Jó-jó röhögjetek ki. Azért írtam. :)