A szerelem olyan, mint Rambo utolsó akciója. Nem akarsz bizonyos dolgokat megtenni, de szükség van rá. Ilyenkor mit csinál a férfi? Megélezi a harci kését, befesti az arcát és hosszú, loboncos fürtjeit piros kendővel rögzíti. Keveset beszél a férfi ilyenkor, főleg belülről fáj az élet neki. És akkor még az anyóst is szeretni kezdi. Mert szeretni jó.

Új évfolyamba kerültem az egyetemen,és ezzel együtt új csoporttársakkal gazdagodtam.Volt egy-két jó csaj,de én első látásra belehabarodtam az egyik lányba.Nagyon aranyos volt,kedves vicces,és nem mellékesen még gyönyörű is.Próbálkoztam nála orrba-szájba,de valahogy csak nem akart összejönni a dolog.Szilveszterkor aztán becsajoztam,és minden mindegy alapon,h otthon úgyis van barátnőm,intenzívebben udvaroltam neki és amikor kezdtem látni hogy lesz a dologból valami,azonnal szakítottam a csajommal.6 hónap után aztán összejöttünk.A világ legboldogabb embere voltam.Telt múlt az idő és kezdtem rájönni,h nem kell tovább keresnem,ő az igazi.Voltak természetesen problémáink,de megoldottuk őket.Nagyon "olaszos" volt a kapcsolatunk,egyik pillanatban veszekedtünk a másikban meg vadul szeretkeztünk.Már szinte hozzá is költöztem hisz ő helyi volt én meg kollégista,de a koleszba csak a legdfontosabb dolgokért jártam be.Egy idő után már kezdett terhes lenni a szerelme,mert nagyon ragaszkodós lány volt,el se hittem hogy ennyire oda van értem.Párszor szakítottam vele,de mindig beláttam,hogy őt szeretem,ezért a szünetekben nem is csajoztam,hisz tudtam hogy semmi értelme.Bevallom őszintén,hogy néha nem úgy bántam vele,ahogy kellett volna,de ezért később mindig bocsánatot kértem tőle.
Aztán 1 év 8 hónap után kezdődtek az igazi problémák.Egy sráccal kezdett smsezni,akivel pár napi együtt járt mialatt szüneteltünk és ez valahogy nem tetszett nekem,ebből jöttek a veszekedések és később ez eredményezte a szakítást is.Én dobtam egyébként,hisz biztos voltam benne,hogy ez is ugyanolyan lesz mint a többi és úgyis kibékülünk.Utolsó mondata az volt egy pénteki napon hogy mindig szerelmes lesz belém,és neki nem kell más férfi az életében,csak én,hisz bennem megtalálta azt amit keresett.
Szombaton a barátaimmal kocsmatúrát rendeztünk,és betértünk hozzá is,mert suli mellett egy pubban melózott.Kikértem tőle a piát,láttam hogy zavarban van nagyon,nemtudtam mire vélni ezt.Aztán mikor később hátrapillantottam láttam,hogy egy sráccal csókolózik...Kiakadtam teljesen,a srácot eltávolítottam tőle,és kérdőre vontam hogy mi ez.Azt mondta ez már régóta tart,úgyérzi szerelmes.Egy nappal korábban még belém volt az...Na mindegy.Teljesen padlón voltam,sőt még rátett egy lapáttal,hogy ő ma a srácnál alszik.Erre fogtam magam és hajnalban bemásztam hozzájuk,anyukáját felébresztettem,hogy hívja haza a lányát.Nagyon rendes anyja volt,szeretett engem nagyon és ez fordítva is igaz volt,és az egész családjára.Felhívta a lányát,hogy azonnal jöjjön haza,és próbáljuk megbeszélni a dolgot.Aznap még ottaludtam vele,egész éjjel néztem,ahogy alszik,csókolgattam,magamhoz öleltem,de nem reagált semmire.Kész voltam,sírtam,minden bajom volt,aztán inkább reggel szó nélkül eljöttem.Aznap délután meccsen megjelent az újdonsült pasijával,nem volt valami felemelő őket nézni.Nem tudtam belenyugodni ebbe.Telefonáltam,smseket küldtem,az első randinkat is megszerveztem,virágot vettem neki,eljárogattunk enni,sőt még főzésre is vetemedtem:)Egy idő után mondtam neki hogy döntsön.Vagy én vagy a srác.Mondta hogy szeret,de ez nem olyan egyszerű,de megnyugtatott,hogy szilveszterkor már együtt leszünk.A családja,barátaink,tartották bennem a lelket,hogy ne adjam fel,sőt még a főnöke is megígérte,hogy addig nem nyugszik amíg mi ketten újra együtt nem leszünk.Megígérte,hogy beszél a fejével.Ez a beszélgetés annyira jól sikerült,hogy karácsony este telefonált nekem,hogy összejött a főnökével...Itt már köpni-nyelni nem tudtam,ez az utolsó csepp volt a pohárban.Elhitette velem hogy van még esélye ennek a kapcsolatnak,de ezzel teljesen kinyírt.A gyűrűt amit még hónapokkal a szakításunk előtt vettem neki,hogy megkérem a kezét,beadtam az első zaciba,és a legelső méregdrága pulóvert megvettem a legelső boltban.Erre is kiakadt,hogy én hitegettem a lánykéréssel,és ezentúl hallani nem akar rólam.

Lassan kezdtem magam túltenni a dolgon,és sikerült egy nagyon szép lánnyal megismerkednem,járni kezdtünk,boldog voltam.Mivel kis egyetemre járunk,gyorsan elterjedt a híre ennek,és exem rögtön támadásba lendült.Írt egy smst,h még mindig szeret,és újrakezdhetnénk.Kiváncsi voltam,hogy ez az új lány miatt van-e,vagy tényleg akar valamit tőlem.Úgynézett ki hogy elölről mehet ismét minden,én erre dobtam a csajom és futottam vissza exemhez.Kiröhögött,h csak szivatta a fejemet és eszébe sem jutott,hogy összejöjjön velem.Na mondom szép,két szék között padló elég keményen.Azóta eltelt már egy év,játszottuk azt hogy utáljuk egymást,azt is hogy barátok vagyunk,én ilyenkor mindig kezdtem reménykedni,de azon kívül hogy kinyaltam a seggét,mindent megcsináltam amire megkért,más nem történt.Illetve az hogy az emberek előtt szénné alázást már mesterfokon űzte velem.De megérdemeltem mert hagytam magam.Mostanában megint az új főnökével jár és egy egy buliban összefutunk,és ha más csajokkal lát,akkor nekem jön és bunkózik.Letöröltem mindenhonnan,a számát is eltávolítottam a telefonomból,szóval sikeresen túlléptem rajta,néha hallok felőle a közös barátainktól,hogy osztja a fejemet,hogy nem hagyom békén,miközben annyira átnézek rajta,hogy annál jobban már nem is lehet.Zárómondatnak talán még annyit,hogy személyes bosszúként azóta majdnem az összes barátnőjét megdugtam...:)

ui:ha tetszett a történetem és felraknátok az oldalra,az emailcímemet légyszíves ne említsétek.
Köszi! Egyébként nagyon jó az oldal,alig várom a frissítéseket!További jó munkát!!!