Nagyon sajnálom, hogy soha nem voltam koleszos, mert ez olyan élmény lehet, amit az unokáimnak is mesélhetnék. A kollégium varázslatos világ, amelyikbe rendszeresen jártam, ott például nagyon finom palacsintát sütöttek, zabáltam is eleget. De nem tudtam megszokni soha, olyan fura. A kollégiumot egyébként szeretem végtelen szexuális barlangként elképzelni. Persze, ha koleszos lettem volna, akkor tuti, hogy egy piliscsabai fiúkoleszban kellett volna szenvednem a katolikus egyetemen. De szerencsére a folyamatos vonatozás mellett döntöttem.


Hello!

Egy kollégiumi történet a nöi lélek rejtelmeiröl:
Ugy 15 éve egy alföldi kisvàros gimis koleszàban néhàny napos egymàs
kerülgetése utàn "összejött" egy fiu és egy nàla egy évvel fiatalabb
làny. Semmi komolyabb esemény nem történt némi csokolozàson és egymàs
ovatos tapizàsàn kivül màr csak az idö rövidsége miatt sem, mert eljött
a kötelezö làmpaoltàs ideje. Mindketten elvonultak a szobàjukba randit
megbeszélve màsnapra a suliban. Màsnap a fiu nagyon rossz közérzettel és
39°-os làzzal ébredt, igy nem ment iskolàba. A làny miutàn hiàba kereste
a fiut a suliban egyik szünetben felugrott hozzà 5 percre mivel a kolesz
nem volt messze a sulitol. Sajnalkozott, hogy kezdödö kapcsolatuknak az
orvos tiltàsa szab egyenlöre hatàrt: miszerint a fiu influenzagyanus,
igy jobb ha kerüli az emberekkel valo érintkezést. A nap hàtralévö
részében a fiu szinte teljesen egyedül volt a szobàban, mert szobatàrsai
vagy tanuloszobàn voltak vagy pedig élték életüket. Este 6 felé
vacsoràhoz készülödött a fiu két szobatàrsàval mikor halk kopogtatàs
utàn nyilt az ajto. A làny lépett be. A fiu felült, hogy üdvözölje de
kedves szavak vagy simogatàs helyett kapott egy bödületes pofont, aztàn
a làny ahogy jött egy szo nélkül kiment a szobàbol és halkan becsukta
maga mögött az ajtot. A fiu és szobatàrsai néztek egymàsra és senki nem
értett semmit.
- Ezek szerint màr nem jàrtok együtt... - szolt a fiu egyik szobatàrsa.
- Ezek szerint nem... - konstatàlta a fiu.
- Mennyit voltatok együtt? - hangzott a kérdés.
- Tegnap este egy fél oràt, meg ma 5 percet az egyik szünetben.
A làny és a fiu az utàna a koleszban együt eltöltött 2-3 év alatt nem
vàltott egy szot sem eme nagyon rövid, àmde annàl viharosabb kapcsolat
utàn, igy nem derült fény a dolgok miértjére.