Mindig is elborzadva figyeltük a népszerű közösségi szájt környékén való történéseket, és most különösen dühös vagyok, mert egyszerűen nem jöttem rá, hogyan lehet szakító közösséget létrehozni, és hiába kértem a gépháztól meghívót, basznak küldeni. Aki meg az iwiwen akar ismeretlenül ismerkedni, az így járhat.

Néhány napja bejelölt egy csaj a wiw-en. Megénztem, hogy ugyanmár honnan ismerhetném őt, közös ismerősök, iskola, munkahely: semmi olyan, ahonnan akár csak rémlenie kéne. Ekkor feltettem neki az ultimate kérdést, hogy ugyan már honnan is ismerjük mi egymást, mert nem vágom.
Erre azt írta vissza, hogy még nem ismerjük egymást. Megkérdeztem ekkor tőle, hogy akkor ezt így hogy? Erre az volt a válasz, hogy látott egy újságban és így.
Erre ezt sikerült neki visszaírnom: "Hát sajnos lelki kapcsolatra most pont nem vagyok alkalmas, a pusztán fizikai meg azt hiszem, nem annyira vonzó alternatíva a számodra".